home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering  (Læst 41742 gange)
FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #60: 24 Nov 2010, 14:41 »

Når nu der kommer problemer når man vil ændre noget i editoren.
Så ville jeg prøve at lave noget om i den ved hjælp af FMRTE, men så crasher spillet.

Er det muligt at lave det om til en XML fil, så det ikke er en helt ny database man spiller med?
« Seneste Redigering: 24 Nov 2010, 14:47 af FC Midtjylland » Logged

GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #61: 24 Nov 2010, 15:06 »

Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål!?

Altså er der problemer med den eller er der problemer fordi du prøver at bruge FMRTE?

Du kan loade min fil i den normale editor, og gemme den som "ikke-komprimeret fil" dette kan vælges under indstillinger.

Ellers må di lige uddybe.
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #62: 24 Nov 2010, 15:10 »

Når man prøver at ændre i editoren, så dukker FCK op i DS pulje 3 igen.
Så ville jeg prøve at ændre det når spillet var startet, med FMRTE men så crasher spillet. Jeg ville ændre navn på en spiller, men så crasher det hele.

Jeg prøver lige det der med "ikke-komprimeret-fil" først.
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #63: 24 Nov 2010, 15:19 »

Det virker heller ikke med "ikke-komprimeret-fil".
Der dukker FCK igen op i DS pulje 3 Smiley
Logged

GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #64: 24 Nov 2010, 15:24 »

Okay. Ja jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Kan ha' noget at gøre med jeg har advanced rules installeret på min editor, men det burde ikke være det, men kan være. Brug dette link til at installere det: http://community.sigames.com/showthread.php/233303-FM2011-Editor-Advanced-Rules-Activation-and-Discussion
Logged

GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #65: 24 Nov 2010, 15:26 »

Eller så fucker FMRTE bare så meget op med memory at den ikke kan håndterer custom leagues eller noget i den retning. Bruger aldrig selv sådan nogle programmer.
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #66: 24 Nov 2010, 15:34 »

Jeg ved hvad problemet er nu Smiley
Din fil virker kun, hvis man kun vælger at gøre de danske ligaer spilbare, så snart man vælger udenlandske, så dukker FCK op i DS Pulje 3.
Logged

GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #67: 24 Nov 2010, 15:40 »

Godt spottet. Tak. Jeg tester jo sjovt nok kun med den danske liga aktiv, alt andet ville jo tage 10 gange så langtid, 3-4 sæsoner på holiday tager godt og vel en 1 time, og jeg tester efter hver lille ændring. Jeg vil selvfølgelig kigge det igennem og få det ordnet, men lige pt. må det vente.
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #68: 24 Nov 2010, 15:42 »

Fair nok.
Logged

GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #69: 24 Nov 2010, 16:03 »

Takket være dig har jeg allerede løst det. Det er ret simpelt. På grund af en fejl i spillet. Vil spillet når man loader det engang i mellem undlade at oprette klubber der ingen spillere har (hvorfor og hvordan de bliver valgt har jeg ingen anelse om). Selv om klubben ligger i en spillebar liga.

Jeg kiggede og testede selv, og fik endelig FCK op i DK serie 3. Og det var Løgstør der manglede, som sjovt nok ikke har nogle spillere tilknyttet.
Måden det løses på er følgende:
- Opret en tilfældig spiller eller ta' en allerede eksisterende og sæt hans klub til Løgstør, gem, start spillet, og vupti det er ordnet. Dette er en fejl i spillet, og den er mega irriterende, jeg har selv være ude for det før, og var faktisk en af grundene til at jeg var ved at opgive et stykke tid tilbage, indtil jeg fandt løsningen. Opstemt

Prøv det
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #70: 24 Nov 2010, 16:40 »

mange tak Smiley
Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #71: 24 Nov 2010, 22:31 »

Godt arbejde, drenge! Smiley
Logged


Kega
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #72: 25 Nov 2010, 09:12 »

Hmm.. Vil det betyde at vi skal have en spille hvor hvilket som helst hold vi opretter?

Og var der en løsning til hvordan vi opretter holdene, uden at skabe konflikt i databasen? Smiley
Logged

GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #73: 25 Nov 2010, 13:10 »

Hmm.. Vil det betyde at vi skal have en spille hvor hvilket som helst hold vi opretter?

Og var der en løsning til hvordan vi opretter holdene, uden at skabe konflikt i databasen? Smiley

Det er kun nogle gange. F.eks. i min database har jeg oprettet 66 klubber, men er kun blevet nødtil at oprette 2 spillere. Som sagt giver det ikke megen mening hvilken klubber det drejer sig om, så det betyder ikke så meget at oprette spillere, kan også ha' noget at gøre med advanced rules. Jeg ved det virkelig ik faktisk.

Mht. konflikt, vender jeg lige tilbage når jeg selv har lavet en test omkring dette.
Logged

GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #74: 25 Nov 2010, 13:30 »

Vel jeg har lige testet og det skulle nok være muligt at koordinerer det.

Kega du fra Aalborg kan jeg se. Så du gider vel helst JBU. Det er rigeligt klubber, og ligeligt arbejde til et par dage.

Hvis der andre der vil arbejde på JBU klubber må i selv koordinerer det med Kega.
Der er stadig FBU, SBU.

BBU og KBU har jeg selv styr på og tildels også LFBU.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010