home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Leeds
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Leeds  (Læst 24757 gange)
fredmaster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #15: 02 Dec 2010, 15:21 »

Synes da lige jeg  vil komme med lidt input, da jeg snart er halvvejs gennem 1 sæson med Leeds.

Pt. ligger jeg nr. 7 , efter en noget svingende periode, dog kun med 2 point op til 1 pladsen

Mine indkæb har været således:

Leigh Griffiths
Alex Smithies
Olivier Kapo (fri)
Maresca (fri)
Jose Goncalves (fri)
Baronio (fri)
Chris Wood (leje)

Smithies og Griffiths(14 kampe/13 mål) har spillet over al forventning og er mine klart bedste spillere. Jeg har været plaget af mange skader hvilket også afspejles i min placering. Jeg forventer at rykke op i første sæson, men det kræver meget mere stabilitet. Min spil filosofi er at være meget offensiv og score mange mål, hvilket kan være farligt med det materiale jeg har pt. Dog er det gået okay, selvom min defensiv vakler til tider =) DErfor er det vigtigt jeg har fået en klassekeeper som Smithies.
Jeg regner med at lave få indkøb i vinterpausen, hvor der også skal sælges et par stykker såsom Becchio, som jeg ikke har det bedste forhold til.

Kommer med en update når 1. sæson er færdigspillet =)
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #16: 02 Dec 2010, 17:12 »

Lyder som om du havde det samme problem med ustabilitet som jeg havde. Håber for dig at du får noget stabilitet ind så du kan rykke op, langt fra umuligt lyder det som om. Gode indkøb og godt at se du også har hentet Griffiths, Goncalves og Smithies, de tre, specielt Smithies, har udviklet sig helt enormt og er en del af stamspillerne på mit hold jeg kan takke for at det er gået som det er Wink Så hold fast på dem! Hvordan præsterer Goncalves for dig?

Har her til tredje sæson fået forstærket truppen ind del. På en fri transfer er kommet, Martin Demichelis, Marc Albrighton og Allan Hutton. Demichelis danner sammen med Goncalves midterforsvaret. Et godt match hvor Demichelis er den store fysisk stærke der dominerer luftrummet og Goncalves som den hurtige der ligger lidt bag Demichelis og rydder alt det op der skulle komme forbiden store argentiner. Albrighton er kommet ind for at skabe lidt bredde på kanterne, samt at Gradel ikke imponerede vildt meget, og ryger derfor muligvis inden transfer vinduet lukker. Albrighton har dog lagt ud med at score 3 mål i 3 venskabskampe så han har givet et godt førstehåndsindtryk Wink Allan Hutton er blevet hentet til højre backen hvor det ikke lykkedes mig at genleje Kyle Walker der ellers har huseret der de to sidste sæsoner. Hutton minder dog meget om Kyle og er en del mere rutineret så en ganske udmærket erstatning.

Ellers er der mest blevet fokuseret på at forbedre U/18 holdet der virkelig var elendigt sidste sæson. Så har scoutet diverse ungdomsligaer og landshold og har fået hentet en god håndfuld ungdomsspillere ind med potentiale til at gå ind i førsteholdstruppen efter et par sæsoner. De skal lige udvikles lidt.

Ud gik Kasper Schmeichel på en fri transfer. Ville gerne beholde ham, men han ville ikke forlænge da han ikke ville være reserve målmand for Smithies. Planen var at skiftes med de to, men Smithies har simpelthen været klasser over Schmeichel så det er ikke meget spilletid det blev til. David Beckham røg efter en halvsæson, da han ville have en højere løn end klubben kunne tilbyde og da han ikke var til at forhandle med måtte han ud. Ærgeligt da jeg ellers gerne ville have beholdt ham. Lidt fedt at have så stort et navn i klubben Wink Ramon Nunez røg til Auxerre for 14 millioner og som den sidste røg Bessone til Chievo for 8 millioner.

