home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 929 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nyt liv og nye udfordringer!
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Nyt liv og nye udfordringer!  (Læst 75237 gange)
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #240: 15 Mar 2011, 11:58 »

jeg vil i hvert fald læse med
Tak for det! Wink Regner med update senere idag! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #241: 15 Mar 2011, 13:28 »



Stimen fortsætter
Så skal græsset endnu engang betrædes på vores hjemmebane, hvor gæsterne denne gang er Blackpool. Blackpool har haft en rigtig flot start og har ikke tabt nogle kampe endnu, så man må sige at det bliver en rigtig gyser, hvis man ser på resultaterne i hvert fald. Jeg tror ikke det bliver en kamp med mange chancer tværtimod, jeg tror det bliver en kamp hvor begge hold lukker godt af i forsvaret og formår at holde angriberne væk fra de helt store muligheder, dog tror jeg heller ikke på mål, men jeg håber selvfølgelig.

Det så længe ud til jeg havde ret, men lidt inde i anden halvleg kom det første og eneste mål i alle de 90 minutter, og det skulle dog også være et mål hjemme publikummet kunne glæde sig over, da det var til os. 69 minutter spillet og resultatet blev ændret til 1-0 på mål af venstre kanten Jamie Mackie, som scorede et rigtig vidunderligt et af slagsene. Med 12 minutter igen valgte Blackpool selv at puste resten af deres gnist ud ved at få rødt kort. Flot kamp som hældte til vores fordel og kampens spiller blev Alejandro Faurlin.

Så går turen til Crystal Palace, hvor et ”på papiret” nemt hold står for døren, de har nemlig kun formået at vinde en kamp ind til videre, og hvad jeg har set og hørt har de spillet rigtig kedelig og dårlig fodbold, men jeg er ikke en der undervurdere mine modstandere så det gør jeg bestemt heller ikke i dag. I min manager karriere har jeg aldrig nogensinde undervurderet nogen hold, så det kommer nok ikke bag på nogen at jeg heller ikke gør det i dag.

Jeg er rigtig glad for jeg ikke undervurderede dem, for så havde det været pinligt, blot et kvarter er spillet og der står allerede 2-0 til dem, så jeg er ikke speciel glad. Jeg råbte og skreg til jeg var fuldstændig hæs, de spiller virkelig dårligt i dag. Jeg kan dog glæde mig over et dejligt mål i et minuts overtid i første halvleg, så der ikke er så meget der skal indhentes i anden halvleg. Målet blev sat ind af anføreren Adel Taarabt som virkelig viser storform for tiden.

Anden halvleg var virkelig en fornøjelse at se på, dog kunne drengene ikke formå at hive alle de tre point hjem, men et point blev det dog til. Udligningen kom allerede efter 64 minutter på mål af Mikele Leigertwood. Efter dette mål havde vi stadig troen på en sejr, vi formåede dog ikke at nettet endnu engang, da vi var alt for uskarpe oppe foran deres mål, men jeg er dog tilfreds med det ene point i en kamp der så rigtig sort ud efter et kvarter.


Ligacup 3. runde
Så står Loftus Road endnu engang i flammer, hvor 3 runde af Ligacuppen skal spilles. Så skal vi endnu engang spille i Ligacuppen, hvor vi har vist gode resultater indtil videre og har spillet pragtfuldt fodbold i disse kampe. Dog står vi over for en af de lidt sværere modstandere, nemlig Fulham. Fuldt stadion og fuldt drøn på, kan en kamp blive bedre. Første halvleg blev dog uden mål, men et flot spillende hold, som jeg er fuldt tilfreds med.

58 minutter spillet og det kom til at se rigtig sort ud for Fulham, da de fik udvist Roderick Miranda og må dermed spille med en mand i undertal resten af kampen. Man kan jo ikke sige det så sort ud for os, da vi spillede rigtig godt, men bolden VILLE bare IKKE ind i det mål. Dog kunne vi juble i et minuts overtid, da vi fik straffe. Angelo Balanta skulle tage, han løb til bolden, MÅÅÅÅÅÅL.. BALANTA sendte os videre i Ligacuppen, sikke en lettelse der brød ud på Loftus Road efter en fableaagtig kamp!


