home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 795 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nyt liv og nye udfordringer!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint
Forfatter Emne: Nyt liv og nye udfordringer!  (Læst 75195 gange)
freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #270: 17 Mar 2011, 12:40 »

det vil jeg helt sikkert (;
Logged


Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #271: 17 Mar 2011, 12:42 »

det vil jeg helt sikkert (;

Lyder godt, regner også snart med update! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #272: 17 Mar 2011, 12:45 »

ser jeg frem til Wink
Logged


chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #273: 17 Mar 2011, 14:56 »



Så langt, så godt
- Tirsdag 29.10.2013

Q.P.R ude af Ligacuppen efter 4. runde. De var gået rigtig nemt i gennem Ligacuppen, men da storholdene begyndte at komme på kampprogrammet måtte de se sig slået.

Blå himmel, fuld solskin og 9 grader? Hvad mere kan fansene på et fyldt Loftus Road forvente, sådan en tirsdag aften i Ligacuppens 4 runde, hvor gæsterne er Liverpool fra Premier League. Fansene kan vist ikke forvente så meget af holdet, kun at de giver sig 100 % og måske kan gøre det uventede og hive en sejr hjem, men så nemt var det desværre ikke.  Fansene måtte desværre gå hjem med hovederne bøjede og et nederlag i bagagen, og de må desværre sige farvel til Ligacuppen for i år og måske gribe chancen næste år. De forventede sikkert at gå længere, men de ramte desværre muren ved at møde et hold fra Premier League så tidligt i cuppen, men man kan jo heller ikke gå til finalen uden at møde en modstander fra Premier League.

Det startede heller ikke så godt ud for Q.P.R imod Liverpool, da Joe Mattock lavede selvmål efter blot 20 minutter og gjorde så det så RIGTIG sort ud for Q.P.R allerede fra start af. Det så ikke rigtig ud som om Q.P.R troede på en sejr, og det skal man virkelig tro på når man møder sådan et stærk hold, ellers er der ikke store chancer for en sejr. Første halvleg var spækket med chancer, dog i den dårlige ende hvis man ser det fra Q.P.Rs synspunkt, men de formåede dog kun at lukke et mål ind, og det var endda på et selvmål.

Anden halvleg så MEGET bedre ud, de havde tro, håbet og viljen og det fik de også belønnet senere i kampen. Dog skulle der først deles to gule kort ud til først Adel Taarabt for en RIGTIG slem tackling og derefter et gult kort til Joe Cole for brok, og det fik for alvor spillerne og fansene i gang, og det gav pote. Johan Elmander som har haft målkrise et stykke tid kom på måltavlen, da han reducerede til 1-1, og der lød et brøl fra en anden verden på Loftus Road da de scorede! 

Efter en flot anden halvleg, skulle drømmene desværre ødelægges af Liverpools anfører Steven Gerrard. Liverpool fik nemlig straffe i et forlænget spilletid, hvad fik roen til at sænke sig på Loftus Road. Steven Gerrard løber til bolden, og får netmaskerne til at blafre da han sætter den sikkert ind, og får stadionet til at være helt stille, dog i det ene hjørne af stadionet var der fest, da Liverpool fansene rejste hjem med en 1-2 sejr. Q.P.R fansene var skuffede, men det er ikke noget de tager så tungt, de vil nemlig hellere have en oprykning i ligaen. Et farvel til Q.P.R i Ligacuppen, men vi ser dem vel næste år.




Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard og Jyden!  Thumbs Up



Stadigvæk en rigtig god blog du har gang i her. der er dog lige et par punkter i din seneste update, jeg lige vil gøre dig opmærksom på.

den første sætning der er mærkeret med fed skrift, er måske ikke et kritikpunkt, måske nærmere bare et råd eller min mening. Jeg synes du skulle droppe det der ''imod Liverpool'' så der kun kommer til at stå ''Det startede heller ikke så godt ud for Q.P.R'' da jeg synes det er lettere at læse.

ellers er der et par små fejl hist og her, kig specielt i samme spalte som den tekst jeg har overstreget med fed skrift,

