home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 252 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering  (Læst 41668 gange)
GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #90: 30 Nov 2010, 07:36 »

*OBS*OBS*
Grundet en fejl i filen, opdaterer den ikke efter sæsonen. I må vente til i eftermiddag, når jeg kommer hjem fra studiet. BEKLAGER Skuffet

Ja jeg er ved at gå en tand død i mit projekt.

Jeg er lang fra så færdig som jeg gerne vil være, men jeg tror jeg vil få blod på tanden igen, hvis jeg får noget konstruktivt kritik fra andre, så hvis i lyster til at testen den lidt og kommentere på den vil jeg være taknemlig.


Kort info:
- Start ikke et seriøst spil op!!! Der er nok stadig nogle "bugs".

Kort beskrivelse:
- Ned til Serie 2, hvor ikke alle hold er, men er den laveste liga. Ingen rykker ud herfra.
- 3. hold/amatør hold er oprettet som helt separate klubber, og lavet som tilknytnings klub.
- Schedule i Danmarkserien 1 og 2 er ikke helt korrekt, men det jeg har lavet er en work around. Men det er kun en kosmetisk fejl. Dette er pga. nogle underlige design beslutninger omkring XML/advanced panel som SI har taget.
- Navngivning under Danmarksserien er en underlig blanding af engelsk og dansk. Lev lige med det Smiley

Kør noget holiday-ing eller spil lidt for sjov.
Hvis i gider, så ved hver ny sæson tjek alle ligaer igennem og se om alle hold er rykket op/rykket ned som de skal (gøres hurtigst ved at gå ind på forrige sæson)

Spørg ind til den med videre. Men bare så du/I ved det på forhånd, jeg har researchet som en i helvede omkring liga opbygning etc. og jeg må sige information er squ ikke DBU og lokal unionernes stærke side.


Den kan hentes her:
FJERNET


Installation er som altid.

Placer filen i:   "DIT DREV":\Users\"DIT NAVN"\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\editor data

Andet interessant jeg kunne tænke mig at vide:
- Udskiftnings regler i de lavere rækker?
- Disciplinære regler i de lavere rækker?
« Seneste Redigering: 30 Nov 2010, 08:12 af GrevGammelmark » Logged

kenneth1976
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #91: 30 Nov 2010, 12:38 »

Lyder godt, men hvor blev filen af? Smiley
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #92: 30 Nov 2010, 12:39 »

*OBS*OBS*
Grundet en fejl i filen, opdaterer den ikke efter sæsonen. I må vente til i eftermiddag, når jeg kommer hjem fra studiet. BEKLAGER Skuffet




Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

kenneth1976
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #93: 30 Nov 2010, 12:59 »

OK - fint!
Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #94: 30 Nov 2010, 14:15 »

Klø på, GG! Smiley
Logged


nic-h
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #95: 30 Nov 2010, 15:01 »

Held og lykke fyr Smiley
Logged

hjbs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #96: 30 Nov 2010, 22:07 »

Jeg håber du får det til at virker.
Smiley
Jeg elsker at spiller lavere divisionerne

Huske lige at slette nogle folke ved Brøndby If bestyrelsen
ITS Be nice if u do that!!!!!
Logged

kenneth1976
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #97: 02 Dec 2010, 12:24 »

GrevGammelmark: Kommer filen eller ikke? Bare til man ved det, således man ikke går og venter forgæves.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #98: 05 Dec 2010, 14:26 »

GrevGammelmark: Kommer filen eller ikke? Bare til man ved det, således man ikke går og venter forgæves.
Han har flere gang skrevet at det ikke udgives før han er tilfreds med det.
Logged

flyveegernetmogens
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #99: 05 Dec 2010, 16:21 »

fuck hvor vildt, bliv lige færdig inden jul ellers får jeg ikke det jeg har ønsket mig til jul Opstemt
Logged

CHELSEA FOOTBALL CLUB - THE PRIDE OF LONDON!

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #100: 12 Dec 2010, 10:52 »

Nogen der har testet den for nylig og kan give lidt feedback?
Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #101: 16 Dec 2010, 11:58 »

Er du gået død, GG? Skuffet

Har du overvejet at udgive en fungerende Danmarksserie, og så rode videre med de andre bagefter?Smiley
Logged


FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #102: 17 Dec 2010, 09:35 »

Jeg ville bare lige sige, at den nye patch ikke laver rod i dit op- og nedrykningssystem fra Danmarksserien og helt op til superligaen.
Besluttede mig lige at tjekke det for dig GG.

Patchen ændrer det dog fra at være 3 nedrykkere fra 1. division til kun 2, så derfor rykker førstepladsen fra begge 2. divisioner op, og så er der ingen playoffkampe om en 3. oprykningsplads.
Dette er dog efter, at 1. division er blevet mindsket til 12 hold, altså efter 2 sæsoner.

Håber du kunne bruge denne lille feedback.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2010, 09:37 af FC Midtjylland » Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #103: 29 Dec 2010, 14:40 »

Æv, virker sgu til, at GG har droppet det. Skuffet
Logged


weareBIF
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #104: 05 Jan 2011, 19:04 »

why er det blevet fjernet??
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010