Back to Championship
Så skal vi endnu engang rette blikket tilbage på Championship efter endnu en sejr i Ligacuppen. Selvom det kan være svært at blive helt seriøse igen efter en sejr i Ligacuppen, følger det jo med i livet som professionel fodboldspiller. I dag går turen til County Ground, hvor Swindon venter. Swindon er et af bundholdende, så det er et hold vi skal slå på både ude og hjemmebane, hvis vi skal have forhåbninger om oprykning til den bedste liga i England.

Det så dog ikke lovende ud, det så ud som om spillerne havde trætte ben efter Ligacup kampen og det kostede dyrt allerede efter 16 minutter, da Waide Fairhurst brød nemt igennem vores forsvar og bragte hjemmeholdet foran med 1-0. Vi kom dog hurtigt tilbage i kampen, da en altid velspillende Jamie Mackie reducerede til 1-1 og sendte os tilbage i kampen igen, efter en rædselsfuld første halvleg.

Dog fik vi høstet alle tre point med hjem fra kampen i dag, da Martin Rowlands sendte os foran med 1-2 og sendte os op på en andenplads, da vi jo havde en kamp mindre. Vi ligger dog på en delt førsteplads med Millwall, der virkelig har overrasket allerede fra sæsonstart af.  Jeg havde mere regnet med et Wigan hold der ville vise hvem der var bedst fra start af, men ikke denne gang, det kommer dog nok.


Ligastilling




Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard!  Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #242: 15 Mar 2011, 14:15 »

Hej Fmfreaks!
Nu kom der endelig en update! .. Wink
Til jer der følger med vil jeg gerne lige have svar på om jeg skal forkorte updatesene lidt for de er jo rimelig lange ..
Skal de være som de er eller skal jeg skrive noget mindre om kampene, eller skrive om mindre kampe når jeg smider nogle updates op?  Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Philips
Gæst
 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #243: 15 Mar 2011, 14:36 »

syntes godt udtsne kunne forkortes                                     
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #244: 15 Mar 2011, 16:37 »

syntes godt udtsne kunne forkortes                                     
Skal jeg så skrive mindre om hver kamp ? Opstemt
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Philips
Gæst
 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #245: 16 Mar 2011, 06:02 »

Ja i mine oejne behover du ikke skrive serlig meget om hver kamp og saa kan setninge som denne: "Så skal vi endnu engang rette blikket tilbage på Championship efter endnu en sejr i Ligacuppen. Selvom det kan være svært at blive helt seriøse igen efter en sejr i Ligacuppen, følger det jo med i livet som professionel fodboldspiller" sagtens undveares
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #246: 16 Mar 2011, 12:24 »

Ja i mine oejne behover du ikke skrive serlig meget om hver kamp og saa kan setninge som denne: "Så skal vi endnu engang rette blikket tilbage på Championship efter endnu en sejr i Ligacuppen. Selvom det kan være svært at blive helt seriøse igen efter en sejr i Ligacuppen, følger det jo med i livet som professionel fodboldspiller" sagtens undveares
Okay jeg skal prøve at lade være Wink! Det var bare en ny måde jeg var begyndt at skrive på, førhen der skrev jeg jo heller ikke fra managerens synsvinkel, men det er jeg begyndt på, og det har automatisk fået mig til at skrive mere! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #247: 16 Mar 2011, 13:21 »

Hej Fmfreaks! Wink Har valgt at jeg vil begynde at skrive på en anden måde, da der er nogen der synes min updates er blevet for lange! Opstemt
Så jeg vil begynde at skrive kortere og updates, men med samme information i! Wink Så vil jeg også begynde at skrive ud fra en journalist i stedet for managerens synspunkt, så må vi se hvordan det bliver! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #248: 16 Mar 2011, 14:13 »

