Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:58:30
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23448
0 Brugere, 814 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
centuryregaliablr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2011
Kategori: Blogs
#21 Palermo på vej mod toppen - Tidligere Schalke 04
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
6
Forfatter
Emne: #21 Palermo på vej mod toppen - Tidligere Schalke 04 (Læst 22626 gange)
Shaft
Manager
Sv: #7 Schalke 04 - Vejen til mesterskabet
«
Svar #30:
25 Dec 2010, 16:20 »
Citat af: stokkeDK 25 Dec 2010, 15:44
Endnu mere spændende læsning så..
Man bliver jo helt inspireret
- selvom jeg dog tvivler på mine egne journalist evner xD
Men skal da helt klart følge med her - og kan se jeg mangler en del endnu xD
Stokke
Det lyder godt!
Citat af: DennisKjeldsen 25 Dec 2010, 16:02
Må indrømme at det er en af de bedste blogge jeg har set længe! Keep on the good work dude! :-)
Mange tak for rosen! Det vil jeg gøre!
Min blog - Den hollandske talentfabrik
AFC
Manager
«
Svar #31:
25 Dec 2010, 16:37 »
FCK klarer sig da udmærket må man sige!
Men det ser ikke for godt ud for dig, Shaft. Det kan man vist godt blive enige om. En 11. plads er ikke acceptabelt, men omvendt kan man så sige, at det er da positivt du klarer dig godt i Champions League og er videre fra gruppen.
Det skal nok blive bedre hen over foråret!
Shaft
Manager
«
Svar #32:
25 Dec 2010, 17:06 »
Citat af: AFC 25 Dec 2010, 16:37
FCK klarer sig da udmærket må man sige!
Men det ser ikke for godt ud for dig, Shaft. Det kan man vist godt blive enige om. En 11. plads er ikke acceptabelt, men omvendt kan man så sige, at det er da positivt du klarer dig godt i Champions League og er videre fra gruppen.
Det skal nok blive bedre hen over foråret!
FCK gør det ganske glimrende, ja!
En 11 plads er bestemt ikke acceptabelt nej - Men jeg satser stærkt på foråret bliver min halvsæson! Det er altid noget at det, i det mindste, går udmærket i Champions League :-)
Det er det jeg håber
Shaft
Manager
«
Svar #33:
25 Dec 2010, 21:37 »
Schalke 04 på vej mod et stort comeback
Der var et utroligt stort pres på Schalke 04 og Andreas Müller inden forårs sæsonen gik i gang. Flere af spillerne begyndte samtidig at udtrykke at de ikke følte Müller var en god nok manager på dette niveau. Efter et stort fællesmøde var alle dog enige om en ting. At nu skulle man ud og vinde kampe, og det fra starten af sæsonen så man kunne fortsætte med at gøre byens fans stolte.
Om det var mødet, spillernes samvittighed eller noget helt tredje der var grunden til Schalke 04's begyndelse på foråret skal være usagt. Ikke desto mindre spillede holdet med en helt anden gejst og vilje. En vilje der virkelig kom til udtryk da man besejrede Bayern München i sæsonens første kamp. Det afgørende mål blev scoret i overtiden af Raúl. Det var Raúl's første mål for Schalke 04, men også hans hidtil eneste. For mens Raúl havde problemer med at score i foråret er hans plads på holdet blevet overtaget af Erik Jendrisek. Jendrisek har kvitteret for tilliden ved at score imponerende 12 mål hvor de ni er kommet i ligaen.
En anden grund til opblomstringen i foråret er at man har fået tyske Christoph Metzelder tilbage. Den 30 årige forsvarer har fået ro ind i forsvaret ved siden af Benedikt Höwedes som også har løftet sit spil et niveau. Höwedes blev noteret for hele tre mål i den overraskende storsejr over topholdet, HSV som fik et 6-0 nederlag i starten af foråret. Med ni kampe igen af sæsonen er Schalke 04 det hold der har lukket næst færrest mål ind. 25 mål er gået bag Manuel Neuer mens HSV, på trods af 6-0 nederlaget til Schalke 04, kun har lukket 24 mål ind.
