Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 948 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2010
Kategori: Blogs FM2010
The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
16
Forfatter
Emne: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal] (Læst 58138 gange)
Fernando
Gæst
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
«
Svar #120:
09 Nov 2010, 22:44 »
Jeg er begyndt at, blive mere fan af korte enkle updates uden det hel store læsestof, så man ikke kører træt i det når man læser det, så foretrækekr updates der er lidt korte og handler mere om klubben end om kampene man har spillet, hvis i forstår :-)
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #121:
10 Nov 2010, 14:10 »
Citat af: Fernando 09 Nov 2010, 22:44
Jeg er begyndt at, blive mere fan af korte enkle updates uden det hel store læsestof, så man ikke kører træt i det når man læser det, så foretrækekr updates der er lidt korte og handler mere om klubben end om kampene man har spillet, hvis i forstår :-)
Det var også det jeg frygtede, altså at folk skulle køre trætte i mine updates, eller give op at læse dem på forhånd fordi man ikke gad læse alt sammen. Jeg vil fremover, som jeg egentligt også gjorde undervejs i starten, men som jeg mistede idéer til, skrive mere som om jeg er i Tyskland, og mindre om kampe, evt. siger jeg noget om store kampe, og ellers en fin lille visning af kampresultater i siden.
Jeg tror jeg forstod det.
Fernando
Gæst
«
Svar #122:
10 Nov 2010, 14:12 »
Okai, men btw. hvornår kommer den næste update?
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #123:
10 Nov 2010, 14:14 »
Formenligt idag.
Kommer an på hvordan dagen forløber, men jeg åbner spillet om 10 minutter, og så får vi se om jeg hurtigt får lavet en update.
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #124:
10 Nov 2010, 20:28 »
Transfervinduet
Transfervinduet er ovre og vi har hentet en smule ind og solgt lidt ud.
Ind:
Jeg fik et opkald fra en der talte med spansk accent og fik at vide han var Ignacio Camachos agent, jeg fik hurtigt ham til at tale spansk, da han ikke var så god til engels og jeg godt kan spansk. Han forklarede mig at Camacho havde kontraktudløb til vinter og at jeg kunne skrive en forhåndskontrakt med ham, og at han var meget interesseret i at komme til Bundesligaen og spille sammen med mine tropper. Efter en kort forhandling skrev han under og besøgte stadionet og fik taget et billede i vores spilletrøje.
Jeg regner med at han starter mere inde end Diarra og Diarra vil så agere reserve, Josué er for gammel og ikke god nok, så han vil blive solgt til sommer hvis jeg kan få ham væk. Ingen hold var interesseret i ham her til vinter så vi får se.
Den anden og sidste spiller jeg hentede med omgående virkning hele vinteren trak dog også overskrifter og er betegnet som det største køb i Tyskland denne sæson. Navnet er Srna, Darijo Srna, nationaliteten er kroatisk ligesom en anden spiller vi har skrevet forhåndskontrakt med, men ham nævner jeg senere. Srna er kommet til klubben i det sidste sekund, men er ikke et eller andet impuls køb, men jeg overvejede alle mine muligheder og til sidst bød jeg og forhandlede en pris i hus på 80 mil. med det samme, og 2.1 mil. over et år. Til hans første træning imponerede han og hvis han forsætter sådan er jeg en endnu mere lykkelig mand end jeg allerede er, hvis det er muligt!
Kroaten jeg nævnte uden navn før er en spiller der for to år siden skiftede fra Arsenal til Shahktar for 125 mil. Du har måske gættet det nu, og ja det er Eduardo som jeg har skrevet en forhåndskontrakt med. Jeg tør slet ikke tænke på vores angreb næste sæson, Dzeko, Hulk, Eduardo og Chrisantus! Det er et meget farligt angreb og jeg vil derfor ikke kigge mere efter angribere men fokusere på defensiven til sommer. Eduardo har været en målmaskine for Shakhtar og har i 15 kampe scoret 15 mål og lagt op til 2. Det er fantastisk at hente ham og jeg har store forventninger og forhåbninger til ham.