Alt i alt er holdet blevet markant forstærket i mine øjne, uden alt for store udskiftninger, så slipper for at spille holdet sammen igen. Medieprognosen siger en 12 plads, jeg siger en top 7 placering, så nu må vi se hvad der sker  Thumbs Up     

Skriv endelig hvis i vil have nogle billeder af spillerne, holdet osv Smiley
« Seneste Redigering: 02 Dec 2010, 17:14 af -RVM- » Logged

malliNG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #17: 03 Dec 2010, 00:19 »

Så er min første sæson gået, og her er så lidt info:

Transfers

Ind

Van der Bergh, Yakubu, Kyle Walker (lån), Julio Cruz, DeMerit, Maresca, Max Tonetto og Henri Landsbury (lån).

ud
Amdy Faye & Nunez (Begge januar vinduet. Nunez var blevet sur på mig, ville ellers gerne have haft beholdt ham Opstemt)

Bestyrelse
Har fået en moderklub, i form af Arsenal.
Ungdomsfaciliteter skal forbedres, og er færdige d. 29.5.2011

Championship
Sejre 25
Uafgjorte 12
Nederlag 9
Point 87
Placering 2

Nu er klokken mange, så jeg på vej i seng, men glæder mig godt nok til at skulle kæmpe videre i Premier League, næste sæson Smiley
Logged

fredmaster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #18: 03 Dec 2010, 15:46 »

Så fik jeg færdigspillet 1. sæson, og det gik over al forventning.. Efter en fremragende periode indtog jeg 1. pladsen med ca. 10 runder igen. Denne position holdt jeg til slut, og endte med at vinde The Championship. Mødte Ipswich i en direkte duel om 1. pladsen i andensidste runde, hvor jeg satte tingen på plads med en 2-0 sejr.

1. sæson

89 point - 26 sejre, 11 uafgjorte og 9 nederlag

Topscorer - Leigh Griffiths 24 mål i 35 kampe. Ganske godkendt.

Nu skal der renses gevaldigt ud i truppen, hvor en del ryger på fri transfer,og hvor jeg samtidig forventer at sælge et par stykker så der er råd til forstærkninger til sæsonen i PL.

I præmiepenge fik jeg kun 450.000 kr. Hvilket jeg synes er helt til grin. Men jeg må ud og sælge en del for at få forstærket holdet til næste sæson!




« Seneste Redigering: 03 Dec 2010, 16:08 af fredmaster » Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #19: 03 Dec 2010, 17:02 »

Mener du får omkrig 300 millioner i TV-penge for at spille i PL, hjælper en del på det Wink men ja præmiepengene i Championsship er latterlige i forhold til PL. Ja ved der er forskel på ligaerne men at få 450.000 kr for en 1. plads og 70 millioner for en 10. plads i Premier League er måske en lige lovlig stor forskel.. eller er det bare mig der er helt væk?

Har pt. kun fået spillet to kampe i den nye sæson, men mit hold virker i den grad forstærket! De to første kampe bød på en henholdsvis 3-0 sejr hjemme over de forsvarerne mestre fra Arsenal og en 1-1 uafgjort ude mod Aston Villa, hvilket jeg finder acceptabelt. Har fået forbedret mit U/18 hold markant, samt hentet nyt personale ind i form af Trænere, Fysioterapeuter, en enkelt scout da jeg allerede havde forbedret mig her sidste sæson og til sidst en ny Assistent Manager. Klubben er på vejfrem hvorfor jeg også synes det er nødvendigt ikke blot at forbedre truppen men også personalet og faciliteterne. Ungdomsfacilitetern e er ved at blive forbedret og de er klar når denne sæson er færdig. Det kan forhåbentlig skaffe mig nogle bedre ungdomstalenter frem over. Dem jeg har fået ind har ikke været imponerende! Som sagt er målet en top 7 placering hvilket jeg ikke ser som umuligt Wink
Logged

malliNG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #20: 04 Dec 2010, 17:42 »

Så er 2. sæson færdigspillet, og jeg er meget tilfreds. Her følger lidt info, om min første sæson i Premier League.

Tansfers
Ind
Mido, M. Diarra, K. Walker (lån), Dragutinovic, van bommel, landsbury (lån), griffiths, pyatov (januar)
ud
Max Gradel, Mike Grella, Joe McCann.

Bestyrelse
Forbedringerne af ungdomsfacilitetern e, som jeg påbegyndte i starten af 1. sæson, blev annulleret. De planer blev taget op igen, og burde være færdige d. 27.5.2012.

Turneringer
Liga Cup
Røg ud i 3 runde, da jeg tabte 0-1 til Fulham.
Skuffende, da bestyrelsen gerne så mig nå til 4 runde, men de har forståelse for at jeg røg ud til Fulham.

FA Cup
I FA Cuppen så bestyrelsen gerne at jeg kom til femte runde. Dette ønske opfyldte jeg, og meget mere til, da jeg endte med at løfte pokalen til sidst, i en nervepirrende finale, der endte med en 4-3 sejr over Tottenham.

