home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:27:36 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The New Saints - Challenge #11
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan du godt lide måden jeg opdaterer min blog på?
Ja, elsker korte opdateringer, og krydderiet med en video er super.
- 15 (60%)
Kan godt lide korte updates, men er ligeglad med videoen.
- 5 (20%)
Synes du skriver kedeligt, men videoerne gør det lidt bedre.
- 1 (4%)
Videoer fra kampe i FM er latterlige og ubrugelige. Og så synes jeg der mangler noget grafik
- 3 (12%)
Det hele er bare noget møg, og fisk lugter af.... fisk?!?
- 1 (4%)
Antal Stemmer: 25

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: The New Saints - Challenge #11  (Læst 45885 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: The New Saints - Challenge #11
« Svar #90: 09 Jan 2011, 15:09 »

Uha, en spændende spiller du har der, siden der er så mange store klubber der er vilde for at få ham. Må indrømme at jeg ikke har læst samtlige updates fra din blog, men det bliver da spændende hvad der kommer til at ske med ham.

Det vil jeg nu ellers foreslå dig at gøre, BlaZZo. Det er en helt igennem fantastisk blog. Peace

If you can't join them, beat them.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #91: 09 Jan 2011, 16:54 »

Det vil jeg nu ellers foreslå dig at gøre, BlaZZo. Det er en helt igennem fantastisk blog. Peace

Takker og bukker Opstemt

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #92: 09 Jan 2011, 23:36 »

The Treble i hus igen. Mindre overbevisende end i sidste sæson, kun 13 points forspring, og med en finale i Welsh Cup der måtte ud i forlænget spilletid, før den kun 17-årige Murat Zengin kunne afgøre finalen med sit andet mål, til en 2-1 sejr over Aberystwyth. Finalen i Loosemores League Cup var anderledes utæt (?) med en 5-0 sejr over Carmarthen.

Det var 8. sæson i træk at vi hev mesterskabet i land og vi slog igen rekorden for flest mål i ligaen, med 77 mål i de 32 kampe, tre mere end i sidste sæson. Jeg måtte dog se David Burrows fra Haverfordwest løbe med titlen som Årets Manager i Wales, men til gengæld snuppede Bernard Andoh kåringen som Årets Spiller. Det samme gjaldt i øvrigt kåringen som Årets Unge Spiller. 9 af vores spillere kom på Årets Hold, mens Thomas Short løb med årets Topscorer-pris.

Det var en masse gejl, nu til noget der faktisk er lidt sjovere, ja hvem skulle tro det Smiley

Som jeg tidligere har nævnt, så har jeg nok ment, at præmiepengene er steget i de walisiske turneringer, og jeg har nu fundet beviset for det. Herunder ses screenshots af præmiepengene når man starter spillet op, efterfulgt at screenshots af de nuværende præmiepenge.

Præmiepengene når man starter spillet

Præmiepengene på nuværende tidspunkt

En vild stigning i de to cup-turneringer må man sige, og det hjælper helt sikkert på de andre klubbers chancer for at komme videre i Europa også og på den måde hjælpe med i kampen for at løfte ligaens niveau og rygte Smiley

De gode indtægter i denne sæson, har nu i øvrigt medført, at det lån der blev optaget for en del sæsoner siden, nu er blevet betalt helt ud, så vi således er helt gældsfri. Lækkert nok.

Derudover er arbejdet med forbedring af træningsfaciliteter ne også gået i gang og forventes færdigt til oktober, i vores jagt på en kontinuerlig udvikling af klubben og hele setuppet. Lækkert nok.

Det går kun fremad Opstemt

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #93: 09 Jan 2011, 23:47 »

fuck man, lidt vildt Peace men jeg er godt overrasket over hvor lidt Præmie penge man får, og så lige og dog man får i det mindste mere end i Ekstra bladet cup/Pokalen Smiley

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #94: 09 Jan 2011, 23:49 »

kan du fixe et SS af cé trup ?

