home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 650 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Youth Of The Nation
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: The Youth Of The Nation  (Læst 21758 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #30: 15 Okt 2010, 21:42 »

Youth Of The Nation

2022/23 - Hvilket transfervindue?

Allerførst: For 3. sæson i træk er der en pokal i skabet lige fra starten. Community Shield-kampen, som denne gang var et lokalopgør mod Tottenham, blev vundet med 2-1, og dermed sikrer vi os endnu engang den bedst mulige start på sæsonen.

Dernæst har jeg fundet et par unge spillere mere som kunne få gavn af et lejeophold, og de er derfor sendt med flyveren nordpå for at nappe en sæson i Dundee. Det drejer sig om Joseph Christopher og noget så sjældent som en midterforsvarer: Isaac Mohammed.

Til sidst kan det nævnes at vejen til førsteholdsfodbold sandsynligvis bliver en lille smule kortere for Trevor Darlow, da Abdelaziz Foulouh formentlig bliver skudt af sted indenfor den nærmeste fremtid. Hans kontrakt udløber næste sommer, og da han ikke er interesseret i at forlænge, vil jeg naturligvis forsøge at score nogle håndører på et salg i januar. Inter virker meget interesserede i at overtage hans underskrift, men Foulouh selv har indtil videre afvist deres kontraktudspil pga. utilfredshed om aftalens længde.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #31: 17 Okt 2010, 16:27 »

Youth Of The Nation

2022/23 - Hurtig exit i Carling Cuppen

Allerede i 3. runde på hjemmebane mod Charlton var vi på hælene, men formåede alligevel at hive en 2-1 sejr hjem. Startopstillingen indeholdt intet mindre end 8 spillere som er 100 % homegrown, og Jude Igwe formåede at score sejrsmålet, blot for at modtage sit 2. gule kort 8 minutter senere. Denne kamp gav debut til både Bjarne Hviid og Trevor Darlow, som er noget så usædvanligt som en venstrebenet spiller med højre back som favoritposition.

I næste runde trak vi en svær udekamp mod West Ham, som klarer sig fortrinligt i ligaen. Trods en føring ved halvleg formåede vi ikke at holde ved, og til trods for at sejrsmålet kom som en bitter pille i overtiden, var West Hams 2-1 sejr fortjent nok. Dermed ser det ud til at spilletiden for mange af talenterne desværre kan blive begrænset resten af sæsonen.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #32: 17 Okt 2010, 18:01 »

Anes der et mønster...?



Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #33: 17 Okt 2010, 19:40 »

Youth Of The Nation

2022/23 - Underpræstationer

Jeg havde forventet at jeg på et eller andet tidspunkt ville få problemer i ligaen, men jeg havde godt nok ikke forventet at det skulle være så tidligt som tilfældet er. Som det ses på ovenstående screenshots kører det jo fremragende på hjemmebanen, mens det ganske enkelt ser forfærdeligt ud med udebanestatistikken . Godt nok har vi allerede mødt de fleste af de svære hold på udebane, og udekampene mod hold som Man Utd, Newcastle, Man City, Tottenham, West Ham og Chelsea er overstået. Til gengæld ser nederlag som det mod Carlisle knap så flatterende ud.

I skrivende stund er jeg dog inde i en periode på 6 kampe i ligaen uden nederlag, så man kan da håbe på at der er bedre tider på vej. Stillingen i toppen af ligaen på nuværende tidspunkt ser således ud, og som det ses ligner det et parløb mellem Man City og Chelsea om titlen.

1.   Man City - 51 point for 22 kampe
2.   Chelsea - 49 point for 22 kampe
3.   Newcastle - 42 point for 21 kampe
4.   West Ham - 40 point for 20 kampe
5.   Aston Villa - 40 point for 22 kampe
6.   Man Utd - 40 point for 21 kampe
7.   Arsenal - 39 point for 22 kampe

Jeg nævnte i en tidligere update at Abdelaziz Foulouh var på vej væk, og det er netop blevet en realitet her i januartransfervindu et, hvor Chelsea endte med at være hans nye arbejdsgiver for den nette sum af £13,5M. Derudover er angriberen José Luis Vila blevet solgt til Lazio for £21,5M, så også i den ende af banen er der blevet lidt kortere til spilletid for de unge talenter.

I Champions League var lodtrækningsheldet med os, og vi fik en relativt nem gruppe sammen med Celtic, St. Etienne og Messina. Efter 5 sejre i de første 5 kampe (Her går det sjovt nok godt nok med at vinde på udebane) stillede vi op med et rent ”Carling Cup-hold” i sidste kamp ude mod Messina. Med Arnaud Cabrera som målscorer og Peter Smith som MOM blev det alligevel til en 2-0 sejr, og dermed går vi igen igennem gruppespillet uden pointtab. Det ser straks sværere ud i næste runde - med mulige modstandere som Feyenoord, Roda og Bordeaux var vi nemlig uheldige og trak Real Madrid i stedet…
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #34: 17 Okt 2010, 20:57 »

Hehe, jeg blev lige nødt til at dele denne fantastiske nyhed med jer...

