home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 441 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  "Stoppet" 5#"Akureyrar Stolthed"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: "Stoppet" 5#"Akureyrar Stolthed"  (Læst 10241 gange)
LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #30: 29 Nov 2010, 21:27 »

God update, god spiller du har fået hentet.

KIU
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #31: 29 Nov 2010, 21:33 »

God update, god spiller du har fået hentet.

KIU

Tusind tak skal du have! Smiley

Hvad synes du så om skiftet til "jeg fortæller" Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #32: 29 Nov 2010, 21:36 »

Jeg synes det virker meget bedre, har jeg også stemt oppe i afstemning Wink Men synes dog din update om kampen mod rivalerne blev lige tung nok at læse..

Men bare fortsæt så kan man kun blive bedre Wink
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #33: 29 Nov 2010, 21:38 »

Jeg synes det virker meget bedre, har jeg også stemt oppe i afstemning Wink Men synes dog din update om kampen mod rivalerne blev lige tung nok at læse..

Men bare fortsæt så kan man kun blive bedre Wink

Ja er sku også selv ret skuffet med udfaldet af rival kampen. Både resultatet og updaten! Wink Men det er der ikke noget at gøre ved! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #34: 29 Nov 2010, 21:41 »

Du skal bare blive ved og ikke lade dig slå ud, så skal dine updates nok blive bedre! Kender ikke så meget til den islandske liga så måske kunne du lave nogen updates hvor du fortæller lidt mere om hvem man skal holde øje med og hvordan styrke forholdet er mellem de forskellige klubber
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #35: 29 Nov 2010, 21:53 »

Du skal bare blive ved og ikke lade dig slå ud, så skal dine updates nok blive bedre! Kender ikke så meget til den islandske liga så måske kunne du lave nogen updates hvor du fortæller lidt mere om hvem man skal holde øje med og hvordan styrke forholdet er mellem de forskellige klubber

Det vil jeg da forsøge at få med i næste update! Smiley

Tak for det! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #36: 29 Nov 2010, 22:01 »

Så lidt.. Altid spændende at læse om ligaer og hold man ikke kender så meget til, så lære man jo også noget Wink
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #37: 29 Nov 2010, 22:24 »

Nu har jeg så fjernet afstemmningen igen! Bloggen vil blive skrevet fra trænerens synsvinkel! Smiley Første update med "jeg fortæller" findes nederst på side 2. Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #38: 30 Nov 2010, 19:37 »

1. Juli 2010


KA

KA styrger til tops!


1. Division
vs. Þór 0-0
vs. Þróttur 0-3
vs. Grótta 2-1
vs. ÍA 1-0
vs. HK 3-1

Coca-Cola Cup
vs. Víkingur 1-2 (4. runde)

Jeg kiggede ud over den smukke fjord. Jeg havde aldrig lagt mærke til at den var så smukt, til trods for at jeg har været her mange gange. Måske har det noget at gøre med at vi ligger på første pladsen. That's right! Vi havde formået at spille os op på første pladsen. Glæden i spiller truppen var større end nogensinde og glæden i byen var også stor. Altså kun i den rigtige del af byen. Den del der elsker KA. Þór var da også fint med. De lå da på en femte plads. Et drømme scenarie ville være hvis begge Akureyri klubber rykker op, så kan man jo beholde de gode rivalopgør. Nu har jeg så været herude i 5 timer. Det er nok bedst at jeg smutter ind og får noget søvn så jeg er klar til morgen træningen.

Det her var da mærkeligt. Man kan da tydeligt mærke på spillerne og fansene at det er os der fører 1. Divison. Omkring 250 fans var dukket op til vores morgen træning. Glæden kunne også tydeligt mærkes på banen til træningen. Faktisk kunne jeg mærke den så meget at jeg lige mindede dem om at vi kun var et point foran Leiknir. Lige da jeg havde sagt da kom jeg til at tænke på at, nærmest alle hold har chance for oprykkning hvis man kigger på spillertrupper. Der er vel egentlig ingen favoritter. Alle har en gylden mulighed. Jeg fik hurtigt en spillers humør mere i top da jeg kårede ham til månedens spiller i klubben. Hans navn er Andrés Vilhjálmsson. Han bliver brugt på den offensive midtbane i en 4-4-1 opstillingen. Han er også holdets topscorer med syv mål i atten kampe i alle turneringer. Fantastisk indsats af ham i denne måned.