Ud:
Da jeg skulle sælge spillerne kiggede jeg efter spillere som jeg ikke brugte og som ikke havde udsigt til spilletid. Ashkan Dejagah var den første der fik et skifte på plads. For 16 mil. Skiftede han til Dortmund. Jeg er tilfreds med det da han aldrig slog igennem hos mig.
Karim Ziani fik skiftet til mere eksotiske egne, da han accepterede et skifte til Zaragoza hvor han i et halvt år endnu kan spille sammen med Chrisantus. Han blev solgt for 19 mil. og får nu spilletid fast hvilket er godt for ham.
Den sidste man der forlod os er ikke en spiller jeg havde forventet at sælge, men da Liverpool viste interesse ville jeg ikke forhindre ham i det. Liverpool kom med et bud på 39 mil. for vores danske offensive midtbanespiller Thomas Kahlenberg, Kahlenberg sagde til mig at han gerne ville skifte, men ville acceptere det hvis jeg beholdte ham. Jeg forklarede ham at jeg havde været glad for at have ham på holdet, men at det ikke var hver dag Liverpool bød på én, så jeg rådede ham til skiftet og han skiftede.
Ekstra:
Fansene hernede er meget glade for mit ophold hernede indtil videre, hvilket var tydeligt da jeg tjekkede flere af fan fora for klubben. De roste mig især for min købspolitik, men var lidt kede af at se Kahlenberg forlade klubben da han havde spillet sig ind i de flestes hjerter i nogle af kampene i sidste og denne sæson. Han har da også hurtigt gjort Liverpool glade da han i sin første kamp lagde op til et mål i 0-3 sejren over Wigan.
Chrisantus har i Zaragoza fået spillet sig ind i en god rytme hvor han senest lavede hat-trick i en sejr på 4-1 mod Atl. Madrid. Han er oppe på 10 mål i 22 kampe og har lagt op til et mål. Han har udviklet sig flot og skal nok blive farlig til sommer.
Næste update: Hvem skal stoppe os!?
Darijo Srna
Ignacio Camacho
Eduardo
Transfersoversigt
«
Seneste Redigering: 12 Nov 2010, 19:11 af Mr Benjoe26
»
Bombermann
Lilleputspiller
«
Svar #125:
12 Nov 2010, 00:59 »
Fine transfers og god update!
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #126:
12 Nov 2010, 16:37 »
Citat af: Bombermann 12 Nov 2010, 00:59
Fine transfers og god update!
Tak Bombermann.
Jeg skal (desværre) ikke ud at feste i aften, og trods jeg kun fik 3 timers søvn i nat og har haft en kedelig dag på gymnasiet regner jeg med mindst en update hen ad aftenen, og måske en mere senere endnu.
LucasLeiva
Landsholdsspiller
«
Svar #127:
12 Nov 2010, 16:58 »
Havde slet ikke set at der var kommet en update!
Det ender nok med at du må spille med tre oppe foran
. Super indkøb!
Keep it up!
Kolo Abib Touré
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #128:
12 Nov 2010, 17:03 »
Citat af: Johannesfalkenberg 12 Nov 2010, 16:58
Havde slet ikke set at der var kommet en update!
Det ender nok med at du må spille med tre oppe foran
. Super indkøb!
Keep it up!
Godt du så den nu!
Tror jeg faktisk også. Haha!
Tak.
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #129:
12 Nov 2010, 19:07 »
Hvem skal stoppe os!?
Vi har været igennem transfervinduet og er nu nået til de første kampe i forårssæsonen.
Før det spillede vi dog 3 træningskampe, som alle blev vundet, med en samlet målscorer på 13 mål.
De nye spillere skulle vendes til klubben og klubmiljøet og jeg besluttede at en bordfodboldsturneri
ng for alle gutterne kunne være en sjov isbryder. De fleste var da også enige i at det var sjovt, men andre var ikke så interesseret i bordfodbold, men mere interesseret i de cheerleaders der trænede inde i en sal inde ved siden af. Cheerleadersne er et nyt tiltag som klubben har lavet efter at man følte der manglede noget underholdning i pausen mellem halvlegene. Jeg havde dog ikke travlt med at se pigerne træne, jeg har min søde kæreste Sasja og hun er alt jeg nogensinde har drømt om. Man kunne også tydeligt se hvem der stadig var drengerøve og hvem der havde fundet kærligheden, så halvdelen af holdet løb ind og heppede på cheerleadersne mens vi andre spillede vores turnering færdigt, og det virkede som om det var en succes. Der var da ingen der brokkede sig over det hele.
