home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint
Forfatter Emne: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]  (Læst 54333 gange)
Bombermann
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #210: 17 Dec 2010, 22:22 »

Wow, fede updates!
KUTGW. Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #211: 17 Dec 2010, 22:54 »

jeg synes det er en fed blog, også fordi det ikke kun handler om fodbolden men også om privatlivet... jeg har læst med på sidelinjen men nu offentligør jeg mig selv som læser af denne super blog
Logged

Tidligere: Baloo38

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #212: 19 Dec 2010, 00:39 »

jeg synes det er en fed blog, også fordi det ikke kun handler om fodbolden men også om privatlivet... jeg har læst med på sidelinjen men nu offentligør jeg mig selv som læser af denne super blog
Wow, fede updates!
KUTGW. Smiley
Tak for jeres ros begge to!
Det er rart I kan lide mine lidt mere privatlivs update, jeg synes også selv det er sjovt at skrive updates på en lidt mere kreativ måde, om det så fanger alle er én ting, men når bare jeg fanger nogen er jeg glad! Peace
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #213: 19 Dec 2010, 00:43 »


Hvor er jeg?

Hvor er jeg, hvad sker der? Jeg kan mærke min krop igen, men jeg kan ikke bevæge mig, roligt åbner jeg øjnene, men det skarpe lys skærer i øjnene og tvinger mig til at lukke dem igen. Jeg prøver at rejse mig, jeg kan ikke helt, jeg ryster bare i kroppen. Jeg prøver at tale, men der kommer ingen ord ud, alt lyd der kommer er lyden af de tørre læber der trækkes fra hinanden, et glas vand ville være rart. Jeg åbner øjnene igen, denne gang virker lyset dæmpet, jeg kan derfor klarer at ane ud over sengekanten og orientere mig, det ligner helt klart et hospitalsværelse, men hvad laver jeg her, og hvorfor har jeg en masse sonder sat til min krop?

Jeg må hellere få samlet mig og bevæge min krop. Benene kan bevæge sig lidt, armene er nogenlunde friske, men svage, nakken og ryggen kan lige klare at rejse mig fremad. Idet jeg kommer op at sidde opdager jeg en fjernbetjening til at kunne køre sengen op så jeg ikke behøvede at rejse mig, det irriterende, men godt at min krop kunne klare det. Efter længere tid får jeg mig selv ned på fødderne, gulvet er koldt og rummet ligeså, og jeg har kun en af de der klassiske hospitals kjoler på som man kender fra filmene. Skidt pyt, jeg åbner døren og går ud mod gangen, lyset bliver igen skarpt, men jeg forsætter ud i gangen.

Jeg leder efter venteværelset, jeg håber at jeg kan finde en ganske bestemt person derude, mit livs kærlighed. "Waiting room -->" siger et skilt og jeg går roligt mod venteværelset. Hvert skridt bliver tungere og tungere, åndenøden begynder at indhente mig, jeg kan se venteværelset, nogle personer derinde som jeg ikke kender lader sig også komme til syne. Jeg forsætter ind i lokalet... og der er hun, min store kærlighed, hun sidder i sofaen i hjørnet, og jeg kan ane at der sidder flere af både mine nuværende spillere rundt omkring.

