home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hvem vil du blogge om? FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Hvem vil du blogge om? FM11  (Læst 45209 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #15: 22 Okt 2010, 19:39 »

kunne måske godt tænke mig at blogge om Thisted FC som jeg også havde i FM10, hvis jeg vil lave en save med dem i 11'eren ellers kunne jeg godt finde på at lave en med brøndby. ellers skal det være med United, men har det med at jeg ikke rigtig gider spille med store internationale hold
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #16: 22 Okt 2010, 19:41 »

Ellers skal det være med United, da jeg ikke rigtig gider spille med store internationale hold

Troede det var det her der stod... Grin
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #17: 22 Okt 2010, 19:42 »

Troede det var det her der stod... Grin

heheh Opstemt
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #18: 22 Okt 2010, 21:35 »

Pt. er jeg i syvende sæson med Catania, så det kunne tænkes, at jeg måske finder dem frem i FM11, alt efter hvordan deres trup og økonom i ser ud til den tid. Smiley
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #19: 23 Okt 2010, 00:28 »

Altså jeg vil i hvert fald gerne læse med hvis du beslutter dig for at starte... Smiley
Lyder godt (:
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #20: 23 Okt 2010, 00:41 »

syntes i det er fortidligt at allerede at begynde med sin blog nu? man kan jo godt komme med de første par updates uden at have spillet
Jeg vil helt klart mene, at det er for tidligt. 2 uger til spillet kommer og på den tid skal du så smide 2-3 updates op, som efter min mening er maks før man begynder at skrive om FM.. Hvis du laver flere uden noget reelt indhold, så kan det nemt blive for langtrukket. Samtidig sidder du pludselig med en blog, hvor du reelt ikke ved om du har lysten til at køre den videre, når FM11 udkommer.





Personligt venter jeg mindst til udgivelsesdato med at komme med min blog, hvis den ikke kommer senere. Jeg har planer om at lave en blog lignende den, som jeg lavede til FM10 (The Dea), hvor det ikke bliver overdrevet grafisk og heller ikke nogen vilde skriftlige fortælleringer, men derimod en solidt blog, hvor man får kampene, transfers og de generelle ting i spillet at vide gennem bloggen. Holdet vides endnu ikke, da jeg faktisk er lidt på bar bund angående holdet.. Gode bud modtages selvfølgelig gerne, men jeg er dog ret sikker på, at jeg engang i november finder et hold, hvor alt min tid i FM11 skal bruges på Smiley
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #21: 23 Okt 2010, 01:33 »

Synes en seriøs blogger Wink ... Skulle lave et spil med Vejle Boldklub ... Følger den med sikkerhed!
Logged

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #22: 23 Okt 2010, 14:42 »

Tror godt jeg kunne finde på at blogge om FCK eller evt. Esbjerg (min bv ynglingshold Opstemt). Men det ville være min første blog her inde så jeg ville ikke ha' de største forventninger, da jeg selvfølgelig også lige skal lærer at skrive "indlæg" osv. fordi jeg ikke skriver så meget, men dog kun kigger Smiley
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

thomson
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #23: 23 Okt 2010, 18:31 »

Hmm, vil ihvertfald prøve mig med en blog om mit yndlingshold, AaB Opstemt men spekulere også i at tage en lavere rangeret klub i foreksempel 2. Division
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #24: 23 Okt 2010, 19:50 »

Uden tvivl vil jeg starte med F.C. Nordsjælland, og jeg vil også blogge om mit save.
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #25: 23 Okt 2010, 19:58 »

Overvejer kraftigt at blogge om Næstveds ungdomshold, og ja kun ungdomsholdet Smiley Kender en del af dem på holdet, så ville være extra sjovt for mig Smiley

Og se hvad det bliver til, og cheftræner Brian Flies er min gamle klasselærer i 3 år, så ham kender jeg også Opstemt
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #26: 24 Okt 2010, 14:53 »

Mon ikke også jeg kunne bidrage med en Silkeborg blog. Men ved ikke hvornår det bliver men der kommer en fra min side!
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #27: 24 Okt 2010, 15:11 »

Jeg ved ikke om jeg har tænkt mig at blogge men hvis det skulle ske så skulle bloggen klart handle om mit yndlings hold oppe på Island, KA! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #28: 24 Okt 2010, 15:11 »

Jeg tror, jeg vil kaste mig over et save/blog med Fulham, men det bliver nok først til december  Wink
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #29: 25 Okt 2010, 12:44 »

hmm kunne godt finde på at komme med en FCN blog
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010