home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 573 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Leeds
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Leeds  (Læst 24877 gange)
malliNG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #60: 19 Dec 2010, 03:00 »

5 sæson overstået, og atter engang er der fremgang at spore i holdet.

Charity Shield
Bestyrelsens forventninger: Bestyrelsen har ikke charity shield højt på deres prioriteringsliste.
Placering: Vundet (1-0 over Liverpool)
Kommentarer: Selvom bestyrelsen var ret igeglad med denne kamp, så gik jeg meget op i den, hvilket betød af jeg stillede med det stærkeste hold, overhovedet muligt, og det gav mig en fortjent 1-0 sejr. over ivverpool, på Wembley stadion.

Engelsk FA Cup
Bestyrelsens forventninger: Jeg skal komme til 6 runde.
Placering: Kom til 5 runde.
Kommentarer: Liverpool fik deres hævn. Første opgør endte 1-1, så vi skulle ud i en omkamp, og der trak Liverpool det længste strå, da de, meget ufortjent, vandt 2-1.

Engelske LigaCup
Bestyrelsens forventninger: Bestyrelsen har ikke charity shield højt på deres prioriteringsliste.
Placering: Vandt finalen 2-0 over Tottenham
Kommentarer: Jeg valgte at prioritere denne turnering højt, præcis som sidste sæson. Igen havde jeg success med det, og jeg endte med at løfte trofæet foran 90.000 tilskuere.

Champions League
Bestyrelsens forventninger: Gruppespillet
Placering: Røg ud i første knock-out fase.
Kommentarer: Endte i gruppe med AC Milan, Valencia og Celtic. En meget svær gruppe, i mine øjne. 3 sejre og 3 uafgjorte var dog nok til at tage 1. pladsen i gruppen, og sende mig videre. At Barcelona så skulle ende på 2 pladsen i deres, var bare mit luck. Led et 3-1 nederlag på Camp Nou, og min 1-0 sejr hjemme var ikke nok, desværre.

Engelske Premier Division
Bestyrelsens forventninger: Bestyrelsen ville have jeg kvalificerede mig til europæisk fodbold, men lavede den om til at jeg ville være med i guldkampen. Medieprognosen for mit Leeds hold var nr. 5
Placering: 1
Kommentarer: Jeg endte med 93 point (29/6/3), hele 10 point mere end jeg vandt med sidste år.

Alt i alt en rigtig god sæson. Nu skal det stadigvæk "bare" forsætte i samme spor. Næste sæson må jeg så ofrer nogle kampe i ligaen, for at kunne gøre mere modstand europæisk Smiley
Logged

Brando
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #61: 29 Dec 2010, 12:07 »

Hej Freaks

Jeg vil da også berette om mine mange timer sammen med FM11 og Leeds.
Allerede inden jeg havde fået spillet indstalleret, havde jeg besluttet mig for at være Leeds.
Målet var at gøre dem til en af de store i PL, inden for 5 år.

I starten havde jeg en del problemer med at finde den rigtige taktik, og jeg fandt ikke før d. 03/01-11.
den kan hentes her
http://peecee.dk/upload/view/278933

22 kampe - 16 sejre, 3 uafgjort, 3 nederlag

Det blev til en anden plads og oprykining til PL.

Nu er jeg ved at være gennem første sæson, som er gået over alt forventning.
Lige nu mangler der 5 kampe og jeg ligger på 5. pladsen. Dog er der 7 point op til den fantastiske 4. plads (CL) men Europa League er bestemt også godkendt. Jeg er skal til at spille semifinale i FA hjemme mod Fulham.

Da sæsonen startede lovede jeg at jeg ville undgå nedrykining, og de gav mig 130mill at handle for.
De vigtigste transfer er her

Andreas Granqvist
Nigel Reo Coker (Aston Villa rykkede ned og fik ham for 7mill)  Shockeret
Kadlec
Veratti
Kyle Walker (Leje, havde ham også i første sæson)
Dembele

Jeg håber meget jeg kan holde fast i min Europa league plads, så jeg skal spille Europæisk næste sæson.