Deriblandt, Diego, Edin, Macauley, Cecs, Cristián (Zapata) og Aaron, men den der dog får mig til at prøve at løfte mit venstre øjenbryn er Arne (Friedrich, Wolfsburg), han sidder i sofaen sammen med Sasja, han trøster hende, og fortæller hende at alt nok skal gå. Jeg går over imod dem, jeg vil råbe, men igen er den eneste lyd der kommer smasket fra de knastørre læber, en bitter følelse sniger sig frem. Jeg går videre men gulvet under mig synker væk, jeg griber fadt i væggen, klasket af min iskolde hånd mod væggen fanger Macauleys opmærksomhed, han råber op "Coach? Coach is up!" hvorefter han løber over mod mig og støtter mig. Rart han nåede mig, ellers havde det set rødt ud på det hårde gulv. Spillerne begynder at klappe, Arne rejser sig og hjælper en grædefærdig Sasja op af sofaen, jeg bryder sammen endnu engang kommer der tårer ud af mine øjenkroge, men der kommer flere end normalt, og det vil igen ende tage, flere af spillerne har også tårer i øjnene. Man hører tydeligt Cecs sige"Jeg vil ikke græde, jeg vil ik...fandens, nu græder jeg også!" Sasja kommer løbende mod mig og krammer mig, hun begynder at tale men gråden stoppe hendes tale brat. Hun bruger nogle sekunder på at samle sig og begynder igen at tale, hun startede med at sige "Åhh, hvor har jeg været bange skat! Det må du aldrig gøre igen, vi har alle været så urolige og bekymrede for dig. Du behøver dog ikke være bange for dit job, selvom du har været i koma det sidste halve år." HALVE ÅR!? Tankerne fløj rundt i mig, hvordan kunne det lade sig gøre, hvorfor, hvad, hvem, til sidst gav det bare ingen mening det jeg tænkte. Sasja forsatte: "Jeg har været hos dig alle dagene, spillere og fans har været forbi dagligt og set til dig, og afleveret blomster og små god bedringsgaver, de er derhjemme alle sammen. Og ja skat jeg vil gerne giftes med dig, det var det du ville spørge mig om sidst ikke også?" Jeg smilede og nikkede, hun begyndte at grine men igen begyndte tårerne at trille ned ad kinden på hende, hun kyssede mig og vi krammede igen. "Kom skat lad os tage hjem". Jeg krammede spillerne farvel og tog med Sasja hjem, det er rart at være tilbage, men der ligger et stort stykke opsamling klart til mig. Hvordan mon vi klarede det uden mig?

Næste update: Spillerne var motiverede mens jeg lå i koma
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #214: 19 Dec 2010, 16:02 »

en fremragende update, jeg kunne kun finde en LILLE fejl og jeg tror bare at hovedet har været lidt hurtigere end fingerne da du skrev:" og der er hun, min store kærlighed, hun sidder i sofaen i hjørnet, og jeg kan ane at der sidder flere af både nuværende og så ville jeg jo regne med du ville skrive og gamle. men som sagt tror jeg bare hovedet har været hurtigere end fingerne
Logged

Tidligere: Baloo38

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #215: 19 Dec 2010, 16:41 »

Geniale updates Thumbs Up
Elsker at du taget privatlivet med ind i "processen", eller hvad man skal kalde det crazy
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #216: 19 Dec 2010, 16:52 »

en fremragende update, jeg kunne kun finde en LILLE fejl og jeg tror bare at hovedet har været lidt hurtigere end fingerne da du skrev:" og der er hun, min store kærlighed, hun sidder i sofaen i hjørnet, og jeg kan ane at der sidder flere af både nuværende og så ville jeg jo regne med du ville skrive og gamle. men som sagt tror jeg bare hovedet har været hurtigere end fingerne
Godt spottet Baloo, og korrekt, jeg var også lidt haltræt og så gik det lidt for hurtigt. Smiley
Tak for rosen ellers. Smiley
Geniale updates Thumbs Up
Elsker at du taget privatlivet med ind i "processen", eller hvad man skal kalde det crazy
Også tak til dig Hansi!
Det er rart når man får sådan respons tilbage. Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #217: 19 Dec 2010, 16:58 »

Godt spottet Baloo, og korrekt, jeg var også lidt haltræt og så gik det lidt for hurtigt. Smiley
Tak for rosen ellers. Smiley

jeg er lidt stolt... plejer ikke være så hurtigt
Logged

Tidligere: Baloo38

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #218: 19 Dec 2010, 16:59 »

jeg er lidt stolt... plejer ikke være så hurtigt
Haha, en gang skal jo være den første. Wink
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #219: 19 Dec 2010, 18:33 »

Haha, en gang skal jo være den første. Wink

Lige præcis
Logged

Tidligere: Baloo38

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #220: 23 Dec 2010, 20:20 »


