home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 125 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hvem vil du blogge om? FM11
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Hvem vil du blogge om? FM11  (Læst 47277 gange)
Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #90: 04 Dec 2010, 00:31 »

Lyder godt Benja!
Jeg ville helt klart læse med Smiley
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #91: 05 Dec 2010, 19:00 »

Selvom det ikke er ret langtid siden jeg stoppede min sidste blog om FCM/OB, så har jeg fået en meget stor lyst til at blogge om et nyt hold, som jeg er blevet helt forelsket i, så ville lige hører om der var nogen interesse (:
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #92: 05 Dec 2010, 19:31 »

Jeg vil lade bloggen tale. Laver du den ordentligt, så er jeg selvfølgelig klar på at læse med, ligesom jeg er sikker på at mange andre også er det Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #93: 10 Dec 2010, 14:07 »

Hey alle,

Efter i lang tid at have været fraværende her på siden og fra FM, så er lysten tilbage og jeg skulle gerne modtage mit spil i dag eller i morgen  Wink

Som en lille appetitvækker har jeg læst på diverse blogs, set lidt på TV-stationen osv... Så nu brænder jeg virkelig for at komme i gang! Jeg havde engang (tror det var 08 el 09-udgaven) haft en blog, men fik aldrig rigtig ført den videre.

Jeg er nok tæt på at være en mongol grænsende til psykotisk ringe ang. det grafiske, layout osv så det kan maks blive til et par screenshots eller pics hist og pist. Men hvem skal jeg være? Nogen forslag så jeg ikke havner i et projekt en anden har gang i eller der allerede er blogget om.

Normalt når der udkommer et nyt spil eller database, så er jeg ALTID Chelsea i første spil. Men mon ikke det er for kedeligt at blogge om? Det skal heller ikke være røven af fjerde division... Anyone?  Smiley

Nogen forslag til hvordan bloggen kan skrives, som ville være interessant for en læser?
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #94: 10 Dec 2010, 16:07 »


Normalt når der udkommer et nyt spil eller database, så er jeg ALTID Chelsea i første spil. Men mon ikke det er for kedeligt at blogge om? Det skal heller ikke være røven af fjerde division... Anyone?  Smiley

Nogen forslag til hvordan bloggen kan skrives, som ville være interessant for en læser?
kan du uddybe lidt mere?  der findes trods alt ret mange ting mellem Røven af fjerde division og Chelsea.
Med hensyn til interrese gfor læseren kan jeg personligt godt lide blogs med en interasant historie uden dog at være alt for hellig det må dog heller ikke være den ene kamprapport oven på den anden
Logged

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #95: 10 Dec 2010, 16:45 »

Kan godt se det var et bredt udtryk  Shockeret... Har ikke lyst til at sidde med et hold hvor jeg skal kæmpe helt vildt når det er første save med det nye spil!

Jeg finder ud af det, tror det giver sig selv når jeg sidder med spillet og skal vælge hold.
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #96: 16 Dec 2010, 22:27 »

Efter min sidste blog om Horsens måtte lukke, efter alle mine save forsvandt, må jeg jo hellere starte en ny blog op. Nu nærmer juleferien sig også, og jeg får derfor masser af tid til at skrive i, så håber der er interesse i en blog fra min side, jeg vil i hvertfald gå i gang med at finde et hold at spille med, og der skal i være velkommene til at komme med forslag (:
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #97: 17 Dec 2010, 01:49 »

Hey alle!

Har også fået mig FM 11 nu. Har gang i et spil med Liverpool som jeg nyder ganske meget. Men når det spil engang er stoppet var min plan at begynde på en blog herinde, som optakt til Blogkonkurrencen som jeg kom på podiet i sidste år (kan ærlig talt ikke huske om det var 2 eller 3 pladsen). Efter en så lang tids blog pause og fravær for siden er der selvfølgelig kommet en masse nye ind på scenen. Jeg kan fortælle dem at jeg ikke kan finde ud af noget som helst grafisk, så det dette indlæg mest er rettet til er om der er en eller to grafikere som om 2-3 uger vil kunne levere diverse grafik til mig? Jeg sætter links ind til nogle af mine blogskonkurrencer så i ved hvilken form for grafik jeg skal bruge. Håber der er en der er klar på en hjælpende hånd :-)

Shaft

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=20566.msg640665#msg640665

Min blog til min første Blogkonkurrencen for 2 år siden som jeg desværre måtte stoppe kort før måneden var slut. Lå ellers til en 2 plads, baseret udfra sidevisninger og indlæg.

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=17793.msg553998#msg553998

En blog der hverken blev brugt til en konkurrence eller noget som helst andet. En af mine bedre blogs, men var desværre ramt af buggen med at det var utroligt svært at score. Spillet blev startet med kun en patch.

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=12899.msg335473#msg335473

En af mine første blogs. Så kan folk se forbedringen.. Hehe

Det er desværre ikke muligt at finde min blog med Burnley som var den der fik mig på podiet i blogkonkurrencen da serveren var nede og har slettet den blog.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2010, 01:59 af Shaft » Logged


Jyden
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #98: 17 Dec 2010, 12:28 »

har fundet ud af hvem den nye blog bliver om Smiley
Og jeg vil da gerne lave noget grafik til dig shaft, hvis du stadig mangler Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #99: 17 Dec 2010, 14:02 »

Det er du da velkommen til at hjælpe til mig. Tak for det!
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #100: 17 Dec 2010, 14:29 »

Har startet min egen klub, og overvejer at starte en blog, men ville lige høre, om nogle vil følge med.

Jeg har taget næsten alle de bedste spillere i verden også sat dem over på Arsenals hold.

Efter 3 kampe har jeg vundet 4-2 over Fulham, 3-0 over Wigan og 6-3 over Real Madrid.

Jeg regner med at starte en blog, når jeg har spillet første sæson.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #101: 17 Dec 2010, 14:37 »

Har startet min egen klub, og overvejer at starte en blog, men ville lige høre, om nogle vil følge med.

Jeg har taget næsten alle de bedste spillere i verden også sat dem over på Arsenals hold.

Efter 3 kampe har jeg vundet 4-2 over Fulham, 3-0 over Wigan og 6-3 over Real Madrid.

Jeg regner med at starte en blog, når jeg har spillet første sæson.

For at være ærlig, synes jeg det virker lidt kedeligt.... Du har jo absolut ingen udfordring og burde vinde alle kampe uden besvær. Jeg vil i hvert fald ikke følge, og for at være ærlig tror jeg heller ikke, at så mange andre vil. Men det er jo kun min mening, og du skal ikke tage den for tungt Peace
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #102: 17 Dec 2010, 14:55 »

Tak for svaret.

Hvis det er som du tror, vil jeg nok ikke starte en blog, men jeg var faktisk bagud 1-0 og 2-1 mod Fulham.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #103: 17 Dec 2010, 17:13 »

Fik kun 3-3 mod Spartak moskva efter at have været bagud 0-3
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #104: 18 Dec 2010, 18:15 »

Det ser ikke ud til, at nogle vil følge med i en blog om mit eget hold. Derfor vil jeg vide om, det ville være mere spændene, hvis jeg starter en blog med Volgar, som spiller i den anden bedste række i Rusland.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010