home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  "Stoppet" 5#"Akureyrar Stolthed"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: "Stoppet" 5#"Akureyrar Stolthed"  (Læst 10238 gange)
Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #15: 29 Nov 2010, 16:15 »



KA

Lokalopgøret!

Prematch

Så var det blevet tid til denne sæsons første rivalopgør. Þór skulle tage imod KA. Inden dagens kamp ligger, Þór på en 6. plads med otte point i fem kampe mens, KA ligger på en 4. plads med ni point i fire kampe. Der bliver forventet en hård dyst, men holdene står meget lige med henhold til spillere så et godt gæt er uafgjort.

Startopstilling Þór 3-5-2 : Björn Sveinsson, Aleksandar Linta, Alti Albertsson, Þórsteinn Ingason, Sveinn Jónsson, Sigurdur Kristjánsson, Marko Pavlov, Alti Sigurjónsson, Ármann Ævarsson, Björn Vilhjálmsson, Nenad Zivanovic.

Startopstilling KA 4-4-1-1 : Róbert Óskarsson, Kristján Hannesson, Norbert Farkas, Janez Vrenko, Arnar Úlfarsson, Mike Banner, Steinn Gunnarsson, Srdjan "Tufa" Tufegdzic, Gudmundur Óli, Andrés Vilhjálmsson, Michael Fucito.

 
1. Halvleg


4. min. KA får spillet bolden godt rundt, og til sidst havner bolden hos, Steinn Gunnarsson som trykker af......men bolden ryger lige over.

6 min. KA får tildelt et hjørnespark. Kristján Hannesson sparker bolden indover lige til, Janez Vrenko som header på overliggeren!!!!

13 min. KA får igen spillet bolden godt rundt. Bolden ender hos, Mike Banner på venstrekanten som ligger den indover til, Michael Fucito som header lige i armene på, Björn Sveinsson.

31 min. Kampen er gået lidt i stå. Þór får tildelt et hjørnespark. Bolden kommer ind i feltet hvor, Atli Albertsson header den ind i sidenettet. Vi skulle altså vente i mere end en, halv time for at få første Þór chance
 
36 min. Bolden bliver spillet op til, Gudmundur Óli som trækker ind i banen, og bliver tacklet af Sveinn Jónsson som også trækker det gule kort. Steinn Gunnarsson skruer bolden udenom muren, og sikke en redning af Björn Sveinsson.

45+1 min. 1. halvleg bliver fjøjtet af. KA har været det bedste hold indtil videre, og Þór skal virkelig til at tage sig sammen.


2. Halvleg


45 min. KA foretager en udskiftning. Ud går, Michael Fucito og ind går den blot 16-årige, Aksentije Milisic.

66 min. En dødsyg start på 2. halveg vi har fået. KA får tildelt et frispark. Steinn Gunnarsson laver et indlæg, som Björn Sveinsson kommer i store problemer med. Efterfølgende afslutter, Andés Vilhjálmsson men bolden ryger lige ved siden af.

72 min. KA igen i angreb. Arnar Úlfarsson spiller bolden kort til, Srdjan Tufegdzic som afslutter men bolden ryger langt ved siden af. Efterfølgende er Þór i angreb. Her ender bolden hos, den tidligere KA angriber Hreinn Hringsson som er, helt alene......men rammer stolpen!!!!!

80 min. Bolden bliver sparket op imod den indskiftede KA angriber, Arnór Hallson som får en albue i hovedet af, Þórsteinn Ingason som også får direkte RØDT!!!!!

90 min. Bolden er hos, Sigurdur Kristjánsson. Han dribler og tager lige pludselig et alt for langt træk hvor, Gudmundur Óli tackler ham, og bliver dermed også præsenteret for det RØDE KORT!!!!!!!   

93+3 min. KA får spillet bolden rundt og den havner hos, Mike Banner som afslutter........li ge ved siden af. Kampen bliver fløjtet af. Det hele ender 0-0. KA bør overveje at melde, Þór for tyveri for det er godt nok ufortjent at de, overhovedet får det ene point.







Tusind tak til asj89 for det fantastiske topbanner!
« Seneste Redigering: 29 Nov 2010, 16:55 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 2#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #16: 29 Nov 2010, 16:48 »

Er ikke ekspert i kommaer, men tror sku du har sat dem nogle forkerte steder.  Ubeslutsom (Det var lige i den tekst der hedder Prematch jeg kiggedei)
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #17: 29 Nov 2010, 16:49 »

Hej Petur. Som Troels siger, så er jeg heller ikke ekspert i kommaer, men de ser ud til at være sat forkerte i Prematch teksten.

