home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Youth Of The Nation
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: The Youth Of The Nation  (Læst 21759 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #45: 01 Nov 2010, 21:17 »

Youth Of The Nation

2023/24 - Barberet i Sevilla

Som nævnt tidligere var Feyenoord den første forhindring efter gruppespillet i Europa League. Efter et nederlag på 1-0 på udebane tog vi os heldigvis sammen i returen, hvor en sikker sejr på 3-0 sendte os videre til næste runde.

Her ventede en god lodtrækning i form af Motherwell, og en 3-0 sejr i bagagen fra udekampen, fik et par af marginalspillerne chancen på hjemmebane. På trods af en tidlig scoring af Luke Gosling sørger en sen udligning for at vi må nøjes med 1-1, men der var aldrig fare for at ryge ud.

I lodtrækningen til kvartfinalerne trak vi desværre Sevilla, som nok må anses som det stærkeste af de tilbageværende hold. Opgaven blev ikke nemmere af at David Ward fik direkte rødt allerede efter 11 minutter af den første kamp i Sevilla. Resten af kampen er op ad bakke og ender med et nederlag på 2-0. I returen brillerer Ole Ravn med at få rødt kort efter 3 minutter (hvilket i øvrigt er 3. røde kort i lige så mange kampe, da Rolf Schwarz i den mellemliggende ligakamp mod Charlton præsterer samme bedrift), og så er vi for alvor i problemer. Schwarz scorer dog til 1-0 kort efter, og så er håbet jo stadig lysegrønt. Den følelse varer dog kun til det 57. minut hvor Sevilla får sat et afgørende udebanemål i kassen, og 8 minutter senere fuldender Trevor Darlow en dårlig aften ved at score selvmål. Et selvmål af Sevilla til sidst i kampen hjælper ikke meget - kampen ender 2-2 og dermed af Arsenal ude af Europa League.

I ligaen er der 5 kampe tilbage, og man må sige at Newcastle er stukket af fra feltet. Vi er efter en middelmådig periode (og endnu flere skader - har bl.a. måttet give debut til Paddy Byrne) sat lidt tilbage, men er dog stadig med i kampen om 4. pladsen, som kan give adgang til Champions League. Her er stillingen inden de sidste runder:

1.   Newcastle - 72 point for 33 kampe
2.   Man Utd - 64 point for 33 kampe
3.   Man City - 62 point for 32 kampe
4.   Chelsea - 58 point for 32 kampe
5.   Charlton - 57 point for 32 kampe
6.   Arsenal - 55 point for 33 kampe
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #46: 01 Nov 2010, 21:18 »

God update. Stadig spændende læsning. Opstemt

Håber du kan rive noget hjem til skabet i denne sæson..

Nu har jeg lige siddet og læst mig og det er sgu meget spænende det du har gang I, bliver spænedne at, so hvor længe du for lov at fortsætte Smiley

Tak for kommentarerne, det er altid rart at vide at der er nogen der følger med Smiley

Og i øvrigt tak til crewet for en højst uventet award! Opstemt
Logged



LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #47: 01 Nov 2010, 21:19 »


Og i øvrigt tak til crewet for en højst uventet award! Opstemt
Sikkert dit gode forbindelse til crewet der gør det..  Kys
Logged

Kolo Abib Touré

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #48: 01 Nov 2010, 21:27 »

Det tror jeg nu ikke. Den der har mest med awadsne at gøre er sjovt nok Crazy-Poul, og han og goon har jo ikke være i crewet i samme periode.. Måske er den uventet, men modsat har der heller ikke været meget modstand, på godt og ondt Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #49: 01 Nov 2010, 21:28 »

Det tror jeg nu ikke. Den der har mest med awadsne at gøre er sjovt nok Crazy-Poul, og han og goon har jo ikke være i crewet i samme periode.. Måske er den uventet, men modsat har der heller ikke været meget modstand, på godt og ondt Smiley
Der var lidt ironi i mit indlæg Peace
Logged

Kolo Abib Touré

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #50: 01 Nov 2010, 21:41 »

Sikkert dit gode forbindelse til crewet der gør det..  Kys

Haha, ja det kunne jo være Tunge Det er vist bare begrænset hvor mange forbindelser jeg har til det nuværende crew Opstemt
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #51: 01 Nov 2010, 22:12 »

Hvad sker der lige for at du vinder månedens blog? Der må være fusk med i spillet og samtidig et meget tyndt felt for at det kan lade sig gøre! Tunge Men tillykke alligevel...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #52: 03 Nov 2010, 17:13 »

Det kan vist kun være fordi der ikke har været mange alternativer Tunge
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #53: 03 Nov 2010, 17:14 »

Youth Of The Nation

2023/24 - Ingen trofæer i denne sæson

Eventyret i denne sæsons FA Cup startede stille og roligt med en 1-0 sejr hjemme mod Bolton. Herefter viste lodtrækningsheldet sig fra sin gode side, og i 4. runde fik vi besøg fra Accrington fra bunden af League One. Det skulle dog vise sig at være sværere end forventet - stillingen ved halvleg var utroligt nok 0-1, og helt hen til 3 minutter før tid stod der stadig 1-1. Herefter slog indskiftede Kevin Farquhar til med 2 scoringer som sikrer en sejr på 3-1.

