home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Leeds
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Leeds  (Læst 24711 gange)
fred400
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #45: 12 Dec 2010, 18:02 »

Hvordan bruger i Leigh Griffiths?
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #46: 12 Dec 2010, 18:07 »

Som avanceret angriber. Han blev klubbens topscorer de to første sæsoner mens bueno blev topscorer i tredje sæson med 21 mål. Griffiths scorede dog stadig 12 mål i Premier league og er i min fjerde sæson igen den mest scorende på mit Leeds hold Smiley
Logged

fred400
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #47: 12 Dec 2010, 18:58 »

Okay tak Smiley men hvad så med Becchio?
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #48: 12 Dec 2010, 19:17 »

Ham Leigh Griffiths er da pænt vild.. købte ham til brighton i 1. sæson hvor han blev topscorer med 37 mål i ligaen alene.. og i 2.sæson scorede han over 40 mål i ligaen alene.. også valgte fm ellers at crashe i starten af 3. sæson så det save ik virker mere...
Logged


-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #49: 12 Dec 2010, 19:55 »

Ja han er et helt fantastisk køb! Har spillet virkelig stabilt i de sæsoner jeg har haft ham Smiley
Med hensyn til Becchio er jeg ikke helt sikker for solgte ham forholdsvis tidligt. Midten af anden sæson mener jeg, da han slet ikke kunne følge med i Premier League. Mener at jeg først startede med at bruge ham som targetman support, men efter jeg gik over til at spille med en angriber blev han ligesom Griffiths brugt som avanceret angriber hvor han også gjorde det glimrende. I Championsship vel og mærke.

Men lige en lille update på mit spil. Som sagt er jeg nået til fjerde sæson hvor jeg da også har fået spillet ca. 4 kampe. Det er blevet til 1 sejr og 3 uafgjorte hvilket ikke er helt tilfredsstillende. Er dog stadig ubesejret og taget i mente at jeg er har lavet store ændringer i min taktik op til denne sæson forholdsvis sent inde i træningskampene, skal holdet lige finde hinanden. I Champions League er jeg kommet i en udmærket gruppe, hvor resten af holdende tæller, Benfica, Monaco og Bayern. Det burde være muligt at komme videre derfra.
Forsvaret er rigtig stabilt, men hverken Bueno og Griffiths har haft en fantastisk sæsonstart, hvor Griffiths dog har præsteret en tand bedre end Bueno. Har hevet et spansk 18 årigt forsvar talent op fra U/18 holdet der gør det vildt godt i de få kampe han har fået. Han blev hentet i starten af sidste sæson fra Sociadad mener jeg, og ham er der store forventninger til.
Logged

fred400
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #50: 12 Dec 2010, 20:50 »

Kan slet ikke få spillet til at fungere. Har kun vundet 2 ud af 7 ligakampe Skuffet
Spiller en 4-4-2 så hvis der er nogen der vil fortælle om deres indstillinger vil jeg bliver rigtig glad Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #51: 13 Dec 2010, 20:14 »

Havde desværre heller ikke succes med en 4-4-2 så kan ikke hjælpe dig på det punkt.
Havde i stedet succes med en 4-3-3 ala den barca spiller i virkeligheden, der kan jeg nok godt hjælpe dig. Men hvis du vil holde fast i 4-4-2 har jeg ingen ide til hvad hjælper Smiley
Logged

fred400
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #52: 13 Dec 2010, 20:38 »

Har selv fået godt styr på den Wink Ændrede noget opdækning og satte kampfoberedelsen til defensiv placeringsevne og i de næste fire kampe vandt jeg 3 og tabte 1 Opstemt
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #53: 13 Dec 2010, 21:30 »

Lyder godt var det zoneopdækning du spillede med før? Havde jeg ihvertfald nogle problemer med selv Tunge
Men godt og høre det går godt for dig, hvordan ligger du til i ligaen? Thumbs Up
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #54: 13 Dec 2010, 21:33 »

Hvem kan i anbefale at købe i første sæson?Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #55: 13 Dec 2010, 21:39 »

Tja det kommer vel lidt an på hvordan du vil spille, men havde personligt succes med Leigh Griffiths, Alex Smithies og Jose Goncalves. Er igang med fjerde sæson hvor jeg er blevet et tophold i Premier League og de er stadig en del af stamtruppen. Specielt Smithies er guldværd, og er i denne sæson også blevet udtaget til det engelske landshold. Hentede ham for 5,5 mil. Griffiths blev min topscorer de to første sæsoner men er så småt blevet sat af Alberto Bueno som jeg hentede i vinterpausen anden sæson. Bueno er helt fantastisk i øjeblikket så han starter, men indtil videre har Griffiths været god for en 10+ mål per sæson uanset om han er startet inde eller ej. Han er også lige blevet udtaget til det skotske landshold i mit spil. Goncalves kan du få på en fri transfer og han er et must have de første par sæsoner. Lynhurtig forsvarspiller der kan løbe alle angribere op, og rydder sublimt op nede bag i. Det er dem jeg havde succes med i første sæson, og stadig har, men du kan jo prøve dig frem til hvilke spillere der er bedst for dig Smiley
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #56: 13 Dec 2010, 21:42 »

Griffiths har jeg hørt meget godt om, men hvad koster han sådan cirka?
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #57: 13 Dec 2010, 21:43 »

hmm, mener jeg skulle slippe en 7 millioner kr. Men han er alle pengene værd tro mig! Smiley
Logged

malliNG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #58: 14 Dec 2010, 23:04 »

Så er min 4 sæson overstået. En sæson der bød på Champions League til Leeds Smiley

Lad os dog starte i det mindre, så her er et overblik over hvorvidt bestyrelsens ønsker er blevet opfyldt eller ej.

