home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint
Forfatter Emne: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]  (Læst 54330 gange)
Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #180: 07 Dec 2010, 19:12 »

Hvilke store handler har de forskellige klubber lavet? Smiley
Tjooh, Chelsea har købt Zlatan for 230 mio. og han har spillet fremragende for dem.
Liverpool købte Eden Hazzard for 130 mio. fra Birmingham, og han har gjort det mere end fremragende!
Man C købte både Lúcio og Luca Modric for hhv. 127 mio. og 370 mio. begge spillet godt.
Ellers har der ikke været de vildeste handler rundt omkring. Peace
Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #181: 07 Dec 2010, 19:15 »

Tjooh, Chelsea har købt Zlatan for 230 mio. og han har spillet fremragende for dem.
Liverpool købte Eden Hazzard for 130 mio. fra Birmingham, og han har gjort det mere end fremragende!
Man C købte både Lúcio og Luca Modric for hhv. 127 mio. og 370 mio. begge spillet godt.
Ellers har der ikke været de vildeste handler rundt omkring. Peace
Jeg mente nu de klubber du tænker på at blive manager for Opstemt
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #182: 07 Dec 2010, 19:21 »

Jeg mente nu de klubber du tænker på at blive manager for Opstemt
Haha, FAIL af mig, den burde jeg jo kunne have regnet ud! Opstemt
Arsenal har hentet lort på lort, rent ud sagt.
Inter har hentet Marco Motta, Miguel Veloso, Sídnei og Miguel Torres.
Juventus, samme som Arsenal, groft sagt.
Valencia har det som den mest spændende spiller købt Ledley King.
Villareal intet spændene.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #183: 07 Dec 2010, 19:21 »

Fundamentet har fået et alvorligt knæk!

Sådan lød overskrifterne efter jeg sagde op i Wolfsburg. til den sidste venskabskamp vi spillede var det en sjælden en på hjemmebane, hvor jeg tog afsked med klubben. Fansene virkede ikke til at være triste over at jeg sagde op, dog var der en del skuffede miner, men de forstår nok godt skiftet. Der kom en smuk tifo, med et tegnet billede af mig med pokalen for årets manager og en tekst der på dansk betyder "Farvel Benjoe, tak for denne tid, kom snart hjem!" Utrolig simpel  tekst men den rørte mig, og nok engang røg der en tåre eller to ud af øjenkrogen, ligeledes samlede der sig en klump i halsen, og et kort øjeblik tænkte jeg om det var det rigtige valg at skifte. Den nye klub havde eller sørget for at jeg ikke skulle lide nød hvad angik min løn, jeg fik nemlig tilbudt 920.000 kr. om ugen og 500mio. Til at købe spillere for, jeg ville gerne til klubben og jeg accepterede hurtigt.

Jeg forlader dog ikke Wolfsburg i en fattig pøl, tvært imod! De er gode for 1.03 mia. kr., hvor der i min nye klub er 3 mia. i værdi, men en gæld på 2.25 mia.! Der er dog en masse oprydning der skal gøres efter den tidligere franskmand der var i klubben. Spillere der ikke burde være i klubben skal sælges, kompetente afløsere skal købes, en ny keeper. Ja der er nok at se til, og ikke mindst skal vi så langt væk fra den nedrykning som muligt!

Sasja vil heldigvis gerne med mig, og hun glæder sig, især tanken om at kunne shoppe i denne storby, gør hende lidt varm indeni. Vi er også blevet enige om at vi om et år vil forsøge at få et barn, vi er begge modne nok til at kunne passe barnet og vi elsker hinanden nok til at kunne holde sammen om vores fremtidige barn eller børn. Det bliver fantastisk!

Som nogen måske har regnet ud er jeg skiftet til den stolte engelske klub Arsenal, som har sit hjem i London hvor deres stadion, Emirates Stadium med plads til 60361 tilskuere. Vi mangler en masse defensivt, hvor det kun er backsne jeg er tilfredse med, en ny målmand, to nye centrale forsvarer og evt. en defensiv midt ville være fantastisk, men dyrt. Så måske må jeg vente til sommeren med de sidste detaljer. Det offensive er rigtigt godt, men jeg kunne godt tænke mig at få en Edin Dzeko med mig, om det er muligt bliver spændende at se, jeg håber I vil være med mig på endnu en rejse denne gang i England.


Næste update: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired
« Seneste Redigering: 07 Dec 2010, 19:33 af Mr Benjoe26 » Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #184: 07 Dec 2010, 19:40 »

Blir spændende at se hvad du kan udrette med Arsenal, følger selvfølgelig stadig med Thumbs Up
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #185: 07 Dec 2010, 19:41 »

Det er jeg meget glad for at høre Hansi! Opstemt
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #186: 07 Dec 2010, 19:48 »

Spændene Benjoe, men hvorfor lige Arsenal! Græder men ser alligevel frem til at, læse mere.

