home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 775 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herrehåndbold VM 2011
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Herrehåndbold VM 2011  (Læst 89561 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller

Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #60: 07 Jan 2011, 17:39 »

Jeg ved ikke helt, hvor meget man skal forvente af Bertrand Gille angrebsmæssigt. Vori er klart førstevalg i HSV på den plads og jeg kunne forestille mig Sorhaindo få en del spilletid angrebsmæssigt for Frankrig, mens Gille er mere vigtig i forsvaret. Sådan kunne jeg hvert fald forestille mig fordelingen.

Ellers må Marcus Ahlm være et godt bud på en, der kunne blive slutrundens profil på den plads. Hvis han da altså er med. Jeg er ikke helt sikker på hans skadesituation. Han var i hvert fald ikke med, da Sverige spillede forleden.

Gal er en super fed stregspiller, men han er hvert fald ikke blandt de bedste på den plads, og har langt fra heller ikke det stærkeste hold med sig.

former zoesuckins

Badefar
Manager

« Svar #61: 07 Jan 2011, 18:11 »

Jeg ved ikke helt, hvor meget man skal forvente af Bertrand Gille angrebsmæssigt. Vori er klart førstevalg i HSV på den plads og jeg kunne forestille mig Sorhaindo få en del spilletid angrebsmæssigt for Frankrig, mens Gille er mere vigtig i forsvaret. Sådan kunne jeg hvert fald forestille mig fordelingen.

Ellers må Marcus Ahlm være et godt bud på en, der kunne blive slutrundens profil på den plads. Hvis han da altså er med. Jeg er ikke helt sikker på hans skadesituation. Han var i hvert fald ikke med, da Sverige spillede forleden.

Gal er en super fed stregspiller, men han er hvert fald ikke blandt de bedste på den plads, og har langt fra heller ikke det stærkeste hold med sig.

Tror heller ikke at Gille vil blive særligt dominerende i angrebsspillet for Frankrig. En stregspiller der godt kan komme til at overraske er Rastko Stojkovic der har haft flere gode sæsoner og i en vanvittig hård kamp om stregspillerpladsen på landsholdet med: Toskic, Nikolic, Dragicevic m.fl. er han endelig kommet med. Han kan godt gå hen og blive god for en del mål.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #62: 07 Jan 2011, 19:12 »

Frankrig er jo favoritter, det er jo klart, de er forsvarende VM,EM og OL-mestre. De sidste to finaler (VM 09, EM 10) har været Frankrig - Kroatien, så tror ikke at det bliver dem igen, blev selv lidt overrasket over at Kroatien kom i finalen sidste år.

Hvad siger i til DK's chancer. Er guld virkelig ude for rækkevidde?

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #63: 07 Jan 2011, 19:15 »

Hvad siger i til DK's chancer. Er guld virkelig ude for rækkevidde?

Nej det tror jeg ikke, men det kommer meget an på om forsvaret kommer til, at fungere. I angrebet har DK mange gode spillere på alle pladser og Mikkel Hansen er jo i særklasse i den danske offensiv.

Men jeg tror stadigvæk at det bliver forsvaret som er afgørende, for det ligger grundstenen til kontraspillet, som DK er super til.

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #64: 07 Jan 2011, 19:22 »

Nej det tror jeg ikke, men det kommer meget an på om forsvaret kommer til, at fungere. I angrebet har DK mange gode spillere på alle pladser og Mikkel Hansen er jo i særklasse i den danske offensiv.

Men jeg tror stadigvæk at det bliver forsvaret som er afgørende, for det ligger grundstenen til kontraspillet, som DK er super til.
Hvad er det som holdet mangler i forhold til sejren i 2008?

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #65: 07 Jan 2011, 19:35 »

Et sammen spillet forsvar, Boldsen og Lars Jørgensen havde jo spillet sammen super længe, og Landin har også en stor arv at løfte.

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #66: 07 Jan 2011, 19:40 »

Et sammen spillet forsvar, Boldsen og Lars Jørgensen havde jo spillet sammen super længe, og Landin har også en stor arv at løfte.

Lige netop. Boldsen, Jørgensen og Hvidts betydnidning for holdet må ikke undervurderes Smiley

Narcisse er højst sandsyligt ikke 100% klar, han er jo først for nyligt kommet over sin skade som har holdt ham ude i et halvt år. Karabatic har været bedre og er oppe i den ældre generation.

Narcisse sammenlignet med Michael Knudsen og Kasper Nielsen er ca. lige vigtige og ca. lige skadede . De har alle tre været ude i lang tid.
Karabatic er, som en anden også har påpeget, 26 år.

Frankrig har Omeyer og undervurder nu ikke ham Smiley Han er verdens bedste, og har evnen til at lukke fuldstændig af, som Kasper Hvidt gjorde det i Norge. Wink
Franskmændene har desuden en evne til bare at være der, ligemeget hvor mange problemer de har Smiley
« Seneste Redigering: 07 Jan 2011, 19:54 af kanok » Logged

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #67: 07 Jan 2011, 19:49 »

Jeg håber vildt meget at DK kommer i mindst en semífinale, men ved ikke rigtig hvad jeg skal tro på.
På fløjsiden er vi det bedste hold ved slutrunden. Bagspillerne har vi Mikkel Hansen og Thomas Mogensen som de to bærende. Derudover håber jeg at Mads Christiansen finder sit bedste spil frem. Forsvaret mangler lige det sidste, målmandsposten er vi godt besat.
GO DK!

