home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 500 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hvem vil du blogge om? FM11
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Hvem vil du blogge om? FM11  (Læst 47353 gange)
Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #30: 25 Okt 2010, 13:55 »

Jeg tror, jeg vil kaste mig over et save/blog med Fulham, men det bliver nok først til december  Wink

Det glæder mig at høre. Havde lidt frygtet at blogkonkurrencen havde kvalt din blog-lyst Ubeslutsom
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #31: 25 Okt 2010, 18:58 »

Regner med engang at smide en blog med Newcastle. Holdets fanskare fanger mig en del, og det kunne være sjovt med en genrejsning af klubben. Lige med det samme kommer den dog ikke, nok først omkring jul eller derefter.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #32: 26 Okt 2010, 00:17 »

Jeg forventer at lave endnu en blog, som vil blive min tredje jeg har haft kørende herinde.
Klubben kender jeg ikke endnu, men valget står mellem, Wolfsburg som jeg lige nu kører en blog med og jeg føler at det kunne være sjovt at køre en ny med dem, men er bange for det ville blive for meget det samme.
Hoffenheim er det andet bud fordi de har en interessant trup med en masse spændende spillere.
Brøndby som er mit hjertes hold (no shit Sherlock, kig på mit avatar... crazy)er umiddelbart den sidste mulighed, det kunne være fedt at få dem op igen og kæmpe om guld, chl og mere(hvad det så end er Opstemt).
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #33: 03 Nov 2010, 05:25 »

Er der en interesse i en Aberdeen blog? Fik aldrig rigtig startet under blog konkurrencen for et par år siden, og lysten er tilbage.
Jeg vil køre samme stil som sidste Aberdeen blog var tiltænkt, nemlig en slags comedy blog med Groundskeeper Willie som manager.
Nogen interesserede?
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #34: 03 Nov 2010, 06:02 »

Jeg kunne forestille mig af lave en blog om enten FCK eller FCN Smiley.

FCK, da de har været fantastiske i denne sæson, og jeg ville prøve af se om jeg kan føre dem til samme succes som de er igang med specielt i europa.

FCN, mest af alt fordi de sidste år viste af de måske ikke skal ses som et bundhold mere, men en midterklub, og min mission ville være af føre dem til et mesteskab inden for de næste tre sæsoner, med hjælp af talenter fra 1.division, men også med egne talenter.
Logged

FCK

Philips
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #35: 03 Nov 2010, 09:15 »

hmm en ide jeg har haft i lang tid er en blog udelukkende bestående af spillere med sjove navne der skla ikke bruges editor nogen interserrede?
Logged

2Nice
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #36: 03 Nov 2010, 12:53 »

tror sådan set det er ligegyldigt med vad man skriver om sålänge man skriver det på en god måde Wink jeg har osse länge ville skrive en blog men eftersom jeg har boet i sweden siden 1998 så er sproget sku mere eller mindre glämt haha så det bliver nok kun til at läse nogle andre gode blogs Wink 
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #37: 03 Nov 2010, 12:56 »

Kan man godt se når du skriver läse i stedet for læse, men fair nok :-)
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #38: 03 Nov 2010, 12:59 »

tror sådan set det er ligegyldigt med vad man skriver om sålänge man skriver det på en god måde Wink jeg har osse länge ville skrive en blog men eftersom jeg har boet i sweden siden 1998 så er sproget sku mere eller mindre glämt haha så det bliver nok kun til at läse nogle andre gode blogs Wink 
Det er da ellers ikke fordi det er svært at forstå hvad du skriver. Peace
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #39: 03 Nov 2010, 13:04 »

Mon ikke at der nok skal komme en blog om Dortmund fra mine side af   Hævet Øjenbryn - Specielt når det køre så godt for dem   Peace

Derudover går jeg at overvejer et spil med OB, Vejle og FCM hvor sidste nævnte skal være med stor fokus på egne talenter, og talentudvikling.. Og jeg kunne sagtens forestille mig nogle blogs med et eller flere af de tre hold på et tidspunkt.. Dog forventer jeg at det først bliver engang efter jul at den første blog kommer fra min side.   Thumbs Up
Logged

2Nice
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #40: 03 Nov 2010, 13:10 »

Kan man godt se når du skriver läse i stedet for læse, men fair nok :-)

ja det er jo så bar ede svenske bogstaver haha Smiley måske man så skulle kune lave en blog om et svenkt hold Wink

Det er da ellers ikke fordi det er svært at forstå hvad du skriver. Peace


nej da men det ville jo så barre ikke blive nogen särligt god blog med stavefejl all over the place  Forlegen
men jeg nyder da helt klart at läse andre gode blogs her inne Wink så keep it up.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #41: 03 Nov 2010, 13:14 »

ja det er jo så bar ede svenske bogstaver haha Smiley måske man så skulle kune lave en blog om et svenkt hold Wink

nej da men det ville jo så barre ikke blive nogen särligt god blog med stavefejl all over the place  Forlegen
men jeg nyder da helt klart at läse andre gode blogs her inne Wink så keep it up.
Tja, hvis du nu samtidigt blogger om et svensk hold, så kunne det måske være lidt af charmen ved din blog at den er lidt halvt svensk/halvt dansk..   Wink

Kunne iøvrigt være spændende om en blog om et svensk hold, hvis du samtidigt får lagt noget historie ind i bloggen (både på klubplan, ligaen, talenterne etc), da det nok er de færreste her på siden som har et godt kendskab til den svenske liga.    Wink
Logged

2Nice
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #42: 03 Nov 2010, 13:26 »

Tja, hvis du nu samtidigt blogger om et svensk hold, så kunne det måske være lidt af charmen ved din blog at den er lidt halvt svensk/halvt dansk..   Wink

Kunne iøvrigt være spændende om en blog om et svensk hold, hvis du samtidigt får lagt noget historie ind i bloggen (både på klubplan, ligaen, talenterne etc), da det nok er de færreste her på siden som har et godt kendskab til den svenske liga.    Wink

ja det er da noget og fundere lidt på Wink
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #43: 03 Nov 2010, 19:57 »

tror sådan set det er ligegyldigt med vad man skriver om sålänge man skriver det på en god måde Wink jeg har osse länge ville skrive en blog men eftersom jeg har boet i sweden siden 1998 så er sproget sku mere eller mindre glämt haha så det bliver nok kun til at läse nogle andre gode blogs Wink 

Hvad med bare at lave en blog på, www.Fmnördar.se?  Wink
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #44: 05 Nov 2010, 13:29 »

Glæder mig virkelig til de første par blogs virkelig kommer igang, og vi får mange flere nye historier og eventyr fra FM11 Wink
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010