home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  "Stoppet" 5#"Akureyrar Stolthed"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: "Stoppet" 5#"Akureyrar Stolthed"  (Læst 10239 gange)
Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
"Stoppet" 5#"Akureyrar Stolthed"
« : 28 Nov 2010, 19:26 »

KA

"Akureyrar Stolthed"


Så har jeg valgt at prøve med en ny blog. Min første blog fik desværre kun 3 updates, men nu prøver jeg altså igen. Denne gang er det, min egen barndomsklub KA som skal, tages i brug. De ligger i den Islandske 1. Divison. Holdets fulde navn er, Knattspyrrnufélag Akureyrar. Klubben kommer fra byen Akureyri, og de er ikke det eneste hold fra byen. Klubben Þór, ligger også i Akureyri og begge hold spiller, i den Islandske 1. Divison. Så her er der lagt op til nogle drabelige dyster!

Netop kampene, imod Þór vil jeg gøre meget ud af. Jeg hader selv, Þór utrolig meget hvilket også kan ses på min signatur. Alle KA fans, hader Þór og alle Þór fans, hader KA. Såden er det!

Jeg byder hermed, velkommen til min nye blog!


« Seneste Redigering: 06 Dec 2010, 22:08 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Akureyrar Stolthed"
« Svar #1: 28 Nov 2010, 19:27 »

Haps!

Så er jeg klar igen! Skal lige siges at jeg ikke gøre så meget ud af introen så i kan godt forvente noget mere i de kommende updates! Smiley

Jeg mangler iøvrigt et topbanner! Smiley I kan passende smutte ind i denne tråd: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=28033.new#new hvor jeg har skrevet mine krav og så give et forsøg Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Fernando
Gæst
 
Sv: "Akureyrar Stolthed"
« Svar #2: 28 Nov 2010, 19:30 »

Følger! Kys
Logged

vt11
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Akureyrar Stolthed"
« Svar #3: 28 Nov 2010, 19:32 »

Lyder spændende, følger da med Smiley
Logged

Barça: Més que un club <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Akureyrar Stolthed"
« Svar #4: 28 Nov 2010, 19:33 »

Spændende med en blog om en islandsk klub. Følger klart med Smiley
Logged

Arsenal <3

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Akureyrar Stolthed"
« Svar #5: 28 Nov 2010, 19:36 »

Kigger med på denne her Wink
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Akureyrar Stolthed"
« Svar #6: 28 Nov 2010, 19:38 »

Følger! Kys
Lyder spændende, følger da med Smiley
Spændende med en blog om en islandsk klub. Følger klart med Smiley

Det lyder sku godt! Smiley KA er som sagt min barndomsklub og min yndlings i det Islandske og javel måske min yndlings klub i det hele taget! Smiley Det er bl.a med til at gøre det nemmere for mig at lave bloggen Smiley Men næste update kommer når jeg lige har fået et topbanner  Ubeslutsom
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Akureyrar Stolthed"
« Svar #7: 28 Nov 2010, 19:39 »

Kigger med på denne her Wink

Og selvfølgelig også stor tak til dig! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Akureyrar Stolthed"
« Svar #8: 28 Nov 2010, 19:56 »

Har selv haft et par spil i den islandske liga så vil følge med her  Thumbs Up

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Akureyrar Stolthed"
« Svar #9: 28 Nov 2010, 20:01 »

Har selv haft et par spil i den islandske liga så vil følge med her  Thumbs Up



Også tusind tak til dig! Smiley

Har ldit et spørgsmål til jer der regner med at følge med! Smiley

Skal jeg bare få overstået alle de "kedelige" updates altså med optakten og alt det der, uden topbanner? Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Akureyrar Stolthed"
« Svar #10: 28 Nov 2010, 20:03 »

Altså jeg er lidt ligeglad om du gør et ene eller andet jeg vil bare gerne have noget fed læsning Opstemt

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Akureyrar Stolthed"
« Svar #11: 28 Nov 2010, 20:05 »

Jeg har det lidt på samme måde, bare det er godt at læse så er grafikken ik så vigtig!
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Akureyrar Stolthed"
« Svar #12: 28 Nov 2010, 20:09 »

Lyder godt men på et eller andet tidspunkt skal jeg altså have fundet et topbanner! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Akureyrar Stolthed"
« Svar #13: 28 Nov 2010, 20:12 »

Ja det sgu også meget fedt med et topbanner, men det er indholdet der tæller for mig :=)

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Akureyrar Stolthed"
« Svar #14: 28 Nov 2010, 22:45 »

KA

"Akureyrar Stolthed"

Ny Træner Med Nye Mål!


