home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1178 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hvem vil du blogge om? FM11
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Hvem vil du blogge om? FM11  (Læst 49522 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #45: 05 Nov 2010, 13:46 »

Det glæder mig at høre. Havde lidt frygtet at blogkonkurrencen havde kvalt din blog-lyst Ubeslutsom

Det er ikke så meget lysten, der har manglet, men derimod tiden, som nærmest har været ikke eksisterende.

Det lysner umiddelbart nu, så jeg håber, jeg kan få et godt save igen, der er værd at skrive om  Wink

whale
Gæst

« Svar #46: 05 Nov 2010, 19:49 »

Jeg poster en blog om Hércules inden længe. Håber nogen vil følge med.. Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #47: 06 Nov 2010, 11:25 »

Når jeg bestiller mit spil forhåbentligt mandag og sikkert får det et par dage efter, så kunne jeg måske godt finde på at, starte en blog op med enten Montpellier eller Auxerre Thumbs Up

Lillebror54
Juniorspiller
**

« Svar #48: 08 Nov 2010, 18:41 »

Hej folkens! Kunne godt tænke mig at prøve dette blog halløj da det lyder spændende men er lidt på bar bund da jeg aldrig har lavet noget lignende.

Har PT lige startet et spil som arbejdsløs manager og er blevet tilbudt kontrakter i 4 forskellige klubber.

Klub 1. Znojmo fra den tjekkiske liga Druhá som svarer til vores 1. division.
           Budgettet lyder som følgende: Transfer budget = 130.000 Euro
                                                       Løn budget       =     9.250 Euro pr måned
                                                       Forbrugt løn      =    12.660 Euro pr måned

Jeg starter på en ny sæson og medierne tipper holdet til en 15. plads ud af 16 hold.

Klub 2. Warrenpoint Town i den Nord irske 2. division
           Budgettet lyder som følgende: Transfer budget =           0 Euro
                                                       Løn budget       =     3.700 Euro pr måned
                                                       Forbrugt løn      =     2.890 Euro pr måned

Her starter jeg også på en ny sæson og medierne tipper holdet til en 2. plads ud af 16 hold.

Klub 3. Volgar-Gazprom Astrakhan i den russiske 1. division
           Budgettet lyder som følgende: Transfer budget =  3.200.000 Euro
                                                       Løn budget       =     150.000 Euro pr måned
                                                       Forbrugt løn      =       77.930 Euro pr måned

Jeg starter 18 kampe inde i sæsonen ca. ud af 38 alt efter ansættelses dato og ligger nummer 10 ud af 20 hold med 27 point.
Medierne mener at holdet har mulighed for en 10. plads.
Førerholdet har 38 point og bundholdet har 7.

Klub 4. SKA-Energia Khabarovsk også i den russiske 1. division
           Budgettet lyder som følgende: Transfer budget = 550.000 Euro
                                                       Løn budget       = 105.000 Euro pr måned
                                                       Forbrugt løn      =   53.370 Euro pr måned

I denne klub ligger jeg nummer 18 ud af de førnævnte 20 hold med 15 point.
Det er under nedrykningsstregen men holdene lige på og over stregen har 17 point så det skulle kunne lade sig gøre at holde sig oppe.
Medierne mener at en 15. plads er mulig.

Skal siges jeg hælder selv mest til den sidste klub men kom med jeres bud hvad i synes.

Mvh Thomas

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #49: 08 Nov 2010, 18:43 »

Thomas: Ligemeget hvilken du vælger, ville det være dejligt! Den sidste klub, eller det fra nord irland synes jeg ville være mest spændende.. Måske du kunne blive en stor manager i nord irland, så få chancen i PL eller CCC Smiley.