Men ellers igen, Det er en rigtig god blog og du har en fast læser i mig Smiley
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #274: 17 Mar 2011, 15:00 »


Stadigvæk en rigtig god blog du har gang i her. der er dog lige et par punkter i din seneste update, jeg lige vil gøre dig opmærksom på.

den første sætning der er mærkeret med fed skrift, er måske ikke et kritikpunkt, måske nærmere bare et råd eller min mening. Jeg synes du skulle droppe det der ''imod Liverpool'' så der kun kommer til at stå ''Det startede heller ikke så godt ud for Q.P.R'' da jeg synes det er lettere at læse.

ellers er der et par små fejl hist og her, kig specielt i samme spalte som den tekst jeg har overstreget med fed skrift,

Men ellers igen, Det er en rigtig god blog og du har en fast læser i mig Smiley

Tak for ros og kritik, jeg vil kigge lidt på tingene og høre efter kritikken fremad rettet! Smiley. Også dejligt at høre du er en fast læser! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #275: 17 Mar 2011, 15:46 »



Nedtur ovenpå exit i Ligacuppen
- Lørdag 2.11.2013

Q.P.R har lige tabt til Liverpool i Ligacuppen og har haft en ”lidt” dårlig stime. Man kan jo ikke kalde det MEGA dårligt da man jo skal tabe engang imellem, men de har nu haft 3 kampe hvor de ikke har vundet, dog har de lige fået en sejr.

Første rigtige svære kamp for Q.P.R stod for døren, da de skulle en tur til Burnley. Q.P.R kom godt fra start da Johan Elmander bragte dem foran med 0-1 efter blot 4 minutter og sendte Q.P.R fansene i den syvende himmel. Det røg dog hurtigt ned af bakke blot 6 minutter efter, da Robert Snodgrass reducerede til 1-1. Det så ud til langt hen ad vejen at det ville blive en pointdeler, men Burnley valgte at tage alle pointene i det sidste minut, da Angelo Andrea sendte Burnley foran med 2-1 og gav dem alle 3 point i en flot kamp fra begge hold.

Dermed mistede Q.P.R et lille skridt til førstepladsen som lige pt. Er erobret af Bolton der har vist storform. Dog har et Wigan hold skuffet på det seneste da de har haft to nederlag og mistet førstepladsen og rykket nogle pladser ned ad. Det er virkelig værd at følge med i npower Championship i år, da alt kan ske med en SÅ tæt liga. En sejr her og et nederlag der kan vende fuldstændig om på ligaen, så alt kan ske og ingen skal undervurderes. Bolton og Wigan er nok kandidaterne til at tage de direkte oprykningspladser, men alle hold kan slå alle i denne liga.

Endnu engang et fyld Loftus Road, det er næsten et fuldt stadion hver gang de spiller dig. Det må være rigtig fedt som spiller at have sådan en opbakning hver gang de spiller på hjemmebane. Denne gang er det Hull der gæster dette flotte stadion. Hull er et hold på vej nedad, de havde optur dengang de spillede i Premier League, men nu er de på vej ned i den tredje bedste liga i England, så man må sige det kun går en vej for Hull, og det er et hold Q.P.R skal slå hvis de skal vinde ligaen i år.

Man kan sætte et ord på denne kamp og det er målorgie. Hele 6 mål blev der scoret i denne gang, og det blev en deling med 3 mål til hver hold, i en kamp der endte 3-3. Q.P.R havde en dobbeltmålscore i denne kamp, som hed Alejandro Faurlin som scorede sine 2 mål på straffe. Tredje målscore for Q.P.R var Jamie Mackie som scorede kampens sidste mål i 4 minutters ekstra spilletid, og dermed blev han dagens redningsmand da han hev det ene point hjem. For Hull var der tre forskellige målscorer der kom på tavlen, og de havde nok set de 3 point i hus, men de 4 minutter der blev lagt til var nok for Q.P.R for at hente det ene point.