1. Division
vs. Fjardabyggd 1-0
vs. ÍR 1-4
vs. Fjölnir 1-0
vs. Víkingur 4-2

Coca-Cola Cup
vs. Fjölnir 2-1 (1. runde)
vs. Höttur 1-1 S (2. runde)
vs. ÍBV 2-0 (3. runde)

KA havde fyret holdets træner, Dean Martin for flere måneder siden, og nu havde klubben så, fundet en ny træner. Hans navn er, Pétur Jónsson. Han kommer selv fra Akureyri, og er selvfølgelig også selv stor KA fan. Hans alder lyder på, små 31 år.

Jónssons tropper skulle lægge ud med at spille, i Liga.Cuppen som betegnes som en form, for opvarming til den nye sæson. Jónsson havde også udtalt, at det ikke var en turnering som betød så meget for ham. Turneringen foregår på den måde at, alle holdene fra landets bedste række, og næst bedste række, er delt op i 3 grupper af 8 hold. Her sluttede, KA på fjerde pladsen med 3 sejre, 1 uafgjort og 3 nederlag. Det var ikke nok til at gå videre.


Ligaen

I ligaen er det gået anderledes godt. Holdet har vundet, tre af de fire første kampe. KA lagde ud med en flot 1-0 sejr hjemme imod Fjarabyggd. Her skulle KA fans ikke vente, langt på det første mål, da det blev scoret da der var, spillet 54 sekunder. Det var 17-årige Ómar Fridriksson som afsluttede et flot opspil. Det blev dog en lige kamp men, Fjardabyggd var bare alt for ineffektive. Næste kamp skulle KA så til, hovedstaden for at møde ÍR. Her fik holdet mildt sagt tæsk. ÍR førte 2-0 ved pausen takket være mål af, Krístjan Ari Halldórsson og Elvar Gudjonsson. Nu skulle Jónsson virkelig vise, sine taktiske evner frem. Det fik han ikke gjordt. Dog fik, Orri Gústafsson reducret til 2-1 hurtigt inde i 2. halvleg. Men det bare ikke nok. Karl Björnsson og den tidligere KA spiller, Elmar Dan SigÞórsson fik scoret to hurtige mål, og så sluttede kampen 4-1 til ÍR. Karl Björnsson fik, rødt kort i slut minuterne for ÍR.

KA skulle dog vise sig at få, hurtig oprejsning da holdet mødte Fjölnir hjemme. Her scorede Norbert Farkas, kampens endelige mål da der manglede 5 minuter. KA fik så endnu en sejr da holdet igen tog til hovedstaden. Denne gang handlede det om Víkingur. Her scorede, Andrés Vilhjálmsson et vaskeægte hattrick for KA. Baldur Adalsteinsson og Björgólfur Takefusa fik scoret to hurtige mål for Víkingur og bragte stor, spændingen ind i kampen. Men Gudmundur Óli ødelagde spændingen da han, fik scoret til 4-2 til KA.


Coca-Cola Cup

Her er KA på fantastisk vis, nået frem til 4. runde. Det hele startede med en hjemmekamp imod Fjölnir. Her fik fansene en måløs 1. halvleg. Men i 2. halvleg kom der lidt mere, gang i den. Her scorede Arnar Úlfarsson på et straffespark i det 53. minut. Så skulle vi helt hen til overtiden, for at finde den næste scoring. Den stod Ómar Fridriksson for og så var KA videre. Dog fik Bjarni Gunnarsson reduceret for Fjölnir. I næste runde kom amatør holdet Höttur forbi. Her regnede alle med en sikker, sejr til KA men det blev det langt fra. KA kom nemlig bagud ved den halve time. Men Michael Fucito fik hurtigt udlignet. Derefter ventede der en lang, og kedelig fodbold kamp som efter 90 minuter, endte uden vinder. Det betød forlænget spilletid. Her skete der heller ikke det store. Dog var Höttur tæt på til sidst, men bolden blev reddet på stregen. KA vandt derfter 3-0 på straffe. I 3. runde skulle KA så op imod, ÍBV som ligger i den bedste række. Her viste KA god styrke, og vandt kampen 2-0. Michael Fucito og Norbert Farkas stod for målene. I 4. runde skal KA op imod Víkingur.

« Seneste Redigering: 28 Nov 2010, 22:47 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010