Det var alt for nu.

God kamp

/Kasper
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #62: 29 Dec 2010, 12:11 »

Lyder som om du klarer dig godt i Premier League Thumbs Up

Efter en 2. plads i 3. sæson skulle jeg prøve og se om jeg kunne gå hele vejen i 4. sæson. Det blev dog ikke tilfældet og endte endnu engang på en 2. plads, hvilket jeg dog er tilfreds med. I Champions League nåede jeg frem til kvartfinalen, efter en 2. plads i gruppe spillet og en samlet 3-2 sejr over Real Madrid i ottendedelsfinalen. I kvartfinalen trak jeg Barcelona, hvor jeg tabte med et samlet 4-2 nederlag. Men en kvartfinale er vel egentlig okay for et forholdsvis nyt storhold.
Her i 5. sæson er jeg nået til januar hvor jeg sidder solidt på 1. pladsen i Premier League, mens jeg endnu engang er gået videre fra Champions League gruppespillet via en 2. plads, og endnu engang er det Real Madrid jeg skal møde.
Er dog desværre begyndt at miste interesse i spillet, ved ikke hvorfor da det går virkelig godt! Holder nok en lille pause men regner med at vende tilbage til det snart igen når lysten til Leeds er genopstået Wink
Logged

Brando
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #63: 29 Dec 2010, 12:47 »

En 2. plads i 3. sæson er da også super... Smiley

Har du nogle anbefalinger til spillere?

Det med at miste lysten efter 4-5 sæson er sket så tit for mig, så mon ikke også det sker igen.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #64: 31 Dec 2010, 13:30 »

Efter at have prøvet de andre hold af jeg godt kunne tænke mig at prøve, fandt jeg ud af at Leeds er det eneste rigtige hold så lysten er tilbage igen Wink

Med hensyn til de anbefalede spillere kan jeg fortælle at jeg i mine første Premier League år havde stor succes med spillere som Leigh Griffiths, Alberto Bueno, Alex Smithies, Junior Stanislas, Kiko, Jose Goncalves, Mahamadou Diarra osv.. det var nogle af de spillere jeg havde på mit hold den første sæson, håber du kan bruge dem.

Femte sæson med Leeds er blevet spillet færdig og det blev den bedste sæson for mit hold efter jeg overtog dem. Den engelske Premier League pokal blev løftet på Elland Road, og var egentlig allerede sikret i næstsidste spillerunede. Efter to sæsoner med sølv, blev det endelig forvandlet til guld. I den engelske pokalturneringer har jeg i de tidligere sæsoner haft det meget svært med at få spillet til at fungere hvilket har betydet tidelige exits, og denne sæson var ingen undtagelse. I Champions League gik jeg endnu engang videre fra gruppe spillet og endnu engang trak jeg Real Madrid i ottendedelsfinalern e. Denne gang trak Madrid holdet det længste strå og fik revanche over mig, så må tage hævn i den nye sæson.

