home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1046 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]  (Læst 58144 gange)
Heskey
Landsholdsspiller

Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #150: 23 Nov 2010, 20:01 »

Sæsonen der gik
Jeg vågner op med en god følelse i maven, dagen derpå hvor vi for andet år i træk hævede 'The Double'. Jeg finder et nyt tipsblad ligge på bordet foran mig, Sasja må have købt det til mig. På forsiden er der et billede af mig der løfter mesterskabspokalen, med en tekst under mig "Han gjorde det igen, men er 3. gang ulykkens gang for Masters?"Det håber jeg da i hvert fald ikke det er, men nu får vi at se til næste sæson,
nu vil jeg blot se tilbage på denne sæson. Noget tipsbladet ikke helt har gjort, de har derimod set på hele min tid i Wolfsburg hvor jeg i 92 kampe har vundet 73, 13 uafgjorte og 6 nederlag. Vi har i de kampe scoret 212 mål dvs. et gennemsnit på 2.3 m/k og vi har kun lukket 51 mål ind (0.6 m/k) plus en målforskel på +161. Imponerende, men ikke ligeså imponerende som sidste sæson hvor vi overgik alle forventninger med mesterskabet tidligt og avancement fra Champions League gruppen.

Dzeko blev som forventet endnu en gang topscoreren i Bundesligaen med 26 kasser, Diego indtog flot en 2. plads med 22 kasser. Vi havde dog ikke den store succes med prisen om årets målmand hvor Benaglio sidste sæson vandt prisen, Adler har ellers stået en fremragende sæson, men er alligevel endt på en 3. plads. Vi fik heller ikke en
1. plads i hverken årets forsvarer, midtbane, eller angriber, jeg giver nu heller ikke meget for de priser, især ikke når man ikke har Dzeko som årets angriber og Diego som årets midtbane.  Årets spiller blev også stærkt repræsenteret af os med Hulk og Jádson på hhv. 2. og 3. pladserne, Arjen Robben løb med pokalen foran dem. Igen i år viste både spillere og medier påskønnelse af mit arbejde denne sæson da jeg igen vandt både spillernes valg af årets manager og mediernes valg af samme. De to pokaler blev sat op på hylden sammen med de to fra sidste sæson, det ser nu meget flot ud.

Sæsonen blev jo kraftigt domineret af os og vi vandt ligaen med hele 20 point ned til Bayern, det er en suveræn følelse og man voksede da lige et par centimeter da man kiggede på tabellen igen, og nej ikke på den måde voksede. Perverterede unge mennesker! Sasja var nu hjemme og et kys og et kram var præmien fra hende, derudover lavede hun sin fantastiske røreæg, min store svaghed. Jeg sagde til hende at jeg lige ville løbe en tur og så var jeg afsted, mit hoved trængte til luften, det var en kølig sommer morgen og fuglene kvidrede roligt. Jeg tænkte lidt over hvilke spillere jeg skulle erhverve til den nye sæson, skulle det være breddespillere, eller stjerner. Skulle vi ændre til en bred diamant som jeg i starten ville, eller skulle vi forsætte denne solide smalle diamant, med risikoen for at modstanderne ville læse den og angribe svaghederne, som jeg dog stadig ikke helt kan finde, da den har været så sublim. Løbeturen var færdig og da jeg kom ind ad døren kunne jeg dufte æggene, og hun havde en anden overraskelse til mig…
Næste update: Stjernetræf i Wolfsburg

Bombermann
Lilleputspiller
*

« Svar #151: 23 Nov 2010, 20:14 »

Så kommer jeg med endnu en konmmentar. Opstemt
Tillykke med the double!¨
Og du skriver stadig rigtigt godt og man kan virkelig leve sig ind i livet. Thumbs Up

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #152: 23 Nov 2010, 20:35 »

