home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 106 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hvem vil du blogge om? FM11
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Hvem vil du blogge om? FM11  (Læst 47274 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #105: 18 Dec 2010, 19:14 »

massu14:
Du skal lave en blog pga din lyst til at spille med holdet og spille spillet. Du skal ikke lave en blog for at få kommentarer!
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #106: 18 Dec 2010, 19:15 »

Kan fortælle at jeg er gået i gang med en Schalke 04 blog nu. Den kommer op på mandag hvis alt går efter planen. Vil lige endnu engang understrege at jeg gerne vil have hjælp fra nogle grafikere da jeg selv ikke kan finde ud af det. Så har du lyst til at hjælpe, så giv mig en besked :-)
Logged


Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #107: 20 Dec 2010, 12:54 »

Håber snart nogle vælger AaB, så vi kan se om nogle har evnerne til at få dem ud af den spille-mæssige krise og økonomiske krise!
Logged

[Min signatur er for stor]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #108: 28 Dec 2010, 18:57 »

Skal have sparet de sidste penge op til en ny computer, og når jeg så har anskaffet den, starter jeg en blog op.

Jeg regner med, at det bliver Sporting CP, da det er en spændende klub. Perspektivet vil være blandet, da jeg både skriver ud fra manageren, journalister osv.

Hvad synes I? Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #109: 30 Dec 2010, 00:23 »

Hvad siger I? Var det noget? Smiley
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #110: 30 Dec 2010, 00:26 »

Lyder da meget spændende Daniel, og vil nok kigge forbi (:
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #111: 30 Dec 2010, 00:31 »

Fik kun 3-3 mod Spartak moskva efter at have været bagud 0-3
Selvfølgelig er det et flot comeback, men hvis du har alle verdensstjernerne, burde du slet ikke komme bagud, og slet ikke med 3 mål. Wink
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #112: 03 Jan 2011, 07:24 »

Hej alle sammmen jeg overvejer at gå tilbage til blogverdenen og jeg overvejer at blogge om det spanske hold Malaga. Smiley

Men ved dog ikke hvornår den vil komme op da det først bliver når jeg har bedst tid..
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #113: 03 Jan 2011, 21:21 »

Vil lige sige at det måske godt allerede kan blive i weekenden jeg starter - Det meste af grafikken har jeg ihvertfald har klar i noget tid. Smiley
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #114: 04 Jan 2011, 16:07 »

Jeg har lyst til endnu engang at lave en blog. Jeg har tidligere lavet, den seneste i 09-udgaven, men nu vil jeg prøve igen. Jeg vil spille med et hold uden for Europa, men præcis hvilket det er endnu, vil jeg ikke afsløre Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #115: 06 Jan 2011, 21:50 »

Jeg er netop startet med Catanzaro fra røven af de italienske divisioner. Fanger det mig, kunne i måske forvente noget. Smiley
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #116: 08 Jan 2011, 03:08 »

Min seneste blog var om manchester united, den var jeg desvære nødt til at lukke fordi mit spil gik i stykker Skuffet nu er jeg dog gået igang med et nyt spil om de røde djævle og det har jeg så besluttet at jeg også vil blogge om, er gået igang med at skrive et par updates og der går nok lige et lille stykke tid før jeg poster første update. Har skrevet tre indtil videre.
Logged

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #117: 11 Jan 2011, 17:37 »

Hello there.

Jeg har længe puslet med tanken om en nytænkende måde at blogge på, har i hvertfald ikke set en lignende blog på de mest gængse danske FM sider.
Nu pitcher jeg lige ideen, og så vil jg gerne have lidt feedback, gerne fra erfarne bloggere, men alt brugbar kritik modtages med kyshånd Wink

Here we go:
Idden var at lave en blog der såre simpel bare ville få navnet "FM og mit liv" Hele ideen vil så være at, efter en introduktion om lidt forskelligt; mig selv, yndlingshold at spille med osv. at skrive fuldstændigt random updates fra det/de spil jeg har gang i, som jeg kan relatere til hvordan mit humør, livssituation er for tiden. Det vil sige at jeg som udgangspunkt ikke har noget fast ståsted, men bare laver humoristiske updates omkring hvilke spil jeg pt. kan relatere til. Smiley Hpber nogen forstår ideen  Forlegen  Tunge

Im' out Wink
Logged

- 96 -

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #118: 15 Jan 2011, 20:27 »

Har forsøgt mig utallige gange på at lave en blog herinde, men dog uden nogen form for succes.

Så har valgt at tænke tilbage på et af de save fra FM 09 hvor jeg havde det sjovest. Det var i landets bedste række i Portugal og klubben var på daværende tidspunkt Benfica. Det bliver måske en anelse let og kedeligt at høre om, så har tænkt på at starte med en mindre klub i selv samme land.

Klubben jeg gerne vil blogge om er Victoria Sport Guimaraes. Ikke et hold jeg har erfaring med tidligere, men de ser enormt spændende ud, og de kunne være meget sjove at forsøge at skabe et top 5 hold med.

Hvis nogen vil høre om en blog om dette hold, så er jeg frisk på at give det endnu et forsøg, men som altid søger jeg en grafiker da det lige giver en anelse ekstra til bloggen.

Håber nogen kan hjælpe, eller komme med andre forslag.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #119: 19 Jan 2011, 09:48 »

Jeg går og tænker på at lave en blog.

Én ting ligger fast. Hvis det sker, bliver det med Atalanta.

Jeg vil nok forsøge at lægge fokus på lidt andre ting end bare kampe og resultater. Og måske mikse lidt imellem forskellige vinkler og stilarter (hvis man kan bruge så fint et ord om en blog). Er det for tarveligt med to blogs, der handler om Atalanta?
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010