home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1211 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nyt liv og nye udfordringer!
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Nyt liv og nye udfordringer!  (Læst 76896 gange)
Lassenolesen
Førsteholdsspiller

Sv: Mange managers mister jobbet!
« Svar #120: 18 Dec 2010, 15:34 »

Jeg takker og håber du bliver glad for det jeg for smedet sammen til dig Wink gør mit bedste.
Jeg synes bestemt det er godt, det skal også bare være noget enkelt noget, men jeg er rigtig glad for resultat, og om en halv times tid kommer min første update i lang tid! Wink

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #121: 18 Dec 2010, 17:02 »

Superliga?
Så var det tiden, inden vi skulle i gang med anden halvsæson, efter vi har skrabet nogle flotte resultater sammen i vores venskabskampe. Thisted har gjort det godt i ligaen, men jeg var ikke specielt bange for det ville blive et nederlag, da vi har gjort det godt på det seneste og vi har hjemmebane fordelen. Der var dukket 271 tilskuer op denne kolde vinterdag. De skulle dog også få lov til at juble, da Ondo gjorde det til 1-0. Dog udlignede Peter Bechmann til 1-1 lige inden halvleg. Forsvarsklippen Kian Christensen skulle have lov til at lukke og slukke kampe med sit flotte hovedstødsmål til 2-1. Inden vi tager endnu en hjemmebane kamp, skal vi lige et smut forbi Brønshøj og AB.
Brønshøj ligger rigtig langt nede i tabellen så regnede ikke med det blev noget problem, og det vidste det sig heller ikke at blive en 1-3 sejr tog vi med hjem efter vi spillede Brønshøj ud af banen. Så skulle vi en tur til AB som virkelig er i krise, da de ligger til nedrykning, men vi skulle ikke tage for nemt på kampen. Endnu en sejr fik vi hjem til Hobro, men oven i købet fik vi 3 skader med, det var lige det der ikke måtte ske nu hvor vi var i sådan en god form. Både Ondo, Svenne P og Kasper Fisker gik ud med skader i kampen og det er virkelig et tab for vores hold. Pointene ruller ind på kontoen 2 kampe 2 sejre og anden plads, mere kan vi vidst ikke ønske os.

Så kom der to hjemmekampe i træk inden vi skal en tur til Vejle og spille topbraget. Første modstander vi skulle tage imod på hjemmebane var Næstved, som ligger og kæmper om ikke at rykke ned. Så 3 point i dag er vidst ikke for meget at forlange. Næstved spille flot fodbold og vi spillede ikke vores bedste kamp til dato, men nu hvor vi er tophold er det jo godt sejrene kommer hjem selvom man spiller dårligt. Ondo er målscoren igen i denne kamp og endnu et selvmål fra det andet hold hjalp os godt på vej og vi fik endnu 3 point i denne 2-1 sejr. Nu kom der lidt andre boller på suppen for os, da HB Køge kom på besøg. 214 tilskuere var parat til at støtte os i denne kamp, ikke noget VILDT antal havde regnet med mange flere. Det kan være tilskuere tallet var grunden til vi kun fik et point, men det kan vi jo ikke bruge som undskyldning. Arrieta hurtig på pletten, men desværre scorede Køge til sidst i kampen og vi endte med at dele point i en meget lige kamp, som endte 1-1.

Topbrag

Efter vi har hentet 13 point i de sidste 5 kampe er det nu endelig tid til at få et rigtig brag af en kamp i Vejle, hvor vi tørner sammen med førstepladsen i ligaen. Hele 7747 tilskuere var på lægterne til dagens topbrag, hvad måske var et lille minus for os. Det så dog rigtig godt ud for os, da Arrieta gjorde det til 0-1 efter han passerede målmanden på straffespark. Men det gik hurtigt ned ad bakke for os da Vejle virkelig pressede på og scorede to hurtige mål og gjorde det til 2-1. Men lige inden halvleg udlignede Ruben Nygaard. Dette blev også kampens resultat og dermed fik vi et rigtig dejligt point med hjem til Hobro. Det var et vigtigt point så vi ikke taber alt for mange af slagsene så vi kommer længere ned i tabellen. Vi har virkelig vist flot arbejde i ligaen på det seneste, men også i pokalen gør vi det godt, hvor Randers næste gang gæster os i første kamp i semifinalen!

