home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Youth Of The Nation
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: The Youth Of The Nation  (Læst 21754 gange)
Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #60: 05 Nov 2010, 19:59 »

Bedste SS på FmF i lang tid!
Logged

:-)

Fernando
Gæst
 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #61: 05 Nov 2010, 20:06 »

Elsker dine korte enkle updates Thumbs Up og ja imponerende af Randers.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #62: 05 Nov 2010, 20:34 »

Vi må vist hellere få diverse Randers-fans ned på jorden igen Tunge

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #63: 05 Nov 2010, 21:50 »

Youth Of The Nation

2024/25 - Fra skidt til værre

Hvor vi formåede at blive i Carling Cuppen helt indtil 4. runde, var vi ikke helt så dygtige i FA Cuppen. Her ventede en yderst svær hjemmekamp mod mægtige West Brom, som ligger helt fremme i mesterskabskampen på en 12. plads, og helt som forventet måtte vi kapitulere efter de 90 minutters spil. 1-2 stod der på tavlen, og så er vi kort efter årsskiftet allerede ude af begge de hjemlige pokalturneringer.

Det må siges at være skuffende, men på den anden side er det overraskende at jeg stadig sidder i det varme sæde efter halvdelen af sæsonen. Supporterne er begyndt at agitere for at der skal hentes en ny manager til klubben, mens bestyrelsen stadig veksler mellem at være ”satisfied” og så ”pleased” når jeg en sjælden gang imellem henter en sejr.

Status pt. er at jeg efter 20 kampe ligger nr. 11, dog har de fleste andre hold over mig spillet 1 eller 2 kampe flere. Ikke at jeg forventer at kunne udnytte det til noget som helst dog…

I Champions League er det gået således:

Arsenal 1-1 PSV
Fenerbahce 0-0 Arsenal
Arsenal 3-0 Benfica
Benfica 1-0 Arsenal
PSV 0-1 Arsenal
Arsenal 3-2 Fenerbahce

Det var såmænd nok til en førsteplads i gruppen, og i næste runde har jeg været så heldig at trække Hearts.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #64: 06 Nov 2010, 18:26 »

Youth Of The Nation

2024/25 - Ydmyget af Hearts

”…i næste runde har jeg været så heldig at trække Hearts.”

Den sætning fortryder jeg rimelig meget lige nu, for efter 1-1 på udebane burde der have været gode chancer for avancement, men på hjemmebane kollapser vi fuldstændig efter 0-0 ved halvleg. En ellers jævnbyrdig kamp ender 0-3, og så er der sat punktum for den mest pinlige CL-optræden i Arsenals historie.

I ligaen er der nu spillet 29 kampe, og efter at have haft en periode på 10 kampe uden nederlag, har jeg nu tabt et par kampe igen. Arsenal er placeret på en 10. plads, og mens der er 23 point op til Englands i særklasse bedste hold lige nu, Newcastle, er en europæisk placering med en god portion held stadig indenfor rækkevidde.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #65: 06 Nov 2010, 21:38 »

Youth Of The Nation

2024/25 - Når enden er god...

…er alting så ikke godt? Sæsonen afsluttes med en afklapsning af Leeds på hele 6-1 - en kamp hvor hele 6 spillere fra eget akademi (Jimmy Graham, Lars Klein, Simon Gibson, Trevor Roscoe, David Ward og Steve White) var i startopstillingen, mens 2 (Gary McGregor og Luke Gosling) ud af de 4 yderligere (Tony Rhodes og Kevin Farquhar) på bænken også fik spilletid.

At denne bedrift så ikke rækker til mere end en 10. plads i ligaen er en anden side af sagen. Den primære succes i denne sæson er noget så simpelt som at jeg formåede at blive i jobbet og spille sæsonen færdig - det havde jeg absolut ikke troet muligt. Jeg kiggede lidt på nogle screenshots fra sidste gang jeg forsøgte dette i FM2007, og dengang blev jeg fyret allerede i 2022. Dengang var jeg så også noget hurtigere til at nå målet om 3 mesterskaber i træk, og havde i 2012 vundet 5 gange i streg.

Til gengæld har jeg opnået langt mere med egne talenter i denne omgang - minimum 3-4 stykker har været en integreret del af startopstillingen gennem længere tid, noget som jeg ikke var i nærheden af dengang, primært fordi jeg nåede målet så hurtigt. Mit akademi har produceret både solide førsteholdsspillere (Lars Klein), fremragende spillere (Peter Smith), og potentielle verdensstjerner (David Ward).

Nu afventer jeg og ser om jeg bliver fyret i sommerpausen, eller om jeg får én sidste chance…
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #66: 06 Nov 2010, 22:36 »

Youth Of The Nation

2024/25 - That's all folks!

Så gik den alligevel ikke længere. 15. juni 2025 fik jeg fyresedlen i Arsenal efter 19 års tro tjeneste. Dermed slutter denne blog også - eller gør den nu også det?

Mit reputation er ”World Class”, så jeg bør ikke få de store problemer med at finde en ny klub - og når det sker, vil jeg naturligvis køre samme scenarie igen. Vindes mesterskabet 3 gange i træk er det slut med at købe spillere, og så kører vi igen…

På gensyn!
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #67: 06 Nov 2010, 22:43 »

15. juni 2025 - Arsenal sack Hawkins
17. juni 2025 - Hawkins wants Barcelona job
19. juni 2025 - Barcelona sack Josu Uribe
19. juni 2025 - Barcelona approach Hawkins
19. juni 2025 - Hawkins takes charge at Barcelona
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #68: 06 Feb 2011, 00:26 »

21. maj 2033 - Three times in a row for Barcelona

I ved hvad det betyder folkens - Part II af The Youth Of The Nation er på vej! Wink
Logged



Drillo
Gæst
 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #69: 06 Feb 2011, 02:04 »

Ser frem til endnu en omgang i karrusellen (stave)
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010