Til den nye sæson er der selvfølgelig også sket handler. Det er stadig tidligt i transfervinduet så meget kan nå at ske endnu. Først og fremmest er Leigh Griffiths kommet tilbage fra en låne aftale med Nottingham Forrest hvor han havde stor succes og scorede hele 19 mål hvilket var med til at sikre dem en solid placering midt i Premier League tabellen. Da jeg kun bruger en angriber kommer der nu til at være stor konkurrence om den plads da jeg har Babacar og midt 16 årige talent Anthony Taylor der startede sine 3 første Premier League kampe ud med at score 2 mål, så der bliver nok også mere spilletid til ham denne sæson. Derudover har jeg også Alberto Bueno der skifter lidt mellem at spille på toppen og en plads på kanten som inderste angriber hvor han har gjort det fantastisk og nok også derfor kommer til at spille der når sæsonen går igang. Derudover skal transfervinduet bruges på at holde andre klubber væk fra mit 17 årige forsvars talent Matt Mills, en spiller fra klubbens egen ungdomsafdeling. Han var oprindeligt tiltænkt en rolle som rotationsspiller, men han er udviklet sig så meget at han har slået Demichelis af holdet.
Den første og eneste spiller der indtilvidere har forladt klubben er Jens Stryger Larsen. Espanyol købte ham for 21 millioner kroner, da han havde svært ved at spille sig på holdet. Har dog også kun lavet en signing indtil videre. Paulo Henriques fra Santons kommer på en fri transfer til Januar. At få ham på en fritransfer er noget af et scoop da han var fast mand på det brasilienske landshold der vandt VM 2014 og udtaget til VMs hold bestående af de bedste spillere i turneringen. Derudover er han lige blevet kåret til verdens næstbedste fodboldspiller, kun overgået af Lionel Messi der har vundet prisen de sidste 6 år i træk. Men verdens næstbedste spiller på en fri transfer? Siger jeg ikke nej til Wink

Vender tilbage senere med den fulde trup samt sæson start, og hvis i vil have SS af nogle spillere, holdet eller andet så sig endelig til Smiley
Logged

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #65: 03 Jan 2011, 23:52 »

Et lille indlæg herfra, skal der også komme - hovedsageligt for at sige TAK! Fulgte rådet og købte Griffiths og Smithies. Især G. var nøglespiller i oprykningen, der kom i hus efter Playoff mod mine nye ærke-rivaler fra Ipswich. Af uvisse årsager hader Roy Keane mig som pesten Smiley

Vandt kampen 4-0, så nu har hadet da en årsag Smiley  Griffiths endte på 33 mål i 54 kampe. Suveræn topscorer i Championsship.
Af andre nøglespillere kan nævnes anfører Alex Bruce fra midterforsvaret og hans makker Matthew Booth. Playoff pladsen var først indenfor rækkevide i de sidste 8 kampe, resten af tiden blev spenderet svingende i midten. Så jeg er meget tilfreds Smiley

Tak for inspirationen Smiley
Logged

malliNG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #66: 04 Jan 2011, 23:04 »

6 sæson er sluttet, og det bød på den bedst mulige sæson. Nu er der vidst ikke mere at vinde, udover lige VM for klub hold, og mon ikke det er mere eller mindre lige til? Lidt om alle turneringerne:

Charity Shield
Bestyrelsens forventninger: Bestyrelsen har ikke Charity Shield højt på deres prioriteringsliste.
Placering: Vundet (2-0 over Liverpool)
Kommentarer: En meget svingende kamp. Første halvleg gav mig 30 minutter total overtag, så 15 minutter hvor jeg blev totalt presset. Anden halvleg blev jeg presset helt vildt ned, indtil jeg scorede på kontra i 69 minut, også bølgede kampen. Statistisk set blev det en ret lige kamp, men jeg endte altså med en 2-0 sejr på Wembley i London.

Engelsk FA Cup
Bestyrelsens forventninger: Jeg skal komme til 6 runde.
Placering: Vundet (Finale: Leeds 1-0 Everton)
Kommentarer: Med 7 skud indenfor målrammen og 2 åbne chancer til mig, samt 0 i de samme for dem, så er en sejr vel på sin plads. 1-0 blev det dog kun, men dejligt med en sejr.

Engelske LigaCup
Bestyrelsens forventninger: Vil hellere prioritere de andre turneringer.
Placering: Vundet (Finale: Leeds 1-0 Man. Utd.)
Kommentarer: En meget lige finale Manchester gav meget modstand. Statistikken hed: Skud(7/9), Indenfor målramme(3/5), Forbi mål (3/3), blokeret (1/1), Træværket(1/0), Åbne chancer (3/1), langskud(2/5). Udfor disse tal ville jeg mene at det var meget fair med en sejr, dog kunne den også have vendt den anden vej.

