home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 535 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hvem vil du blogge om? FM11
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Hvem vil du blogge om? FM11  (Læst 47339 gange)
Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #60: 11 Nov 2010, 19:27 »

Hmm overvejer kraftigt en blog men ved ikke hvem jeg skal vælge, tænkte noget LLM, men nu må jeg se på det. Skal først lige blive færdig med mit Arsenal save Grin

Men tænkte sådan lidt på hvad i vil hører om ?

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #61: 11 Nov 2010, 19:53 »

En blog om 2. Divisions holdet Holstebro kunne være spændene Peace
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #62: 11 Nov 2010, 20:00 »

Vi vil høre om Middelfart i 2. Divisionen! Opstemt
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #63: 11 Nov 2010, 20:09 »

Hvad ville i kalde en blog om Paris Saint-Germain? står desværre på bar bund..
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #64: 12 Nov 2010, 15:19 »

Hmm overvejer kraftigt en blog men ved ikke hvem jeg skal vælge, tænkte noget LLM, men nu må jeg se på det. Skal først lige blive færdig med mit Arsenal save Grin

Men tænkte sådan lidt på hvad i vil hører om ?


no hvor AGF ikke kan præstere trænger Århus da til en ny topklub. Sagt på en anden måde start en Blog med Århus fremad
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #65: 13 Nov 2010, 15:14 »

Overvejer stærkt at starte en blog der er tre scenarier jeg kunne forstille mig
1. scenarie: From Scotland.
jeg starter i den skotske tredjedivision. Bloggen  vil handle om en over ambitiøs manager der enten kæmper sig op og ender som manager i en storklub eller ender som håbløs klubnomede i Britiske lavere divisioner.

2. scenarie: Journalisten. Jeg starter som klubløs
Jeg vil sådan set bare simulere superligaen fremad og hver sæson så komme med detaljerede analyser af holdene og årets profiler.

3. Scenarie: Beton. Jeg starter iden russiske første division
I bloggen vil jeg starte russiske division og derfra ihærdigt forsøge at gøre den russiske liga til verdens bedste.

Vil meget gerne høre jeres mening. Bloggen vil nok først starte når den nuværende storm af blogs har lagt sig

 
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #66: 14 Nov 2010, 13:56 »

Overvejer stærkt at starte en blog der er tre scenarier jeg kunne forstille mig
1. scenarie: From Scotland.
jeg starter i den skotske tredjedivision. Bloggen  vil handle om en over ambitiøs manager der enten kæmper sig op og ender som manager i en storklub eller ender som håbløs klubnomede i Britiske lavere divisioner.

2. scenarie: Journalisten. Jeg starter som klubløs
Jeg vil sådan set bare simulere superligaen fremad og hver sæson så komme med detaljerede analyser af holdene og årets profiler.

3. Scenarie: Beton. Jeg starter iden russiske første division
 I bloggen vil jeg starte russiske division og derfra ihærdigt forsøge at gøre den russiske liga til verdens bedste.

Vil meget gerne høre jeres mening. Bloggen vil nok først starte når den nuværende storm af blogs har lagt sig

 

ikke nogen der er intresserede i noget Græder
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #67: 14 Nov 2010, 14:49 »

Jeg syntes scenarie 2 og 3 lyder mest interessant Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #68: 14 Nov 2010, 14:51 »

Jeg vil helst høre om scenarie 3 Smiley
Logged


Skipper
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #69: 14 Nov 2010, 14:52 »

Phillips, synes helt klart at scenarie 1 lyder mest interessant.
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #70: 14 Nov 2010, 15:43 »

tak tak helder personligt mest til 1 eller 3 da jeg tror 2 bliver en lige lovlig stor mundfuld for en uerfaren blogger
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #71: 23 Nov 2010, 22:18 »

Når den nye patch udkommer engang midt i december, så har jeg tænkt mig at starte en ny blog op, hvilket altid har været min hensigt, selvom jeg har min nuværende blog med Vejle kørende.

Holdet er ikke helt fastlagt endnu, men det er også mindre relevant, for det jeg efterspørger er råds om den kommende blog. Meningen er nemlig at jeg gerne vil finde en klub hvor jeg vil satse stort på egne talenter og talentudvikling, samt lave beretninger om mine taktiske beslutninger i løbet af min karriere.

problemet er dog bare at jeg ikke ved hvordan jeg løbende skal fortælle om mine taktikker, og samtidigt gøre bloggen interessant for jer læsere. Så hvis i har nogle råd til hvordan jeg kan flette taktik, træning og talentudvikling ind i en blog, der også gerne skulle handle om overordnede ting som resultater, skader, form etc. så må i meget gerne bringe dem her, eller skrive en PB til mig.

på forhånd tak..

/Guldbrand
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #72: 24 Nov 2010, 12:43 »

Ingen hjælp til ovenstående...?    Wink

Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #73: 24 Nov 2010, 13:04 »

Det er et svært emne at give råd om.. Men jeg synes det er vigtigt, at du vælger holdet med omhu. Et rigtig talenthold kunne fx være Auxerre i Frankrig. Smiley

Omkring taktik og træning, så kan du sagtens flette det ind i bloggen uden de store dikkedarer. For at du også kommer fremad i bloggen kunne det dog være en ide så, at samle sæsonopdateringerne til nogle få, maks 4 fx Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #74: 24 Nov 2010, 13:43 »

Det er et svært emne at give råd om.. Men jeg synes det er vigtigt, at du vælger holdet med omhu. Et rigtig talenthold kunne fx være Auxerre i Frankrig. Smiley

Omkring taktik og træning, så kan du sagtens flette det ind i bloggen uden de store dikkedarer. For at du også kommer fremad i bloggen kunne det dog være en ide så, at samle sæsonopdateringerne til nogle få, maks 4 fx Smiley

Omkring valg af hold, har jeg et par emner i blandt andet superligaen, hvor der også ligger en stor udfordring i at holde på sine talenter.. Men den del er ikke afgjort endnu.

Hvad angår træningen, tror jeg at jeg har en fin ide til hvordan jeg skal implementere det i en blog, det er mere det taktiske jeg er usikker på.. Jeg skifter jo gerne taktik op til hver enkelt kamp for at counter min modstander bedst muligt, men det vil jo blive alt for omfattende at skrive om hver enkelt kamp. Så måske man skulle pille et par kampe ud hver år, og skrive om dem..?  Problemet er bare at det ikke havde den store positive effekt sidst jeg prøvede det..

Så det jeg leder efter, er en god måde at få flettet det taktiske ind i en blog, så det både giver lidt inspiration til andre, samtidigt med at det også skal være spændende at følge med i..
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010