På trods af at det har været en måned fyldt med glæde så er der også sket en negativ ting. Vi er røget ud af Coca-Cola Cup. Så trist. Vi tabte hjemmekampen imod Víkingur. De fik scoret fem minutter før tid og Srdjan Tufegdzic havde også valgt at flække en af deres spillere hvilket resulterede i et rødt kort.

Igor Pesic. Forventningerne til ham er tårnhøje. Han ser dog allerede ud til at kunne opfylde dem da han fik scoret i sin debut imod HK. Jeg jublede som aldrig før da jeg så hans skud gå ind. Han blev samtidig kåret til kampens spiller så det er jo helt godkendt.



Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #39: 01 Dec 2010, 21:58 »

1. August 2010


KA

Forbliver i spidsen


1. Division
vs. Njardvík 1-1
vs. Leiknir 1-0
vs. Fjardabyygd 1-2
vs. ÍR 1-0
vs. Fjölnir 0-2

Fantastisk! Vi ligger nummer 1! Outstanding KA! Det var nogle af de avis overskrifter jeg kunne læse her til morgen. Jeg må da indrømme at de fik mig til at trække lidt på smilebåndet. Selvom vi havde haft en del svingende præstationer, lå vi stadigvæk på første pladsen. Det var en utrolig varm og dejlig følelse. Som at være forelsket. Dog havde vi som sagt nogle svingende resultater imod slutningen af måneden. Det kunne godt skyldes en 3 måneder lang skade til vores forsvarsgeneral Norbert Farkas.

Succesen kunne også godt ses på lægterne, da der dukkede flere fans op til vores hjemmekamp. Faktisk fik vi slået vores personlige publikumsrekord da Leiknir kom forbi. Kampen blev dog lidt af en fusser. Vi vandt 1-0 i en chance fattig affære. Da det var blevet morgen træning her den 1. august skulle jeg også til at vælge månedens spiller. Den var godt nok svær. Der var ikke nogen der havde imponeret sådan gevaldigt. Kun Andrés Vilhjálmsson men efter min egen mening var det en anden der skulle have æren den her gang, da Andrés vandt den i sidste måned. Det blev Mike Banner. Holdets lynhurtige venstre kant som blev hentet af undertegnet inden sæsonstarten. Han fik selvfølgelig et stort smil på og holdte en lille takke tale som havde han vundet en Oscar. Det fik selvfølgelig helt holdet til at grine højlydt, inklusiv mig selv.

Da jeg hentede Igor Pesic, havde jeg håbet på at han var vores nye topscorer. Men sådan var det ikke just gået. Han havde ikke scoret et eneste mål i denne måned. Utroligt skuffende. Hvis vi rykker op så bliver vi nød til at have en rigtig goalgetter på holdet og det har vi bare ikke i øjeblikket. Sådan som det ser ud nu skal der hentes en ny angriber op til næste sæson. Uanset om det bliver til oprykkning eller ej.




Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

asj89
Gæst
 
Sv: 5#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #40: 02 Dec 2010, 14:39 »

Godt som altid. Wink Hvad hedder dit skin?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #41: 02 Dec 2010, 14:42 »

God update og flotte resultater, det ser jo godt ud i kampen om oprykning Smiley

Ser frem til næste update Smiley
Logged

Arsenal <3

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #42: 02 Dec 2010, 15:23 »

God update og flotte resultater, det ser jo godt ud i kampen om oprykning Smiley

Ser frem til næste update Smiley
Mange tak skal du have! Smiley


Godt som altid. Wink Hvad hedder dit skin?

Det er bare retro skinnet. Alle har det! Wink

Og tak! Opstemt
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

asj89
Gæst
 
Sv: 5#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #43: 02 Dec 2010, 15:41 »

Mange tak skal du have! Smiley

Det er bare retro skinnet. Alle har det! Wink

Og tak! Opstemt
? Tunge
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5#"Akureyrar Stolthed"
« Svar #44: 02 Dec 2010, 15:43 »

? Tunge

Du skal bare gå derhen hvor man skifter skin og derefter vælge den der hedder "retro" Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010