home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23342
  0 Brugere, 310 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: ymajylaj
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hvem vil du blogge om? FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Hvem vil du blogge om? FM11  (Læst 47247 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #120: 19 Jan 2011, 10:06 »

Hello there.

Jeg har længe puslet med tanken om en nytænkende måde at blogge på, har i hvertfald ikke set en lignende blog på de mest gængse danske FM sider.
Nu pitcher jeg lige ideen, og så vil jg gerne have lidt feedback, gerne fra erfarne bloggere, men alt brugbar kritik modtages med kyshånd Wink

Here we go:
Idden var at lave en blog der såre simpel bare ville få navnet "FM og mit liv" Hele ideen vil så være at, efter en introduktion om lidt forskelligt; mig selv, yndlingshold at spille med osv. at skrive fuldstændigt random updates fra det/de spil jeg har gang i, som jeg kan relatere til hvordan mit humør, livssituation er for tiden. Det vil sige at jeg som udgangspunkt ikke har noget fast ståsted, men bare laver humoristiske updates omkring hvilke spil jeg pt. kan relatere til. Smiley Hpber nogen forstår ideen  Forlegen  Tunge

Im' out Wink

Jeg er dog ikke erfaren blogger, eller slet ikke engang blogger. Dog følger jeg med i rigtig mange blogge, da jeg synes det er vildt spændende. Og jeg må ærligt indrømme at jeg desværre på ingen måde kunne overveje at følge med i din blog. Jeg synes egentligt måden du skriver dette indlæg på er enormt tiltrækkende, dog mener jeg at det du vil blogge om lyder mærkeligt, og vil være enormt svært at følge med i. Som jeg forstår det, så vil du have gang i flere saves på samme tid, og opdatere fra dem alle skiftevis, og det tror jeg bare bliver for underligt. Men hvis du vælger at gøre det, så vil jeg da ønske dig held og lykke, dog håber jeg du vil overveje at starte en helt almindelig blog med et save, for så vil jeg sikkert følge med.  Peace
Logged

If you can't join them, beat them.


Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #121: 20 Jan 2011, 17:16 »

Tak for svaret, holder mig til en klub til at starte med og så ser jeg hvordan det går Wink
Logged

- 96 -

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #122: 20 Jan 2011, 17:21 »

Er det for tarveligt med to blogs, der handler om Atalanta?

Hellere en for meget end en for lidt! Wink
Desuden, så kan man vel heller aldrig få for meget Atalanta? Peace
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Statsministeren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #123: 20 Jan 2011, 17:25 »

En St. Pauli blog, var det noget
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #124: 24 Jan 2011, 17:32 »

En St. Pauli blog, var det noget

KOM GLAD!!! Opstemt
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Skipper
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #125: 24 Jan 2011, 17:50 »

Jeg overvejer at starte en blog, med et af mine meget elskede hold Bari, men ved ikke hvor stor en efterspørgsel der er efter sådan en blog...
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #126: 24 Jan 2011, 17:57 »

bare kom med blogsne! Jeg vil helt sikkert gerne læse dem, selvom jeg ikke skriver i tråden, skal du/I nok regne med at jeg alligevel gør Smiley
Logged


jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #127: 24 Jan 2011, 18:07 »

Jeg overvejer at starte en blog, med et af mine meget elskede hold Bari, men ved ikke hvor stor en efterspørgsel der er efter sådan en blog...

Det er i bund og grund ligegyldigt hvor stor efterspørgsel der er på det hold du vælger, hvis du gør det godt, så skal der nok komme læsere. Desuden skriver man vel en blog fordi man synes det er sjovt...
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #128: 24 Jan 2011, 18:17 »

Tænker lidt at på blogge om et spil jeg har igang med Ebbsfeelt United fra Blue Square South i England.
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #129: 24 Jan 2011, 19:04 »

Tænker lidt at på blogge om et spil jeg har igang med Ebbsfeelt United fra Blue Square South i England.

Gør du bare Thumbs Up
Elsker blogs fra lower leagues
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #130: 09 Mar 2011, 01:03 »

Nu har jeg ikke haft så meget tid til at spille på min OB blog pga. jeg planlægger bryllup sammen med kæresten Smiley Nu er der så lige kommet den nye patch, så syntes jeg det er træls at jeg er gået igang med OB. Hvad ville i sige til en blog om Anderlecht? Syntes de har et fedt hold nemlig.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #131: 09 Mar 2011, 01:10 »

Overvejer at starte en blog op med Malaga... Er godt i gang med spillet, og synes det er et fedt hold.
Er godt klar over jeg allerede har 3-4 mislykkede blogs bag mig alene i FM11, men håber alligevel der er nogen der ville have mod på at høre om Malaga.

En anden mulighed er Leeds Utd, som jeg også har et længerevarende spil i gang med.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2011, 02:31 af Gungner » Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #132: 09 Mar 2011, 03:46 »

Overvejer at starte en blog op med Malaga... Er godt i gang med spillet, og synes det er et fedt hold.
Er godt klar over jeg allerede har 3-4 mislykkede blogs bag mig alene i FM11, men håber alligevel der er nogen der ville have mod på at høre om Malaga.

En anden mulighed er Leeds Utd, som jeg også har et længerevarende spil i gang med.


Helt klart en Malaga blog Thumbs Up
Logged

FCK

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #133: 10 Mar 2011, 03:54 »

Jeg har aldrig fået gang i FM11... Jeg har haft spillet siden det udkom, men ifølge Steam har jeg kun spillet i 24 timer Smiley Grunden er måske, at jeg stadig har gang i et fremragende spil i FM10, men jeg trænger til lidt luftforandring, og dermed kan jeg jo også få gang i FM11...

I den forbindelse vil jeg gerne skrive om det forestående spil. Jeg trænger sgu til at udfolde mig lidt kreativt Grin Ved ikke helt hvilket hold det ender med at blive, men det bliver nok et hold fra det repektives lands bedste liga... Smiley

Edit: Holdet bliver nok den bliver storklub Anderlecht!
« Seneste Redigering: 10 Mar 2011, 04:29 af Jharn » Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #134: 10 Mar 2011, 07:30 »

Jeg har aldrig fået gang i FM11... Jeg har haft spillet siden det udkom, men ifølge Steam har jeg kun spillet i 24 timer Smiley Grunden er måske, at jeg stadig har gang i et fremragende spil i FM10, men jeg trænger til lidt luftforandring, og dermed kan jeg jo også få gang i FM11...

I den forbindelse vil jeg gerne skrive om det forestående spil. Jeg trænger sgu til at udfolde mig lidt kreativt Grin Ved ikke helt hvilket hold det ender med at blive, men det bliver nok et hold fra det repektives lands bedste liga... Smiley

Edit: Holdet bliver nok den bliver storklub Anderlecht!
Lyder spændende Smiley
Logged

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010