En af de mest lovende målmænd i hele verden er 24 årig Manuel Neuer som inden denne sæson blev udnævnt til anføre for Schalke 04. Derfor var det også en stolt Andreas Müller som tidligere på måneden fremviste en ny fem årig kontrakt som Neuer har underskrevet. Neuer vil blive i Schalke 04 til 2015 og får en løn på 530.000 om ugen i den periode.
Erik Jendrisek
Manuel Neuer
Benedikt Höwedes
Stillingen
Bundesligaen:
Schalke 04 3-2 Bayern München
Frankfurt 1-2 Schalke 04
Schalke 04 6-0 HSV
Köln 0-2 Schalke 04
Wolfsburg 2-0 Schalke 04
Schalke 04 4-1 Nürnberg
Hannover 1-1 Schalke 04
Schalke 04 0-0 Freiburg
Tak til Jyden for grafik
«
Seneste Redigering: 25 Dec 2010, 22:00 af Shaft
»
KarelPoborský
Landsholdsspiller
«
Svar #34:
25 Dec 2010, 21:42 »
Citat af: Shaft 25 Dec 2010, 21:37
En anden grund til opblomstringen i foråret er at man har fået tyske Christoph Metzelder tilbage. Den 30 årige forsvarer har fået ro ind i forsvaret ved siden af Benedikt Höwedes som også har løftet sit spil et niveau. Höwedes blev noteret for hele tre mål i den overraskende storsejr over topholdet, HSV som fik et 6-0 nederlag i starten af foråret. Med ni kampe igen af sæsonen er Schalke 04 det hold der har lukket
næst flest mål
ind. 25 mål er gået bag Manuel Neuer mens HSV, på trods af 6-0 nederlaget til Schalke 04, kun har lukket 24 mål ind.
Mener du ikke næst færrest, i hvert fald i forhold til dit ss af stillingen? Lille fejl, dog
Ellers kan jeg rigtig godt lide din blog. Synes den er rigtig god
Og godt nok imponerende at slå HSV 6-0, taget i betragtning af at de føre ligaen!
Jeg følger i hvert fald med fra nu af.
Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!
Shaft
Manager
«
Svar #35:
25 Dec 2010, 22:00 »
Citat af: Vestjyde 25 Dec 2010, 21:42
Mener du ikke næst færrest, i hvert fald i forhold til dit ss af stillingen? Lille fejl, dog
Ellers kan jeg rigtig godt lide din blog. Synes den er rigtig god
Og godt nok imponerende at slå HSV 6-0, taget i betragtning af at de føre ligaen!
Jeg følger i hvert fald med fra nu af.
Jo det var en lille fejl! :-)
Tak for rosen og ja, det var en stor sejr over HSV
Det er godt at høre!
The Red
Landsholdsspiller
Sv: #8 Schalke 04 - Vejen til mesterskabet
«
Svar #36:
25 Dec 2010, 23:53 »
Spændende blog du har gang i her Shaft, det må man sige! Behagelig og nemt læselig tekst uden de store krumspring. Din skrivestil fungerer rigtig godt, og dit layout er ukompliceret og let overskueligt.
Du har nogle enkelte fejl hist og her, men det ødelægger bestemt ikke helhedsindtrykket af en god og hyggelig blog, som bestemt er værd at følge med i
AaB - Liverpool
Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion
slindj93
Reserveholdsspiller
«
Svar #37:
26 Dec 2010, 00:35 »
Følger også med her, og må sige jeg er helt væk i din blog. Synes skrivemåden og layoutet fanger mig. Kan slet ikke vente på nye opdateringer
FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:
Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26
Shaft
Manager
«
Svar #38:
26 Dec 2010, 01:10 »
Citat af: The Red 25 Dec 2010, 23:53
Spændende blog du har gang i her Shaft, det må man sige! Behagelig og nemt læselig tekst uden de store krumspring. Din skrivestil fungerer rigtig godt, og dit layout er ukompliceret og let overskueligt.