Efter kampen imod Hull havde manageren Lasse Olesen ikke tid til en kommentar, men vi fangede ham på telefonen senere, hvor han sagde: ”Jeg er yderst tilfreds med sæsonens forløb, og jeg ved at vi kan formå at rykke op hvis vi holder hovedet kold, og spiller den flotte fodbold vi er i stand til. Vi har dog haft 3 kampe uden sejre, men sådan en lille stime skal der også være plads til.” Mere fik vi ikke ud af manageren denne gang. Det lyder til på Lasse Olesen at han tror på oprykning, og hvis man kigger på holdet ser det da også lovende ud.   

Endelig en sejr til Q.P.R efter en flot kamp. De havde jo ikke fået en sejr de seneste 3 kampe, så de havde brug for en sejr for virkelig at komme igang igen. Sejren til Q.P.R blev dog først hentet hjem i sidste minut, da Rob Hulse sikre de 3 point med sin 1-0 scoring, som også var kampens eneste mål. Han var indskifter og dermed kan det jo ske han får en plads i startopstillingen, som vi jo har set før.


npower Championship




Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard!  Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #276: 17 Mar 2011, 17:53 »

Styrke til defensiven!
- Søndag 10.11.2013

Så fik Q.P.R endnu engang forstærket deres hold, og denne gang var det endnu en dansker der kom til truppen. Han er på landsholdet og styren den defensive midtbane, nemlig Christian Poulsen.

Christian Poulsen er en rigtig god defensiv midtbanespiller, som sidst spillede i topklubben Liverpool. Dog fik de ikke forlænget med ham og han valgte ikke at blive i klubben, da han ikke fik spilletid nok, så de fik ingen penge for den danske komet. Dermed var Q.P.R hurtige på aftrækkeren og fik hurtigt tegnet en kontrakt med ham, som han hurtig underskrev. Kontrakt gjaldt med direkte virkning og dagen efter var han allerede nede i Q.P.R hvor han trænede med. Han er en spiller der virkelig vil arbejde, og med tiden tror jeg han kommer til at passe godt ind i truppen.

Vi fik fat i en Lasse Olesen der kom med en kommentar til hvordan han vil bruge ham og hvor glad han er for sit nyindkøb. Lasse Olesen: ”Jeg er rigtig glad for endelig at få en spiller til klubben der har gode erfaringer med de lidt større klubber, og det må man sige Christian Poulsen har. Jeg ved godt at Christian Poulsen er den perfekte defensive midtbanespiller og mange vil nok tabe sutten når jeg siger det her, men jeg er ikke så glad for at spille med en defensiv midtbane, da jeg altid har, ville bruge to flade firere. Derfor har jeg valgt at omrokere ham til en central midtbane hvor han går i den lidt mere defensive tilgang. Det har Christian Poulsen taget med et smil og glæder sig til at arbejde med det har han sagt. Han er en spiller der er i den rutinerede alder og han kan løfte dette hold til hver en tid!”

Lasse Olesen sluttede af med at sige at man nok skal komme til at se ham mere i aktion på transfervinduet senere hen, og han vil ikke afvise at det bliver i det danske hjørne igen. Så man kan jo begynde at spekulere lidt over hvilken dansker der kunne være en mulighed i en klub som Q.P.R?




Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard!  Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #277: 17 Mar 2011, 18:27 »

Fin update. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #278: 17 Mar 2011, 18:37 »

Fin update. Smiley
Tak for det! Wink Det her er også en af de updates jeg synes er speciel god ( opsætningen ) Opstemt!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #279: 17 Mar 2011, 20:37 »



to the top alone
- Tirsdag 12.11.2013

“To the top alone” lyder det når vi snakker om Q.P.R der nu har overtaget førstepladsen alene, uden at dele den med nogen. De har endelig fået slået det hul de har prøvet på hele sæsonen igennem. Nu kan ikke Bolton følge Q.P.R længere, men sæsonen er jo langt fra slut.

Swansea er en klub der også kan komme til at kæmpe om oprykning da de har holdet til det, og i dag gæster de Loftus Road, hvor Q.P.R endnu engang står klar, dog ikke med en ny Christian Poulsen med da de ikke har fået spillertilladelsen endnu, men det er en mand der nok kommer med i næste kamp, hvor de gæster Norwich. Helt fuldt stadion blev det desværre ikke til i dag, men det så ikke ud til at genere spillerne når de ved de har fansene 100 % i ryggen alligevel.