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #35: 18 Okt 2010, 19:18 »

Youth Of The Nation

2022/23 - Bødlerne fra West Ham

29/10-2022 - Premier League - West Ham 4-1 Arsenal

9/11-2022 - Carling Cup, 4. runde - West Ham 2-1 Arsenal

28/1-2023 - FA Cup, 4. runde - West Ham 2-0 Arsenal

West Ham har næsten fra starten af spillet været et hold som jeg af uransagelige årsager har haft svært ved at slå. Nu har de til gengæld fået samlet et rigtig slagkraftigt mandskab, og i denne sæson har det nærmest været umuligt for mig at få noget med hjem fra Upton Park. De har nu slået os i alle 3 hjemlige turneringer, og ligger placeret på en 3. plads i tabellen, 5 point foran os. Deres farligste våben er interessant nok en dansker - nemlig angriberen Morten Hansen, som i de 3 ovennævnte kamp har scoret hele 6 mål. Han er ganske enkelt ustoppelig. Altid noget at vi  ikke skal møde West Ham i Champions League, men bare Real Madrid…
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #36: 19 Okt 2010, 20:15 »

Youth Of The Nation

2022/23 - Kan det tabte indhentes?

Der er nu spillet 30 kampe i ligaen, og jeg har ikke tabt i de seneste 7 kampe. Det er dog langt fra nok til at kunne spille med om mesterskabet, men 3. pladsen er stadig indenfor rækkevidde, og jeg satser hårdt på at komme i Champions League igen næste sæson.

Apropos Champions League, så var Real Madrid som forudset ikke så stor en mundfuld som West Ham sikkert ville have været (West Ham blev dog banket med 4-0 på hjemmebane i ligaen), og efter 1-1 i Spanien blev returkampen vundet sikkert med 4-1. I kvartfinalen venter en svær modstander i form af Newcastle.

Stillingen inden de sidste 8 kampe ser således ud:

1. Man City - 69 point
2. Chelsea - 65 point
3. Man Utd - 62 point
4. Newcastle - 61 point
5. Arsenal - 56 point
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #37: 20 Okt 2010, 13:20 »

Youth Of The Nation

2022/23 - Mesterskabet der forsvandt

Efter 3. sidste kamp forsvinder den sidste rest af mesterskabsdrømmene, da Man City vinder med 2-0 over West Ham, og dermed er 10 point foran Arsenal med blot 2 kampe tilbage. Bestyrelsen og supporterne er ikke tilfredse, men ikke desto mindre har jeg for blot 3 uger siden sat min underskrift på en 4-årig kontraktforlængelse - som i øvrigt indebærer at jeg har et transferbudget på svimlende £475M.

Det bliver dog alligevel en spændende sæsonafslutning, for mens 2. pladsen nok heller ikke er inden for rækkevidde, er der lagt op til en hård kamp om 3. pladsen, som kan nås af både Arsenal, Newcastle, Man Utd og West Ham. I de sidste 2 kampe venter først en hjemmekamp mod Portsmouth, og derefter en svær udekamp mod Charlton, som faktisk er det mest formstærke hold i hele ligaen i de sidste 5 kampe. Stillingen pt:

1.   Man City - 80 point
2.   Chelsea - 75 point
3.   Arsenal - 70 point, +35
4.   Newcastle - 70 point, +33
5.   Man Utd - 70 point, +21
6.   West Ham - 66 point
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #38: 20 Okt 2010, 14:31 »

Youth Of The Nation

2022/23 - Ny bundrekord

Efter 3-0 over Portsmouth og sejre til både Newcastle og Man Utd var der status quo inden sæsonens sidste spillerunde. Trods 2 fortjente føringer i udekampen mod Charlton kunne vi desværre ikke holde stand, og måtte nøjes med 2-2. Newcastle tabte til Portsmouth men Man Utd vandt over Colchester, så sæsonen slutter bedrøveligvis med en 4. plads - dårligste placering nogensinde i min tid som manager, og kun nok til UEFA Cup-fodbold. Min position som manager er nu ”Insecure”, så vi må se hvor længe der går inden jeg får sparket…

Med kun 1 trofæ (Community Shield), exit i kvartfinalen i Champions League og allerede i 4. runde i begge de hjemlige pokalturneringer, må man sige at holdet er ved at være mærket af den manglende tilgang af nye spillere. Jeg synes egentlig ikke at startopstillingen er synderligt svækket i løbet af de sidste par sæsoner, men når skaderne som i denne sæson har væltet ind, er der ingen tvivl om at back up-spillerne har en lavere kvalitet end før i tiden.