Premier League
Mediprognosen sagde nr. 19 og bestyrelsen var da også enig i at jeg skulle kæmpe for overlevelse denne sæson.
En skidt start i de første 10 kampe havde ført til 7 nederlag og 3 uafgjorte, og en sikker 20 plads, så mon ikke folket ville få ret?  Men så begyndte holdet lige pludselig at spille bedre sammen, og pointene kom hjem. Sluttede sæsonen af som nr. 8, hvilket jeg er meget tilfreds med.

Næste sæson venter der så EURO Cup, hvilket jeg virkelig ser frem til, om ikke andet, så må det give mig flere penge på kontoen, så jeg kan forsætte med udviklingen, og prøve at bide mig fast som fast inventar i den rigtige ende Smiley
« Seneste Redigering: 04 Dec 2010, 17:44 af malliNG » Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #21: 04 Dec 2010, 19:20 »

Ikke dårligt, godt klaret med FA cuppen og 8. Pladsen  Thumbs Up

Satser også selv på at komme ud og spille i Europa efter den her sæson. Mener jeg har holdet til det, og sådan som jeg spiller nu burde det ikke være et problem. Ligger efter 7 kampe nummer 3 i ligaen med 16 points, hvor Chelsea indtager første pladsen med 21 point efter 8 kampe. Har kun tabt en enkelt kamp mod Wolverhampton, hvem jeg også tabte til i ligaen cuppen. Skuffende da de ligger sidst i rækken, men kan simpelthen ikke slå dem, det er umuligt!? Jeg er åbenbart det eneste hold de kan vinde over. Dumme point at smide da jeg så de andre runder går ud og klasker tophold i ligaen som Arsenal, Everton og Blackburn. Nu lyder Everton og Blackburn måske ikke som tophold men de klarer sig helt vildt godt efter de har skiftet managers. Michael Laudrup har taget over i Everton, mens Allan Shearer styrer Blackburn. De er nu en del af top 7 klubberne i England. Smiley

Har modsat dig haft kæmpe problemer i cuppen, kan slet ikke opfylde bestyrelsens ønsker. Jeg klarer mig til gengæld over forventing i ligaen hvert år hvilket retter op på det Smiley Men har du nogle tricks til Cup kampene eller kører du bare en fast taktik til hver eneste kamp?

Lige som lidt bonus info kan jeg fortælle at Griffiths er helt outstanding den her sæson. 5 mål i 6 kampe! Han plejer at bombe men ikke så vildt. Snodgrass og Howson gør det også fremragende selvom man muligvis godt kunne finde bedre spillere til deres positioner. Har dog ingen interesser i at skifte dem ud da de er en del af den stamme holdet er bygget op omkring. Howson er ved at blive lidt en klublegende allerede. Født i Leeds, spillet i Leeds hele sin karriere, og udnævnte ham til anfører, til stor glæde for resten af truppen, både af førnævnte grunde samt at han er en af de mest stabile spillere i min trup Smiley Hvillke erfaringer har i med ham?
Logged

fredmaster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #22: 05 Dec 2010, 15:23 »

Så har jeg fået sammensat mit hold til 2. sæson

Disse spillere er købt ind:

Verratti - 12 mio.
Kalintvintsev - 16 mio. (kommende stjerne fra Dynamo Kiev - 5 stjerner)
Alex Witsel - 40 mio.
Helder Postiga 3 mio.
Sergio Oliveira - 22 mio (kommende stjerne fra Porto)
Micah Richards - 27 mio.
Kyrgiakos - fri
Luis Jimenez - fri
Taufic Guarch - 11 mio. (kommende stjerne, 5 stjerner)
Dalton - 67,5 mio. (bliver en super midstopper)

Ud er røget følgende:

Becchio - 27 mio.

Samt en hel masse på fri transfer.

Min økonomi ser meget dårlig ud efter alle de handler, men ser jeg ser frem til at kunne blande mig i sub-toppen i Premier League. Synes jeg har fået samlet mig en slagkraftig og meget bred trup. Er især glad for købet af Micah Richards, hvilket jeg ser som et scoop!

Første kamp mod Wolves vandt jeg 2-0 med en mand i undertal næsten hele kampen.

