home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #21 Palermo på vej mod toppen - Tidligere Schalke 04
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: #21 Palermo på vej mod toppen - Tidligere Schalke 04  (Læst 21243 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18 Schalke 04 - Vejen til mesterskabet
« Svar #75: 30 Dec 2010, 11:37 »

En spændende spiller du har i Holtby, kun 21 år. Hvor på banen bruger du ham?

Og kan du være mere uheldig omkring dit midterforsvar, men genialt set at leje en spiller som Gallas resten af sæsonen. Selvom manden er 34 kan han stadigvæk stå i vejen Opstemt

Og ligaen skal vi ikke snakke så højt om, selom der kun er 5 point op til en 5.plads, men det er ikke ligefrem stabilitet over holdet. Vi håber på en god forårssæson, dog skal man se positivt på at du har slået Dortmund med 3-0.

Meget spændende spiller! Han er også eftersøgt af mange klubber. Bruger ham som fløj pt, men mest som backup her og nu.

Ja, det var sgu uheldigt! Men altid noget jeg kunne leje Gallas. Han skal nok gøre det godt :-)

Nej, det skal vi ikke. Vi satser på en god forårssæsonen og så ser vi hvor vi kommer hen :-)



Til alle. Updaten ovenover bliver den sidste i år. Er hos min forlovede indtil den 2 januar, så først derefter vil der komme updates fra mig af igen :-)
Godt nytår til alle!

OBS: Det tager jeg så lige i mig igen. Tilbringer aften til den 31 december hjemme hos mig selv, så mon ikke der lige kommer eeeen til update inden det nye år.
« Seneste Redigering: 31 Dec 2010, 00:36 af Shaft » Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18 Schalke 04 - Vejen til mesterskabet
« Svar #76: 31 Dec 2010, 00:41 »



På kurs mod....


Det lovede så godt for Schalke 04 da de i forårets første kamp lammetævede Duisburg. Siden da har holdet skuffet flere gange i ligaen
, til trods for at man hentede en 3-1 sejr på udebane over Bayern München. Holdet ligger for tiden kun placeret på en 10 plads og har seks point op til den femte plads der giver adgang til europæisk fodbold næste år.

På trods af store problemer med at score mål, så har holdet alligevel en mand blandt de fem mest scorende i Bundesligaen. Klaas-Jan Huntelaar har hentet 12 gange i år. Det er dog syv mål mindre end Edin Dzeko fra Wolfsburg som topper topscore listen. Et meget godt tegn på Schalke 04's manglende målfarlighed finder man ved Benedikt Höwedes. Midterforsvaren har nettet fire gange i år, og det er nok til at placere ham på en anden plads på topscore liste for Schalke 04. De to andre angribere, Pavel Pogrebnyak og Erik Jendrisek har scoret henholdsvis tre og to mål hvilket langt fra er nok hvis man vil blande sig i toppen af Bundesligaen.

Med mesterskabet væk og et nederlag i pokalturneringen havde Schalke 04 sat alle deres kræfter ind på at komme langt rent europæisk. Man troede stadigvæk på det da italienske Udinese blev udtrykket til tyskerne, men det viste sig hurtigt at det italienske hold ville det mest. I Italien gjorde Udinese kort proces og vandt 2-0. Selvom Schalke 04 kæmpede godt med i returopgøret som man vandt 2-1 var man aldrig rigtig tæt på videre avancement.

Schalke 04 har dermed ikke andet end ligaen at spille for nu, og der forventes helt andre boller på suppen hvis Andreas Müller skal sikre europæisk fodbold næste år. Spørgsmålet er, om de simpelthen har kvaliteterne til det?




Bundesligaen:
Schalke 04 5-1 Duisburg
Leverkusen 1-0 Schalke 04
Frankfurt 0-2 Schalke 04
Schalke 04 0-1 Nürnberg
Bayern München 1-3 Schalke 04
Schalke 04 2-2 Gladbach

Uefa Cuppen:
Udinese 2-0 Schalke 04
Schalke 04 2-1 Udinese




Tak til Jyden for grafik
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 Schalke 04 - Vejen til mesterskabet
« Svar #77: 31 Dec 2010, 09:57 »

Trist med Europa Leaguen, men nu må vi jo bare krydse fingre for den femte plads eller bedre Smiley
Logged

FCK

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19 Schalke 04 - Vejen til mesterskabet
« Svar #78: 31 Dec 2010, 12:17 »

Trist med Europa Leaguen, men nu må vi jo bare krydse fingre for den femte plads eller bedre Smiley

Ja, vi krydser alle fingre for det :-)
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19 Schalke 04 - Vejen til mesterskabet
« Svar #79: 31 Dec 2010, 12:29 »



Andreas Müller indkalder til pressemøde


Det var tydeligt at det skulle komme på et tidspunkt. Schalke 04 spillede slet ikke op til deres potentiale for tiden, og Andreas Müller har Schalke 04 langt inde i sit hjerte. Derfor ville han gøre det rette for holdet, til hver en tid. Efter lidt over halvanden sæson stod det dog klart for Müller. Han kunne ikke gøre mere for Schalke 04. Han havde sagt op.

