home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 871 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The New Saints - Challenge #11
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan du godt lide måden jeg opdaterer min blog på?
Ja, elsker korte opdateringer, og krydderiet med en video er super.
- 15 (60%)
Kan godt lide korte updates, men er ligeglad med videoen.
- 5 (20%)
Synes du skriver kedeligt, men videoerne gør det lidt bedre.
- 1 (4%)
Videoer fra kampe i FM er latterlige og ubrugelige. Og så synes jeg der mangler noget grafik
- 3 (12%)
Det hele er bare noget møg, og fisk lugter af.... fisk?!?
- 1 (4%)
Antal Stemmer: 25

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: The New Saints - Challenge #11  (Læst 45775 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: The New Saints - Challenge #11
« Svar #75: 05 Jan 2011, 13:22 »

Det lykkedes! Efter en returkamp, der ikke på samme måde var underholdende, hverken hvad angår mål eller chancer, sikrede vi os endelig adgang til det forjættede Champions League land. 10 sæsoner og 8 forsøg i Champions League kvalifikationen tog det, før vi endelig kan se os selv i Champions League gruppespillet.

Selve kampen var ikke specielt underholdende. I modsætning til den første kamp, sad vi på spillet i kraft af bedre pasningsspil og med scoringer fra først Furlong efter 13 minutter og af Jon Pritchard i kampens overtid, kunne vi altså se os selv ende i bowlen til lodtrækningen til Champions League gruppespillet.

En kvalifikation der startede meget nervøst og sløvt, men som kulminerede med tre fremragende kampe og præstationer af vores hold. Tak for det, giv os nu bare Man Utd, Real Madrid og Milan tak Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #76: 05 Jan 2011, 14:15 »

Tillykke med CL, og ikke mindst de mange millioner du får ud af det..   Thumbs Up

Hvad gjorde du anderledes i forhold til tidligere for nu endelig at komme i CL?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #77: 05 Jan 2011, 14:53 »

Tak for det Smiley Jamen jeg tog udgangspunkt i det du kom med omkring pressekonferencerne . Jeg var meget mere forsigtig. Ind i mellem var jeg optimist, men aldrig helt igennem, jeg sørgede altid for at svare "afventende" eller hvad man skal kalde det, på mindst et spørgsmål på en pressekonference Smiley

EDIT: Og har self fået et lidt stærkere mandskab, hvor vi specielt offensivt er blevet bedre Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #78: 05 Jan 2011, 14:56 »

Har derudover også valgt, gennem hele sidste sæson, at bruge Match Preparation til at træne tre forskellige formationer, med samme indstillinger Counter/Fluid. En ganske alm. 4-4-2, en 4-4-1 og så en 4-5-1. Det giver en del flere muligheder taktisk, for at skifte rundt, når visse hold ikke bryder sig om at spille mod f.eks. en 4-4-1 eller en 4-2-3-1 Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #79: 05 Jan 2011, 14:57 »

Vi vil have CL-lodtrækning NU! Opstemt

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #80: 05 Jan 2011, 20:08 »

Her har I den så Smiley Som man kan se, er det en, efter CL standard, forholdsvis ok gruppe, men når man er vant til Europa League, er det nogle lidt andre hold man kommer op imod. Som I dog også kan se, så har vi åbnet ganske fornuftigt.

1-1 hjemme mod Shakhtar i den første kamp, hvor Shakhtar havde de fleste forsøg, men vi havde de fleste store chancer, og 1-2 ude mod Schalke hvor de dominerede igen kom foran, men det var ganske fortjent, at tyskerne fik hevet sejren i land, selvom vi med lidt held, kunne have stjålet det ene point.

I begge kampe har vi spillet 4-5-1, modsat normalt hvor vi spiller 4-4-2. Shakhtar bryder sig traditionelt ikke om 4-2-3-1 og da vi har 4-5-1 "i tasken" var det oplagt at forsøge sig med den. Mod tyskerne var det en lidt anden sag. Min scout mente at de normalt er gode mod mandskaber der spiller 4-4-2, og da vi næppe kunne forvente at matche dem fysisk, ville en ekstra mand på den centrale midtbane, give os lidt mere at kæmpe med.