Så var det til gengæld også slut med lodtrækningsheldet, da 5. runde bød på et rivalopgør mod Man Utd hjemme i London. Til gengæld må man sige at heldet var med os i selve kampen. På trods af en samlet skudstatistik på 9-20 i gæsternes favør, ender kampen med en fantastisk sejr på hele 5-1. Målscorerne i denne kamp var Rolf Schwarz (4) og en enkelt pind til Steve White.

I 6. runde måtte vi på udebane for første gang i turneringen, og her blev det til en fortjent sejr på 2-1 over Sunderland - og så var vi i semifinalen!

Her ventede lokalrivalerne fra Tottenham, og endnu engang var det det bedste hold som måtte gå fra banen som tabere - desværre var det denne gang Arsenal. Efter at have domineret det meste af kampen ender den alligevel med et nederlag på 0-1, og dermed bliver semifinalen endestationen for 3. gang i de sidste 5 sæsoner.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #54: 03 Nov 2010, 19:35 »

Youth Of The Nation

2023/24 - Tilbage i Champions League!

Efter den første tredjedel af sæsonen så det ikke ligefrem ud til at vi skulle spille med om topplaceringerne i ligaen. Det har vi som sådan heller ikke gjort, men ved hjælp af et par gode perioder midt i sæsonen var vi alligevel med i kampen om de europæiske placeringer helt frem til sidste fløjt.

Inden de sidste 2 spillerunder lå vi på en 6. plads, efter 2 kampe hvor kun fremragende præstationer af modstandernes målmand forhindrede 3 point: 0-0 ude mod Wigan og 2-2 hjemme mod Leeds. Det var derfor tvingende nødvendigt med 6 point i de sidste 2 kampe, og samtidig måtte vi sætte vores lid til at både Chelsea og Charlton ikke fik fuldt udbytte, da vores målscore ikke ligefrem var fantastisk. Newcastle har i øvrigt på dette tidspunkt netop sikret sig mesterskabet…

Det starter udmærket i næstsidste spillerunde med en 3-1 sejr ude over West Brom, men da både Chelsea og Charlton efterfølgende vinder deres kampe, er stillingen status quo inden sidste runde. Positivt er det dog at Charlton, som havde spillet én kamp færre, taber denne med 1-0 til Man City. I sidste runde møder vi Portsmouth hjemme, og efter 4-1 ved halvleg ser det rigtigt godt ud - det ender med en sejr på 4-2. Herefter skal spændingen om de andre resultater udløses, og utroligt nok at det gået præcis som jeg ønskede det:

Carlisle 2-1 Charlton
Chelsea 1-2 Man Utd

Dermed holder vi Charlton bag os og overhaler Chelsea - 4. pladsen er vores igen, og da Man City vinder CL-finalen over Lyon betyder det at den giver adgang til kvalifikationen til Champions League!

Alt i alt er jeg ganske godt tilfreds med at hive 4. pladsen hjem igen, for det var der absolut ikke noget der tydede på i løbet af sæsonen. Semifinalepladser i både FA Cuppen og Carling Cuppen er også tilfredsstillende, mens jeg gerne ville have nået lidt længere end kvartfinalen i Europa League. Til gengæld forudser jeg at det hele ramler sammen næste sæson. En del af spillerne er utilfredse med hvordan klubben klarer sig, og derudover er nogle begyndt at brokke sig over manglende spilletid. Flere af spillerne har også kontraktudløb efter næste sæson, så måske præstationerne bliver derefter.

Talentwatch

Steve Noble: 55 kampe med 22 clean sheets og et gennemsnit på 6,93 til følge. Det er jeg såmænd godt tilfreds med, men Noble selv er stadig fast besluttet på at forlade klubben. Har kontraktudløb efter næste sæson.

Trevor Darlow: 21 (3) kampe med 3 assists og et snit på 6,83. Ganske udmærket for den unge spiller, som kan vikariere på både højre og venstre back.

Lars Klein: Glimrende højre back, og der var som altid masser af spilletid til ham - 49 kampe, 4 assists og et snit på 6,96.

Trevor Roscoe: Vikar for både Ole Ravn på den defensive midtbane og i det centrale forsvar. Har i denne sæson fået 20 kampe (12 fra start) og har gjort det helt fint, med et enkelt mål og 2 assists også.

Luke Gosling: Er blevet presset ud af holdet af unge David Ward, og har derfor ikke fået ret meget spilletid i denne sæson. 5 (5) kampe er det blevet til, med 2 mål til følge.

Arnaud Cabrera: Er stadig blot 2. valg efter Marino Negro på højrefløjen, og præstationerne når han har fået chancen har ikke givet grund til at ændre det. 34 kampe (15 fra start) har blot resulteret i 3 assists og et snit på 6,56, og han skal såmænd til at passe på at han ikke bliver overhalet i hierarkiet af den unge dansker John Holm.

