home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 512 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]  (Læst 54262 gange)
Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« : 20 Sep 2010, 22:45 »


Vfl Wolfsburg

Hej alle derude, jeg vil igen prøve mig med en blog, denne gang er valget faldet på den tyske klub,

    Diego
Wolfsburg. Årsagen til dette findes ikke i at de for første gang vandt det tyske mesterskab sidste sæson, men på grund af deres spillermateriale som jeg finder yderst interessant. Dzeko, Simon Kjær, Diego Benaglio og ingen andre end Diego! Diego har gennem årene spillet sig ind i mit hjerte, og hvis ikke han var at finde i Wolfsburg var jeg nok heller ikke at finde der. Jeg håber på at kunne holde et flot og stabilt niveau gennem sæsonen, og siden jeg kun bliver forudset til en 8. plads før sæsonen går i gang, vil jeg være meget glad for en plads i top 3.  Selvom der er store spillere på visse positioner er der også nogle steder jeg mangler forstærkninger. To nye backs en til venstre og en til højre, samt en ung angriber med stort potentiale og evt. en ung og talentfuld højre midtbanespiller. 


Forventninger fra bestyrelsen:

  • Wolfsburg skal som minimum være med i guldkampen.

  • Wolfsburg skal som minimum komme i kvartfinalen i den tyske pokalturnering.

Mine forventninger/krav til denne sæson:

  • Vi skal som minimum være med i guldkampen.
  • Pokalturneringen vil ikke ligge i mit fokuspunkt, men jeg er enig med bestyrelsen og mener at vi skal komme i kvartfinalen mindst.
  • Vi skal hente unge spillere ind som kan blive store, eller hente spillere som kan gå direkte ind i formation og trup.
  • Vi skal have hentet nogle kompetente trænere ind, og få sat ordentlige træningsprogrammer op til de fleste spillere.
  • Vi skal have et fast spilkoncept og købe ind efter dette koncept.
  • Vi skal vise hvad vi kan og komme i Champions League gruppespillet, hvis det fejler skal vi gå videre fra Europa League gruppespillet.

Næste update: Trupgennemgang.
« Seneste Redigering: 07 Dec 2010, 19:41 af Mr Benjoe26 » Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #1: 20 Sep 2010, 22:46 »

Trofæskab:
1. Sæson (09-10):
'The Double' - 1. plads - Bundesliga, vinder - Den Tyske Pokalturnering.

2. Sæson (10/11):
'The Double' - 1. plads - Bundesliga, vinder - Den Tyske Pokalturnering.
« Seneste Redigering: 22 Nov 2010, 18:07 af Mr Benjoe26 » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #2: 20 Sep 2010, 22:51 »

Fin indledning. Kigger med Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #3: 20 Sep 2010, 22:55 »

Fin indledning. Kigger med Opstemt
Tak og lyder godt. Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #4: 21 Sep 2010, 07:42 »

Sådan følger helt klart med en blog om Wolfsburg, men hvad er din spilopsætning?
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #5: 21 Sep 2010, 14:13 »

Med spilopsætning mener du ligaer jeg har med, eller er jeg forkert på den?
Og godt du vil følge med. Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #6: 21 Sep 2010, 14:21 »

ja og patch?
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #7: 21 Sep 2010, 14:37 »

Her kommer det. Smiley

Patch: 10.3.0 med summerupdaten lavet af Southside.

Ligaer:

Spilbare: Danmark (2.division og derover), England (NPower League 2 og derover), Frankrig (Nationale og derover), Tyskland (2. Liga og derover), Italien (Serie B og derover), Holland (Jupiler League og derover), Spanien (Liga adelante og derover), Brasilien (Nationale 2. Division og derover).
Vis Kun: Rusland (1. Division og derover), Portugal (Liga Vitalis og derover), Argentina (2. Division og derover).

Hvis Du/I føler i vil have noget info så bare spørg. Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #8: 22 Sep 2010, 07:19 »

Jeg holder pause for denne blog fra idag til på fredag, jeg er på introtur med gymn. klassen, men jeg vil komme med updates når jeg er kommet hjem igen. Thumbs Up
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #9: 22 Sep 2010, 07:27 »

Okai, så du har skrevet dem? Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #10: 24 Sep 2010, 18:27 »

Jeg har ikke skrevet dem helt færdigt men har masser tid til at arbejde med det når jeg har spist, så håber på et par updates her til aften. Smiley
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #11: 24 Sep 2010, 19:00 »

Lyder godt. Vil helt sikkert også følge med, da det er lidt småt med blogs på nuværende tidspunkt. Dog vil jeg sige, at da du spiller med Summerupdaten og Diego og Simon Kjær er i klubben, er Wolfsburg så ikke mestre forrige år og ikke sidste? Desuden vil jeg også mene, at du slet ikke spiller i Europa grundet holdets skuffende 8.-plads sidste sæson...
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #12: 24 Sep 2010, 19:19 »