Danilo Arrieta
Jeg må godt nok sige at Danilo Arrieta har fået rettet op på sin dårlige stime fra sidste sæson, var lidt i tvivl om han skulle sælges i starten af denne her sæson, men nu er han virkelig en vigtig brik i vores spil. Han er den med den bedste gennemsnits karakter og han er topscorer, hvad mere kan man forvente sig af en angriber. Danilo er jo kun 25 år og jeg er lidt bange for han vil spille på et højere niveau, som han har informeret mig om før, og jeg vil blive rigtig ked af hvis jeg skulle miste ham. 17 mål, 6 oplæg og kampens spiller 4 gange det er Danilos status efter 26(1) kampe i denne sæson. Håber han forstætter denne flotte stime og vil gøre alt for at forlænge hans kontrakt nogle år endnu!

« Seneste Redigering: 19 Dec 2010, 21:22 af Lassenolesen » Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #122: 18 Dec 2010, 21:03 »

Pokal Drama!
Så skulle vi virkelig vise at vi også er gode nok til superligaen, jeg har virkelig gjort alt for at få spillerne i gang til den her kamp, vi har set frem til i RIGTIG mange dage. Kampen hvor Randers kommer på besøg i den første kamp i semifinalen i pokalturneringen, Hobro er aldrig kommet så langt før, så jeg er rigtig glad for at vi er nået så langt. Nu hvor vi er nået så langt så vil vi også gøre alt for at vinde de to kampe her i semifinalen så vi kommer i finalen hvor vi enden skal møde OB eller FCK, som nok er de bedste hold i Danmark, så det ser vi frem til hvis det sker. Kampen bliver sendt live i fjernsynet og det er ikke tit man ser det på Hobro stadion, og det har fået tilskuere tallet til at stige rigtig meget, der er ikke mindre end 1481 tilskuere til dagens pokal drama. Jeg var virkelig oppe og køre ude på sidelinjen jeg kunne slet ikke stå stille jeg hoppede og dansede, hver gang jeg synes dommeren dømte forkert. Men det var ikke kun derfor jeg fik jo til at råbe og skrige blot fire minutter inde i kampen scorer Gilles Ondo til 1-0, efter dette mål kunne man næsten ikke få hænderne ned og heller ikke tilskuerne kunne der blev både kastet øl og alt op i luften da netmaskerne blafrede.

De medrejsende Randers tilskuere blev hurtigt stille, da de kom bagud. Men der var en spiller fra Randers der åbenbart ikke synes vi skulle vinde, da Janusz Gancarzyk scorede det udlignende mål til 1-1 efter 38 minutter, og dermed fik Randers fansene også noget at juble over. I halvlegen talte jeg stille og roligt til spillerne, jeg synes de havde kæmpet et brag af en kamp og de skulle bare blive ved med at spille med samme energi og kæmpe, som de havde gjort de første 45 minutter. Jeg vil ikke sige at i skal gå HELT defensivt, men Danilo du skal lige gå lidt mere defensivt også lader vi Ondo ligge lidt mere alene på toppen så skal det hele nok gå, kom så gutter. Hvad skal de ha´?  TÆSK. Ja tak, gå så ud og hvis mig hvad i kan.

Gutterne så tændte ud, da vi gik ud til anden halvleg og det var et positivt tegn fra vores side. Randers pressede os virkelig i bund og havde flere 100 % chancer, men de formåede ikke at score flere mål og kampen endte 1-1 og vi jublede som om vi aldrig havde fået en sejr før, men det resultat vi fik i dag var virkelig noget af det største. Spillerne kunne lade sig juble af de mange tilskuere der var på lægterne til dagens fodboldkamp, og tilskuerne så rigtig tilfredse ud med dette resultat. Det var desværre ikke en Hobro spiller der blev udnævnt til kampens spiller. Målscoren fra Randers Janusz Gancarzyk, fik æren af at blive kampens spiller i denne kamp på Hobro stadion. Det var nok ikke noget Randers ligefrem ville gå ud og fejre da de nok regnede med en sejr, men vi fejrede det med en øl eller to i omklædningsrummet efter kampen.