Kolo Abib Touré

Fernando
Gæst

« Svar #50: 10 Nov 2010, 19:37 »

Jeg tænker på snart at, begynde i blog verdenen igen Thumbs Up og får vist nok mit spil imorgen og jeg er syg, så kan det heller ikke blive bedre når man er syg og har FM2011, men jeg tænker at, den nok vil blive startet inden næste uge er slut, men har tænkt mig at, jeg nok vil blogge om et hold i enten Danmark, Frankrig eller Spanien, men ved godt at, det er mit valg om hvem jeg skal blogge med, men vil så gerne høre fra jer brugere om, hvilket hold i syntes kunne være interresant at læse om?

og hvad er i mest til i en blog? korte updates eller lige omvendt... eller at, man bare skriver ligaens stilling op eller kommer med SS af ligaen? Smiley

//Fernando

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #51: 10 Nov 2010, 19:45 »

Hej folkens! Kunne godt tænke mig at prøve dette blog halløj da det lyder spændende men er lidt på bar bund da jeg aldrig har lavet noget lignende.

Har PT lige startet et spil som arbejdsløs manager og er blevet tilbudt kontrakter i 4 forskellige klubber.

Klub 1. Znojmo fra den tjekkiske liga Druhá som svarer til vores 1. division.
           Budgettet lyder som følgende: Transfer budget = 130.000 Euro
                                                       Løn budget       =     9.250 Euro pr måned
                                                       Forbrugt løn      =    12.660 Euro pr måned

Jeg starter på en ny sæson og medierne tipper holdet til en 15. plads ud af 16 hold.

Klub 2. Warrenpoint Town i den Nord irske 2. division
           Budgettet lyder som følgende: Transfer budget =           0 Euro
                                                       Løn budget       =     3.700 Euro pr måned
                                                       Forbrugt løn      =     2.890 Euro pr måned

Her starter jeg også på en ny sæson og medierne tipper holdet til en 2. plads ud af 16 hold.

Klub 3. Volgar-Gazprom Astrakhan i den russiske 1. division
           Budgettet lyder som følgende: Transfer budget =  3.200.000 Euro
                                                       Løn budget       =     150.000 Euro pr måned
                                                       Forbrugt løn      =       77.930 Euro pr måned

Jeg starter 18 kampe inde i sæsonen ca. ud af 38 alt efter ansættelses dato og ligger nummer 10 ud af 20 hold med 27 point.
Medierne mener at holdet har mulighed for en 10. plads.
Førerholdet har 38 point og bundholdet har 7.

Klub 4. SKA-Energia Khabarovsk også i den russiske 1. division
           Budgettet lyder som følgende: Transfer budget = 550.000 Euro
                                                       Løn budget       = 105.000 Euro pr måned
                                                       Forbrugt løn      =   53.370 Euro pr måned

I denne klub ligger jeg nummer 18 ud af de førnævnte 20 hold med 15 point.
Det er under nedrykningsstregen men holdene lige på og over stregen har 17 point så det skulle kunne lade sig gøre at holde sig oppe.
Medierne mener at en 15. plads er mulig.

Skal siges jeg hælder selv mest til den sidste klub men kom med jeres bud hvad i synes.

Mvh Thomas

Holder mest på klub 3.
Men hvilken "tidligere erfaring" har du valgt, jeg har valgt "serie 6" og jeg kan kun få hold på niveau med Danmarksserien og under(hvis det overhovedet er med).

Lillebror54
Juniorspiller
**

« Svar #52: 10 Nov 2010, 19:59 »

Valgte automatic. Normalt får jeg heller ikke tilbud om hold i denne størrelse. Oberhausen vil ikke have mig og de ligger i 2. bundesliga. Jeg valgte med vilje ikke at søge job i Blue Square Premier, Segunda B, svensk 1 og 2. division. Jeg søgte disse 4, Oberhausen og nogle lidt større klubber for at se hvad min chance var.
Jeg har faktisk allerede valgt Klub 4 SKA Khabarovsk og er så småt startet på en blog om det.