KIU
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #187: 07 Dec 2010, 19:51 »

Spændene Benjoe, men hvorfor lige Arsenal! Græder men ser alligevel frem til at, læse mere.

KIU
Fernando, jeg er Arsenal fan. Wink Godt at høre. Smiley

Tak vil prøve. Smiley
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #188: 07 Dec 2010, 20:41 »

Spændene Benjoe, men hvorfor lige Arsenal! Græder men ser alligevel frem til at, læse mere.

KIU

Du har selv været Arsenal (og Chelsea) fan? Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #189: 08 Dec 2010, 14:51 »

Du har selv været Arsenal (og Chelsea) fan? Smiley
Grin
Fernando, du sgu en spøjs personlighed. Smiley

BT TT: Jeg har fået skrevet under med to nye angribere på fri, det er to klasseangribere, men de skifter desværre begge først til sommer, derudover har jeg hentet en ny klassekeeper. Smiley
Jeg ved ikke hvornår jeg får updaten færdig, men med AP og NV eksamen fredag og stor matematik opgave for til i morgen bliver det næppe de næste to dage. Smiley
« Seneste Redigering: 09 Dec 2010, 19:55 af Mr Benjoe26 » Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #190: 12 Dec 2010, 22:41 »


The Broken Gunners, Gunna Be Repaired
Velkommen til England, London mere præcist, og helt præcist mit hotelværelse på The Berkeley. Et af de fineste hoteller i London og det er da også utroligt smukt. Jeg sidder foran pejsen og kigger på et tacticboard og rykker rundt på de forskellige spillere, jeg er kommet til London med en mission, en mission om at føre Arsenal væk fra den nedrykning de lige nu ligger til, og så langt op i rækken som muligt. Arsenal har ikke fået tilført nogle gode spillere i de sidste to års tid, hvor det virker som om Arsene Wénger havde tabt tråden om hvordan han skulle handle, eneste ting spillerne havde tilfælles var at de næsten alle var franske, men dog ikke besad noget større potentiale, derfor står jeg overfor en stor oprydning ligeledes. Jeg skal have købt en målmand og en centralforsvarer som førsteprioritet, og spillere skal hentes ind yderligere til andre positioner for at skabe en bredde der i næste sæson skal kunne kæmpe med i så meget så muligt, vi skal hurtigt indtjene en masse penge, og jeg kan love jer for at jeg kommer til at åbne penge pungen op i det næste års tid, det er jeg nødsaget til!

Jeg vil samtidigt også forsøge at hente talentfulde og stærke englændere til klubben da dette til tider er en mangelvarer, vi har dog nogle talentfulde englændere i truppen, her kan især nævnes Theo Walcott og Jack Wilshere. Englænderne er desværre alt for dyre meget ofte, så til at starte med vil jeg kigge efter spillere der har niveauet og ikke nationaliteten. Det er også tydeligt at klubben har været i en dyb krise, spillerne har det ikke så godt sammen og der var ikke en ligeså hyggelig stemning i truppen som den jeg havde vænnet mig til. Det skal der hurtigt ændres på, og derfor skal vi lave nogle forskellige aftener med  poker, FIFA osv. alt muligt der kan virke overflødigt, men som er en vigtig ingrediens for at vi skal komme tilbage hvor vi hører til.

Fansene tog dog godt imod mig, og på diverse fodboldforaer kunne jeg også læse meget forskelligt om hvad folk forventede af mig. For at nævne en af dem var der en der skrev: "Mr. Masters is a tactical genius, what he did with Wolfsburg was magnificant! If he can do the same to The Old Gunner, I would be a happy man!" En anden skrev: "Masters?! Seriously, that i fantastic, now where getting away from that red line! YAY!" Andre var dog ikke ligeså positive: "Benjoe Masters, whos that?? Hes probably som noob that they signed in last second, hes gonna drive us to Npower Championsship, quickly!"
Det skal blive spændende at se hvor jeg kan få Royal Arsenal ført hen, forhåbentligt mod guld og ære!

Næste update: Vi åbner pengepungen helt op


Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #191: 12 Dec 2010, 23:03 »

Ser spændende ud! Fik du taget et SS af da du overtog truppen? vil gerne se den uden du har lavet nogle handler hvis det kan ske.
Logged

Kolo Abib Touré

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #192: 12 Dec 2010, 23:06 »

Jeg er desværre allerede i starten af næste sæson, og jeg fik slet ikke taget ss af truppen eller ligaplaceringen.  Forlegen

Men hvis det er kan jeg lige skrive ind hvilke spillere der var og så vise ss af de nye spillere(dem som Wénger hentede før mig)? Peace
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #193: 12 Dec 2010, 23:08 »

ELLER, jeg har stadig gemt fra Wolfsburg fra lige før jeg skiftede til Arsenal, så burde kunne tage ss af det derfra! Opstemt
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
« Svar #194: 12 Dec 2010, 23:16 »

Hér er formationen og Ligastillingen. Peace
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010