Peter Smith: Har i denne sæson har en del skader som har holdt ham ude, men når han er klar er han selvfølgelig selvskreven på venstrefløjen. Det er blevet til 37 kampe, 7 mål og 15 assists - og derudover det højeste gennemsnit i hele ligaen på 7,59.

David Ward: Valgte bevidst at satse på ham fra sæsonstart, så han har spillet hele 52 kampe. 5 mål og 5 assists fra den centrale midtbane har resulteret i et gennemsnit på 6,81, og han skal nok få masser af spilletid igen i næste sæson.

Steve White: Har haft en vis joker-rolle, som han udfyldte effektivt gennem en stor del af sæsonen. Den sidste tredjedel af sæsonen blegnede hans bidrag dog væsentligt, og gennemsnittet for de 52 kampe (dog kun 12 fra start) ender på beskedne 6,38. Det er alligevel blevet til 8 mål og 3 assists fra angribertalentet.

Derudover har Bjarne Hviid, Jude Igwe (som var udlånt til Reading i sidste halvdel af sæsonen), Kevin Farquhar, Paddy Byrne og Scott Taylor fået spilleminutter.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #55: 03 Nov 2010, 22:43 »

Egentlig spøjst at mine spillere topper disse 3 kategorier når man tænker på hvordan sæsonen er gået...

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #56: 04 Nov 2010, 18:55 »

Youth Of The Nation

2024/25 - Optakt

Allerede inden sæsonen starter er vi hårdt ramt af skader. Peter Smith brækkede foden i en træningskamp, og er ude i de første 4 måneder af sæsonen. Derudover er 2. valget på den plads, Fran Merida ude de næste 3 uger. Samme situation står vi i på den defensive midtbane, hvor både Ole Ravn og back-up Trevor Roscoe er ude det næste stykke tid.

Forventningerne fra bestyrelsen og supporterne er de samme som sidste sæson, mens jeg personligt vil være meget tilfreds hvis vi kan ende på en placering som giver adgang til Europa - hvis jeg da overhovedet overlever en hel sæson mere.

Hvis vi kigger lidt længere ud i fremtiden er der måske håb forude for forsvaret, da først og fremmest Tony Rhodes ser ud til at være på vej frem, og desuden har vi endnu et ungt dansk talent rendende rundt på U18-holdet, nemlig Michael Jensen. Jeg har anskaffet mig endnu en feeder club i form af QPR, og den samlede oversigt over udlån før sæsonstarten ser således ud:

John Holm - Rangers
Kasper Hansen - QPR
Trevor Chambers - QPR
Robert Barry - Wycombe
Joseph Christopher - Walsall

Første opgave i den nye sæson bliver Maccabi Haifa i kvalifikationen til Champions League.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #57: 04 Nov 2010, 20:09 »

Youth Of The Nation

2024/25 - Det forjættede land

Som håbet var Maccabi Haifa ikke den store forhindring, og efter 4-0 på hjemmebanen, bl.a. på 2 mål af Luke Gosling, var returkampen nærmest en formssag. Med flere marginalspillere på holdet blev det alligevel til en sejr på 3-2, og vi er dermed videre til gruppespillet med en samlet sejr på 7-2.

I lodtrækningen til denne er jeg heldig i 2. lag, hvorfra jeg trækker PSV. Heldet er dog sluppet op da 3. og 4. lag skal trækkes, og jeg får det absolut stærkeste hold fra begge - Fenerbahce og Benfica. De danske mestre fra Randers FC, som slog Ajax ud i 3. kvalifikationsrunde, er havnet i en temmelig svær gruppe med Barcelona, Dortmund og Steaua.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #58: 05 Nov 2010, 19:06 »

Youth Of The Nation

2024/25 - Hvor længe overlever jeg?

Det lader til at være spørgsmålet lige nu. Jeg er på nuværende tidspunkt meget langt fra at have en bredde i truppen der kan bruges til ret meget andet end en midterplacering at best, og hvis ikke jeg havde haft Rolf Schwarz i angrebet havde jeg sikkert ligget til nedrykning. Det går som sådan udmærket på hjemmebane, men så snart jeg møder et semigodt hold på udebane får jeg slag (5-0 i Man Utd, 4-0 i Newcastle, 3-0 i Chelsea og 2 x 3-0 i West Ham). Jeg er ikke i tvivl om at jeg bliver fyret på et eller andet tidspunkt i denne sæson - det er bare et spørgsmål om tid.

Jeg er røget ud af Carling Cuppen allerede i 4. runde - i 3. runde slog vi godt nok Sheffield W 2-1 på udebane, men da modstanderen i 4. runde viste sig at være West Ham ude, var jeg godt klar over hvad klokken var slået. Det endte som nævnt med et nederlag på 3-0 og dermed exit.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #59: 05 Nov 2010, 19:57 »

Not bad...

Logged



Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010