Champions League
Bestyrelsens forventninger: Bestyrelsen ser gerne at jeg kommer til gruppespillet (ironisk når jeg starter der, men det må de stille sig tilfredse med Opstemt)
Placering: Vundet (Leeds 1-0 AC Milan)
Kommentarer: Gruppen bød på Sheriff, Zenit og Real Madrid. Med 5 sejr og 1 uafgjort gik jeg videre som 1'er, lige over Real Madrid. Første runde tog jeg imod Rapid Wien hvilket gav mig en samlet 5-0 sejr. Kvartfinalen bød på Lyon, og med en 3-1 sejr ude og en 4-1 sejr hjemme, blev de virkelig smidt ud med manér. Semifinalen hed Barcelona, en modstander jeg var ret nervøs for. 1-1 hjemme gav også et rigtig dårligt udgangspunkt, men hev en skøn 0-1 sejr i hus på udebane, også var jeg i finalen! Finalen var lige, noget i stil med LigaCup sejren over Man. Utd., og først efter 54 minutter fik jeg scoret på hjørnespark. Mere skete der ikke i kampen, og en vel fortjent 1-0 sejr i finalen over AC Milan.

Engelske Premier Division
Bestyrelsens forventninger: Bestyrelsen så gerne at jeg var med i kampen om titlen.
Placering: 1
Kommentarer: Jeg endte med 89 point (26/11/1). Det var mindre en sidst, og mange af de uafgjorte var i dumme kampe mod mindre hold, men altså i kampe hvor jeg valgte at spare spillere fordi der er andre turneringer.

5 turneringer, 5 vundet og den perfekte sæson er opnået!
Leeds er helt sikkert tilbage på toppen.
Ligaen er nu vundet de seneste 3 sæsoner, og med et Champions League trofæ til skabet, må jeg nu indrømme at jeg ikke føler det kan blive bedre Smiley
« Seneste Redigering: 05 Jan 2011, 22:29 af malliNG » Logged

Lifeguard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #67: 05 Jan 2011, 22:37 »

hey freaks Smiley

vil da også lige berette om mit save med leeds:

Som så mange af jer andre, så fulgte jeg rådet og hentede griffiths og jose goncalves i første sæson, som begge viste sig at være kæmpe forstærkninger. Udover det hentede jeg også Sergio Zijler, Darius Vassel, Tom på fri transfer, samtidig med at jeg lejede Anton Ferdinand, Kyle Walker og Craig Eastmond. Jeg hentede også Carlos Lazaro og Petar Zanev. De mange indkøb gjorde starten noget turbulent, og jeg rendte ind i svingende resultater.
Men efterhånden blev truppen spillet sammen, og jeg begyndte lidt efter lidt at være med i topkampen, anført af Sergio Zijler med masser af assist, samtidig med at vassel og griffiths var livsfarlige i front. Sæsonen kulminerede med en 1. plads i championship  Smiley

I første transfervindue i pl fik jeg rimelig mange penge at arbejde med, og igen købte jeg meget ind, da jeg mente at truppen trængte forstærkninger.Jeg fik også sendt masser af spillere af sted, så jeg havde endnu flere penge at arbejde med. Kort så hentede jeg Garra Dembele, Roger Johnson (20 mio!), Qreola, Vaclav Kadlec, Hamit Altintop på fri, Torje og Paulo Henrique.
Endnu en gang måtte jeg gennem en svær start, da et næsten helt nyt hold skulle spilles sammen. Jeg lå og rodede rundt i bunden, indtil spillet lige pludseligt begyndte at køre. Dembele bankede mål ind, kostede kun 3,75 mio, mens at Kadlec også scorede regelmæssigt. Altintop og Paulo Henrique gjorde det fantastisk på midtbanen, specielt Altintop, og Roger Johnson præsterede eminent i forsvaret. Jeg blev ved med at vinde, selv over the big four, og med 3 kampe igen lå jeg på en 4. plads! I de tre sidste kampe slog jeg Liverpool, Man City og West Ham og spillede mig således i cl! Noget jeg på ingen måde havde regnet med.  funny  funny