Talentwatch

Lars Klein: Sædvanligt førstevalg på højre back, og spillede 43 kampe fra start i sæsonen. Præstationerne har som de andre spillere været svingende, og han ender med det dårligste karaktergennemsnit i sin karriere - 6,81.

Luke Gosling: Har desværre ikke fået ret mange chancer, da førstevalget på hans plads, David Salgado, stort set har holdt sig skadesfri i denne sæson. Det er kun blevet til 10 optrædener, heraf 4 fra start.

Arnaud Cabrera: Har endnu engang været andenviolin for Marino Negro. Når han har fået chancen har han dog gjort det fornuftigt, og det er blevet til 2 mål og 2 assists i 23 kampe (12 fra start).

Peter Smith: Den spiller på holdet med det bedste karaktergennemsnit for sæsonen - 7,24. Har nærmest roteret med Fran Merida på venstrefløjen i denne sæson, og har måttet nøjes med 1 mål og 8 assists i 34 kampe (24 fra start).

Steve Noble: Fik 8 kampe i denne sæson, med 3 clean sheets og et gennemsnit på 7,13 som resultat. Er ved at være utilfreds med manglende spilletid, og har flere gange ytret ønske om at blive sat til salg. Jeg har ham på kontrakt i 2 sæsoner endnu, og David Blackmore er efterhånden ved at være 34 år, så jeg håber på at kunne give ham lidt flere kampe næste sæson, og evt. få ham til at forlænge sin kontrakt.

Derudover har Trevor Darlow spillet 6 kampe, Bjarne Hviid 1 (3) kampe, Jude Igwe 3 (2) kampe - 1 mål, Kevin Farquhar 2 kampe, og Scott Taylor 3 (12) kampe - 1 assist.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #39: 20 Okt 2010, 22:18 »

Youth Of The Nation

2023/24 - Optakt

Efter sidste sæsons skuffelser må der nødvendigvis skrues ned for forventningerne til den kommende sæson. Supporterne forventer benhårdt at jeg vinder mesterskabet, mens bestyrelsen er lidt flinkere og kan nøjes med at være titeludfordrere denne gang.

Op til denne sæson har jeg valgt at sende et dansk trekløver til Dundee, i håb om at især de 2 defensive spillere kan udvikle sig lidt. Det drejer sig om Claus Larsen, Jesper Madsen og Kasper Hansen. Derudover er endnu en dansker blevet udlejet, idet John Holm snupper 5 måneder i Brighton.

Jeg er også ved at sælge ud af et par af de utilfredse førsteholdsspillere . Indtil videre er Riza Uzun røget til Inter for £12M, og det betyder at den primære back-up på den defensive midtbane bliver Trevor Roscoe. Min normale venstre back, Mladen Rasic kan også være på vej væk, men vil dog kun blive hvis der kommer en ordentlig pose penge på bordet, da det ikke ligefrem er den position jeg har flest kvalitetsspillere til.

Til sidst vil jeg gerne fremhæve 2 spillere som forhåbentlig vil komme ind omkring førsteholdstruppen inden alt for længe, nemlig David Ward, som allerede nu ser ud til at have en lys fremtid, og Steve White, som imponerede i træningskampene med 3 mål og 2 assists i 5 kampe.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #40: 31 Okt 2010, 13:09 »

Youth Of The Nation

2023/24 - Fyresedlen nærmer sig

Efter de første 5 kampe i ligaen står det klart at dette hold ikke længere er i nærheden af at kunne blande sig i mesterskabskampen. Det er blot blevet til 4 point, og selvom det har været en svær start på sæsonen med vanskelige modstandere (Man City, Newcastle, Aston Villa), er det naturligvis ikke godt nok.

En del af det kan undskyldes med masser af skader, især midtbanen har været hårdt ramt, og som forudsagt i sidste update er min venstre back, Mladen Rasic, blevet solgt. Han røg til Roma for £26M, og det betyder at 32-årige David van Leeuwen for tiden spiller denne plads. Eneste kvalificerede back-up lige nu er Trevor Darlow, som egentlig foretrækker at spille højre back.

Det eneste lyspunkt pt. er at vi i det mindste er gået videre til gruppespillet i Europa League, efter en samlet sejr på 3-0 over Hibernian. Modstanderne her bliver Bordeaux, Aberdeen, Gil Vicente og Domzale. I øvrigt er danske HIK repræsenteret i Gruppe F sammen med Zaragoza, Paris, Stuttgart og Sampdoria…
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #41: 31 Okt 2010, 21:29 »

Youth Of The Nation

2023/24 - På vejen igen!

