home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 277 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hvem vil du blogge om? FM11
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Hvem vil du blogge om? FM11  (Læst 47299 gange)
Fernando
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #75: 24 Nov 2010, 13:57 »

Ved desværre ikke noget om hvordan du kunne stille det med taktik & træning op, men hvad med Lyngby BK de har jo en del talenter i klubben og har et fremragende træningsanlæg! Thumbs Up helt sikkert også en udfordring..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #76: 24 Nov 2010, 16:13 »

Ved desværre ikke noget om hvordan du kunne stille det med taktik & træning op, men hvad med Lyngby BK de har jo en del talenter i klubben og har et fremragende træningsanlæg! Thumbs Up helt sikkert også en udfordring..

De er da bestemt en mulighed, men klubvalget skal jeg nok selv sørge for..   Wink

det er mere opsætningen med taktikken jeg søger, da jeg er bange for at det ellers bliver for kedeligt for læseren i længden..    Ubeslutsom
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #77: 24 Nov 2010, 16:14 »

Jeg overvejer at lave en med EB/Streymur. Er i slutningen af anden sæson, men ved ikke hvor meget stemning der eventuelt er for en blog om et færøerske vidunder? Tunge
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #78: 24 Nov 2010, 16:17 »

De er da bestemt en mulighed, men klubvalget skal jeg nok selv sørge for..   Wink

det er mere opsætningen med taktikken jeg søger, da jeg er bange for at det ellers bliver for kedeligt for læseren i længden..    Ubeslutsom

Okai det er bare i orden jo Wink men for mig må updates bare ikke være for lange for ellers går jeg død i dem..
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #79: 24 Nov 2010, 16:18 »

De er da bestemt en mulighed, men klubvalget skal jeg nok selv sørge for..   Wink

det er mere opsætningen med taktikken jeg søger, da jeg er bange for at det ellers bliver for kedeligt for læseren i længden..    Ubeslutsom
Har du bestemt dig for om du vil leve dig ind i en rolle som træneren, eller om du vil skrive som den du er uden for skærmen og beskrive spillet og sådan.
Fordi hvis du tager den hvor du lever dig ind i det så kan du f.eks. beskrive hvordan du op til andre kampe laver nye øvelser til denne kamp, forklarer visse spillere om hvad de skal gøre anderledes, osv. i den stil.
Hvis du tager den med dig selv, så kan du jo bare skrive det på den måde at du skriver lidt om de større ændringer i taktikken, forklarer hvorfor, hvilke svagheder og styrker modstanderen har, hvordan du vil modvirke det osv. Smiley
Håber det hjalp en smule. Peace
Jeg overvejer at lave en med EB/Streymur. Er i slutningen af anden sæson, men ved ikke hvor meget stemning der eventuelt er for en blog om et færøerske vidunder? Tunge
Det kunne da lyde ganske interessant, jeg vil ikke love jeg ville læse med, men det lyder da som en spændende udfordring at læse med i, især når du kan gøre den færøerske liga bedre og få bedre spillere til klubben, så ville det være interessant at se hvor langt du kunne føre dem. Smiley
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #80: 24 Nov 2010, 16:33 »

Jeg overvejer at lave en med EB/Streymur. Er i slutningen af anden sæson, men ved ikke hvor meget stemning der eventuelt er for en blog om et færøerske vidunder? Tunge
DO IT! Jeg er fra færøerne selv, så har du brug for noget hjælp til noget om den færøske liga, så spørg endelig.
Logged

Kolo Abib Touré

Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #81: 24 Nov 2010, 16:43 »

Er der en interesse i en Aberdeen blog? Fik aldrig rigtig startet under blog konkurrencen for et par år siden, og lysten er tilbage.
Jeg vil køre samme stil som sidste Aberdeen blog var tiltænkt, nemlig en slags comedy blog med Groundskeeper Willie som manager.
Nogen interesserede?

Faldt lige over denne, jeg ville følge!
Logged

19. 5. 2012.

Bakkiboy
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #82: 26 Nov 2010, 17:13 »

Overvejer at lave en blog med Nuneaton Griff F.C. som spiller i den tiende bedste række i england.
Vil dog lige have styr på de grafiske detaljer inden jeg går i krig med den.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #83: 30 Nov 2010, 22:22 »

Personligt overvejer jeg selv at starte en blog op omkring AC Horsens, der kommer fra min hjemby, Horsens (sjovt nok). Jeg synes truppen er yderst spændende, og samtidig har mulighed for at kunne blive forbedret en masse. ACH har muligheder for at blive et dansk tophold, hvert fald i Football Manager, og derfor synes jeg selv deres vej til toppen kunne være spændende at følge. Hvad siger folk til det? :-)

Jeg vil naturligvis skrive bloggen i et perspektiv fra Football Manager, hvor det handler om spillet og ikke så meget andet!
Logged

Barca Ralle
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #84: 01 Dec 2010, 21:10 »

Personligt overvejer jeg selv at starte en blog op omkring AC Horsens, der kommer fra min hjemby, Horsens (sjovt nok). Jeg synes truppen er yderst spændende, og samtidig har mulighed for at kunne blive forbedret en masse. ACH har muligheder for at blive et dansk tophold, hvert fald i Football Manager, og derfor synes jeg selv deres vej til toppen kunne være spændende at følge. Hvad siger folk til det? :-)

Jeg vil naturligvis skrive bloggen i et perspektiv fra Football Manager, hvor det handler om spillet og ikke så meget andet!
jeg ville ihvertfald følge den da jeg selv overvejer at spille med dem, fordi min fætter spiller for dem IRL, men han er desværre ikke med i spillet, selvom han har spille i superligaen.
Logged

Barcelona: Més que un club!


Liverpool: You'll never walk alone!

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #85: 03 Dec 2010, 16:07 »

Blog on the way!

Be aware. Det bliver stort!
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #86: 03 Dec 2010, 16:13 »

Hvem skal du blogge med? Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #87: 03 Dec 2010, 21:02 »

Hvem skal du blogge med? Wink
Dette gad jeg også godt selv at vide, så jeg leder lige nu Wink!
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #88: 03 Dec 2010, 21:06 »

Overvejer af starte en blog op om Deportivo, men det bliver nok først efter nytår Smiley
Logged

FCK

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #89: 03 Dec 2010, 21:09 »

Jeg har ikke blogget længe, men nu tror jeg at der endelig kommer en blog fra mig. Er startet et spil op med Dortmund, og satser på der kommer en blog ud af det. ;-)
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010