Pokal finale?
Så kommer der lige en kamp i ligaen, men efter den kamp så går det sgu løs igen, hvor vi tager en tur til Randers i vores anden kamp i semifinalen. Jeg regner med at satse lidt mere defensivt i den kamp og måske satse på, at vi slår hårdt ned på kontra og nok spiller den op inde fra midten af, også ud til kanterne der kan slå indlæg ind til Ondo der nok kommer til at heade den ind, og bliver en vigtig brik i vores angrebsspil. Så vil jeg også satse rigtig meget på dødbolde, hvor jeg vil sætte Mads og Kian op til alle dødbolde også satse på de to tårne. Chancerne de skal nok komme og jeg tror virkelig på at gutterne har kræfterne i sig, til at slå dette Randers hold. Randers ligger jo også sidst i superligaen, og det har nok også fået Randers humør meget ned. ”Vi tar´ til Randers nu, en sejr med hjem!”.

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #123: 19 Dec 2010, 22:01 »

Sejrsstimen fortsætter
Jeg kunne slet ikke koncentrere mig om at være manager i 1. Division, jeg tænkte for meget på kampen den. 2/5-2011, hvor vi skal besøge Essex Park Randers. Pokalkampen fyldte så meget inde i mit hoved at spillerne kunne mærke det lidt på mig, men jeg var slet ikke i tvivl om at de også var rigtig spændte og så frem til kampen mod Randers. Nu skal man jo godt nok tage en kamp af gangen, men det er en stor ting for Hobro at de er kommet så langt i pokalturneringen det er aldrig sket for deres klub før.

Jeg lagde mine tanker over på 1. Divisions bold igen, hvor vi i dag skal en tur til Kolding. Kolding ligger klart sidst og jeg regnede med at gutterne ville hive en sejr med hjem og de 3 point, men så let var det alligevel ikke selvom vi havde godt styr på dem. Der var mange målchancer til begge hold i første halvleg, men både Kolding og os formåede ikke at score mål før der var spillet 65 minutter af kampen, da Morten Hjorth gjorde det onde ved os ved at bringe hjemmeholdet foran 1-0.  Efter dette irriterende mål sidst i kampen, var vi nød til at satse lidt offensivt, da der skulle point på kontoen i denne kamp, og det gav pote. Indskiftede Michael Karlsen fik os på rette kurs igen da hjem reducerede til 1-1 efter 76 minutters spil. Jeg var helt oppe og køre og satsede endnu mere fremadrettet, men det skulle jeg ikke have gjort, Morten Hjorth var nu endnu engang på pletten.

Med blot 7 minutter tilbage af kampen plus det løse gjorde han det til 2-1 og fik mig tvunget til at satse endnu mere offensivt og denne gang gav det endnu engang pote, da Danilo Arrieta gjorde det til slutresultatet 2-2. 1 point i denne kamp var ikke meget og nu ventede vi Lyngby på hjemmebane, men gutterne var virkelig tændt til den kamp og hev dejlige 3 point hjem efter en 3-1 sejr, og dermed udbygger vi i front og kæmper stadig med Vejle om førstepladsen. Nu varer det ikke længe før bussen går til Randers, hvor pokal dramaets anden kamp fløjtes i gang. 