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #68: 07 Jan 2011, 20:00 »

Jeg håber vildt meget at DK kommer i mindst en semífinale, men ved ikke rigtig hvad jeg skal tro på.
På fløjsiden er vi det bedste hold ved slutrunden. Bagspillerne har vi Mikkel Hansen og Thomas Mogensen som de to bærende. Derudover håber jeg at Mads Christiansen finder sit bedste spil frem. Forsvaret mangler lige det sidste, målmandsposten er vi godt besat.
GO DK!

Landin sammenlignet med Omeyer, Bitter, Szmal og Alilovic synes jeg ikke er godt besat Smiley
Ja, vores fløje er gode, Mikkel Hansen og Thomas Mogensen er gode, men forsvaret er også godt Smiley Knudsen, Kasper Nielsen, Rene Toft, Nøddesbo, Mikkel Hansen og Thomas Mogensen er som gode forsvarsspillere Smiley

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #69: 07 Jan 2011, 20:13 »

Jeg tror måske man mere kan sige at DK nok har den mest talentfulde trup som er til VM. Egentlig synes jeg ikke Lars Christiansen burde være med, da jeg mener der er fløje som har overhalet ham nu. Dog så er jeg heller ikke i tvivl om han har stor betydning for holdet med sin slutrunde rutine, så på det punkt er han nok også meget god at have med.

Og faktisk mener jeg heller ikke Michael Knudsen skulle være med, han har alt for mange skader og må være langt fra i form.. Vi har en Nøddesbo som spiller i Barcalona, en af de bedste klubber i verden. Derudover har vi Toft-brødrerne og Jacob Bagersted som også er rigtig talentfuld, så jeg ville måske mene at det var nu de spille bringes i spil. Ved også godt Rene Toft er med,

Chamberlain15
Manager

« Svar #70: 07 Jan 2011, 20:29 »

Nu skal vi jo ikke tage noget fra vores broderfolk fra Island der rent faktisk var i EM 10 finalen og OL finalen i 08 ej at forglemme. Wink

Island fik "kun" bronze ved EM 10' Wink
« Seneste Redigering: 07 Jan 2011, 20:32 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Badefar
Manager

« Svar #71: 07 Jan 2011, 20:33 »

Island fik "kun" bronze ved EM 10' Wink

Sry det er da mig der er en kegle og bytter om på Island og Kroatien. Nærmere ren ønsketænkning fra min side.  Wink

Chamberlain15
Manager

« Svar #72: 07 Jan 2011, 20:36 »

Sry det er da mig der er en kegle og bytter om på Island og Kroatien. Nærmere ren ønsketænkning fra min side.  Wink

Grin

Men nu har vi fået sølv ved OL, bronze ved EM og hvorfor så ikke snuppe guld-medaljen ved VM? Opstemt

Jeg tror på det! Men vi er ikke favoritter! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #73: 07 Jan 2011, 20:41 »

Jeg tror måske man mere kan sige at DK nok har den mest talentfulde trup som er til VM. Egentlig synes jeg ikke Lars Christiansen burde være med, da jeg mener der er fløje som har overhalet ham nu. Dog så er jeg heller ikke i tvivl om han har stor betydning for holdet med sin slutrunde rutine, så på det punkt er han nok også meget god at have med.

Hvem tænker du på der? Stefan Hundstrup fra AG? Så synes jeg ærlig talt mere om at udtage Lars C, som jeg stadig synes holder et højt niveau hans alder taget i betragtning. Fordelen ved Hundstrup er selvfølgelig at han kan spille fremme i et 5-1 forsvar, hvilket kunne være meget spændende på et fremtidigt landshold.

former zoesuckins

Swizz CataR
Manager

« Svar #74: 07 Jan 2011, 20:42 »

Og faktisk mener jeg heller ikke Michael Knudsen skulle være med, han har alt for mange skader og må være langt fra i form.. Vi har en Nøddesbo som spiller i Barcalona, en af de bedste klubber i verden. Derudover har vi Toft-brødrerne og Jacob Bagersted som også er rigtig talentfuld, så jeg ville måske mene at det var nu de spille bringes i spil. Ved også godt Rene Toft er med,

Jeg er delvist uenig med dig. Har begge Toft-brødrene ikke været skadet dele af den seneste halve sæson ligesom Knudsen? Enig i, at Knudsen nok ikke skulle med i sin tilstand, ikke fordi han er ringe, han er "gud", men vi har også andre gode, og jeg ville vælge Nøddesbo og Rene Toft. Skulle der en tredje med, hvilket i sig selv ville være underligt, så ville jeg nok tage Knudsen der.

Christiansen synes jeg stadig er vores bedste fløj. Den eneste der i min optik kan true ham 100 % er Eggert, og de to er i særklasse vores bedste Smiley
Eggert er uden tvivl yngre og en fuldgod erstatning, men jeg synes måske nok at Christiansen stadig er bedre, men det er nok også fordi jeg er stor fan. Han har jo sindsyg god teknik, selvom Eggert godt nok heller ikke mangler noget der Smiley

Men se lige Lars Christiansen. Hans krop ligner stadig en 25-årig superstjernes, og hans teknik og beslutninger er guld værd - han bør blive på holdet helt indtil han selv siger fra, hvis ikke andet, så fordi han med sine indsatser fortjener det Smiley - Ved godt det er ekstremt og ukonkurrence mæssigt såfremt andre bliver bedre, men han er et af verdens bedste mennesker, både på håndboldbanen og udenfor.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010