EDIT: Fatter hat af det img-tag Opstemt
« Seneste Redigering: 05 Jan 2011, 20:10 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #81: 06 Jan 2011, 10:15 »

Jeg har i øvrigt fundet ud af, hvor pressekonferencer også kan være vigtige. Hele sidste sæson, undlod jeg at bruge dem når jeg skulle spille ligakampe. Vi var simpelthen så overlegne, at jeg følte det var lidt spild af tid.

I denne sæson har det forholdt sig noget anderledes. Vi startede med et nederlag og er nu allerede oppe på tre nederlag og ligger nr. syv med syv point op til Llanelli på 1. pladsen. Vi spiller ikke særlig godt og spillerne har mistet moral.

Med udgangspunkt i hvordan jeg bruger pressekonferencerne til de europæiske kampe tænkte jeg, at det kunne være man skulle stille op til de her "seancer" og komme med forsigtige og respektfulde udtalelser, så spillerne fik lidt af den respekt tilbage, som de måske havde mistet overfor de andre hold.

Og i første forsøg, virkede det fint. Det var godt nok ikke en ligakamp, men vi stillede dog i noget nær stærkeste opstilling, og spillerne virkede klar og motiverede, i modsætning til nogle af de andre kampe hvor visse spillere decideret har virket uinteresserede.

Det er virkeligt lækkert at se hvor stor effekt de ellers noget ensformige pressekonferencer kan have Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #82: 06 Jan 2011, 10:29 »

Helt enig mht. pressekonferencerne, for de kan virkelig have en enorm indflydelse på resultaterne. Ikke bare for ens eget resultat, men ligefrem også på en af ligakonkurrenterne hvis man får chancen for at blive spurgt ind til dem.

Jeg ved at der er mange der finder dem for ensformig og kedelige, men jeg tror simpelthen ikke at de er klar over hvor stor en betydning det kan have for ens resultater både på kort og langt sigt. Personligt er jeg stor tilhænger af pressekonferencerne og syntes det er fedt at de også har en indflydelse..   Thumbs Up

Iøvrigt en lækker gruppe du er kommet i. Man må håbe at du kan komme videre fra den   Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #83: 06 Jan 2011, 10:35 »

Ja præcis, har også altid fundet med uhyre kedelige, men når man så finder ud af, at selvom man er suveræn og har klart det bedste og bredeste hold, så kan det stadig have indflydelse, så jubler man en lille smule. I det hele taget sidder jeg lige nu og bliver en smule yderligere begejstret.

Jeg havde formentlig ikke overvejet at gøre brug af pressekonferencerne til ligakampene, hvis ikke det var for den widget der viser spillernes motivation under kampene. Der fandt jeg pludseligt ud af, at der var spillere der klart undervurdere modstanderne og derfor var uinteresserede, mens andre blev nervøse. Et fedt værktøj Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #84: 06 Jan 2011, 21:55 »

Jeg burde vel egentligt gøre mit underlige Champions League billede færdig, men synes egentlig ikke det er vildt pænt så jeg undlader. Det bliver da heller ikke pænere, med de resultater, ihf. ikke pointmæssigt, som vi formåede at hive i land i de sidste fire gruppekampe.

De endte desværre alle sammen med nederlag. Ikke store nederlag, måske med undtagelse af det sidste, hvor vi hjemme tabte 0-3 til Schalke 04, men alle fortjente nederlag og det føltes aldrig rigtigt, som om vi kunne matche vores modstandere. Det var ikke store nederlag, hvilket vores målscore på 3-11 da også indikerer, men vi var aldrig for alvor med i kampene på nær den første.

Overraskende var det Schalke og Shakhtar der gik videre med hhv. 13 og 11 point, mens Arsenal røg ud med kun 9 point og vi altså endte sidst med et point.

Oplevelsen har dog uden tvivl givet masser af rutine og viden til næste års "skud i bøssen", så nu skal mesterskabet hives i land, truppen skal strammes op (bl.a. er der allerede fire spillere der har skrevet forhåndskontrakter med andre klubber fra næste sommer) og der sker forhåbentlig yderligere forbedringer i klubbens setup.

Når vi nu lige hurtigt fik nævnt mesterskabet, så vil jeg da hurtigt nævne, at vi efterhånden har fået spillet os op på 1. pladsen. Vi har ikke tabt i 11 ligakampe (13 overall) i træk. Det giver altså en 1. plads, som normalt ville være rimeligt suveræn, men Llanelli har i år virkeligt fundet melodien og følger os indtil videre til dørs her efter 20 kampe, kun et point efter os Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #85: 06 Jan 2011, 22:53 »

Har lige oplevet noget der lige giver FM lidt ekstra krydderi. Måske det er første gang jeg oplever det, fordi jeg altid spiller med små hold, but here goes.