Det kan dog være det generede dem lidt, da Swansea bragte sig foran 1-0 efter blot 3 minutter, da Scott Sinclair scorede på et flot mål. Det var dog ikke længe de fik lov til at være på toppen. Mikele Leigertwood reducerede til 1-1 med et hovedstødsmål på en dødbold, og sendte hurtigt Q.P.R tilbage i kampen. Der skulle gå lang tid før Q.P.R formåede at lukke kampen, men lukket blev den da til sidst. Alejandro Faurlin scorede på straffe med blot 5 minutter igen, så man må sige at Swansea sådan set gjorde det onde ved sig selv, ved at lave et lydeligt straffespark med så lidt tid igen. De blev dog presset så meget i bund af Q.P.R, at de næsten ikke kunne undgå at de scorede.

Så var det tid til at Christian Poulsen skulle stå overfor din debut for Q.P.R, da han løb på banen, ude imod Norwich. Det var en rigtig lige kamp, men alligevel en kamp Q.P.R havde styr på, og man må sige at Christian Poulsen gjorde det rigtig godt på en CM i den defensive afdeling hvor han formåede at lukke godt af, dog med et gult kort i posen, men dem kan man vel ikke undgå når man skal ind i så mange tacklinger i sådan en kamp. Kampens eneste mål blev scoret allerede efter 22 minutter, hvor det var en Matthew Connolly der lukkede kampen med stillingen 0-1 til gæsterne fra Q.P.R, der nu ligger alene i front. Det så ud til det var en glad Christian Poulsen efter kampen. Næste kamp blev endnu engang domineret af Q.P.R, de formåede dog ikke at hive en sejr hjem ude imod Millwall og nøjes derfor med en 1-1, hvor målscoren blev Alejandro Faurlin endnu engang.


Målfest i topopgør
Loftus Road var endnu engang fyldt op til randen og i dag var der dog også en grund til det, gæsterne hed nemlig Wigan. Der var for alvor lagt op til kamp, hele 4.000 medrejsende Wigan fans stod på lægterne for at støtte deres hold, dog tror jeg ikke det er nok til at overdøve alle Q.P.R fansene, der giver sig alt for at lette  taget på Loftus Road. Første halvleg startede ikke ud med et brag, men det kom senere. Q.P.R bragte sig foran efter 39 minutter, da Adel Taarabt scorede til 1-0 på et af sine mange flotte mål. Q.P.R fik selv Wigan ind i kampen igen lige inden halvleg, da Wigan fik straffe, og det scorede en sikker Ben Watson på. Så pausestillingen blev 1-1, det var dog ikke kampens sidste mål, tværtimod.

Anden halvleg startede ud med 2 hurtige mål fra gæsterne, efter 51 og 59 minutter, og endnu engang blev et af målene scoret på straffe af Ben Watson. Dermed kom Wigan hurtigt foran med 1-3. Dog blev Q.P.R fansene ikke stille, tværtimod, de støttede deres klub fuldt ud, og det gav pote. Først var det en Mikele Leigertwood efter 77 også en Adel Taarabt blot 2 minutter efter, også stod det 3-3. Kampen var langt fra færdig, og spændingen var der 100 % endnu. Med blot et minut tilbage af den ordinære spilletid kom Wigan endnu engang foran, da Roland Juhász scorede til stillingen 3-4, og så ud til at hive en sejr hjem til Wigan, men kampen var ikke slut endnu. I 4 minutters overtid kom en Johan Elmander frem der ellers havde haft måltørke, men han endte med at blive dagens helt, da han hev det ene point hjem i 4-4 kampen mod topholdet Wigan.


npower Championship



Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard!  Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #280: 20 Mar 2011, 01:33 »



Uovervindelige Q.P.R spurter mod PL
- Lørdag 14.12.2013

Q.P.R gør det rigtig godt for tiden, og ser ud til de er uovervindelige, da de ikke har tabt i hele 9 kampe nu, og med en Adel Taarabt i topform kan det vel ikke gå galt. Adel Taarabt har nemlig scoret 4 mål i 4 kampe, hvad er nogenlunde for en offensiv midtbane spiller.