Så kommer jeg med endnu en konmmentar. Opstemt
Tillykke med the double!¨
Og du skriver stadig rigtigt godt og man kan virkelig leve sig ind i livet. Thumbs Up
Tak. Smiley
Det er godt at høre, især når det er det jeg prøver på. Smiley

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #153: 23 Nov 2010, 20:45 »

Rigtig flot med the double og tillykke med årets manager! Wink.. Man må satme sige at du har scoret mange mål, kan man også se på topscorerlisten! Peace Endnu en flot update! d;
KIU! Opstemt

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #154: 23 Nov 2010, 20:47 »

Rigtig flot med the double og tillykke med årets manager! Wink.. Man må satme sige at du har scoret mange mål, kan man også se på topscorerlisten! Peace Endnu en flot update! d;
KIU! Opstemt
Tak tak Lasse!
Ja det er et målfarligt hold. Dejligt! Smiley

TheHansibush
Reserveholdsspiller

« Svar #155: 24 Nov 2010, 14:32 »

..det er en suveræn følelse og man voksede da lige et par centimeter da man kiggede på tabellen igen, og nej ikke på den måde voksede. Perverterede unge mennesker!

Genialt Grin

Tillykke med the double, igen Wink
Vil ogs lige sige, at du skriver rigtig godt. Vil måske endda gå så langt som at sige, at du skriver bedst! Smiley

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #156: 24 Nov 2010, 15:06 »

Genialt Grin

Tillykke med the double, igen Wink
Vil ogs lige sige, at du skriver rigtig godt. Vil måske endda gå så langt som at sige, at du skriver bedst! Smiley
Haha, en der fangede den! Grin
(den er også lidt indlysende Opstemt)
Tak, igen. Wink
Det er jeg glad for at høre! Smiley

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #157: 24 Nov 2010, 16:02 »

Din indskudte sætning ødelægger det lidt. Lad os mere smarte mennesker ler for os selv i fred Wink Ellers ser det jo godt ud som altid. Der er ikke det store at kommentere, men i frygt for at du stopper pga. manglende kommentarer, fortsætter jeg gladeligt :p

KIU mester Opstemt

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #158: 24 Nov 2010, 16:05 »

Din indskudte sætning ødelægger det lidt. Lad os mere smarte mennesker ler for os selv i fred Wink Ellers ser det jo godt ud som altid. Der er ikke det store at kommentere, men i frygt for at du stopper pga. manglende kommentarer, fortsætter jeg gladeligt :p

KIU mester Opstemt
Hehe, ville bare lige drille lidt, jeg må godt.  Djævel
Tak for din kommentar, og bare rolig jeg stoppe ikke pga. manglende kommentarer, selvom det varmer utroligt meget når man ser der er kommet en kommentar, her i denne vinter kulde er det godt for moralen, men jeg nyder at skrive så at der ikke kom kommentarer ville ikke kunne bremse mig. Smiley

Jeg vil gøre mit bedste. Opstemt

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #159: 24 Nov 2010, 20:53 »

Stjernetræf i Wolfsburg
Sidste sæson præsterede vi jo stort, igen, og derfor havde vi en masse muligheder at købe for, kun vores budget satte grænserne. Desværre en grænse der ikke var blevet bedre end sidste år, sidste år købte vi nemlig for hele 395 mio. og solgte for 270 mio. men denne sommer købte vi blot for 250 mio. og solgte for 120 mio. Det betyder dog ikke at vi har handlet dårligt ind i denne sommer, tvært imod.

Vi har som bekendt hentet Eduardo ind til klubben på en fri transfer, og han vil sammen med Macauley Chrisantus agere backups for Hulk og Dzeko. Vi har oplevet flere og flere skader på bærende spillere, og det er mit indtryk at modstanderne bevidst prøver at skade mine spillere. Eduardo får samtidigt også en ganske beskeden løn i form af 195.000 kr. 100k mindre end Hulk og hele 500k mindre end Dzeko. Darijo Srna der også er kroat vil kunne hjælpe Eduardo med at tilpasse sig og dette vil helt klart også blive et plus for os.