Logged

malliNG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #23: 05 Dec 2010, 22:53 »

Det uheldigt RVM, altså situationen med Wolves Smiley
Jeg startede spillet med en 4-5-1 formation. Nu spiller jeg asymetrisk, dog med den offensive midt, som ekstra angriber.

Formationen bruger jeg i alle kampe, men mine hold-/spillerindstillinger ændres fra kamp til kamp.
Det eneste jeg gør specielt i cuppen, er at dele holdet fuldkommen op i 2 dele (næsten). Altså der er de offensive og de defensive. Jeg har en enkelt på support, hvilket er min MC, der er playmaker (fra denne sæson Nuri Sahin Opstemt)

Kan så sige min 3 sæson ikke går ligeså godt som din (liga mæssigt).
Har kun 15 point efter 9 kampe. (4/3/2)
Tabte charity shield, på straffe, til Tottenham.
I EURO Cup har jeg kvalificeret med til gruppespillet, med 2 nemme sejre over det ukendte hold: Lokeren.
Der har jeg så trukket følgende: Valencia, Celtic og Brøndby Smiley (meget sjovt med Brøndby)

Har slået Brøndby 4-0 hjemme, og spillet uafgjort med både Valencia og Celtic (begge ude), så der ligger jeg rimelig godt til.

Satser meget på at kvalificere mig til EURO Cup igen næste sæson, og det har jeg også fortalt bestyrelsen.
Forventer også at gå videre fra EURO Cup gruppespillet, også må vi se hvem jeg trækker i knald eller fald.
Liga cuppen har jeg slået Bradford og Sheff Utd. ud, hvor reserverne har fået lidt spilletid.
Både liga cuppen og FA cup vælger jeg ikke at prioritere så højt, da jeg håber på at skaffe mig mere kapital gennem EURO Cup.

Ang. Howson, så det imponerende at du har fået ham til at præstere, da han virkelig har spillet skidt for mig. Det startede allerede i Championship. Han spiller elendigt, og har virkelig prøvet ham på mange måde. Går ud fra du bruger ham som MC?
Den plads må Nuri Sahin tage sig af, og Van Bommel i de mindre kampe Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #24: 05 Dec 2010, 22:59 »

Kan være jeg skal prøve det du gør i cup kampene næste gang. Det er til at blive sindsyg af at jeg ikke kan slå et fjerde divisions hold, når jeg kan vinde 3-0 over Liverpool, og 2-0 over Chelsea på udebane. Men tak for rådet! Smiley
Med hensyn til Howson så bruger jeg ham på midten som MC felt-til-felt. Sammen med Christian Eriksen (Av. Playmaker) og M. Diarra (Ankermand) gør han det rigtig godt, og scorer faktisk en del mål. Vigtig spiller for mig. Evt. prøv at brug ham som jeg, felt-til-felt som balance spiller. Men hvis du har Nuri Sahin kan jeg godt forstå du ikke vælger at bruge ham Wink
Logged

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #25: 06 Dec 2010, 14:17 »

Jeg kan heldigvis ikke genkende de problemer I har med schmeichel. Hawson gør det også fint for mig. Bruger ham på samme måde som dig, RVM.

I 2. sæson har jeg i januar købt Tom Cairney, som har været intet mindre end fantastisk. Hvis ikke mine angribere blev ved med at brænde på det skammeligste, ville han føre assist-listen stort. Fansene har efter bare 3 måneder lavet en sang til ham. Men jeg må få fundet mig en bedre angriber til sommer. Gode råd modtages gerne Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #26: 06 Dec 2010, 14:25 »

Hmm, pt. spiller jeg kun med en angriber hvor Leigh Griffiths og Alberto Bueno slås om pladserne. Griffiths har bombet derud af i starten af sæsonen, men løb ind i en længere skade. Bueno har jeg derimod haft lidt problemer med at komme igang, men efter Griffiths skade har han virkelig gjort det godt, og spiller også fast nu selvom Griffiths er klar igen. Så ham kan jeg helt sikker anbefale, selvom han er lidt dyr. Før jeg købte ham bombede han løs for Valladollid og Derby. Smiley
Logged

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #27: 07 Dec 2010, 10:54 »

Jeg blev færdig med 2. sæson i går. Min kval plads kom i fare, efter jeg begyndte at have meget svingede resultater. Som konsekvens, gik jeg over til en 4-4-2. Så kom der ro på og jeg fik sikret en 4 plads.

I play-off mødte jeg Norwich. Jeg startede med en udekamp, hvor jeg kom foran 2-0 efter bare 8 min. Men jeg endte alligevel med at tabe 4-2. Hjemme på Elland Road fik jeg dog vent billede og vinder forholdsvis nemt 3-0. I finalen ventede Middlesbrough. I den kamp blev jeg kørt over. Skudstatistikken sagde i retning af 15-3 i deres favør. Men jeg holdte nullet og 6 min inde i den lange overtid får jeg scoret. Meget ufortjent.

Det har betydet oprykning og omkring 20 mio. pund til transfer. Desværre var starten af transfer-vinduet lukket for mit vedkommende i det, klubben var ved at få nye ejere. Det er dog gået i orden nu. John Fleck er blevet min satsning i år. Han bombede godt for Rangers sidste år. Griffiths og Bueno var ikke mulige at få og jeg er egentlig og meget godt tilfreds. Men det kan jo nå at ændre sig Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #28: 07 Dec 2010, 12:07 »

Tillykke med oprykningen Thumbs Up
John Fleck er også en glimrende spiller, godt indkøb. Du har ret, med ham behøver du hverken Griffiths eller Bueno. Hvilke indkøb har du gjort op til PL, og hvordan regner du med det kommer til at gå?

Her i Februar måned, ligger jeg godt til i ligaen. Det er kun klubbens 2. Sæson i Premier League, men har fået mig sneget op på en 4. Plads, hvor det også er blevet til nogle imponerende resultater, som 0-0 mod United, 3-0 over Liverpool, 2-0 over Chelsea og 3-1 over de ellers uovervindelige City. Har været en smule svingende på udebane, men Elland Road er blevet en fæstning. Er i denne sæson ubesejret hjemme, og både ude og hjemme har mit hold scoret 15 kampe i streg. Er dog stadig ikke helt tilfreds med min offensiv, da mine kanter brænder mange store chancer. Nogle forslag til hvem jeg kan købe? De må meget gerne være hurtige og gode til at afslutte da jeg har dem til at trække ind i banen.
Fik også lige lavet årets comeback i går aftes. Skulle møde Michael Laudrups formstærke Everton på udebane. De kom hurtigt foran 1-0. Selvom jeg dominerede kunne jeg simpelthen ikke få bolden skovlet ind. Forløsningen kom da Bradley Johnson i det 89. minut hamrede bolden i hjørnet 35 meter udefra. Ville have været tilfreds med en uafgjort i den kamp, men i overtiden lejede Bueno med Everton spillerne på kanten af feltet før han sendte den ind over hvor Jonny Howson dukkede op og gjorde det til 2-1 hvilket resultatet blev. Er sjældent gået så meget amok over en FM kamp, da sejren betyder at jeg stadig er med i kampen om CL pladser Smiley
Logged

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #29: 07 Dec 2010, 16:54 »

Jeg har været lidt tilbageholdende med indkøbene. Jeg var lidt i tvivl om, hvor vidt jeg skulle gå over til 4-4-2. Men det er blevet til den gamle formation. Dog med en AMC i stedet for en DMC.

Jeg købte Fleck for 10,5 mio. og Mikkel Thygesen til 1,9. Mest fordi han kan dække flere pladser. Derudover signede jeg Aaron Mokoena for at afløse Camacho, der var ved at blive gammel og Zavon Hines for Vassell. Darius Vassell blev desværre aldrig rigtig en succes. Så han røgogså på fri.

Mine forventninger/forhåbninger er at ende midt i tabellen - eller bare sikkert fra nedrykning. Medierne har givet mig en 18. plads. Her efter 6 kampe ligger jeg nummer 9 med 10 point. bare 2 point efter nr 1. Mine to eneste nederlag var til hhv. Arsenal og Man Utd. Begge kampe endte 4-0. Så der er stadig lidt at arbejde på Smiley

Jeg har 8-9 mio tilbage at købe for. Og det bliver bestemt også en kant, jeg skal ud og kigge på. Der er bare niveau forskel på de backs de spiller overfor nu. Jeg kommer slet ikke igennem mere. Noget der ellers var lidt af en styrke sidste år. Som dig, vil jeg også gerne have dem ind i banen og afslutte. Fleck er ikke så stærk i luften, så der er ikke så meget ide i at satse på indlægene. Havde faktisk en aftale i hus med Mehdi Carcela, men droppede den og ville satse på mine egne. Men han er da taget op til overvejelse igen.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010