Q.P.R gæstede i dag Brighton, som ligger HELT i bunden og nok også et hold som rykker ned i år. Q.P.R spillede i dag nok deres dårligste kamp i år, og måtte desværre også kun gå fra Brighton med en 2-2. Dog var en Adel Taarabt i topform, og var også manden bag Q.P.Rs 2 mål i 2-2 kampen. Taarabt blev kampens spiller, og bliver også en vigtig brik i deres spil på længere sigt. Taarabt er en mand der har spillet i både RC Lens og Tottenham, så han har prøvet at spille i den bedste liga i England, så jeg tror han er målrettet efter at rykke op med sin klub Q.P.R, som han har spillet i 5½år nu, så han er en kendt spiller blandt fansene.

Lidt kølig aften på Loftus Road, dog med massere af chancer, dog blev det kun til et mål i kampen imod bundholdet Peterborough. Endnu engang blev målet scoret af målfarlige Adel Taarabt der blev matchvinder i dagens kamp de endte med at vinde 1-0. Endnu engang blev målscoren Taarabt kampens spiller, som han nu er blevet 3 gange. Manageren Lasse Olesen forlad Loftus Road med en smil, og med en førsteplads i bagagen. Dog kan han have sine tvivler over de mange chancer og kun det ene mål, men det er nok noget der skal arbejdes med.

Så skulle Newcastle prøve kræfter med Q.P.R i ligaen, det er dog et Newcastle hold der har underpræsteret meget i år, da Newcastle burde være et hold der kæmpede med om oprykning igen. Q.P.R er heldige med en sejr i dag da de henter sejr med to mål i de sidste minutter af kampen. Det var ellers et Newcastle hold der kom godt fra start. Shola Ameobi bragte Newcastle foran med 0-1, og derefter troede Newcastle på sejren, men den røg væk i de sidste minutter. Først et mål af Alejandro Faurlin og derefter et mål af Adel Taarabt og dermed hentede Q.P.R endnu en sejr og endnu 3 point i denne 2-1 sejr. Dermed fortsætter Q.P.R på førstepladsen.

Så var der lagt op til endnu en topkamp, da Q.P.R tog en tur til Coventry, hvor de ikke formåede at hive en sejr hjem, men deres sejrstime blev dog ikke ødelagt. Det var godt nok Q.P.R der kom foran da Mikele Leigertwood scorede til 0-1 efter 37 minutter, de fik dog hurtigt udlignet på et mål af Cristian Portilla der scorede kampens sidste mål til 1-1. Dermed er Q.P.R nu foran med tre point ned til Swansea. I de seneste 4 kampe har især en spiller domineret og det er deres anfører Adel Taarabt, som virkelig har ramt formen for Q.P.R, og den stopper nok ikke her.


npower Championship



Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard og Benjoe!  Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #281: 22 Mar 2011, 21:10 »



FA Cup drømmen fortsætter
- 1.1.2014

Q.P.R er både med i kampen om FA Cuppen og om oprykning til Premier League, dog ser det nok kun ud til det bliver oprykning, hvis man kigger med de realistiske briller og ikke med Q.P.R brillerne på.

Spørgsmålet lyder om Q.P.R er ustoppelige for tiden, da de ikke har tabt i 9 kampe og heller ikke tabte denne, hvor de i dag mødte Watford på udebane, hvor kampen endte 1-1. Q.P.R formår ikke for alvor at sætte konkurrenterne af i topstriden om førstepladsen, og de formåede heller ikke at hente alle tre point i dagens udebanekamp. Efter 52 minutter bragte Adel Taarabt gæsterne foran, men en formstærk Shaun Wright-Phillips fik hurtigt hjemmeholdet på 1-1 med et perle mål, og dette mål blev også kampens sidste som endte 1-1. Q.P.R beholder første pladsen, men har et stærk Swansea hold lige i hælene.