Hobro skaber sensation i pokalen
Så var der virkelig lagt op til noget af en kamp, der skulle kæmpes, og jeg mener virkelig kæmpes. Gutterne så virkelig klar ud og det kan jo komme til at give pote i sidste ende. Kampen blev fløjtet i gang og de 4589 tilskuere der var kommet til dagens kampe var virkelig tændte. Jeg kunne næsten ikke sidde stille så jeg valgte at gå frem og tilbage og bide i mine negle, til der ikke var mere tilbage, men det var ikke længe jeg fik lov til det. Efter 44 minutter dukkede Kian Christensen frem på hjørnespark og headede os foran med et brag, jeg var målløs. Jeg jublede lige indtil dommeren fløjtede kampen til pølse. Jeg kunne næsten ikke sige andet end positive ting til gutterne der virkelig havde leveret en flot indsats ind til videre, og hvis de blev ved med at spille så flot fodbold, kunne jeg næsten love dem en sejr.

Dommeren fløjtede kampen i gang og da jeg lige havde fået sig mig til rette skete det. Gilles Ondo udbyggede føring med hans 0-2 mål 2 minutter inde i anden halvleg, jeg tænkte nu måtte den være der, men der er meget tid tilbage så intet er sikkert. Det viste sig også at Randers ikke var slået helt ud endnu, Morten Friis reducerede til 1-2 efter 63 minutter og bragte noget liv tilbage i kampe, hvad jeg ikke var særlig glad for. Det nyttede ikke noget vi skabte sensation i pokalen, Hobro slog Randers ud, kan man fatte det. Jeg kunne slet ikke stoppe med at juble igen, armene ville bare ikke ned igen, Hobro i finalen imod selveste FC København som slog OB ud, det bliver mit livs største oplevelse.  Det skulle virkelig fejres det her, så tre timer efter kampen kunne man stadig høre os inde i omklædningsrummet.

Europa League
Jeg havde aldrig forestillet mig noget så vildt, jeg havde i hvert fald ikke forestillet mig det skulle ske i min karriere som manager for Hobro. Der er aldrig sket noget så stor for Hobro før som det der skete i dag, vi er gået i finalen i pokalturneringen, og er dermed sikre på en plads i Europa League, da vi jo er sikre på en anden plads i pokalen. Men der skal investeres nogle penge på faciliteter nu hvor der kommer sådan nogle storklubber til Hobro stadion, der skal stort lysanlæg op og der skal laves en udebanes sektion til tilskuerne og det hele skal bare planlægges i detaljer. Jeg glæder mig til at arbejde med det og jeg er rigtig stolte af gutterne præstationer og håber virkelig det fortsætter!

« Seneste Redigering: 19 Dec 2010, 22:07 af Lassenolesen » Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Fernando
Gæst

« Svar #124: 19 Dec 2010, 22:06 »

Fantastisk Lasse! ;-)

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #125: 19 Dec 2010, 22:08 »

Fantastisk Lasse! ;-)
Tak, det er også gået mega vildt på det seneste! Wink.. Men pokalen var også det jeg gik efter helt fra starten af! Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Jyden
Gæst

« Svar #126: 19 Dec 2010, 22:12 »

det er sq nogle sindsyge resultater du laver lasse Opstemt

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #127: 19 Dec 2010, 22:14 »

det er sq nogle sindsyge resultater du laver lasse Opstemt

Mange tak! Wink..
Jeg havde satme heller ikke forventet at komme så langt i pokalen, men har faktisik stillet med halvt reservehold i nogle ligakampe for at være klar til pokalen, da det var den jeg satsede på fra sæsonstart! Thumbs Up
Men jeg kan heller ikke klage over hvordan det går i ligaen! Wink

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

whale
Gæst

« Svar #128: 19 Dec 2010, 22:56 »

Spændende. Smiley Det går jo fremragende både skriftligt og sportsligt. Jeg glæder mig meget til at se, hvad du får ud af EL. Peace

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #129: 19 Dec 2010, 22:59 »

Spændende. Smiley Det går jo fremragende både skriftligt og sportsligt. Jeg glæder mig meget til at se, hvad du får ud af EL. Peace
Mange tak! Wink.. Ja, jeg glæder mig også rigtig meget til og se hvad jeg kan præstere i EL, bliver spændende med sådan et hold! Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #130: 20 Dec 2010, 19:28 »