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Quagmire
Reserveholdsspiller

« Svar #95: 10 Jan 2011, 00:22 »

Det var da egentlig vildt en med så massiv stigning i præmiepengene Huh

Og dejlig blog Martin, omkring dit elskede walisiske favorit hold Peace

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #96: 10 Jan 2011, 10:31 »

Ja det er nogle vilde skridt præmiepengene har taget det må man sige. Er også ret overrasket og sjovt nok så lidt, ihf. beløbsmæssigt, en stigning præmiepengene i ligaen har taget.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #97: 10 Jan 2011, 11:26 »

For statistik- og talnørderne kan jeg så fortælle, at præmiepengene er steget med følgende procenter:

Premier League: 500%
Welsh Cup: Ca. 2.600%
Loosemores League Cup: Ca. 2.400%

Næste update vil indeholde en del mere statistik, da jeg nu har fået installeret Genie Scout og på den måde kan aflæse værdier for klubben, bl.a. repuation Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #98: 10 Jan 2011, 14:18 »

Så er det igen tid til en opdatering på ranglistefronten.

På turneringslisten, er Principality Building Society Welsh Premier League gået fra en 160. plads til en plads som nr. 113. Den er ikke steget i stjerner, men mon ikke vi gør det efter næste sæson? Smiley

På UEFAs koefficientranglist e for klubber, er vi gået 54 pladser op, så vi nu er nr. 138. I sidste sæson optjente vi 5,449 point, hvilket er rekord for os som klub. Den kommende sæson kan være meget vigtig, da det er sæsonen 2015/16 vi skal forsøge at gøre bedre og da vi kun fik sølle 0,150 point dengang, kan vi virkeligt forbedre os der.

På den tilsvarende liste for lande, er Wales rykket op som nr. 29. Her fik vi i sæsonen 2015/16 0,750 point, hvilket skulle være til at gøre bedre, da vi i sidste sæson fik 2,250 point. Nu må vi så se, om vi måske kan gøre det lige så godt som i sæsonen 2016/17 hvor der kom 3,000 point på kontoen til Wales, men da beregningerne for disse point er en anelse komplicerede, gider jeg end ikke forsøge at finde ud af, hvordan man skraber det antal point sammen Smiley

Så til lidt af den rigtig nørdede statistikdel:

Klubbens reputation er steget fra 2.100 til 2.573.

Klubbens træningsfaciliteter er steget 6 til 10.

Klubbens ungdomsfaciliteter er lidt svær at aflæse. Genie Scout har en værdi for netop ungdomsfaciliteter og den siger 3, men FM editoren har en betegnelse der hedder Youth Setup, og den står 5. Til gengæld kan det siges, at vi startede uden ungdomsakademi, hvilket vi nu har.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #99: 10 Jan 2011, 19:40 »

Kvalifikationen til Champions League 2020/2021 er allerede i gang. Lodtrækningen havde givet os tjekkiske Slavia Prag. Ikke en specielt god lodtrækning, tjekkiske mandskaber er altid svære. Og det gav lidt mindelser tilbage til for tre år siden hvor polske Wisla Krakow sendte os ud allerede i 2. kvalrunde i Champions League.

Vi er dog blevet markant bedre siden da, så vi var fortrøstningsfulde før det første opgør som skulle stå på hjemmebane. Vi løste opgaven mod favoritterne (ihf. på papiret), tilfredsstillende, men måtte alligevel ærgrer os over det tjekkiske udebanemål, som kom på et langskud fra over 30 meter, som Chris Cullen vel ret beset burde have håndteret bedre.

Heldigvis viste Sam Hall og James Richards skarphed foran mål, så vi kunne tage til Tjekkiet med en fortjent 2-1 sejr i bagagen. Med et tjekkisk udebanemål i det samlede regnskab, skulle der kun et 0-1 nederlag til, før vi var ude, så vi var på ingen måde videre på forhånd.

Spillerne viste dog stort koncentration og attitude i returopgøret som vi vandt efter en fremragende præstation med 2-0 i en kamp, hvor vi var klart farligst og brugte bolden bedst, men hvor tjekkerne dog også havde et par fine chancer, som Cullen dog tog sig fint af.