Så var det på tide at spille første runde (3 FA cup runde) for Q.P.R i FA Cuppen, hvor modstanderne blev Crystal Palace, som er en modstander de burde slå. De formåede dog ikke at hente en sejr selvom det var et udebane hold der var presset fuldstændigt i bund. De kom dog foran efter 52 minutter på et mål af Christian Poulsen der bragte hjemmeholdet foran 1-0 med hans første mål for klubben. Det var dog ikke længe denne føring varede, blot 10 minutter efter sendte Febian Brandy Crystal Palace ind i kampen igen med målet til 1-1. Dette blev også kampens sidste mål, og dermed har udeholdet Crystal Palace et godt udgangspunkt når Q.P.R gæster Selhurst Park i London.

Et mål fra Christian Poulsen i sidste kamp var åbenbart ikke nok til at sætte ham i rampelyset, så derfor fik han da lige et rødt i denne kamp imod Cardiff på hjemmebane. Dog hev de sejren hjem alligevel og fik alle 3 point på et straffespark. Manden der stod for at tage straffesparket var som det plejer Alejandro Faurlin, som sikkert sparkede den ind til 1-0. Q.P.R bliver på førstepladsen og det ser nu RIGTIG godt ud for holdet der ligger til endelig at komme op i Englands bedste liga efter de har kæmpet om det i mange år.

Q.P.R fik ikke det bedste udgangspunkt i FA Cuppen, da de kun formåede at spille 1-1 på hjemmebane og skal derfor enden score flere mål end dem også vinde på udebane mål eller bare vinde kampen, og Q.P.R valgte det sidste rimelig tidligt i kampen. Endnu engang viste Adel Taarabt kølighed foran målet og gav Q.P.R endnu en sejr, som han har gjort så mange andre gange i denne sæson, men dette mål sendte dem videre i FA Cuppen, hvor de nu er videre til 3 runde i denne store cup i England.

Så blev det til ottende uafgjort i Championship for Q.P.Rs vedkomne ind til videre, da de i dag stod lige med Portsmouth på hjemmebane. Det blev til en kedelig 0-0 uden alt for mange chancer og det er noget der irritere en manager Lasse Olesen der brugte ordene:” Udueligt, hæsligt og gabende.” Det siger vidst lidt sig selv at det var en kedelig kamp og ikke noget der fik et smil frem på Lasse Olesens læber efter kampen. Kampens spiller blev anføreren fra Q.P.R Matthew Connolly.


npower Championship



Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard!  Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #282: 22 Mar 2011, 21:34 »

Fantastisk at bloggen stadig kører!  Thumbs Up

Det er virkelig en god blog, hvor den flotte og enkle opsætning er iøjnefaldende.

Dog råder jeg dig stadig til, at lave updates som ikke omhandler resultater, men små updates som skiller sig ud fra de andre. Dette giver et godt fundament for ikke at blive for monotomt og ensformet, da det tit er årsagen til, at man går død eller læserne ikke bliver fanget. Overraskelsesmoment er, eller ting der udskiller sig er en vigtig faktor for en god skribent.

Du skriver jo godt, så hold niveauet, Lasse! Thumbs Up
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #283: 22 Mar 2011, 21:40 »

Fantastisk at bloggen stadig kører!  Thumbs Up

Det er virkelig en god blog, hvor den flotte og enkle opsætning er iøjnefaldende.

Dog råder jeg dig stadig til, at lave updates som ikke omhandler resultater, men små updates som skiller sig ud fra de andre. Dette giver et godt fundament for ikke at blive for monotomt og ensformet, da det tit er årsagen til, at man går død eller læserne ikke bliver fanget. Overraskelsesmoment er, eller ting der udskiller sig er en vigtig faktor for en god skribent.

Du skriver jo godt, så hold niveauet, Lasse! Thumbs Up
Tak for det, vil prøve dine ideer og håbe på det fanger læserne endnu mere, da det jo er lidt på vej ned med kommentarer og læsere, men jeg holder humøret højt og fortsætter! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #284: 23 Mar 2011, 17:38 »



Satset køb eller?
19.1.2014

Endnu en dansker er kommet til Q.P.R, men man kan jo diskutere om det er en forstærkning eller det ikke er nu hvor de er på vej op i Premier League.