Jeg er nu i transfervinduet før tredje sæson, og har hentet forstærkninger som Yanga Mbiwa, Serge Aurier og Bryan Ruiz. Jeg vil nu gerne erstatte Dembele i angrebet, men er fanget i valget mellem Neymar og Lukaku, begge til 130 mio. Mit mål for denne sæson er at få erfaring i cl, og prøve igen at kvalificere mig til europa gennem ligaen.  Wink
Logged

Brando
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #68: 19 Jan 2011, 10:15 »

Så er der lige en ny opdatering fra mig.
Er jeg lige blevet færdig med Sæson 3.
Liga: Jeg blev nr. 3 i ligaen (Efter Man U og Arsenal)
Liga cup: Vinder
FA cup: 4 runde
Europa league: Vinder - 2-0 i finalen over Lyon

Jeg er lige startet op i 4. sæson og har fået mit transfer budget - 450 mill Dkk. Smiley
De er nu blevet brugt og mit hold ser sådan ud

Målmand: Kasper Schmeichel (Det har ikke været muligt at finde en god erstatning, da der er ingen der vil til klubben)

Forsvar: Salvatore Bocchetti, Mike Harrison, Christian Chivu, Gary Caldwell, Michael Turner, Andreas Granquist, Leonel Galeano, Jonathan,

DM: Ognjen Vukojevic, Lassana Diarra (begge gratis i dette transfer vindue)

MC: Lucas Biglia, Nigel Reo-coker, Javi Garcia, Leroy Fer, Server Jeparov, Marco Verratti,

BO: Neymar, Carlos Vela, Romelu Lukaku, Vaclav Kadlec, Yaya Sanogo

Jeg har lovet at jeg kvalificerer mig til europa, men mit eget mål er at vinde ligaen, og semi-finalen i CL.

Det var alt fra nu

God kamp

/Kasper

Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #69: 26 Jan 2011, 15:25 »

Jeg har har nu siden CM 99-00 spillet med Leeds som klub.. og føler virkelig det er min klub Peace

Jeg er lige pt igang med min første sæson i klubben og efter 18 kampe er statestikken 12/5/1 og en målscore på 32-7

Spiller pt med en 5-3-2 formation med indkøbte Mphela som topscore med 9 mål i 11 kampe.

Indkøb :
Sylvian Wiltord på fri transfer, både for lidt ekstra indtægter og vejleder, plus han score nogle
paudie Quinn fri transfer.. er synes jeg et okay talent til Leeds.
Kathego Mphela for 2.1 mio og er et rigtig godt køb
har lånt John Guidetti og Daniel Pacheco som begge gør det ret godt på førsteholdet som indskiftere..

Salg
Andy Robinson er smidt ud af klubben da jeg ikke så nogen fremtid i ham..

Økonomi = 70 mio i lønudgifter, 73 mio i lønbudget og 3 mio i indkøbskassen.
har indtil videre for i år en indtægt i klubben på 50 mio.

PS Schmeichel har stået meget stabilt !!.. 18 kampe, 7 mål gået ind, 11 CS !! Smiley 7.53 i snit (Liga)
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #70: 09 Feb 2011, 17:40 »

En måneds pause var hvad der skulle til før jeg fandt mit Leeds spil frem igen, og motivationen til spillet er igen på det samme niveau som da jeg startede spillet så håber at jeg kan få en del sæsoner i Leeds endnu.

Er stadig igang med 6. sæson, og selvom jeg i ligaen ikke er lige så succesfuld som sidste sæson er dette overordnet set den bedste sæson jeg har haft.
Det går langt fra dårligt i ligaen ligger nummer 3 hvilket også er udmærket, og da United er stukket af i toppen er det nok mest realistisk at kæmpe om 2. pladsen. Sidste sæson vandt jeg det engelske mester skab mens at jeg i de to sæsoner før den måtte nøjes med sølv. Skal lige have sat en slutspurt igang og få hentet de tabte point!