Fernando
Gæst

« Svar #53: 10 Nov 2010, 20:31 »

Jeg tænker på snart at, begynde i blog verdenen igen Thumbs Up og får vist nok mit spil imorgen og jeg er syg, så kan det heller ikke blive bedre når man er syg og har FM2011, men jeg tænker at, den nok vil blive startet inden næste uge er slut, men har tænkt mig at, jeg nok vil blogge om et hold i enten Danmark, Frankrig eller Spanien, men ved godt at, det er mit valg om hvem jeg skal blogge med, men vil så gerne høre fra jer brugere om, hvilket hold i syntes kunne være interresant at læse om?

og hvad er i mest til i en blog? korte updates eller lige omvendt... eller at, man bare skriver ligaens stilling op eller kommer med SS af ligaen? Smiley

//Fernando

Prøver lige igen gutter.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #54: 10 Nov 2010, 20:38 »

//Fernando
Jeg er ligeglad med hvad liga du vælger, men ser helst en udenfor Danmark, da der er et par blogs i gang om den danske Smiley

Jeg er til mellem updates, med lidt simpelt grafik, jeg er slet ikke til de lange updates, da det er svært at holde mig fanget.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #55: 10 Nov 2010, 20:45 »

Hej derude boys.

Når jeg får FM11, har jeg tænkt mig at indføre en ny dimension i min måde at spille det på, da det de sidste par år har været lidt for ensformigt. Jeg har nemlig tænkt mig at blogge om mit ynglingshold, Atletico Madrid.
Jeg er relativt uprøvet på den front på den her side og ved ikke helt, hvordan responsen ville være. Jeg kan ikke grafik, men jeg kan skrive og det ville nok også primært være derfor i ville følge, da jeg som sagt ikke aner noget om grafikken, hvilket heller ikke rører mig - alt jeg kan se, er at de fleste blogs herinde er spækket med det. Så det bliver det ikke.

Jeg ville ikke skrive revolutionerende, jeg ville bare skrive om mit spil. Har i lyst til at følge holdet, for det bliver nok ikke under andre omstændigheder, da jeg som regel altid starter ud med et spil på 7-8 sæsoner med dem. Hvad siger I?

Fernando
Gæst

« Svar #56: 10 Nov 2010, 20:46 »

Jeg er ligeglad med hvad liga du vælger, men ser helst en udenfor Danmark, da der er et par blogs i gang om den danske Smiley

Jeg er til mellem updates, med lidt simpelt grafik, jeg er slet ikke til de lange updates, da det er svært at holde mig fanget.

Det er jeg jo nemlig også Thumbs Up men som sagt forventes det at, jeg modtager spillet imorgen og går måske igang inden for et par dage, men skriver vist nok et par updates inden jeg for alvor går igang Smiley og holdet jeg har i tankerne er AJ Auxerre eller PSG, men hvem vil i helst læse om? jeg er lidt fanget dér kan sgu ikke vælge..

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #57: 10 Nov 2010, 20:50 »

Hej derude boys.

Når jeg får FM11, har jeg tænkt mig at indføre en ny dimension i min måde at spille det på, da det de sidste par år har været lidt for ensformigt. Jeg har nemlig tænkt mig at blogge om mit ynglingshold, Atletico Madrid.
Jeg er relativt uprøvet på den front på den her side og ved ikke helt, hvordan responsen ville være. Jeg kan ikke grafik, men jeg kan skrive og det ville nok også primært være derfor i ville følge, da jeg som sagt ikke aner noget om grafikken, hvilket heller ikke rører mig - alt jeg kan se, er at de fleste blogs herinde er spækket med det. Så det bliver det ikke.

Jeg ville ikke skrive revolutionerende, jeg ville bare skrive om mit spil. Har i lyst til at følge holdet, for det bliver nok ikke under andre omstændigheder, da jeg som regel altid starter ud med et spil på 7-8 sæsoner med dem. Hvad siger I?

Jeg vil da nok følge, hvis kvaliteten ellers er i orden Peace

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #58: 10 Nov 2010, 21:05 »

Det er jeg ingen garanti for  crazy

Men det håber jeg da, du vil. Jeg vil starte om ca. en uge, hvis i skulle være interesseret.

Fernando
Gæst

« Svar #59: 11 Nov 2010, 18:40 »

Jeg har allerede lavet et par updates, som skal handle om Paris Saint-Germain og bloggen er klar når jeg har det sidste grafik fra Vmanstar, så er bloggen klar! Opstemt

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010