home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint
Forfatter Emne: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]  (Læst 54337 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #195: 12 Dec 2010, 23:33 »

synes holdet ser da helt ok ud.. dog ny målmand Peace
Logged

Kolo Abib Touré

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #196: 12 Dec 2010, 23:42 »

synes holdet ser da helt ok ud.. dog ny målmand Peace
Der er forskel på helt okay og toppen. Wink
Ja, holdet ser umiddelbart fint ud, men de har ikke spillet godt og Wenger handlede mærkeligt ind, og defensiven er heller ikke særlig stabil og god. Smiley
Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #197: 13 Dec 2010, 15:05 »

Dejligt med en update, godt skrevet, mere har jeg egentlig ikke at sige om dét Opstemt

Der er forskel på helt okay og toppen. Wink
Ja, holdet ser umiddelbart fint ud, men de har ikke spillet godt og Wenger handlede mærkeligt ind, og defensiven er heller ikke særlig stabil og god. Smiley
Præcis hvad jeg tænkte Wink
Logged

kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #198: 13 Dec 2010, 15:23 »

Kan da kun blive bedre med Wojciech Szczęsny på kassen idag, så kampen i carling-cuppen imod Newcastle og han er jo intet mindre end fantastisk den unge knægt!!!

Love to be a gooner !!!
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #199: 13 Dec 2010, 15:24 »

Kan da kun blive bedre med Wojciech Szczęsny på kassen idag, så kampen i carling-cuppen imod Newcastle og han er jo intet mindre end fantastisk den unge knægt!!!

Love to be a gooner !!!
Huh
Det her er en blog tråd.  Thumbs Up  funny
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #200: 13 Dec 2010, 15:24 »

Dejligt med en update, godt skrevet, mere har jeg egentlig ikke at sige om dét Opstemt
Præcis hvad jeg tænkte Wink
Tak Hansi! Smiley
Nemlig. Smiley
Logged

kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #201: 13 Dec 2010, 15:27 »

Huh
Det her er en blog tråd.  Thumbs Up  funny
Når forsatan, undskyld  Rullende Øjne
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #202: 13 Dec 2010, 15:31 »

Når forsatan, undskyld  Rullende Øjne
Helt iorden. Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #203: 13 Dec 2010, 17:51 »


Vi åbner pengepungen helt op
Jeg kom gående ind på regnskabschefens kontor, vi skulle diskutere hvor mange penge jeg skulle have at købe for. Jeg var sikker på de 500 mio. som lovede, men jeg ville gerne få lidt flere penge til rådighed, hvilket jeg også fik. Det var ikke det store beløb oveni men det udgjorde dog stadig 50 mio. ekstra. Nu skulle jeg så bare finde de helt rigtige spillere at købe til de forskellige pladser. Jeg kendte allerede til nogle interessante bud, men der kom også nogle uforventede bud fra min sportsdirektør der hjælper mig med at finde spillere og lignende. Han kom med en liste over spillere der havde et halv år tilbage i kontrakten og der var især to navne der skrev sig ind på bagsiden af hovedet, hvilket jo er fjollet da jeg ikke kan se mit baghoved. Nå, men jeg kunne læse mig frem til at både Adriano og Alexandre Pato snart var uden kontrakt. Jeg så det som en oplagt mulighed for at forstærke vores i forvejen stærke angreb, gratis, sådan da. Der skal selvfølgelig stadig betales løn til dem, men uden transferbeløb.


Efter de to havde accepteret kontrakterne kiggede jeg grundigt på defensive tilføjelser, især en målmand. Jeg ville gerne have købt Réne Adler, men han var desværre ikke interesseret i at skifte væk fra Wolfsburg endnu, så jeg kiggede mod Rusland, nærmere bestemt Moskva. De fleste har nok allerede gætte navnet, Igor Akinfeev. En målmand der kan utroligt meget, men som desværre bare ikke er så god til at beherske feltet, og med et ustabilt forsvar kunne det blive farligt, han er dog eminent på stort set alle andre områder og blev erhvervet for 210 mio. Jeg synes selv det var en fin pris og håber selvfølgeligt på at han præsterer for os.