Halvvejs gennem sæsonen, og pludselig ser alting anderledes ud. Jeg er nu ubesejret i de seneste 10 ligakampe, og er stadig med i alle pokalturneringerne. Der har været masser af spilletid til talenterne, og nogle har imponeret mere end andre.

Først og fremmest må nævnes 19-årige David Ward, som har spillet 24 kampe på den centrale midtbane (alle fra start), scoret 4 mål og lagt op til yderligere 4. Ingen tvivl om at han bliver den bedste spiller fra Arsenal-akademiet siden Peter Smith. Selvsamme Peter Smith som også i denne sæson fortsætter de lovende takter - på trods af et par skader har han spillet 21 kampe, med 4 mål og 8 assists til følge.

Til sidst bliver jeg nødt til at fremhæve angriberen Steve White. Han starter stort set altid på bænken, og får som regel 20-25 minutter når han så bliver skiftet ind. Alligevel har han brilleret med 6 mål, og flere af dem har endda været ret så afgørende: Kampens eneste mål 7 minutter før tid ude mod Nottingham Forest i Carling Cuppen, ligeledes kampens eneste mål i overtiden hjemme mod Wigan, og målet til 2-0 ude mod Leeds som resulterede i en sejr på 2-1, blot for at nævne et par stykker.

Her er stillingen i toppen af tabellen ved årsskiftet:

1.   Newcastle - 40 point for 18 kampe
2.   Charlton - 40 point for 20 kampe
3.   Man Utd - 39 point for 20 kampe
4.   Chelsea - 39 point for 21 kampe
5.   Man City - 37 point for 21 kampe
6.   Arsenal - 36 point for 20 kampe

I Carling Cuppen har jeg stillet med stort set stærkeste hold, da jeg nok bliver nødt til at få lidt succes i mindst én af turneringerne i denne sæson… Det holdt hårdt allerede i 3. runde, men vi kom da videre med hiv og sving efter straffespark efter 2-2 hjemme mod Barnet fra League One. Herefter blev Nottingham Forest som nævnt slået med 1-0 ude, og næste forhindring i form af Everton fra Championship blev også slået på udebane, denne gang med 3-2. I semifinalernes 2 kampe venter Aston Villa, mens Chelsea og Man Utd mødes om den sidste plads i finalen.

I Europa League er det gået ganske glimrende, og udover skuffende 3-3 hjemme mod Gil Vicente har de resterende 3 gruppespilskampe alle budt på sikre sejre. I næste runde står hollandske Feyenoord for skud.

FA Cuppen er endnu ikke kommet ret langt i programmet - her venter Bolton på hjemmebane i 3. runde.
Logged



Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #42: 31 Okt 2010, 21:33 »

God update. Stadig spændende læsning. Opstemt

Håber du kan rive noget hjem til skabet i denne sæson..
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #43: 31 Okt 2010, 22:45 »

Nu har jeg lige siddet og læst mig og det er sgu meget spænende det du har gang I, bliver spænedne at, so hvor længe du for lov at fortsætte Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #44: 01 Nov 2010, 00:00 »

Youth Of The Nation

2023/24 - Ikke mere Carling Cup

Vi gjorde det absolut ikke nemmere for os selv ved at spille en elendig første semifinale på Villa Park. Trods Luke Goslings første mål for Arsenal nogensinde, ender kampen med et nederlag på 4-2 efter en temmelig stor Villa-dominans.

Blot 10 dage senere møder vi dem på hjemmebane i ligaen, og her er billedet vendt helt på hovedet. Aston Villa har ikke én eneste målchance i hele kampen, og er heldige med at slippe af sted fra London med et nederlag på 2-0, bl.a. på endnu en scoring af indskifter Steve White. Et sådant resultat i den 2. semifinale 4 dage senere ville have sendt os i finalen, men sådan skulle det desværre ikke gå.

Kampens forløb kommer ellers til at ligne den foregående til forveksling, og det lover godt da Trevor Roscoe scorer sit 1. mål nogensinde allerede efter 55 sekunder. 89 minutter og 14 skud inden for rammen senere er det beklageligvis stadig det eneste forsøg som er gået i nettet - vi må nøjes med en 1-0 sejr og er dermed noget ufortjent ude af dette års Carling Cup.

Aston Villas modstander i finalen bliver i øvrigt Chelsea, som efter et 2-0 nederlag på Old Trafford hentede en sejr på de samme cifre på hjemmebane, og derefter tog stikket hjem efter straffespark.
Logged



Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010