Engelske Ligacup
Klubben er rimelig ligeglad med denne turnering, og går derfor ikke op i placeringen.
Jeg har dog valgt at prioritere den højere. Var bange for at min deltagelse i champions league ville tære på spillerne, og derfor er dette jo en god vej til euro cup, næste sæson, hvis ikke den kan komme fra andre steder. Dette skete også da jeg gik hele vejen. Chelsea røg ud med 0-1 i Kvartfinalen, Birmingham med samlet 3-0 i semifinalen og endeligt slog jeg Arsenal på straffe i finalen. Første pokal i hus.

Engelsk FA Cup
Bestyrelsen så gerne at jeg kom til 6 runde, i denne turnering, og det gjorde jeg skam også. I 6 runde mødte jeg Aston Villa ude, og kunne rejse hjem med en 0-4 sejr. Semifinalen trak jeg Blackpool, som stadigvæk ligger i championship. (Liverpool fik Swindon, så 2 skod hold der var kommet ret langt). Blackpool led også et 0-4 nederlag, og dermed var jeg klar til finalen. For andet år i træk måtte jeg dog trække det korte strå i finalen. I 3 sæson blev det til et nederlag på straffe til Tottenham, denne gang blev det mere tydeligt. En lidt ufortjent 2-0 sejr til Liverpool. Mine spillere fik en skideballe for ikke at kunne ramme målet, og det viser statistikken tydeligt. 19 skud, kun 4 langskud, og kun 2 indenfor målramme... pinligt. Havde endvidere 3 åbne målchancer, og 2 forsøg på træværket. Liverpool derimod havde 8 skud, 4 langskud, 3 indenfor målramme. Dette medførte 1 åben målchance. Så den bedre effektivitet sikrede dem altså pokalen i sidste ende. Nuri Sahin brændte forresten også straffe i 78 minut. Ingen god kamp :/

Champions League
I Champions League var bestyrelsen bare glad for at være i gruppespillet. Jeg ville dog gerne se om jeg kunne komme videre, og da lodtrækningen viste AEK, CSKA Moskva og Lyon, så kunne jeg da også se chancen. Endte også med at snuppe 2 pladsen, lidt under Lyon. Dette gav mig efterfølgende Villarreal, og efter en 2-1 sejr på hjemmebane (en sejr der burde have været meget større), lignede det da også en chance for at komme videre til kvartfinalen, men med et 0-1 nederlag på udebane blev jeg slået ud på reglen om udebanemål. Sjovt var det at være med Smiley

Engelske Premier Division
Man kan spørge sig selv hvorfor jeg valgte at skrive Champions League op før denne, men det siges nok bedst ved udtrykket om at gemme det bedste til sidst.
Medieprognosen hed nr. 7, og klubben så mig bare ende i den bedre halvdel af tabellen. Jeg lovede dem dog at jeg, som minimum, ville kvalificere mig til europæisk fodbold gennem ligaen. Dette gjorde jeg, og mere til. Efter 38 runder kunne jeg se mig selv løfte trofæet, med 83 point. Fremragende præstation af spillerne! Lå hele tiden lige bag Man. Utd., men i runde 33 kunne jeg forlade deres stadion med en 1-0 sejr, hvilket bragte mig 2 point foran, efter de 38 runder var jeg så 4 point foran.
Leeds er endelig tilbage på toppen af engelsk fodbold, også må vi se om det muligt at blive der.

Selv er jeg ekstrem tilfreds med min tid hos Leeds, og ikke en eneste gang har jeg tænkt på at skifte klub.
Havde ikke selv regnet med at det kun ville tage mig 4 sæsoner at vinde Premier League, så jeg meget glad Smiley

Næste mål vil så være at holde Leeds i toppen af engelsk fodbold, samt komme frem i Champions League. Så lad os se hvor mange sæsoner jeg skal bruge på at vinde den Smiley

Vi ses igen om 1 sæsons tid Smiley
« Seneste Redigering: 14 Dec 2010, 23:09 af malliNG » Logged

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #59: 16 Dec 2010, 13:42 »

Så er min første sæson i PL overstået. Efter en ret god start, kom jeg hurtigt fri af nedrykningskampen, som jeg ellers var spået til at være en del af. Hele året lå jeg og svingede mellem nr 11 og 15. Dog mest omkring nr 11 og 12. Men i de sidste 14 kampe vinder jeg blot 3 og får 2 uafgjorte. Så det var en hel lettelse at sæsonen sluttede inden det gik rigtig galt.

Jeg har måtte erkende, mit forsvar ikke var helt PL standard, hvorfor jeg skifter de 2 midterste ud hen over sommeren. Jeg lukkede 72(!) mål ind. Kun tangeret af det ene nedrykkerhold.

Hen over sommeren har jeg hentet Gary Cahill på fri og Andre Bikey for 6,5 mio pund. Begge er fornuftige i fødderne, så jeg håber det kan hjælpe til i opspillet, udover naturligvis at lukke bedre af end Woodgate og Zat Knight gjorde. Hentede derudover Manuel da Costa for 2,6 for at aflaste på venstre back. Dries Mertens kom til for 5,75 mio og Herold Goulon på fri til at forbedre midtbanen, hvor Mikkel Thygesen ikke helt har slået til.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010