Jonas Kamper er danskeren der skal spilles ind på Q.P.R holdet der nu består af 4 danskere når sæsonen er ovre, hvor Q.P.R formendeligt er og se i Premier League. Mange mener at den 30 årige Jonas Kamper ikke er god nok til Premier League niveau, da han er blevet for gammel og ikke kan holde niveauet ligesom mange andre kan i den alder. Dog mener manageren Lasse Olesen noget helt andet, han mener nemlig at Jonas Kamper bliver en forstærkning, da han mener han har stort potentiale og det vil Lasse Olesen finde frem igen efter han har haft et par år på standby.

De henter en Jonas Kamper d. 1.7.2014 på en fri transfer fra den Schweiziske klub AC Bellinzona. Jonas Kampers karriere har nu stået på standby, og Olesen vil have liv i den igen. Efter han har været i AC Bellinzona mener manageren Lasse Olesen det kun vil gå ned ad bakke, hvis han ikke kommer til en klub med lidt potentiale med det samme. Han mener at Q.P.R er den rette klub og det mener Jonas Kamper også der ikke var det mindste i tvivl om at skrive under for Q.P.R, hvor han skal tørne ud til næste sæson. Vi fik en kommentar både fra Lasse Olesen og den nye mand i Q.P.R Jonas Kamper.


Journalist: ”Er du tilfreds med dit nyindkøb Jonas Kamper?”
Lasse Olesen: ”Jeg er meget tilfreds med at få en Jonas Kamper på fri transfer, da jeg mener han har Premier League niveau hvis han kommer ordentligt i gang, hvad jeg ikke synes andre klubber har formået endnu. Jeg tror dog han kommer til at passe perfekt ind på vores hold, hvis han vil og virkelig kæmper røven ud af bukserne for det, skal han nok blive et røverkøb!”


Journalist: ”Synes du ikke du kan hente bedre forstærkninger end ham nu hvor i er på vej til Premier League?”
Lasse Olesen: ”Nu tager vi lige en spiller og en kamp af gangen, vi er jo ikke i Premier League endnu, men jeg vil sige at der skal ske en STOR fejl hvis det ikke skal ske. Jonas Kamper var på fri transfer og jeg synes han er en udmærket spiller til ikke at give penge for ham, så jeg vil se hvad han kan opnå i klubben, og som jeg har sagt før må vi se om han kommer op på hans bedste niveau!”
Dette var sidste kommentar fra Lasse Olesen og dermed forlod han stadion hvorefter vi fik fat i Jonas Kamper.




Journalist: ”Er du tilfreds med dit skifte til Q.P.R?”
Jonas Kamper: ”Jeg er rigtig glad for at få endnu en chance for at oplive min karriere lidt igen efter den næsten har set død ud, så jeg var rigtig glad, da Lasse Olesen kontaktede mig da jeg kom på fri transfer. Q.P.R er et RIGTIG godt fodbold hold, og hvis de rykker op i Englands bedste række ville bare give et større plus på kontoen, dog er jeg jo ikke en sikker mand i start elleveren, men jeg tager det som det kommer og er også glad hvis jeg kommer på bænken!”


Journalist: ”Glæder du dig til at arbejde med en manager som Lasse Olesen?”
Jonas Kamper: ”Jeg har ikke hørt andet et godt om ham, så ja selvfølgelig glæder jeg mig til at arbejde med en ”nu” rutineret manager, hvad jeg har savnet et stykke tid, dog ikke for at nedgøre min manager i AC Bellinzona, men jeg tror jeg får lidt mere ud af min kommende tid i Q.P.R!”


Journalist: ”Stopper du din karriere efter tiden i Q.P.R?”
Jonas Kamper: ”Nu må vi lige tage et skridt af gange og se hvad denne tid i Q.P.R bringer, så må vi se hvad der sker derefter, det er helst ikke noget jeg vil udtale mig om nu!”


Dette var de sidste ord vi fik fra Jonas Kamper der lød til at være glad for sit kommende skifte til Q.P.R



Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard!  Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010