Pokalfinalen

Så var tiden inde, det væltede ind med tilskuere hele 20.268 var mødt op for at overvære denne kamp. Vi er langt fra sejren, men alt kan lade sig gøre bare man tror nok på det. Præcis kl. 17:00 gik kampen i gang, da Thomas Rømer fløjtede den i gang. Vi skulle virkelig kæmpe i dag hvis kampen og sejren skulle falde til vores fordel. Det så bestemt ikke godt ud, syv minutter inde i kampen gjorde Peter Larsson det til 0-1. Dette blev ikke det sidste mål i denne kamp, det skulle vise sig at blive sortere for os. Cristián Bolaños gjorde det til 0-2, otte minutter før halvleg. Endelig blev det halvleg, vi kunne slet ikke være med, vi blev kørt over og havde ingen chancer. Jeg kunne ikke ligefrem gå til halvleg og skælde mine spillere, da det jo er Danmarks bedste hold vi spiller imod, så jeg sagde at de bare skulle blive ved med at kæmpe, så kan alt lade sig gøre. Men det blev allerede helt sort for os et minut inde i anden halvleg, hvor Dame N’Doye scorede med et af sine berygtede mål på hovedstød.

Lidt offensivt burde vi da satse, så jeg satte mine kanter til at spille mere offensivt, og det gav pote. Svenne Poulsen fik bolden fra kantspilleren, og derefter gik det hurtigt. To mænd blev hurtigt rundet og skuddet fra kanten af feltet blev fyret af, hvorefter netmaskerne blafrede. Der lød en stor jubel udefra os af og ikke mindst fra de medrejsende Hobro fans. Vi nåede lige at se lidt lys, hvorefter det blev slukket da Martin Vingaard scorede med blot 6 minutter igen, hvor han lukkede og slukkede kampen. Finalen var afgjort og vi måtte desværre se os slået på det groveste, med 4-1 i pokalfinalen. Vi havde dog ikke regnet med en sejr, men vi havde dog regnet med et lidt mindre nederlag og at vi var lidt bedre med i kampen. Gutterne har kæmpet godt i år og jeg er rigtig tilfreds med resultaterne. To kampe tilbage i ligaen og det er det vi fokusere på nu, så kan vi fejre det når sæsonen for alvor er færdig og vi forhåbentlig er rykket op.

Oprykning
To kampe tilbage og begge på udebane, det bliver svært, men sådan som vi har spillet i ligaen, regner jeg med formen fortsætter og de sidst point ruller ind på kontoen. Det så godt ud da vi gæstede FC Vestsjælland, Gilles Ondo som dobbeltmålscorer og Mark Vestergaard til at lukke kampen, hvorefter vi kunne tage hjem med endnu en sejr, og denne gang på 1-3. Desværre måtte vi forlade kampen med endnu en skade, da Kian Christensen måtte gå ud efter 65 minutter. Alt i alt var det godt med endnu en sejr, men det var ikke den bedste præstation jeg havde set fra gutterne. Kampenes spiller blev Gilles Ondo med hans to mål, han har virkelig været et godt køb for klubben, sammen med en Arrieta på toppen.

Så var tiden inde, vi skulle spille vores sidste kamp i denne sæson, det var en rigtig vigtig kamp, da den afgøre om det bliver en første, anden eller tredje plads. Vejle skulle før os, så det var ikke os der havde fordelen ved at se hvem der vandt / tabte. Sådan er det jo, vi skal vinde kampen lige meget hvad, og det tror jeg også drengene er forberedt på. Vi var virkelig klar, og jeg mener virkelig klar. Der var især en spiller der virkelig var tændt, nemlig Danilo Arrieta. To kasser fra den bette og en fra den høje fik det på 3-0, og til sidst endnu en kasse fra en bette spiller nemlig Kasper Fisker, som har haft lidt måltørke på det seneste, men endelig kom på måltavlen, da han sluttede kampen af som endte 0-4.