Du har nogle enkelte fejl hist og her, men det ødelægger bestemt ikke helhedsindtrykket af en god og hyggelig blog, som bestemt er værd at følge med i
Mange tak for rosen. Er dejligt at få at vide, at det man gør fungere :-)
Tak for du følger med :-)
Citat af: slindj93 26 Dec 2010, 00:35
Følger også med her, og må sige jeg er helt væk i din blog. Synes skrivemåden og layoutet fanger mig. Kan slet ikke vente på nye opdateringer
Dejligt at du følger så spændt med! :-)
Shaft
Manager
«
Svar #39:
26 Dec 2010, 04:31 »
Det europæiske eventyr
Der var efter lodtrækningen til 1. Knockout runde lagt op til et spændende opgør mellem det italienske tophold og Schalke 04.
Tyskerne viste sig dog hurtigt stærkest i Italien hvor man vandt 3-1 i en ellers tæt forestilling. Rakitic, Huntelaar og Jendrisek stod for de tre mål for Schalke 04. I returopgøret nåede Benedikt Höwedes at bringe Schalke 04 foran inden Christoph Metzelder blev udvist. Sampdoria nåede at udligne kampen, men der var aldrig i tvivl om hvem der skulle gå videre.
Allerede da det stod klart at Chelsea var Schalke 04's næste modstander var man forberedt på at det ville blive ende stationen i Champions League. Alligevel kæmpede man godt med i den første kamp hvor stillingen var 1-1 helt til det 80 minut hvor alt gik galt. Først levere Benedikt Höwedes et straffe som giver ham direkte rødt. Episoden fik Jefferson Farfan til at brokke sig så meget at han fik sit andet gule kort og dermed også udvist. Frank Lampard scorede sikkert på straffesparket og udbyggede føringen kort tid bagefter. I returopgøret var Schalke 04 aldrig rigtig farlige men formåede at spille 0-0 på Stamford Bridge.
Chelsea endte med at gå hele vejen i Champions League da de i finalen besejrede Real Madrid 2-1. Her var det franskmanden, Florent Malouda der blev den store helt med to scoringer i første halvleg som Real Madrid ikke kunne svare igen på. Årets overraskelse stod Fc København for som kom hele vejen til semi-finalen hvor de samlet tabte 9-1 til Real Madrid. Fc København havde tidligere slået hold som Ajax og Sevilla ud af turneringen.
Champions League:
Sampdoria 1-3 Schalke 04
Schalke 04 1-1 Sampdoria
Schalke 04 1-3 Chelsea
Chelsea 0-0 Schalke 04
Tak til Jyden for grafik
Shaft
Manager
Sv: #9 Schalke 04 - Vejen til mesterskabet
«
Svar #40:
26 Dec 2010, 12:22 »
Heldet var med Schalke 04
På trods af en stime på fire nederlag i træk, formåede Schalke 04 at komme i europæisk fodbold næste år. En femte plads som blev afgjort af målscore
gav Schalke pladsen til europa cuppen foran både Frankfurt og Stuttgart. Forhåbningerne inden sæson var en Champions League plads, men efter flere skuffende perioder må Andreas Müller stille sig tilfreds med at spille om det næst bedste trofæ næste år.
En af de store grunde til de manglende sejre skulle findes i angribernes uskarphed til sidst på sæsonen både Jendrisek, Raúl og Klaas-Jan Huntelaar havde store problemer med at score. Til sidst nåede Huntelaar op på 13 liga mål, Jendrisek på 12 og Raúl på skuffende et mål i 28 kampe hvor de otte var fra start. Raúl har besluttet sig for at træde tilbage efter denne sæson.
En af sæsonens største profiler var Ivan Rakitic som scorede ni liga mål og lagde op til ni mål i sine 31 kampe. Det blev belønnet til en pris som årets midtbanespiller foran de to HSV spillere, Gojko Kacar og Ze Roberto. Rakitic imponerede igen og igen i år med fantastisk teknik og imponerende skud som flere gange troede målmand langt ude fra deres felt.
Schalke 04 har allerede nu gjort det klart. Man tror på Andreas Müller's evner, og har givet ham en ny fire-årig kontrakt. Målet for næste sæson er klart. Man skal tilbage i Champions League, og være kendt som et af topholdene i tysk fodbold. Spørgsmålet er bare. Hvilke spillere bliver det med, og hvilke spillere forlader holdet her denne sommer?