Nu gælder det så cypriotiske Omonoia Nicosia, som vi faktisk mødte for seks år siden i 2. kvalrunde og kun snævert røg ud til, med samlet 2-3.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #100: 11 Jan 2011, 10:48 »

Igen belgisk modstander til TNS i Champiosn League.

Efter sejren over Slavia Prag, stod den på cypriotisk modstand i 3. kvalrunde i Champions League. Denne gang havde vi udebane i første kamp, og efter en ganske underholdene kamp, der var tæt til det sidste, hev vi en 1-0 sejr i land, på endnu et mål af Sam Hall efter hjørnespark.

Det gav os naturligvis et glimrende udgangspunkt til returkampen men vi vidste også, at den gamle kliché, at intet er vundet før den fede dame har sunget, var ganske sand. Derfor krævede det fuld koncentration til returkampen.

Den udviste vi heldigvis i udpræget grad, og det var først da cyprioternes Claudinho reducerede i det 89. minut, at de kom på tavlen. Før da havde førest James Richards, derefter Bernard Andoh og til sidst Richards igen, bragt os på sikker sejrskurs.

Nu er vi så igen klar til playoffs i Champions League og her har vi igen været så heldige at blive parret med et belgisk mandskab. Denne gang var det AA Gent der kom op af bowlen. Det må betegnes som en fornuftig lodtrækning når man tænker på sidste års præstation mod Lierse.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #101: 11 Jan 2011, 11:36 »

Nu kan det ikke gå galt. Eller det må det ihf. ikke.

Efter den bedste præstation, måske i klubbens i historie, besejrede vi AA Gent med vanvittige 7-1 i Champions League Champions Playoffs. Et resultat ingen kunne have forudset, specielt ikke da vi dummede os kort inde i 2. halvleg og gav Gent chancen for en hurtig kontra der resulterede i et dumt straffespark, som de udnyttede sikkert til at udligne til 1-1.

Men i den sidste halve time, skabte vi chance på chance (12 åbne chancer i hele kampen), og udnyttede seks af dem til den vanvittige sejr. Hattrick af kampens spiller Bernard Andoh, samt mål fra Jerry Knowles, James Richards, Matt Wanless og Ashley Godfrey (str) gav os det meget fordelagtige udgangspunkt til returkampen.

Nu må det simpelthen ikke gå galt, og det gælder for alt i verden om at få spillerne ned på jorden igen. Måske den kommende ligakamp ude mod ærkerivalerne fra Llanelli kommer på et rigtig godt tidspunkt.

SirToby
Manager

« Svar #102: 11 Jan 2011, 12:09 »

12 åbne chancer er jo helt vildt suverænt. Du burde egentlig have vundet større. Smiley

Den er vist hjemme, glæder mig til at følge TNS i gruppespillet.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #103: 11 Jan 2011, 14:44 »

Hæhæ ja det burde jeg faktisk Smiley

Anyways, returkampen i Belgien blev ikke den store oplevelse rent spændingsmæssigt ihf. Som jeg nævnte, og håbede, så blev ligakampen mod Llanelli et wake-up call. Lidt mere end jeg havde håbet, men 1-4 nederlaget og den virkeligt ringe præstation, gav os et bevis på, at vi skulle være klar, hvis vi ikke ville lide den store katastrofe i returkampen.

3-1 endte kampen i vores favør. James Richard og James Knowles bragte os på 2-0 inden pausen, og et mål til hver side i 2. halvleg gav det endelige resultat i returkampen og et samlet resultat på 10-2.

Det bringer os videre til lodtrækningen til gruppespillet og her endte vi i følgende gruppe:

Gruppe A
1Man Utd0000 - 00
2TNS0000 - 00
3Ajax0000 - 00
4CSKA Moskva0000 - 00

En tricky gruppe, hvor Man Utd er klare favoritter, men hvor jeg egentlig synes, at de to andre modstandere måske godt kunne være nogen man kunne slå på en god dag Smiley
« Seneste Redigering: 11 Jan 2011, 14:50 af KongFjong » Logged

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #104: 11 Jan 2011, 16:10 »

Spændene Smiley

OB
Manchester United

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010