Vi kunne dog ikke helt juble endnu, eller jo vi kunne juble over oprykning, nu lyder det måske til at jeg er ligeglad med oprykning, men det er jeg virkelig ikke jeg er rigtig glad for det, men nu hvor vi ligger der hvor vi gør, ville det være en EKSTRA bonus at blive nummer et. Vejle skulle møde Thisted på udebane, og smed det hele væk til sidst, da de spillede 2-2. Så var der fest, og efter omklædningsrummet ventede byen vidst på os, hvor øllene stod klar. Vi havde aldrig i vores liv forestillet os noget så stort, men nu skete det og vi føler slet ikke det er virkelighed, det går nok først op for os hvad der virkelig er sket om nogle dage.

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #131: 20 Dec 2010, 21:44 »

Opsummering af 2011/2012
Nedture kan jeg vidst ikke finde i år, da vi har præsteret rigtig flot og ikke rigtig har tabt nogle kampe til dem vi burde vinde over. Vi har både vundet ligaen og nået finalen i pokalen, hvad mere kan man forvente af et Hobro hold der slet burde gøre det så godt endnu. Vi vandt jo heller ikke ligefrem ligaen suveræn, vi vandt den med nød og næppe i sidste spillerunde, hvor vi hev en sejr hjem og Vejle tabte, så man kan sige at vi trak det længste strå. Man kan sige at vi havde spillere der spillede op til deres bedste i mange kampe, og der er to spillere i front som vi kan takke meget for en masse mål i denne sæson, nemlig Danilo Arrieta og Gilles Ondo der virkelig har formået at få bolden prikket ind over stregen i mange kampe, og især de vigtige kampe.

Rekord for Hobro
Jeg har været i klubben i to sæsoner og har allerede lavet 3 rekorder, det er virkelig noget jeg sætter pris på, men selvfølgelig er det nogle rekorder som de fleste nok kunne have præsteret med dem, men jeg er tilfreds med det blev mig. I denne sæson blev rekorden at det er første gang Hobro har præsteret så godt som de har gjort i år, og det er dog klart når vi bliver nummer 1, men det er stadig stort for klubben. Det er dog heller aldrig sket før at Hobro har fået en spiller der blev nummer et på topscorerlisten i 1. Division, men dog fik de den samme spiller som topscorer, da de spillede i 2. Division. Jeg synes vi skal hylde en Danilo Arrieta for at have scoret 17 mål i denne sæson og dermed blev topscorer i ligaen, og oven i købet kom han på årets hold i den danske 1. Division.

Bestyrelsen
Bestyrelsen har været rigtig glad for de resultater jeg har fået med klubben og de har dermed tilbudt mig en ny kontrakt, som jeg har accepteret, da jeg mener jeg er det rigtige sted lige nu, og helst ikke vil forlade klubben. Jeg vil selvfølgelig ikke afvise et muligt klubskifte engang, men nu hedder klubben Hobro IK. Bestyrelsen har bidt mærke i at vi nu er i superligaen og har derfor bekendtgjort, at de har planer om at installere varme under banen. Så vi dermed sikrer, at programmet ikke bliver påvirket pga. dårlige vejrforhold. Det vil dog koste DKK 4.5mio, hvad er mange penge så de ser derfor efter mulige huller hvor de kan trække penge fra så vi får ordentlige forhold i Hobro nu hvor vi er i kommet i superligaen.

Min Grafiker
Vmanstar, jeg er rigtig glad for at du vil lave alt den grafik til min blog, det sætter jeg stor pris på, Og jeg synes det er dejligt du vil bruge en masse tid på det. Alle der følger med i min blog skal være glad for at Vmanstar vil bruge sin tid på den her, hvad der gør bloggen endnu mere fascinerende og endnu mere indbydende, jeg vil også sige at han er en af de bedste grafikere i FMF, efter jeg har kigget rundt i FMF så er der ikke meget der er lige så flot som det her, så jeg er glad for at have en så dygtig grafiker, tak!

