home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Youth Of The Nation
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: The Youth Of The Nation  (Læst 21755 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #15: 13 Okt 2010, 17:57 »

Youth Of The Nation

2021/22 - Afgørelsens time

Straks efter at have skrevet sidste update giver Colchester os en hjælpende hånd ved at opnå 1-1 i Newcastle. Det giver lidt ekstra selvtillid på kontoen, og da vi drager til Bolton 2 dage senere er der kort proces: Bolton 0-4 Arsenal.

Samtidig smider Chelsea deres mesterskabschancer væk ved at spille 0-0 mod Tottenham, og vi rykker dermed forbi Newcastle på førstepladsen via en bedre målforskel. Dette betyder at vi ”blot” skal snuppe 3 point i de sidste 2 hjemmekampe for at vinde endnu et engelsk mesterskab.

Hvis nogen var i tvivl om motivationen var til stede, var de det ikke længere efter kampen mod West Ham. Peter Smith scorer sit 3. sæsonmål og West Ham sendes hjem med et 5-1 nederlag i bagagen. Dermed er vi 3 point foran Newcastle inden sidste runde, og med en målscore som er 19 bedre end deres, er det vist kun i teorien at det kan gå galt!

Sidste kamp mod Aston Villa var en formssag, blev vundet med 2-0 og gav tilmed et nyt navn til debutantlisten: Charles Udeh. Slutstillingen kommer derfor til at se således ud:

1.   Arsenal - 86 point
2.   Newcastle - 83 point
3.   Man Utd - 81 point
4.   Chelsea - 77 point

…og vi kan kalde os engelske mestre for 5. år i træk!

Talentwatch

Steve Noble -   Fik desværre kun 6 kampe i alt, og de var alle i pokalturneringerne. David Blackmore er bare stadig en bedre målmand, og Noble må nøjes med at få chancen når Blackmore er skadet eller i Carling Cuppen.

Lars Klein -   Stadig det sikre førstevalg på højre back.

Peter Smith -   Uden tvivl den bedste newgen Arsenal har produceret til dato, og har igen i denne sæson imponeret med 3 mål og 17 assists. Blev kåret som Europas bedste midtbanespiller sidste sæson, og er endnu et sikkert kort i startopstillingen.

Arnaud Cabrera -   Var udset til at skulle kæmpe om pladsen på højre fløj med Marino Negro, men fik desværre ødelægt det meste af sæsonen pga. det brækkede ben. Han får også svært ved at komme på holdet næste sæson, da Negro spillede fremragende i hans fravær, og rent faktisk slog klubrekorden for assists da han lavede 24 i alt. Negro vandt desuden titlen som English Players’ Player of the Year efter sæsonen.

Luke Gosling fik 21 kampe i alt, heraf 9 fra start, og gjorde det hæderligt.

Scott Taylor spillede 15 kampe, 7 fra start, og fik scoret 2 mål - 1 i ligaen og 1 i Champions League.

Derudover fik Jude Igwe, Oliver Piper, John Ritchie, Craig Grant og Charles Udeh alle mindre optrædender.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #16: 13 Okt 2010, 19:49 »

PS: Kritik og forslag angående updatesenes (?) længde og frekvens modtages også gerne Smiley

Jeg lagde ud med blot at ville lave halvårlige updates, men som tiden gik følte jeg mere for at informere hyppigt når der skete noget interessant, så ved ikke helt hvad folket foretrækker... Hvis der overhovedet er nogen der følger med Opstemt
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #17: 14 Okt 2010, 12:22 »

Altså jeg følger med (måske som den eneste? Opstemt), men jeg synes det er fint at du veksler. Jeg er ikke interesseret i at høre om hver kamp eller hver måned, men blot et resumé af hvordan det går, og når det så bliver spændende, som i slutningen af denne sæson, er det godt at du går mere i detaljer med det. Da det hele vel stortset handler om talenterne, er det fint at du holder dig til at fortælle om dem og deres præstationer. Jeg kan ikke lige pege på forbedringer.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #18: 14 Okt 2010, 13:27 »

Jeg synes det er fint Smiley kan godt lide det som det er nu så ingen brok fra mig Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Jona8366
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #19: 14 Okt 2010, 13:48 »

Jeg synes det er fint Smiley kan godt lide det som det er nu så ingen brok fra mig Opstemt
Helt enig  Smiley
Logged


LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #20: 14 Okt 2010, 15:25 »

Jeg har også været silentreader siden starten Wink! Det hele er så fint crazy!
KIU!  Thumbs Up
Logged

Kolo Abib Touré

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #21: 14 Okt 2010, 16:23 »

Supernice drenge, så fortsætter jeg bare i samme stil! Opstemt

PS: I siger også bare til hvis I ønsker noget info om ting i de første 13 sæsoner. Jeg kan i øvrigt nævne at AC Milan har spillet i Serie B de sidste 2 sæsoner Wink
« Seneste Redigering: 14 Okt 2010, 16:37 af g00n » Logged



LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #22: 14 Okt 2010, 16:54 »

Supernice drenge, så fortsætter jeg bare i samme stil! Opstemt

PS: I siger også bare til hvis I ønsker noget info om ting i de første 13 sæsoner. Jeg kan i øvrigt nævne at AC Milan har spillet i Serie B de sidste 2 sæsoner Wink
Hvis du har de danske divisioner med, kunne jeg godt tænkte mig et overblik over mestrene Wink
Logged

Kolo Abib Touré

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #23: 14 Okt 2010, 17:39 »

Som sagt, så gjort Smiley

Logged



Jona8366
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #24: 14 Okt 2010, 18:04 »

Kunne godt tænke mig at se SønderjydskE's trup Opstemt
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #25: 14 Okt 2010, 18:12 »

Ikke noget at råbe hurra for Wink

Logged



Jona8366
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #26: 14 Okt 2010, 19:07 »

Ikke noget at råbe hurra for Wink


Nej de har været bedre  Smiley
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #27: 14 Okt 2010, 19:10 »

Kan du fortælle mig hvor Silkeborg ligger henne af g00n?
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #28: 14 Okt 2010, 19:15 »

Silkeborg ligger i 1. division, og det har de også gjort de foregående 4 sæsoner Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation
« Svar #29: 14 Okt 2010, 19:19 »

Youth Of The Nation

2022/23 - Optakt

Efter et års lejeophold i det skotske, har jeg valgt at indlemme Bjarne Hviid, David Ward og Kevin Farquhar i førsteholdstruppen. Derudover vil Trevor Darlow formentlig også få lidt spilletid i denne sæson, og målmand Jimmy Graham vil stå på stand by, såfremt der opstår skader blandt de 2 øvrige keepere.

Simon Gibson får endnu en sæson i Motherwell, mens Oliver Piper snupper en sæson i Hearts. Jeg har endnu engang sendt 3 spillere af sted til Dundee, og i denne omgang bliver det John Ritchie, som I allerede har stiftet bekendtskab med, samt 2 nye navne i form af Gary McGregor og Steve White.

Som det ses er det stadig fortrinsvis offensive talenter ungdomsakademiet spytter ud, så det ville da være rart hvis der snart kunne udklækkes et par lovende forsvarsspillere også…
Logged



Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010