|
Seller95
|
|
Er jeg den eneste, der ikke kan gå ind under "Ultimate Team" i FIFA12?? 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Er jeg den eneste, der ikke kan gå ind under "Ultimate Team" i FIFA12??  Ifølge deres Web-app, så er der ikke mere plads på deres servere, fordi der er så mange på. Kunne forestille mig det var noget af det samme på konsollen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
Det Sucks :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
|
|
Hvad sucks?
Tjaa, gæt selv. Ifølge deres Web-app, så er der ikke mere plads på deres servere, fordi der er så mange på. Kunne forestille mig det var noget af det samme på konsollen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Narrhhhhh  GLÆDER MIG VILDT TIL AT JEG KØBER DET.
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Nu kan jeg godtnok ikke indtaste min online-kode, men er der nogen der ved hvor mange odysseer bonuskoden man har fået af Blockbuster mht Ultimate Team?
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Nu kan jeg godtnok ikke indtaste min online-kode, men er der nogen der ved hvor mange odysseer bonuskoden man har fået af Blockbuster mht Ultimate Team?
har samme problem jeg har bare købt i Fona
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
amen, kom ind i kampen EA... spillede imod computeren fordi jeg ville undgå at få online nederlag.. og korrekt... online delen fuckede op, og den siger at jeg spillede online kamp, så derfor er jeg en nar der quitter midt i en kamp :/
Spiller ikke Ultimate Team denne her weekend tror jeg..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
elsker mit UT hold har van buiyten som i sin debut laver et hovedstødsmål efter 4 min 
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Mit Fifa Ultimate virker ikke den kommer bare op med denne besked "Der opstod desværre en fejl under forsøget på at oprette forbindelse til FIFA 12 Ultimate Team. Du bliver nu ført tilbage til FIFA 12 hovedmenuen."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Der burde ikke være noget problem idag.. Men igår lavede de noget ved Ultimate team 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Okay er jeg godt nok glad for at høre mangler Ultimate i mit liv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Noget der irretere mig vildt meget at når man har to hold/startopstillinger, og man spiller en kamp, går det hold man ikke spiller med ikke op i form og deres skader formindskes ikke..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|