Agenten for mit største angrebstalent, ghanesiske Bernard Andoh, kom til mig med krav om en ny kontrakt til sin klient, fordi jeg havde afvist et bud fra Rosenborg. Jeg tænkte at han da godt kunne få lidt mere i løn hvis det gjorde ham tilfreds. Desværre forlangte han, blandt mange andre forbedringer, at hans klient skulle have en frikøbsklausul i sin kontrakt. Det forsøgte jeg at komme væk fra, men da han holdt fast valgte jeg at afslutte forhandlingerne.

Det gjorde Andoh sur, og han ville have en snak med mig. Her fortalte jeg ham, at han skulle vise mig at han fortjente en ny kontrakt, ved at spille godt. Hans svar var "I accept your challenge". Dels er det et fedt svar at få fra en spiller, og dels er det en fed situation i FM Smiley

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #86: 07 Jan 2011, 00:06 »

Det gjorde Andoh sur, og han ville have en snak med mig. Her fortalte jeg ham, at han skulle vise mig at han fortjente en ny kontrakt, ved at spille godt. Hans svar var "I accept your challenge". Dels er det et fedt svar at få fra en spiller, og dels er det en fed situation i FM Smiley

Ja meget godt, ved mig var det Clint Dempsey, hvor Birmingham ikke ville give det jeg forlangte, det lykkes mig også at få han til at acceptere udfordringen, som den vist hedder på dansk. Nu har han spillet 3 (1) scoret 2 mål  og har et snit på 6,45, samt spillet en kamp i liga cuppen  til karaktere 5,80, hvorefter han krævede at komme på transfer listen fordi han ikke have fået forbedre hans kontrakt, som lovet... Meget underligt og irriterende, men nu forlader han højstsandsynligt klubben til vinter, flere klubber er interesseret

Tilbage til bloggen, så er det endnu en fed blog, denne her jeg har faktisk helt vild med de LLM, som er i gang især din og The Point, men følger med i flere af dem Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #87: 09 Jan 2011, 12:58 »

Bernard Andoh har nu valgt at bede om at komme på transferlisten, fordi han mener, kun få kampe senere, at vi burde ham tilbudt ham en ny kontrakt nu. Okay, han har spillet godt, men synes alligevel det var en lidt hurtigt konklusion på udfordringen.

Jeg har dog valgt at acceptere hans forespørgsel, da jeg er af den holdning, at spilleren alligevel bliver sur hvis vi nægter ham hans ønske, og chancen for at han fortryder vil være større, end chancen for at han bliver glad senere hvis vi nægter.

Det viser sig nu, at rigtig mange klubber viser en eller anden form for interesse i ham, som I kan se på screenshottet herunder:

http://www.martinhjort.net/TNSblog2011/2019-2020/BernardAndohTransferInterested.png

Samtidig er han dog kommet i tvivl om hvorvidt han bør søge væk fra klubben. Han har spillet virkeligt godt i de to kampe der er gået siden hans forespørgsel om at komme på transferlisten. Tre mål i to kampe og generelt rigtig godt spil, så jeg håber at jeg på en eller anden måde kan overbevise ham om, at han skal blive i klubben.

Ellers har jeg ham da på en 4-årig kontrakt så kan jeg da tyrannisere ham lidt  Djævel

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #88: 09 Jan 2011, 13:11 »

Uha, en spændende spiller du har der, siden der er så mange store klubber der er vilde for at få ham. Må indrømme at jeg ikke har læst samtlige updates fra din blog, men det bliver da spændende hvad der kommer til at ske med ham.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #89: 09 Jan 2011, 13:17 »

Helt sikkert. Det er som om han virkeligt er vågnet op især efter hans ønske om at blive transferlistet. 8 mål i de sidste fire kampe, bl.a. et hattrick i den nyligt overståede finale i Loosemores Cup. Det gør helt sikkert ikke interessen mindre, så det bliver da spændende at se, hvor meget jeg kan få for ham, hvis han holder fast i at han vil væk Smiley

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010