*OBS*OBS*
Grundet en fejl i filen, opdaterer den ikke efter sæsonen. I må vente til i eftermiddag, når jeg kommer hjem fra studiet. BEKLAGER
Ja jeg er ved at gå en tand død i mit projekt.
Jeg er
lang fra så færdig som jeg gerne vil være, men jeg tror jeg vil få blod på tanden igen, hvis jeg får noget konstruktivt kritik fra andre, så hvis i lyster til at testen den lidt og kommentere på den vil jeg være taknemlig.
Kort info:
- Start ikke et seriøst spil op!!! Der er nok stadig nogle "bugs".
Kort beskrivelse:
- Ned til Serie 2, hvor ikke alle hold er, men er den laveste liga. Ingen rykker ud herfra.
- 3. hold/amatør hold er oprettet som helt separate klubber, og lavet som tilknytnings klub.
- Schedule i Danmarkserien 1 og 2 er ikke helt korrekt, men det jeg har lavet er en work around. Men det er kun en kosmetisk fejl. Dette er pga. nogle underlige design beslutninger omkring XML/advanced panel som SI har taget.
- Navngivning under Danmarksserien er en underlig blanding af engelsk og dansk. Lev lige med det
Kør noget holiday-ing eller spil lidt for sjov.
Hvis i gider, så ved hver ny sæson tjek alle ligaer igennem og se om alle hold er rykket op/rykket ned som de skal (gøres hurtigst ved at gå ind på forrige sæson)
Spørg ind til den med videre. Men bare så du/I ved det på forhånd, jeg har researchet som en i helvede omkring liga opbygning etc. og jeg må sige information er squ ikke DBU og lokal unionernes stærke side.
Den kan hentes her:
FJERNET
Installation er som altid.
Placer filen i: "DIT DREV":\Users\"DIT NAVN"\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\editor data
Andet interessant jeg kunne tænke mig at vide:
- Udskiftnings regler i de lavere rækker?
- Disciplinære regler i de lavere rækker?