Den næste tilføjelse var lidt billigere, men ikke nødvendigvis dårligere! Spilleren kom fra italienske Udinese og med sine 25 år er han en mand der stadig har en masse gode år tilbage i sig. Navnet I sidder og søger er Cristián Zapata, nationaliteten Colombiansk. Han er næsten komplet som forsvarer, han mangler dog en smule mere teknisk for at kunne være helt oppe og ringe hos de bedste, men som den benhårde defensive er der ikke mange der er bedre en Zapata! Han blev købt for 175 mio. og tørner nu ud for The Gunner.





Den sidste tilføjelse er en anden kendt forsvarer, han spillede førhen hos Porto med stor succes. Han var dog også den dyreste transfer med en transfersum på 230 mio. så forventningerne er høje til den 24 årige argentiner. Nicolás Otamendi er navnet og han har store evner, både fysisk, teknisk og mentalt. Jeg forventer at han sammen med Zapata kan styrke vores defensiv væsentligt og gøre det hårdt for modstanderne at komme ned til Akinfeev i målet.

Der er ikke nogen nævneværdige salg så jeg vil ikke nævne salgene.

Næste update: God start, men triste nyheder


« Seneste Redigering: 16 Dec 2010, 20:24 af Benjoe » Logged

Bombermann
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #204: 13 Dec 2010, 18:52 »

Tillykke med jobbet i Arsenal og jeg fatter slet ikke hvordan du hele tiden kan hæve dit niveau, denne gang er din grafik jo vildt fed selvom den virker simpel! Opstemt
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #205: 13 Dec 2010, 19:43 »

Tillykke med jobbet i Arsenal og jeg fatter slet ikke hvordan du hele tiden kan hæve dit niveau, denne gang er din grafik jo vildt fed selvom den virker simpel! Opstemt
Mange tak Bombermann, og godt du kan lide min grafik. Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #206: 16 Dec 2010, 12:01 »

Fordømt!  ticked off
Imagenic som jeg før brugt til at uploade ss og grafik på, skriver noget mærkeligt noget, og ALLE ss og ALT grafik jeg nogensinde har uploadet derinde er ikke længere muligt at finde, dvs. grafik og ss fra det meste af bloggen er væk.  Sur
Jeg er ked af det, men det er ikke noget jeg havde kunnet forudse, beklager meget.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #207: 16 Dec 2010, 18:32 »

Så har jeg lavet en account på imageshack.us så jeg laver albums, hvor jeg lægger grafik ind i en mappe og ss ind i en anden, og så kommer der selvfølgelig direkte links ind til selve grafikken og ss herinde så I kan se det. Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #208: 17 Dec 2010, 15:52 »


God start, men triste nyheder
Vi startede som skrevet godt, og spillede stabilt, men Otamendi fik på besynderlig vis frataget sin arbejdstilladelse i England efter vores første kamp, og han kunne dermed ikke spille for os indtil han fik den tilbage. Det gjorde han dog aldrig i den sæson og vi måtte klare os uden vores dyreste indkøb, hvilket også betød at forsvaret blev lidt mere ustabilt. Vermaelen og Koscielny skulle deles om den plads, og det var også fint, men ikke det samme som Otamendi.


