|
HRz
Gæst
|
|
MLS Bronze 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mathi89
|
|
Dejligt hold  Hvor meget har du givet for det? Havde selv et brøndby hold i FUT 11 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Senere er det efter et halvt år eller?  Senere som i du behøver ikke at forudbestille.. Smid penge på kontoen og så kan du købe dag og nat fra imorgen af...
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
Dejligt hold  Hvor meget har du givet for det? Havde selv et brøndby hold i FUT 11  2700 i alt  Så det er ikke så galt Havde også et BIF hold i FUT11, og tænkte.. hmm.. Det gør vi igen.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Hm, min web app siger
Oops, something went wrong and a error occured :S
Men min anden bruger virker fint :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
|
|
Hvilket slags hold vil i lave? Altså hvilken liga?  Btw. Flink du har fået shout-out af NepentheZ.  Link? NepentheZ er en af de eneste kommentatorer jeg kan holde ud at høre på 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Kæft jeg elsker mit Championship hold! 4 sejre i streg (faktisk var det kun 3 sejre, tabte en da mit net pludseligt besluttede sig for at hoppe af, førte ellers 6-2)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Spiller du med det nye forsvarssystem?  Eller er du en af dem, der har slået det fra? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Så vidt jeg ved så kan du godt !  Måske det er anderledes online - det skal jeg ikke udtale mig skråsikkert om 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|