Spillerne var motiverede mens jeg lå i koma
Trods mit daværende hjertestop og en komaliggende mig, var det ikke motivationen som spillerne manglede da jeg var væk fra dem. Første kamp efter hele scenariet fik de hevet en 4-0 sejr hjem over Blackburn, som blev kørt over da vi spillede i højt tempo og med en masse smarte træk. Kampen efter denne var dog ikke til at juble over, vi tabte nemlig med 2 mål mod Blackburn. Der blev til gengæld så også kæmpet igennem da vi besøgte The City of Manchester Stadium, her kunne vi tage hjem med en 3-1 sejr.

Jeg kunne være glad for at jeg havde forklaret Pat Rice om alt om hvordan holdet skulle spille, før jeg hjertestop. Desuden er Pat måske den bedste assistent i verden, så han skal selvfølgelig have en stor del af æren for holdets spil i de resterende kampe. Han fik nemlig, sammen med holdet, hentet hele 47 point i 19 kampe. Hvilket resulterede i en flot 4. plads. Selvfølgelig er det ikke nok denne nye sæson, men dengang jeg kom til klubben lå vi kun lige over nedrykningen og vi endte på en Champions League plads.

Jeg gjorde det også klart for Pat, spillerne og alle andre omkring klubben at jeg var meget tilfreds med hvordan de havde klaret sig i klubben. Ærgerligt var det dog at Nicolás  Otamendi stadig ikke fik nogen arbejdstilladelse men stadig var at finde i klubben uden spilletid. Efter en snak med fodboldforbundet, myndighederne og hvem der ellers kunne vide noget, var jeg alligevel ikke blevet klogere på hele sagen, så han er desværre nok den første spiller jeg skal sælge, heldigvis har han udviklet sig pænt dette halve år, så vi burde kunne få det samme beløb for ham som vi købte ham for.

I FA cuppen fik vi også kæmpet os frem til en flot finale, hvor vi kom foran i det 60'enstyvende minut, det holdt helt indtil det 89'enstyvende minut. Vi var helt rystede efter den scoring og i forlænget spilletid fik hverken vi eller de scoret så straffespark blev afgørelsen. Det endte forfærdeligt da Chamakh, Walcott og Fábregas alle brændte og Manchester Uniteds tre spillere alle scorede.

I Champions League kom vi til kvartfinalen hvor det overraskende var Sporting CP der bremsede os, efter 0-0 ude og et bittert 2-2 hjemme. De var også tæt på at slå Juventus ud, efter en 2-0 sejr hjemme, men Juventus viste kvalitet og vandt selv hjemme 3-0. Juventus mødtes med Barcelona, som jeg her for nyligt så. Det var en genudsendelse af kampen og den var utrolig tæt og spændende og endte med en Barca sejr i forlænget.

Jeg ser frem til den nye sæson og jeg har allerede nogle spillere jeg gerne vil hente til klubben som helt klart vil kunne gøre os endnu stærkere og tættere på et mesterskab, glæd jer endelig.
Næste update: Money, money, money - Am I spending, on soccer players, ahhhhhahhhh...

Logged

Bombermann
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #221: 23 Dec 2010, 22:23 »

Det var da alligevel en ret god sæson! Opstemt

En dejlig lille gave at få endnu en update før jul, kommer der ikke også lige en i morgen? Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #222: 24 Dec 2010, 11:06 »

Det var da alligevel en ret god sæson! Opstemt

En dejlig lille gave at få endnu en update før jul, kommer der ikke også lige en i morgen? Smiley
Ja det var meget rart. Smiley

Måske, kommer lidt an på hvor travlt jeg har det her de næste 3-4 timer, men det kan være der sniger sig én ind. Smiley

God Jul til alle læsere.  Peace
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #223: 28 Dec 2010, 17:18 »