Du skriver bare som du selv synes Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #249: 16 Mar 2011, 14:26 »

Du skriver bare som du selv synes Smiley
Jaja selvfølgelig, men man vil da gerne have læserne synes det er godt! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #250: 16 Mar 2011, 14:35 »



Championship feber i Q.P.R
- Tirsdag 1.10.2013

Q.P.R har gjort det godt i sæsonen ind til videre, og det skal vise sig at de slet ikke er færdige med at skaffe flotte resultater. Q.P.R har lige 5 Championship kampe i træk inden de igen skal have en cup kamp.

Q.P.R har vist Premier League klasse indtil videre, og det viste de også i kampen imod Bolton, ”til tider”. Der er i hvert fald en mand for mandskabet der viser særklasse og skiller sig meget ud fra holdet. Denne spiller er den offensive midtbanespiller Adel Taarabt, han får både scoret i kampen imod Bolton, og oven i købet bliver kampens spiller, efter en flot præstation. Det vil undre mig meget hvis Q.P.R ikke rykker op ovenpå denne flotte fodbold de spiller, dog fik de ikke en sejr imod Bolton, men måtte nøjes med 1-1.

Q.P.R har ikke tabt en kamp i de seneste 6 kampe, og det ser også ud til sejrsstimen skal forsætte ude imod Scunthorpe, som er et hold der nok kommer til at ligge i bunden når sæsonen afsluttes, så det er en kamp hvor Q.P.R skal hente alle tre point. Det så dog ikke sådan ud, da de hurtigt kom bagud 2-0, men endnu engang kom en velspillende Adel Taarabt ind i kampen, og lagde først op til målet der blev sat ind af Jamie Mackie, og derefter selv scorede til stillingen 2-2. Med blot 3 minutter igen valgte Q.P.R at gøre det onde ved Scunthorpe, da indskifteren Hogan Ephraim scorede til 2-3 og sendte Q.P.R hjem med endnu 3 point.

De næste to kampe Q.P.R skulle spille, skulle gerne være to sikre sejre imod Southampton og Derby. Det blev dog også til to sikre sejre på først 4-2 over Southampton og 3-1 over Derby. I første kamp imod Southampton blev de rent ud sagt kørt over, så den kamp er der ikke så meget i, der er dog mere i kampen imod Derby. Derby var mere med i kampen, og det der gjorde det til en lidt mere interessant kamp var at Martin Vingaard blev målscorer for Derby, og det blev til en dobbelt målscorer for Q.P.R, da Adel Taarabt scorede kampens to første mål. Dog kunne Derby have meldt sig endnu mere ind i kampen, da de fik straffe, men de brændte og gav derfor Q.P.R en større chance for sejr.

Q.P.R har nu ikke tabt i 9 kampe i træk, så hvis de vinder kampen i dag er de oppe på 10 kampe uden nederlag, hvad er en RIGTIG flot stime. I tog de imod Sheff Wed, hvor der skulle være sejr og 3 point, og det blev der også med en lidt usikker 1-0 sejr. Målscoreren blev Hogan Ephraim, som fik en plads i startopstillingen efter han havde gjort det godt hver gang han er blevet skiftet ind, og det viste sig at give pote allerede efter 6 minutter, da han nettede med kampens eneste mål til resultatet 1-0. Dermed ligger Q.P.R stadig samlet nummer 1 med Wigan, og det ser ud til at denne liga skal afgøres på indbyrdes kampen. 


npower Championship




Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard!  Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #251: 16 Mar 2011, 15:23 »

Fed update! Wink

« Seneste Redigering: 16 Mar 2011, 15:33 af xxbikbokxx » Logged

Hala Madrid!

Philips
Gæst
 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #252: 16 Mar 2011, 15:35 »

Det ser godt ud
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #253: 16 Mar 2011, 15:37 »

Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #254: 16 Mar 2011, 15:37 »

Det ser godt ud
Håber det er bedre end sidst, også med en mindre update! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010