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #132: 20 Dec 2010, 21:50 »

Tusind tak for de flotte ord Smiley

Det er virkelig noget, der varmer Peace

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #133: 20 Dec 2010, 21:56 »

Tusind tak for de flotte ord Smiley

Det er virkelig noget, der varmer Peace
Er jeg glad for du synes! Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #134: 21 Dec 2010, 19:13 »

Transfervinduet lukket
Så er transfervinduet lukket og det har ikke været stille, der er både røget spiller til og fra klubben, jeg havde dog set nogle flere af dem blive så truppen ikke blev for smal, men sådan blev det ikke. Hele syv spillere forlod klub og heriblandt, Mathias Schlie og Per Bjørnsholm, som har været førsteholdsspillere det meste af anden sæson. Også veteranen Peter Thomsen og Rasmus Ingemann besluttede sig for at smutte. Desværre fik jeg ingen penge for dem da de bare ikke gad forlænge.  Men nu til det lidt mere positive, nemlig de spillere der er kommet til klubben og helst gerne skulle få klubben i et højere niveau og bevise at vi hører til i superligaen.

Tre af de spillere jeg har fået til klubben er på fri. Den første jeg fik skrevet under med, og nok også den vigtigste, nemlig den gamle AAB og Djurgården spiller, Louay Chanko som nu har rundet de 32 år og nok kan kaldes rimelig rutineret. Jeg var rigtig glad da han skrev under og officielt var Hobro spiller i to år frem. Han kommer virkelig til at betyde meget for klubben, og han er en vigtig brik nu hvor vi er nyoprykkere og skal kæmpe om ikke at rykke ned. Anden spiller gav jeg 220k for, det er ikke mange penge hvis man taler topklubber, men for Hobro er det altså en god sum penge. Vi manglede virkelig en ordentlig højre back efter Schlie forlod klubben, så vi valgte at skrive kontrakt med den 26årige Rang Schwkat fra AGF, dette var også en god invistering og jeg er sikker på at han mindst vil gøre det lige så godt som Schlie gjorde.

Tredje der er blevet hentet til klubben, er en angriber nok formendelig til bænken, hvis han ikke viser noget helt vildt når han kommer ind. Denne spiller er Enoch Showunmi, som vi har hentet fra den engelske klub Tranmere. Han er 196cm og vejer 93 kilo, så det er ikke lige en de skubber væk. Han er dog også oppe i alder da han lige har rundet de 30 år, men der er stadig mange fodbold år tilbage i ham og jeg glæder mig til at arbejde sammen med ham.

Fjerede og sidste spiller vi har hentet til klubben er en ny målmand der nok kommer til at erstatte Jesper Rask, da jeg ikke tror han kan holde sit høje niveau i superligaen. Den fjerde spiller vi har hentet er Robert Veselovsky, som har haft en lang fortid i Viborg, hvor han har gjort det rigtig godt. Han bliver en vigtig spiller for os nu hvor vi er kommet i superligaen. Hvis han nu skulle stå en dårlig kamp, så har vi selvfølgelig altid Jesper Rask der kan komme ind, så meget har jeg heller ikke undervurderet Jesper Rask. Hvis han viser sig frem til træning skal jeg da heller ikke afvise Jesper, som en førsteholdskeeper. Jesper er jo også kun 24 år, hvor Robert blot er et år ældre, så det er ikke en gammel målmand vi har fået til klubben tværtimod.

Forventninger inden sæsonstart
Forventningerne inden denne sæson er nok ikke så overraskende endda, vi skal undgå nedrykning fra superligaen, og det er nok det vi satser mest på. Så hvis det går dårligt i superligaen så må vi satse på den i stedet for Europa League. Europa League skal nok komme hvis vi bliver i superligaen, så skal holdet nok blive bygget godt op og komme længere og længere op i tabellen med årene. Hvis vi skal blive i superligaen skal vi slå hold som Vejle, Sønderjyske, Viborg som er de lidt mindre hold, og dem skal vi slå de to gange vi møder dem så vi kan få skrabet nogle gode point sammen.
« Seneste Redigering: 21 Dec 2010, 19:44 af Lassenolesen » Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010