Slutstillingen
Bundesligaen:
Gladbach 0-3 Schalke 04
Schalke 04 2-1 Kaiserslautern
St. Pauli 0-1 Schalke 04
Schalke 04 0-1 Leverkusen
Dortmund 3-2 Schalke 04
Schalke 04 0-3 Werder Bremen
Stuttgart 1-0 Schalke 04
Schalke 04 3-0 Mainz
Hoffenheim 1-2 Schalke 04
Tak til Jyden for grafik
«
Seneste Redigering: 26 Dec 2010, 12:38 af Shaft
»
BlaZZo
FmFreaks' Venner
Sv: #10 Schalke 04 - Vejen til mesterskabet
«
Svar #41:
26 Dec 2010, 12:54 »
Slet ikke en dårlig blog, enkel og ligetil. En 5 plads er okey, og lækkert nok du skal ud i Europa, det gør det lidt sjovere. Kan bare ikke lide hvis både Dortmund og Bayern får en bedre sæson, om du så kommer lidt længere ned. Men målet til næste år må helt klar være at komme i Europa. Jeg følger blogger på sidelinien
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
Shaft
Manager
«
Svar #42:
26 Dec 2010, 17:09 »
Citat af: BlaZZo 26 Dec 2010, 12:54
Slet ikke en dårlig blog, enkel og ligetil. En 5 plads er okey, og lækkert nok du skal ud i Europa, det gør det lidt sjovere. Kan bare ikke lide hvis både Dortmund og Bayern får en bedre sæson, om du så kommer lidt længere ned. Men målet til næste år må helt klar være at komme i Europa. Jeg følger blogger på sidelinien
Er helt enig. Næste år skal der andre boller på suppen hvis vi skal i europa. Både Bayern, men specielt Dortmund skal holdes bag mig!
Godt at have dig med på sidelinien!
Shaft
Manager
«
Svar #43:
26 Dec 2010, 18:53 »
Stjerne forlader Schalke 04 mens nye spillere ankommer
Den første juni er vanen tro en dag hvor mange spillere skifter hold. Sådan har det også været i Schalke 04 som har sagt farvel til to profiler men samtidig også hentet to nye spillere ind.
Det kom ikke som den store overraskelse at Ivan Rakitic ville forlade Schalke 04. Derfor var det stadigvæk med stor sørg da Schalke 04 kunne fortælle at Rakitic har valgt at skrive under med spanske Atletico Madrid. Dermed får Atletico den spiller der lige var kåret som årets midtbanespiller i tyskland. Også holdets startende venstre back, Christian Pander har forladt klubben. Pander har endnu ikke skrevet kontrakt med noget nyt hold.
Som nævnt har Schalke 04 hentet to nye spillere ind. Begge to skal forstærke den i forvejen stærke defensiv på holdet. Fra Villareal er kommet den argentinske bagstopper, Gonzalo Rodríguez. Rodríguez spillede fast sidste år for et Villareal mandskab der blev nummer ni i Liga BBVA. Rodríguez skal kæmpe med Christof Metzelder om pladsen ved siden af Benedikt Höwedes.
Grunden til at man lod Christian Pander gå på fri transfers skulle findes ved Schalke 04's andet indløb. Urby Emanuelson har forladt Ajax og hollandsk fodbold for at skifte til tyske Schalke 04. Emanuelson deltog sidste år i 24 kampe og scorede seks mål. Dermed tyder det på, at det er en målfarlig back som Schalke 04 er kommet i besiddelse af. Urby er kendt som den tekniske, hurtige back som kan løbe de fleste fløje op. Han har samtidig spillet for det hollandske landshold hele 22 gange. Begge spillere er hentet på fri transfers.
Gonzalo Rodríguez
Urby Emanuelson
Tak til Jyden for grafik
-Benja-
Landsholdsspiller
Sv: #11 Schalke 04 - Vejen til mesterskabet
«
Svar #44:
26 Dec 2010, 19:09 »
Det ser rigtig godt ud, Lars! Det er mit hold i Tyskland, så du har helt klart en fast læser. ;-)
To meget spændende indkøb, og der bliver da kamp om pladserne i midterforsvaret - fedt!
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
6
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »