home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Leeds
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Leeds  (Læst 24841 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #30: 07 Dec 2010, 17:00 »

Lyder fornuftigt, og da egentlig også en udmærket sæsonstart du har fået dig Thumbs Up

Har du evt. nogle ideer til nogle kanter? Pt. har jeg Snodgrass, Kiko, Junoir Stanislas, Aiden White og Marc Albrighton i min trup. Af de 5 er det faktisk kun Snodgrass der formår at putte bolden ind over stregen. Kiko og Stanislas har også hver scoret en gang eller to men de to specielt brænder rigtig mange friløbere! Kiko gør det dog godt på alle andre punkter så ham har jeg ikke tænkt mig at skifte ud. Det var heller ikke planen at White skal ud, da han er fra Leeds egen talentskole, og han ifølge mine talentspejdere har potentiale til at begår sig i Premier League, men hans udvikling er ligsom gået i stå, og han har langt fra niveau til at være med. Han kan faktisk slet ikke følge med når jeg bruger ham. Han bliver helt sat af.
Har ikke lige midt spil åbent nu så kan ikke lige komme med forslag til hvilke kanter der kan bruges, men hvis jeg får ender på den 4. plads jeg har nu, regner jeg med at kunne tiltrække nogle gode spillere da det vil betyder Champions League bold på Elland Road! Smiley
Logged

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #31: 08 Dec 2010, 20:40 »

Det er jo efterhånden nogle år siden chl-bolden har rullet på Elland R., men det er da på tide, den kommer tilbage!

Nu kigger du jo nok efter kanter, der er lige en klasse over dem, jeg kan lokke til Smiley Men jeg har selv overvejet Clint Dempsey i det Fulham er rykket ned. Snupper ham måske over vinteren.

Jeg har skilt mig af med white. Der skete heller ikke rigtig noget med ham i mit spil. Hvor mange gange har du fået opgraderet dine faciliteter?
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #32: 09 Dec 2010, 10:40 »

Har ikke fået opgraderet min træningsfaciliteter endnu, men det sker nok at jeg begynder på det her i sommerpausen. Ungdomsfacilitetern e begyndte jeg allerede at få forbedret til starten af 3. sæson og de skulle være færdige når sæsonen blev færdig, hvilket må betyde at faciliteterne står klar inden for få dage Smiley

3. Sæson blev den bedste jeg nogen sinde har spillet med Leeds. Efter en meget tæt konkurrence i toppen endte jeg med at tage 2. pladsen i ligaen og dermed er der både sølvmedaljer og Champions League til Leeds! Jeg var dog rimelig heldig, selvom mine spillere virkelig slog til da det galt. Blandt andet blev det til 4 sejre i de sidste 4 kampe, hvor både Chelsea, City og Liverpool havde muligheden for at overhale mig. Chelsea var a-point med mig, men med en bedre målscorer. De valgte at ødelægge det for dem selv i aller sidste kamp mod Wigan, mens City, der var to kampe efter os andre og kun bag ud med 3-4 point valgte ikke at vinde nogle kampe. De gik faktisk helt død, efter at have været et af de mest stabile hold. De faldt til sidst fra en 2. til 7. plads. Lidt heldig har man vel lov til at være Thumbs Up

Nå men tilbage til truppen. Det var aldrig gået så godt, hvis ikke Bueno og Eriksen har spillet som de gjorde. Efter en sløv start i klubben gik Bueno helt amok, da Griffiths blev skadet og han fik chancen. Han blev klubbens topscorer med 21 mål, mens Griffiths "kun" nåede op på 12, hvilket også er personlig rekord for ham i Premier League. Eriksen diskede op med den ene assist efter den anden, og i sidste kamp afsluttede han en flot sæson med 2 mål og 1 assist i min 4-1 sejr, og var dermed med til at sende os op på en 2. Plads. Derudover spillede captain Howson også utrolig stabilt og godt over hele sæsonen, mens Demichelis lukkede af nede bag i og var utrolig målfarlig på hjørne med hele 7 sæson scoringer. En helt igennem fantastisk sæson med mit hold. Ligger nogle SS op, og hvis i vil have flere så sig endelig til! Smiley

Ligaen 2012/2013
Truppen
Christian Eriksen
Alberto Bueno
Jonny Howson
Martin Demichelis


Truppen skal nok forstærkes en del inden CL. Har kigget lidt på en Sergio Canales fra Real Madrid der er blevet sat til salg for en 40 millioner, samt Xabi Alonso der er sat til salgt for 20 millioner. Det er ikke lige midtbanen jeg har mest brug for at forstærke, men så gode spillere til den pris er svære at sige nej til så må lige overveje det. Mest af alt har jeg brug for nogle kanter. Angel Di Maria er vidst også utrilfreds med at være i Real så kan være jeg kan lokke ham til England  Thumbs Up Real Madrid har faktisk lige givet mig et tilbud som deres manager. Et transferbudget på 1 milliard og en uge løn på næsten 2 millioner kroner var svært at sige nej til, og også fordi det er min absolutte ynglingsklub, men bestemte mig for at blive på Elland Road. Er bestemt ikke færdig med det her Leeds hold! Smiley
Logged

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #33: 09 Dec 2010, 13:21 »

Jeg er lige nået halvejs i 3. sæson. Ligger pt nr. 12 med 24 point, hvilket er meget fint både i forhold til klubbens forventninger, som bare var, jeg skulle kæmpe imod nedrykning. Men også mine egne. Nedrykning bliver ikke et tema, som det ser ud nu.

Overordnet set klarer jeg mig fint, men jeg må erkende at mine præstationer mod de store hold har været alt for ringe. 3 eller 4-0 bliver det gerne til dem. Har forsøgt at holde fast i min egen spillestil i mod dem. Men det har nok ikke været den rigtige tilgang til det. Men bundholdene bliver slået, som de skal.

Kunne også godt tænke mig christian eriksen, men han er desværre ikke rigtig interesseret endnu. Jeg må nok lige skabe lidt resultater.

Fedt med 2. pladsen iøvrigt. Man kan vel ikke forlade Leeds før mesterskabet eller chl trofæet er i hus Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #34: 09 Dec 2010, 13:38 »

Lyder som om det går som det skal for dig, det første halvår af 1. sæson i premier league synes jeg var vildt svært. Ved ikke om det har noget at gøre med om spillerne skal vende sig til tempoet eller hvad det er. Men flot med en 12 plads Smiley
Hvem har egentlig været dine bedste spillere i Premier League?
Christian Eriksen kan jeg så meget anbefale når han bliver interesseret i din klub, han er alle pengene værd! Smiley
Men ja det med at forlade Leeds tænkte jeg det samme som dig. Nu har jeg ført dem helt her op, og så skal det fandeme føres hele vejen igennem! Thumbs Up Regner egentlig heller ikke med at skifte klub. Kunne godt tænke mig at se hvor lang tid jeg kan holde motivationen op med Leeds, og samtidig være med til at udvilke spillere fra akademiet til at være verdensklasse spillere, og det tager jo nogle år. Har faktisk fået en forsvar med 4 stjerners potientiale og rigtigt gode stats af en 16 årig gut at være. Derudover en 16 årig angriber med 17 17 i hurtighed og accelration med 3 og ½ stjernes potientiale. De to er klart de bedste af de spillere jeg har hevet ind fra ungdomsrækkerne her op til den nye sæson Smiley En anden sjov detalje er at to af den gruppe spillere der er blevet hevet ind var danske, og har ikke nogen former for dansk sammarbejdsklub eller noget. Det eneste danske ved klubben ud over få af mine spillere, er mig som manager.. Andre der har prøvet det?
Logged

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #35: 10 Dec 2010, 13:32 »

Jeg har læst et sted at nationaliteten på de ungdomsspillere, der kommer op, afhænger af bl.a. din nationalitet. Så tror, det er sådan det hænger sammen. Jeg har også selv en ung angriber med 4 stjerner i potentiale - han er dansker! Chelsea har prøvet at få fat på ham. Han er så også den eneste, der er værd at nævne. Jeg håber på, der kommer noget mere kvalitet til sommer, nu jeg har fået bedre ungdoms-faciliteter.

Tom Cairney og John Fleck har været de bærende krafter fra start. Men de par måneder har Snodgrass spillet sig op. John Fleck var oprindelig tiltænkt en plads som spydspids, men er i stedet blevet rykket ned lige bagved. Så har Hines fået æren af at være enlig angriber.

Jeg brugte den samme opstilling som dig de 2 første år, men jeg scorede ikke så mange mål. Så jeg har skiftet DMC ud med en AMC. Det har hjulpet, men jeg har nu PLs mest gavmilde forsvar. Mest pga resultaterne mod de større hold. Spillede du meget defensivt mod dem i første sæson i PL? Må da lige nævne, jeg nuppede en ufortjent 1-0 sejr over rivalerne fra Man U. på hjemmebane sidst Smiley Men ellers har den stået på god gammeldags klø til mig...
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #36: 10 Dec 2010, 15:50 »

Spillede egentlig ikke defensivt overhovedet. Havde konsekvent sat indstillingerne på Flydende og kontrollerende da jeg gerne ville dominere kampene. Havde min DMC og to midterforsvarer på defensiv og backs samt den ene MC på support. Resten på offensivt. Virkede glimerende for mig Smiley Tror måske det er fordi jeg var undertippet i forhold til de andre hold, så at spille så offensivt med høj defensivlinje virkede da de andre også stod højt op på banen. I Træningskampene har jeg ikke kunnet få min taktik til at køre. Tror det er fordi de andre hold står mere kompakt nu da de ser mig som favoritter over dem.
Har derfor valgt at gå over til, (stadig samme formation) noget hurtigt og direkte kontraspil. Stå noget dybere nu, så jeg lokker modstanderene frem, og så satser jeg på hurtigt omstillingsspil da jeg har en af de hurtigste trupper i ligaen. Det har ihvertfald resulteret i at jeg vandt resten af træningskampene uden at lukke mål ind. Blev til en 1-0 sejr over Palermo som var det bedste hold jeg mødte. Selvfølgelig er ligaen noget andet men det skal nu nok fungere. Glæder mig til champions league! Smiley
Har hevet to spillere op fra mit ungdomshold til A-truppen, da jeg følte de var gode nok og manglede nogle reserver der. Begge regen spillere. Den ene med det meget karakteristiske navn, Lampard, har gjort det rigtig godt. Den 18 årige angriber, kladt den nye Peter Crouch, blev min topscorer mens den blot 16 årige Matt Mills gjorde det rigtig godt i midterforsvaret hvor jeg også har fået hentet en Micah Richards ind på en fri transfer Smiley
De andre transfers er så ledes: Adam Johnson fra City for ca. 40 millioner. Fabian Delph (gammel Leeds spiller fra akademiet) hentet i Villa for ca. 30 mil. Kyle Walker er hentet tilbage til Leeds endnu engang denne gang er det dog permanent. Han er derudover blevet engelsk landsholdsspiller hvilket er et plus. Han blev hentet i Tottenham for omkring 30-40 mil mener jeg. Den største, og dyreste, signing er Jack Rodwell fra Everton. 167 millioner skulle jeg slipper for ham. Meget mod min vilje da jeg synes det var alt for mange penge. Men valgte at gøre det alligevel og han har virkelig været god. Tror han blive fremragende at have på den defensive midt bag Howson og Eriksen! Smiley
Ud er så røget Alex Bruce for 10 mil. Kisnorbo og Bradley Johnson på fri mens Mahammadou Diarra forlod klubben efter 2 sæsoner for 6 millioner til Zaragoza.
Alt i alt har jeg store forhåbninger til næste sæson hvor vi er spået til en 7. plads i ligaen. Men tror godt jeg kan overraske igen Thumbs Up Hvis i vil have ss af transfers, trup, spillere etc. så sig bare til Smiley
Logged

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #37: 10 Dec 2010, 16:13 »

Giver du ham den 16-årige spilletid i midterforsvaret for A-truppen? Det er meget fedt, når man begynder at kunne benytte de ungdomsspillere, man selv har fået op igennem rækkerne.

Det er meget sjovt at se, hvor forskelligt spillene alligevel udvikler sig. I mit spil ville jeg aldrig få den slags penge for Alex Bruce. Til gengæld er Kisnorbo en rigtig stabil backup for mit midterforsvar. Howson er også lige tanden bedre i dit spil. Han har ellers fået spilletid for mig, men måske ikke helt nok. Han har været lidt en rotationsspiller.

Hvad ligger dit transferbudget på ca.? Det må give godt i kassen, med så god en placering og nu kommer alle chl kampene også. Kan jeg lokke dig til at smide et ss op af Jack Rodwell?
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #38: 10 Dec 2010, 16:26 »

Fik 285 millioner og kan ikke lige huske lønbudgettet men det var ihvertfald 2 mil højere end det jeg havde før Smiley
Altså nu har jeg kun prøvet ham i træningskampene, og regner med at smide ham ned på U/18 holdet så han får noget spille tid, men hvis en af mine 3 midterforsvarer bliver skadet ville jeg slet ikke være bange for at smide ham ind. Jack Lampard, min angriber, har jeg dog større forventninger til og det virker også til at Griffiths desværre er ved at blive kørt ud på et sidespor. Tror ikke rigtig han har niveauet til topfodbold i Europa. Desværre, så ham ellers gerne blive lidt af en klublegende, da han har været rigtig vigtig de to første sæsoner mens han også gjorde det udmærket 3. sæson. Jack Lampard hentede jeg i Sunderland, og han spillede sidste år på U/18 holdet hvor han kom på 2. pladsen på topscorer listen, og sådan som han har spillet i træningskampene så skal han da også have sin chance i Premier League Smiley Med hensyn til Alex Bruce så scorede han en del mål på hjørnespark hvilket sikkert har trukket hans værdi op, men Demichelis er lige et par niveauer bedre hvorfor det ikke blev til meget spille tid for ham sidste sæson. Og med Micah Ricards i truppen blev chancerne ikke større. Kisnorbo havde jeg kun succes med i Championsship hvor han dog alligevel ikke var helt 100% sikker på en startplads og tror kun han har fået en enkelt kamp eller to over de sidste 2 sæsoner, så gad ikke betale hans høje løn mere når han alligevel ikke spillede.
Ligger et billede op af Rodwell senere, har lige en opgave jeg skal have skrevet videre på før jeg starter FM Smiley 
Logged

malliNG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #39: 10 Dec 2010, 16:40 »

Så blev min 3 sæson afsluttet, og på den mest skammelige måde overhovedet.
Led et 4-1 nederlag til Tottenham i FA Cup finalen, ret pinligt i en finale.

Udover dette er det gået fint. I Ligacuppen levede jeg op til klubbens forventninger om en kvartfinale, faktisk kom jeg til semifinalen, for så at se mig slået med et samlet 2-3 nederlag, til Everton.

I ligaen er det gået mig godt. 79 point fik jeg skrabet mig sammen (samme antal som både Tottenham og Liverpool), og det medførte en 3 plads, så nu står den på champions league. (medieprognosen var nr. 9)

Samtidig var dette jo året hvor Leeds skulle vise hvad de kunne i den internationale verden, med euro cup, og det gik over al forventning. Bestyrelsen så gerne at jeg kom til gruppespillet, og det var da heller ikke noget problem, da modstanderen var Lokeren. Samlet 5-1 var Leeds kvalificeret til gruppespillet. Gruppen hed Brøndby, Celtic, Valencia og Leeds, og jeg endte 2'er i gruppen, efter Valencia. Jeg trak så Malaga, som havde vundet deres gruppe over HJK, Ajax og Stuttgart, og mig skulle de da også give problemer. 0-0 hjemme og 2-2 ude, reglen om udebanemål sendte mig videre. Derefter slog jeg Zenit ud (samlet 5-2), derefter Porto (3-2), Everton i semifinalen (4-2), og så var Leeds altså i finalen!
Her røg jeg desværre ind i et 2-3 nederlag, til Liverpool. Det gjorde ondt på spillere og fans, og manageren :/
Men fremragende præstation.

Nu er ungdomsfacilitetern e i gang med at blive opgraderet. Planen om at købe stadion er desværre blevet lagt på hylden, grundet mangel af penge, men 10768 ekstra sæder vil, om 5 måneder, være at finde. Det jo godt nok Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #40: 11 Dec 2010, 09:30 »

Er det sjovt at spille med Leeds?
Og hvor stor chance er det for at rykke op i 1. sæson Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #41: 11 Dec 2010, 13:03 »

Det er helt vildt sjovt at spille med Leeds Thumbs Up

Chancer for at rykke op i 1. sæson er der, men det bliver med meget hård konkurrence. Da Leeds er et oprykkerhold i Championsship er mange af spillerne stadig til League 1 niveau, men det er ikke umuligt at få dem til at præstere til en oprykningsplads. Ca. halvdelen i denne tråd er rykket op i 1. sæson så chancerne er nok sådan lidt 50/50 men kommer selvfølgelig også an på så mange ting. Skader, taktik, etc. Alt spiller ind. Men igen, det er bestemt ikke umuligt at tage turen op til Premier League allerede i første sæson, men man skal heller ikke blive skuffet hvis det ikke lykkes for det er der en lige så stor chance for at det ikke gør Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #42: 11 Dec 2010, 20:10 »

Undskyld jeg ikke lige fik smidt billedet op af Rodwell før, det kommer her:



Ellers så er første kamp blevet spillet i den nye sæson, hvilket blev til en 1-1 uafgjort mod Blackburn på udebane. Lidt skuffende, men er stadig igang med at køre nogle store ændringer ind på mit hold så spillerne skal lige vænne sig til det. Håber ihvertfald det bliver bedre snart. De gode momenter kommer i små periode, så der skal arbejdes lidt på den endnu! Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #43: 11 Dec 2010, 20:33 »

Jeg vil starte med Leeds efter at jeg er kørt træt i mit Leicester spil Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #44: 11 Dec 2010, 20:47 »

Sådan skal det være! Thumbs Up
Held og lykke med dem så, og sig endelig til hvis du har brug for lidt hjælp eller et par gode råd Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010