I de engelske pokal turneringer går det meget meget bedre end det før har gjort. Er i alle de tidligere sæsoner blevet slået tidligt ud, men er nu med helt fremme til den del af turneringen der er sjov.
I Champions League er jeg for 3. år i træk videre til ottendedelsfinalen. Denne gang sluttede jeg nummer 1 i min pulje modsat de to andre gange hvor jeg sluttede som nummer 2. De to første år i turneringen bød på Real Madrid i første knock-out runde hvor det i mit første år lykkedes mig at slå dem hvorefter jeg røg ud til Barca i kvartfinalen. Andet år fik Real hævn, og i år står den på en lidt nemmere modstander i form af Shaktar. Nem nem men vil hellere have møde end Real igen! Wink

Er igang med at køre en tiki-taka filosofi ind på holdet, og selvom jeg ikke helt har spillerne til det endnu går det egentlig meget godt. Det eneste punkt i spillertruppen der helt passer ind er min midtbane, hvor Xabi Alonso og fansenes favorit Christian Eriksen har spillet. Christian Eriksen er igang med sin 5. sæson i Leeds og har nok været min mest vigtige og bedste spiller til dato! Han har de sidste to sæsoner vundet årets Leeds spiller, mens han sidste år blev kåret til årets spiller i England. Så lidt kan den danske playmaker da med en bold Wink
For at styrke tiki-taka konceptet har jeg hentet Paulo Henrique ind fra Santos. Han havde kontrakt udløb ved årsskiftet så skrev under med ham gratis da sæsonen startede i August. Noget af et scoop da han blev kåret til verdens bedste spiller samme dag som han skiftede til mit hold. Har ikke rigtigt noget at prøve ham endnu men en midtbane med ham og Eriksen skal nok blive godt! Smiley
Vender tilbage når sæsonen er slut
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #71: 12 Feb 2011, 20:21 »

hvad er den bedste taktik og bruge i leeds i 1 sæson
Logged

fred400
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #72: 13 Feb 2011, 17:33 »

Hey Smiley
Sidder fast i midten. Er lige færdig med 13/14 sæsonen og det blev en 9 plads. Sidste år blev det også en 9. plads og forige år en 10. plads.

Hvad kan jeg gøre for at komme helt til tops?  Smiley

EDIT: Problemet er måske at mine bærende kræfter er for unge spillere.

7 ud af 9 mulige gange har en af mine spillere vundet månedens unge spiller og i top 3 hvert månede er 23 ud af 27 mulige mine spillere Smiley Jeg mener selv det er imponerende Opstemt Men nok også der problemet ligger Smiley
« Seneste Redigering: 13 Feb 2011, 17:43 af fred400 » Logged

Bordeaux
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #73: 15 Feb 2011, 22:16 »

Hey Smiley
Sidder fast i midten. Er lige færdig med 13/14 sæsonen og det blev en 9 plads. Sidste år blev det også en 9. plads og forige år en 10. plads.

Hvad kan jeg gøre for at komme helt til tops?  Smiley

EDIT: Problemet er måske at mine bærende kræfter er for unge spillere.

7 ud af 9 mulige gange har en af mine spillere vundet månedens unge spiller og i top 3 hvert månede er 23 ud af 27 mulige mine spillere Smiley Jeg mener selv det er imponerende Opstemt Men nok også der problemet ligger Smiley
Sidder nok også lidt i det samme problem Smiley
Har Phil Jones, yaya Sanogo, Areola og Yaisien Smiley
Så det skal nok blive godt, fik forresten Sanogo på fri Smiley
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #74: 15 Feb 2011, 22:34 »

så gælder det jo nok om at vente Wink
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010