Selvom vi har et stærkt forsvar var der en spiller som jeg ønskede at tilføje til førsteholdet, en spiller jeg også prøvede at hente sidste sæson, blot uden held. Men nu er Holger at finde i Wolfsburg, og ikke i de små bøger man kiggede i som barn. Holger Badstuber er nemlig tiltrådt i klubben for en købssum på 140 mio. et beløb jeg havde forventet højere, men Bayern og Badstuber var ikke helt glade for deres nuværende aftale og efter en kort forhandling med klub og spiller blev det en realitet at han skiftede. Han kommer til at kæmpe med Höwedes og Kjær om en startplads og det vil forhåbentligt gøre at niveauet hele tiden vil blive holdt højt.

For van hvor ville jeg gerne have en vis hollænder til klubben, og ind kom der søreme også en hollænder. Rafael van der Vaart fra Tottenham. Rafael fik ikke meget spilletid i Tottenham og var derfor ikke så dyr at købe, jeg slog hurtigt til, og kan nu savlende se på en midtbane med Cícero, Jádson, van der Vaart, Kakuta og Diego. Rafael vil dog blive placeret på den centrale midt ved siden af Cícero og der vil derfra blive roteret rundt. Især hans dødbringende langskud vil blive en konstant trussel for modstanderen og han lægger desuden eminente afleveringer, så jeg vil bestemt ikke fortryde købet af ham.

Den sidste spiller jeg har hentet er en mere beskeden spiller, og han vil primært være breddespiller for en i forvejen stærk midtbane. Navnet er Nemanja Matic. Han er blevet hentet for 28 mio. hos Chelsea og har fine drible evner og et godt overblik, med andre ord er han en sikker mand at sætte ind, men skal udvikle sig en del for at blive fast inventar på 1. holdet.

Til sidst vil jeg lige nævne Macauley Chrisantus, som er kommet tilbage efter en lejeperiode hos spanske Zaragoza. Han havde stor succes og scorede 18 mål i 33 kampe. Han har også udviklet sig enormt og er blevet en kynisk koldblodig målscorer som med sin fart løber fra alt og alle. Han vil blive spændende at følge denne sæson og jeg har sjældent set en lignende udvikling efter en udlejning.

Endnu en spændende sæson venter, er i med os?

Næste update: Ulven lever stadig!

Bombermann
Lilleputspiller
*

« Svar #160: 24 Nov 2010, 21:16 »

Spændende indkøb, Badstuber er jo for vild, og Chrisantus har jo udviklet sig sindsygt meget!!

Bombermann
Lilleputspiller
*

« Svar #161: 24 Nov 2010, 21:17 »

Din blog er faktisk den eneste store grund til at jeg logger på denne side dagligt. Opstemt

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #162: 25 Nov 2010, 15:21 »

Spændende indkøb. Matic og Chrisantus har jeg før selv haft i PSG, og der leverede de varen.

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #163: 25 Nov 2010, 16:18 »

Din blog er faktisk den eneste store grund til at jeg logger på denne side dagligt. Opstemt
Det er jo fedt at høre! Smiley
Spændende indkøb, Badstuber er jo for vild, og Chrisantus har jo udviklet sig sindsygt meget!!
Badstuber er utroligt god, og Chrisantus er blevet vild efter det lejeophold. Opstemt
Spændende indkøb. Matic og Chrisantus har jeg før selv haft i PSG, og der leverede de varen.
Matic er også en rimelig solid sub, det har han i hvert fald været indtil videre, og Chrisantus er også rigtig god. Smiley

Tak for jeres kommentarer. Smiley

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #164: 27 Nov 2010, 13:32 »

Jeg beklager der er stillestand i bloggen for tiden, trods weekend er der stadig en masse lektier og ikke så meget tid.
Jeg prøver at få en update ud idag, men vil intet love jer. Skuffet

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010