Money, money, money - Am I spending, on soccer players, ahhhhhahhhh…


De to brasilianske angribere
Op til den nye sæson var det klart at jeg skulle forstærke lidt mere før det helt store ville ske, vi havde spillet godt, men vi manglede stadig en smule før en 1. plads var helt realistisk. Med de to nye fri-transfer spillere, Adriano og Pato blev der lidt mere bredde i vores angreb og ikke mindst af alt fik vi en lynhurtig koldblodig målscorer i form af Pato. Adriano vil mere blive en reserve og han får jo heller ikke i nærheden af ligeså meget løn som Pato og andre i klubben. Han er en stærk spiller der kan trumfe modstanderen med sin konstante farlighed også når han er udenfor feltet grundet hans glimrende langsskud.

Argentinsk Kvalitet
En helt tredje spiller indtrådte også den 1/7 denne spiller kom til klubben fra Real Madrid og var en spiller jeg aldrig havde forventet jeg ville kunne hente, navnet er Angel Di María og talentet er enormt. Han har en teknik ud over alle grænser og hans hurtighed gør blot at han er endnu mere farlig på kanten, og med de indlæg han kan lægge er vi også en stor trussel på indlæg, taget i betragtning at vi har både Adriano og Chamakh til at være targetmanden. Den altafgørende faktor for at dette køb var muligt var prisen, jeg har ingen anelse om hvorfor Real solgte ham for denne latterligt lave pris, og jeg vil sige med den løn han krævede hos os kan det umuligt have været lønnen den var gal med. Han har måske ikke villet forlænge, han er måske kommet i unode med træneren. Salget kan måske sættes i forbindelse med at Mourinho blev fyret og en Rafa Benitez overtog styringen.

Spanks Når Det Er Ungt Og Godt
Den næste spiller der blev hentet er et stort spansk talent. Navnet Zé Maria siger nok ikke mange noget, og det er fordi han er dukket op af det rene ingenting, Steve Rowley opdagede ham i en træningskamp for hans daværende hold Karlsruhe, der sidste sæson hentede ham ind for 13 mio. de har dermed lavet en genial handel da jeg måtte punge ud med 65 mio. Han vil indtil videre bare være reserve bag Zapata og den ukendte nye forsvarer jeg nævner om lidt.

En Englænder I Hus
En enkelt englænder blev det til i dette vindue, spilleren er dog også et af de større unge talenter og en stor forstærkning på den defensive midt. Måske har I gættet det, Jack Rowdell blev hentet for hele 320 mio. og vil gå direkte ind i startopstillingen. Han er samtidigt også en spiller der trods sine unge 21 år har en masse erfaring fra Evertons 1. hold så han ved hvad det handler om.

Klasse Forsvarere Koster Kassen
Den sidste spiller jeg købte tømte kontoen fuldstændigt, 920 mio. lyder den enorme transfersum på, og spilleren er 28 år. Nu sidder I og undrer jer kraftigt over hvorfor jeg byder så mange penge for en 28 årig spiller, men når jeg nævner navnet vil nogen forstå det og nogen vil ryste på hovedet. Giorgio Chiellini. Italiensk forsvarer der er en klasse over alle andre. Efter min mening. Han er eminent til alt det en forsvarsspiller skal kunne og kan mere end det. Fordi han ikke er helt unge mere, er han meget erfaren og har en mentalitet der er helt i top, men han er stadig ikke gammel og har en masse gode år i sig. Han vil også gøre vores dødbolde uhyre farlige da han har en utrolig evne til at dukke op det rigtige sted og han har en god højde og hopper højt og han ved hvordan man header bolden i mål.

Ikke De Store Salg
Jeg solgte lidt ud af de spillere jeg ikke så som spillere jeg  ville få brug for, og samtidigt også for at lette på budgettet. Af mere nævneværdige salg er Otamendi --> Juventus - 225 mio. og Alex Song --> Southampton - 90 mio.
 
Næste update: Vi er utrolige!

Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #224: 28 Dec 2010, 17:23 »

Det ser godt ud! Thumbs Up men forstår bare ikke indkøbene af Giorgi & Adriano.

KIU!
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010