Men ellers gode updates. Bliver spændende at se om du kan føre KA til succes! Smiley
Logged

Arsenal <3

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #18: 29 Nov 2010, 16:50 »

Er ikke ekspert i kommaer, men tror sku du har sat dem nogle forkerte steder.  Ubeslutsom (Det var lige i den tekst der hedder Prematch jeg kiggedei)

Er overhovedet ikke selv ekspert i det med kommaer så sætter dem lidt hvor jeg synes det passer ind! Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #19: 29 Nov 2010, 16:51 »

Har fået det rettet! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Fernando
Gæst
 
Sv: 2#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #20: 29 Nov 2010, 16:54 »

Rigtig gos update, men så hellere at du skrev anderledes faktisk. Smiley

KIU!
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #21: 29 Nov 2010, 16:56 »

Rigtig gos update, men så hellere at du skrev anderledes faktisk. Smiley

KIU!

Nogle råd til en anderledes måde at skrive på? Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #22: 29 Nov 2010, 17:00 »

Arg. Det er synd. Jeg vil rigtig gerne læse med i teksten, men det irriterer mig, at du kommer til at stoppe op ved at sætte kommaer så mange forkerte steder. Jeg ved godt,  at du er fra udlandet and so, men ak ja. Du skal huske, at der skal være to udsagnsled og to grundled før du kan sætte et komma. (Nogle tilfælde behøver man så ikke, men det vigtigste er med grundled og udsagnsled)
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #23: 29 Nov 2010, 17:03 »

Arg. Det er synd. Jeg vil rigtig gerne læse med i teksten, men det irriterer mig, at du kommer til at stoppe op ved at sætte kommaer så mange forkerte steder. Jeg ved godt,  at du er fra udlandet and so, men ak ja. Du skal huske, at der skal være to udsagnsled og to grundled før du kan sætte et komma. (Nogle tilfælde behøver man så ikke, men det vigtigste er med grundled og udsagnsled)

Jeg har godt nok boet i Danmark i 7 år men det med grundled og udsagnsled fatter jeg ikke en dyt af! Skuffet

Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

asj89
Gæst
 
Sv: 2#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #24: 29 Nov 2010, 19:26 »

Rigtig flot blog. Kan godt lide det er enkelt. Men det ville være fedt at se dig med en anden synsvinkel. Smiley

(Og flot topbanner Opstemt )
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #25: 29 Nov 2010, 19:37 »

Rigtig flot blog. Kan godt lide det er enkelt. Men det ville være fedt at se dig med en anden synsvinkel. Smiley

(Og flot topbanner Opstemt )

Har du nogle idéer med henhold til en ny synsvinkel?? Smiley

Og ja mit topbanner er top nice! Opstemt
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

asj89
Gæst
 
Sv: 2#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #26: 29 Nov 2010, 19:41 »

Har du nogle idéer med henhold til en ny synsvinkel?? Smiley

Og ja mit topbanner er top nice! Opstemt
Tja, faktisk ikke. Tunge Er selv på et meget lavt niveau, når det gælder kreativitet.
Men du må også prøve at få styr på de kommaer. Wink
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #27: 29 Nov 2010, 19:42 »

Tja, faktisk ikke. Tunge Er selv på et meget lavt niveau, når det gælder kreativitet.
Men du må også prøve at få styr på de kommaer. Wink

Det er iorden. Wink

Det skal jeg nok forsøge! Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #28: 29 Nov 2010, 19:44 »

Så har jeg valgt at tilføje en afstemmning så i selv kan være med til at bestemme hvordan denne blog skal foregå! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #29: 29 Nov 2010, 21:00 »



KA

KA henter ny angriber!


Så blev endnu en træning overstået. Jeg tog selvfølgelig direkte over på kontoret efter træningen, ligeson jeg plejer. Det er nærmest blevet en rutine. Selvom jeg virkelig var glad for dagens træning så jeg alligevel en mangel. En god angriber. Michael Fucito havde da været okay her i starten, men jeg ville alligevel have en ny angriber. Jeg sendte straks talentspejderen Audunn Víglundsson på sagen.

Efter en uges tid fik jeg så første feedback. Han havde fundet en angriber ved navn Igor Pesic. Det bedste var at han endda var gratis. Jeg fik så Igor overtalt til at komme til træning. Han var virkelig skarp. Han kunne ramme målet selv fra de mest usandsynlige vinkler. Det var helt klart holdets nye topscorer som Víglundsson havde fundet. Jeg indkaldte ham hurtigt til mit kontor og tilbød ham derefter en kontrakt. Han accepterede. Igor Pesic havde kun erfaring med serbisk og islandsk amatør fodbold men alligevel var jeg overbevidst om at han nok skulle klare det. Han så også ud til at være faldet godt til i spillertruppen. Pesic bliver den tredje serber i truppen da jeg allerede råder over Srdjan Tufegdzic og 16-årige Aksentjie Milisic som var halv serber og halv islænding.



Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010