Vi startede godt ud i vores første kamp hernede i London hvor vi fik besøg af Sunderland. De blev sendt hjem med et 3 måls nederlag og vi fik den første sejr i hus. Det skulle selvfølgeligt fejres med holdet, og en champagne eller tre blev åbnet i omklædningen efter kampen, og jeg fik mig et glas rødvin med Sasja i Diamond Club, som er klubbens lounge. Jeg følte at dette var det rette tidspunkt, det var nu, jeg skulle endeligt erklære min kærlighed til Sasja. Jeg tog fat i hendes hånd smilte til hende og sagde "Jeg har sagt det mange gange, men jeg har intet at vise det med, så derfor vil du gøre mig til en endnu mere lykkelig mand" Imens jeg sagde de ord blev der sat en sang over som har en helt speciel betydning for os. Two of the lucky ones, af The Droge &Summers Blend. Den sang vi dansede tæt til for første gang, den første aften vi mødtes ligeså. Jeg gik ned på og tog hånden ned i lommen, jeg prøvede at få ringen op, men noget tog fat i brystet på mig, jeg kiggede febrilsk rundt, synet begyndte at blive sløret, stødende i brystet blev kraftigere og kraftigere. Venstre arm blev følelsesløs og jeg sank roligt mod gulvet. Det sidste jeg fik sagt inden jeg kollapsede helt var "Undskyld skat…"
Næste update: Drømmeland?
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #209: 17 Dec 2010, 17:01 »


Drømmeland?

Jeg havde fået et hjertestop og var lige nu i drømmeland, jeg genlevede alle de forskellige fantastiske ting i mit liv og minderne, først var det fodbold der dukkede op, Arsenals succeser deriblandt the double senest i 2005, spillere som Thierry Henry , Patrick Veira, Dennis Bergkamp, David Seaman og især hans magiske redning mod Stoke og Robert Pirés så jeg lave det de gjorde bedst. Det næste var Brøndby, hvor mesterskaber, ære og stolthed og en ubeskrivelig glæde fra de helt unge dage kom til glæde igen. Ligeledes en double i 2005 for Brøndby, derfor var 2005 også et utroligt godt år for mig. Efterhånden jo længere tid der gik, kom jeg nærmere og nærmere Wolfsburg tiden og det bragte også en masse gode minder, og yderligere to doubles mere.

Det der dog betød mest for mig kom til sidst, Sasja. Gennem alt fulgte hun mig, og nu i London ville jeg fri til hende og faldt om med hjertestop, og jeg kunne intet gøre nu, jeg var ikke ved bevidsthed og kunne ikke tale med hende. Derfor kunne jeg ligeså godt nyde at se en lille tribute af vores tid sammen, igen kom sangen fra tidligere ind. Den første aften med dansen, festen ugen senere hvor jeg vidste det helt tydeligt at dette var kvinden for mig, men var så fuld at det gik galt da en anden mand begyndte at tage på hende og kysse på hende uden hun ville have det. Jeg blev rasende og jeg fik mig en lille snak med ham udenfor, det endte med et slagsmål og da to af hans venner, to store brød, kom over for at hjælpe ham så det skidt ud for mig, jeg blødte jo allerede og jeg var ikke den fødte slagsbror eller bryder. Sasja kom ud af døren og så mig få det ene slag efter det andet, og efter hvert slag råbte jeg bare, "Du rører ikke Sasja igen!" De rørte dog mig en del gange mere og det var først da Sasja havde hentet et par af mine venner at det blev stoppet.

Jeg blev kørt på hospitalet og fik syet mine sår og flænger, en masse sting senere og en hel del morfin rigere, fik jeg haltende trukket mig selv ud i venteværelset hvor Sasja lå og sov mens hun ventede på at høre hvordan jeg havde det. En tårer sneg sig frem i min øjenkrog og jeg faldt sammen, hun vågnede op og løb over og fik mig rejst op igen, og jeg sagde som det første da jeg kiggede ind i hendes smukke blå øjne med grønne skær. "Jeg er helt vild med dig, vil du være min kæreste?" Ikke så romantisk og poetisk men det var dog nok til at hun sagde ja.

Jeg ved ikke hvor længe jeg har været væk, og jeg ved ikke hvornår jeg kommer tilbage, men jeg håber snart jeg kommer tilbage til den virkelige verden, drømmeverdenen er fin, men virkeligheden er nu bedst.
Næste update: Hvor er jeg?
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010