home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 447 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering  (Læst 41962 gange)
GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #45: 24 Nov 2010, 12:01 »

Ja, men det burde da være reserveholdet, eller hvad? For hvis du klikker på dem så står det som et førstehold.

Nej.
Som sagt er det work in progress.

Med hensyn til disse, er der en helt bestemt årsag. Både Brøndby, Randers, Aab, SønderjyskE m.fl.'s hold er fakitsk deres amatør hold/3. hold. Reserveholdene for superligaen og nogle fra 1. division spiller i reserve ligaen nu. Da man kun kan oprette 2 ekstra hold for hver "moder"-klub, har jeg valgt at gøre det på denne måde. Der er ikke andre måder. Hvis man sætter "Nuværende tilknytning" til "same board", "shared traning facilities" og mest vigtig "cannot play in same division" er det effektivt samme klub.

Hvis det var de "rigitgie" reserver skævvrider det serierne hele vejen ned i systemet. Og tilsidst vil Danmarksserien være fyldt med reserve hold, hvad jeg bare er stupidt, og vi kan ende med at en klub på plads nummer 10/11/12- stykker bliver forfremmet til 2. division, hvad jeg bare anser for stupidt.

Jeg ved det ikke er den bedste løsning, men spillet er nu engang indrettet sådan, og her hjælper advanced rules altså ikke. Det er almindelige editor regler. Mht. navnen er det bare en indikation på at det er deres amatør hold/3. hold.
Logged

GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #46: 24 Nov 2010, 12:02 »

Det kan blive noget rod med unikke ID'er for hold, hvis det ikke lige koordineres. Smiley

Jamen hvordan gør vi egentlig dette på en god måde???!?!? Nogle ideer?
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #47: 24 Nov 2010, 12:03 »

GrevGammelmark, har du lavet en ny og fungerende fil? Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #48: 24 Nov 2010, 12:12 »

Nej.
Som sagt er det work in progress.

Med hensyn til disse, er der en helt bestemt årsag. Både Brøndby, Randers, Aab, SønderjyskE m.fl.'s hold er fakitsk deres amatør hold/3. hold. Reserveholdene for superligaen og nogle fra 1. division spiller i reserve ligaen nu. Da man kun kan oprette 2 ekstra hold for hver "moder"-klub, har jeg valgt at gøre det på denne måde. Der er ikke andre måder. Hvis man sætter "Nuværende tilknytning" til "same board", "shared traning facilities" og mest vigtig "cannot play in same division" er det effektivt samme klub.

Hvis det var de "rigitgie" reserver skævvrider det serierne hele vejen ned i systemet. Og tilsidst vil Danmarksserien være fyldt med reserve hold, hvad jeg bare er stupidt, og vi kan ende med at en klub på plads nummer 10/11/12- stykker bliver forfremmet til 2. division, hvad jeg bare anser for stupidt.

Jeg ved det ikke er den bedste løsning, men spillet er nu engang indrettet sådan, og her hjælper advanced rules altså ikke. Det er almindelige editor regler. Mht. navnen er det bare en indikation på at det er deres amatør hold/3. hold.

Okay, så er det kun FCK som er byttet ud med et hold i filen Smiley
Logged


GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #49: 24 Nov 2010, 12:34 »

Hmmm jeg er ikke helt med. Jeg har testet filen nu og den ser altså ud til at fungere som den skal!?

- Prøv kun at bruge min fil og ikke ekstra med oven i.

Nu siger jeg ikke i lyver, men det forstår jeg bare ikke. Har i både 11.1 og hotfix 11.1.1 installeret?
Har i eventuelt et screenshot? Hvilken serie drejer det sig om? Nr. 3? Er det når i starter spillet op eller efter sæson 1.2,3,4?!?!? etc.

Hvis i kunne komme med lidt mere info, ville det være perfekt. Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #50: 24 Nov 2010, 12:36 »

Når jeg lige har startet spillet op. Så ligger FC København også i Danmarksserien Pulje 3.
Under Fixtures står det også som om at de både skal spille kampe i superligaen og i Danmarksserien.
Køre med nyeste patches. og har kun den aktiveret.
Logged


FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #51: 24 Nov 2010, 12:36 »

Hmmm jeg er ikke helt med. Jeg har testet filen nu og den ser altså ud til at fungere som den skal!?

- Prøv kun at bruge min fil og ikke ekstra med oven i.

Nu siger jeg ikke i lyver, men det forstår jeg bare ikke. Har i både 11.1 og hotfix 11.1.1 installeret?
Har i eventuelt et screenshot? Hvilken serie drejer det sig om? Nr. 3? Er det når i starter spillet op eller efter sæson 1.2,3,4?!?!? etc.

Hvis i kunne komme med lidt mere info, ville det være perfekt. Smiley

Har du ændret det med FCK i både Superligaen og Danmarksserien? Smiley
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #52: 24 Nov 2010, 12:38 »

Alle andre Superliga-klubbers hold virker fint i DS, men FCK's 3. hold er stadigvæk førstehold, som skal spille både i Superligaen og DS Smiley
Logged

GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #53: 24 Nov 2010, 12:53 »

Har lige downloadet den jeg havde uploadet og den fungere på min computer... Hmmm det giver slet ingen mening. For det først har FCK slet ingen hold i Danmarksserien, og B1903 er jo en under klub. Det virker helt vildt suspekt. Jeg har prøvet at lave alt mulige gejl for at se om jeg kan få den til at sætte FCK i ned i Danmarksserien, uden held.

Det jeg ked af drenge, men jeg må lige undersøge om der er nogle andre ting der kan spille ind.
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #54: 24 Nov 2010, 12:55 »

Er det stadig det link, som du har lagt herinde? Smiley
Logged

GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #55: 24 Nov 2010, 12:58 »

Ja det er det.
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #56: 24 Nov 2010, 13:01 »

Nu virker det sgu også ved mig.
Du må ikke spørge mig om hvorfor det virker nu Opstemt

Men tak for hjælpen GrevGammelmark.
Logged

GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #57: 24 Nov 2010, 13:02 »

"Aggemam" siger jeg bare, hvis det vækker en lille flash back hos nogle.
Logged

GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #58: 24 Nov 2010, 13:05 »

Det sådan noget med at ændre i indstillinger, genstarte spillet 7-8 gange, ændre i Database størrelse. Starte nyt spil genstarte etc.

Jeg havde et ligende problem helt tilbage da jeg startet spillet, men fandt aldrig ud af hvordan jeg fik det løst.

Men dejligt at høre, var lige ved at "springe ud fra en bro", men så til alt held din post inden...
Logged

GrevGammelmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #59: 24 Nov 2010, 13:06 »

Startet spillet == startet projektet
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010