På et pressemøde den 23 februar fortalte Müller pressen omkring sin opsigelse inden han pakkede sine ting fra sit kontor og bevægede sig ud mod en ny fremtid i det fjerne. På vejen havde Müller dog svaret på flere spørgsmål, og det stod hurtigt klart. Müller havde ikke opgivet at blive manager igen. Herunder er de spørgsmål som ofte blev stillet til Müller under pressemødet og der til følgende interviews.


Hvad er grunden til, at du, her og nu, vælger at sige op?
”Jeg kan se under kampene at spillerne ikke har samme gnist mere som de havde sidste år. Dermed har jeg fejlet i forsøget på at motivere dem. For at Schalke 04 skal nå et god placering i år, ser jeg det som nødvendigt at der kommer en ny manager til.”

Hvem er den bedste spiller du har trænet i din tid i Schalke 04?
”Stort set alle spiller har været en fornøjelse at træne, men Benedikt Höwedes skiller sig alligevel ud. Hans hjerte for Schalke 04 lyser igennem og han vil gøre alt hvad der står i hans magt for at Schalke 04 skal opnå store tider igen. Han bliver en ægte legende hvis han fortsætter sådan som han gør nu.”

Hvad husker du bedst fra din tid som manager i Schalke 04?
”Vores comeback sidste år som gav os en plads i europæisk fodbold var en stor succes. Også vores deltagelse i Champions League kvartfinalen husker jeg med glæde tilbage på.”

Du fortalte på pressemødet at du har planer om at fortsætte som manager. Hvor vil du helst træne henne?
”Jeg er åben for alt lige nu. Tyskland er også en mulighed, men i kommer formentlig aldrig til at se mig i en klub som Bayern München eller Dortmund. Det kan jeg ikke med mit store Schalke 04 hjerte. Spansk fodbold tiltaler mig meget, så det kunne være en mulighed.”

Har du modtaget nogle jobtilbuds allerede nu?
”Nej det har jeg ikke. Med mindre det helt rigtige hold kommer, så forventer jeg først at være tilbage i træner gerningen til sommer når sæsonerne rundt omkring er slut.”

Og med de ord forlod Andreas Müller Veltins-Arena, og gik mod en ukendt fremtid, i et ukendt land.




Tak til Jyden for grafik
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20 Schalke 04 - Vejen til mesterskabet
« Svar #80: 03 Jan 2011, 19:50 »



Andreas Müller tilbage som træner


Efter næsten et års pause fra trænergerningen kunne tyske Andreas Müller i midten af februar fortælle om sit nye hold.
Müller er rykket fra tyske Schalke 04 hvor han har boet siden han stoppede sidste år til italienske Palermo. Palermo havde et stort håb om at nå pladserne om europæisk fodbold i denne sæson, men ligger kun på en skuffende niende plads efter 24 kampe.

Andreas Müller har udtrykt glæde over at være tilbage som aktiv træner, men fortalte under pressemødet at han har haft tilbud nok.

”Både Werder Bremen og Hertha Berlin fik jeg jobtilbud fra i sommers, men ingen af de to tyske klubber tiltrækker mig. Jeg var allerede i sommers indstillet på, at det skulle være udenfor Tysklands grænser jeg skulle fortsætte som træner.”

Palermo endte sidste år på en syvende plads med 59 point. Det blev altså kun til 24 kampe i denne sæson for Luigi Cagni som ikke formåede at leve op til forventninger i Italien. Andreas Müller har fået en tre-årig kontrakt og planen er at holdet skal spille med i europa om to år.

Det forventes at Andreas Müller vil bygge holdet op omkring den farlige offensive midtbane spiller, Javier Pastore. Samtidig vil holdets anfører Fabrizio Miccolli været holdet skarpretter. I forsvaret forventes det at være Cesare Bovo som skal tage det store træk i samarbejder med den italienske landsholds målmand, Salvatore Sirigu som vogter målet.






Tak til Jyden for grafik
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010