Hmm, umiddelbart dårlige research af mig vmanstar, det beklager jeg, du har jo fuldkommen ret.
Men det gør det jo bare mere udfordrende for mig, dog vil mine forventninger jo så være ændre nu.
Trist at jeg ikke lige sikrede mig placeringen, men jeg har det problem at mine updates som jeg havde lavet 3 styks af (alle 3 ca. halvtfærdige + -) er forsvundet fra min pc, hvis jeg ikke kan finde dem må jeg skrive dem om, men vil så også lige lave en ændret udgave af mine forventninger. Peace
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #13: 24 Sep 2010, 22:41 »



Trupgennemgang:

Målmænd: På målmandsposten er vi godt besat, og jeg vil ikke gå ud og bruge penge på en målmand. Diego Benaglio er en god målmand, og Schweizeren er kun 25 år gammel og kan bruges i mange sæsoner frem, hvis han forbedrer sig lidt hen ad vejen. Reserverne er enten den erfarne André Lenz eller den unge Marwin Hitz. André er lige nu reserven fordi jeg mener at erfaringen vil være god, hvis det forfærdelige skulle ske og Benaglio skulle blive skadet. Unge Marwin vil blive udlejet og forhåbentligt få spilletid og udvikle sig stille og roligt.

Forsvarer Venstre: Ude i det venstre af forsvaret kunne jeg godt bruge en forstærkning, da jeg hverken mener at Marcel Schäfer eller Fabian Johnson. Fabian mener jeg ikke er i nærheden af startopstillingen, og Schäfer vil være en god reserve.

Forsvarer Højre: Den forrige manager gjorde en god forsvars handel da han hentede den 30 årige Arne Friedrich på fri transfer, han har hævet niveauet gevaldigt og der er ikke mere brug for forstærkning i det højre. Sascha Riether er den nuværende bedste reserve, men Peter Pekarik har mulighed for at udvikle sig og blive bedre end Sascha, og han vil derfor blive udlejet for at få erfaring og spilletid.

Forsvarer Centralt: Vi har gode forsvarsspillere med Andrea Barzagli og Rever som er dem jeg vil starte med inde her til starten af sæsonen, og Simon Kjær der hurtigt kan overtage en plads, og sidst Alexander Madlung som reserve. Vi har også muligheden for at sætte Arne Friedrich ind centralt hvis det ser rigtig skidt ud med skader, karantæne eller andet gøgl. 

Defensiv midt: Her bruger jeg Josoué som starter, han er en udmærket spiller og har en fin erfaring og god mentalitet. Makoto Hasebe vil agere reserve for Josué, Japaneren er en fin reserve, og vil starte i mindre kampe.  Jonathan Santana vil blive brugt som reserve for reserven. Sebastian Schindzielorz og Rüdiger Ziehl vil begge blive forsøgt solgt.

Højre midt: Karim Ziani er min starter her, han er ikke fantastisk, men har solide stats og jeg har ikke bedre spillere til den plads. Ashkan Dejagah og Daniel Adlung kan også spille denne position, Asbkan vil højst sandsynligt få mest spilletid af de to.

Venstre Midt: Ude i venstre har vi en lejesvend fra Hertha Berlin, Cícero. Han er en spiller der har mange kompetencer og vil være meget vigtig for holdet. Vlad Munteanu vil sammen med Thomas Kahlenberg være reserver.

Offensiv Midt: Her er det vi virkelig kan trumfe modstanderen, Diego er en fantastisk spiller og vil være binde punktet mellem bagkæden og fronten, han vil være vores playmaker og jeg håber at han kan præstere op til mine forventninger. Thomas Kahlenberg vil være 1. reserve og vil i cup-kampe og mindre kampe få chancer fra start.

Angribere: Oppe forrest har vi de spillere som Diego og kanterne skal fodre med guldbolde. Det vil til at starte med være Edin Dzeko og Grafite, Dzeko vil modtage bolden i hovedet hvor han har sin spidskompetence. Grafite er skarpretter og skal være den koldblodige målscorer der nådesløst sætter folk af mens han spurter mod modstanderens mål, hvorefter han prikker den forbi keeperen. Mario Mandzukic vil kæmpe med Grafite om en startplads og det vil forhåbentligt højne begges spil. Caiuby vil spilleren der skal prøve at presse Dzeko, og han kan blive en god reserve med tiden.

Formation:
Vi vil spille i en 4-4-2 med en bred diamant på midten for at holde balancen mellem offensiv og defensiv. Min standardfilosofi vil være flydende og strategien vil blive ændret alt efter modstanderen.


« Seneste Redigering: 24 Sep 2010, 23:04 af Mr Benjoe26 » Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #14: 24 Sep 2010, 22:49 »


Fornyet forventning:

  • Vi skal ende inden for top 5

  • Pokalturneringen vil ikke ligge i mit fokuspunkt, men jeg er enig med bestyrelsen og mener at vi skal komme i kvartfinalen mindst.

  • Vi skal hente unge spillere ind som kan blive store, eller hente spillere som kan gå direkte ind i formation og trup.

  • Vi skal have hentet nogle kompetente trænere ind, og få sat ordentlige træningsprogrammer op til de fleste spillere.

  • Vi skal have et fast spilkoncept og købe ind efter dette koncept.


Logged

Sider: [1] 2 3 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010