Til festen som det senere blev en smule til blev jeg spurgt af nogle af de yngre om hvordan min kæreste så ud, og om jeg ikke kunne tage hende med til træningen om mandagen. Jeg viste dem et billede af hende og forklarede lystigt om hvordan jeg mødte hende, hvordan jeg var så forelsket at alt andet virkede ligegyldigt. Jeg sagde at jeg ville tage hende med til træning hvis hun selv ville med, og hvis spillerne lovede at de ville opføre sig ordentligt overfor hende, ikke at jeg forventede andet men bare for en sikkerhedsskyld. Sasja sagde ja til at tage med til træning og jeg glædede mig til at lade hende hilse på gutterne for første rigtige gang. Da vi mødte til træningen var der et par af de mere erfarne der havde taget en røde rose med til hende, hun blev meget glad og morede sig tydeligvis over opmærksomheden. Træningen gik i gang og jeg havde pakket noget sportstøj til os begge fordi jeg havde klargjort en lille duel imellem hende og jeg for at se hvem der var bedst en mod en. Jeg fik ingen opbakning af mine spillere alle heppede på hende og da vi begyndte spillede hun også helt fint hun er jo trods alt ikke elendig til fodbold. Jeg var dog stadig lidt bedre, men jeg havde intet imod at hun scorede på mig så jeg brugte undskyldninger som, "av, av mit knæ" når hun skød lave bolde og lod som om jeg ikke kunne nå dem. Hun havde det sjovt og vandt vidst nok 5-3 over mig. Efter træningen tog vi hjemad igen og hun lavede en fantastisk middag til mig. Mums!
Vores 3 første kampe blev til 3 sikre sejr. 3-1 over Nürnberg i den første kamp, en kamp som vi styrede og holdte dem ude af kampen indtil de sidste minutter da de reducerede. Cícero x2 og Diego stod for målene i denne kamp for os. Næste kamp tog Frankfurt imod os og vi fik en god start på kampen da Diego sparkede os i front efter et kvarter, 20 minutter senere gjorde han det samme og bragte os på 2-o som kampen også sluttede med. Gladbach skulle også besejres og det blev de hjemme på Volkswagen-Arena. Diego scorede for 3. kamp i træk og viser utrolig form for tiden, Dzeko fik også igen scoret og lukkede kampen i de døende minutter.
Den sidste kamp i den første måned af forårssæsonen blev imod FC Bayern, det eneste hold der havde besejret os i denne sæson, udover Real Madrid. Vi var på udebane og ville have hævn efter første kamp, Arne Friedrich var dog alt for tændt fra start og efter 2 minutter tackler han hovedløst en arrogante Schweinsteiger, dommeren tøver lidt, men løfter til sidst det røde kort. Vi var nu i alvorlige problemer, men jeg vidste at, Bayern ikke ville forvente at vi angreb med det samme efter et rødt kort og taktikken fungerede, Diego scorede 5 minutter senere. Meningen var at vi nu skulle pakke os, det var vi jo nød til, men jeg kunne ikke få kontakt til mine spillere før det var for sent og Bayern pressede os i bund. I det 29. minut dømte dommeren et tvivlsomt straffe, Adler viste heldigvis klasse og reddede flot, men lykken varede ikke længe og snart udlignede Schweinsteiger. Dette var blot begyndelsen. I de døende sekunder af dommerens tillægstid til første halvleg scorer Ivica Olic og gjorde bod på at han brændte straffet tidligere. Det var et nedslået hold der kom ned i det slidte omklædningsrum vi var i, moralen var knust og kræfterne var få. Troen manglede. Selvom vi prøvede i anden halvleg kunne vi ikke få den i mål, men måtte i stedet se Schweinsteiger score på deres andet straffespark i kampen. Dette var helt klart ikke vores dag og Toni Kroos ville sætte tyk streg under det da han scorede til et ydmygende 4-1 nederlag til os.
Ovenpå den sidste kamp er der en masse at snakke med spillerne om, og ikke mindst at vi skal komme videre og vinde næste kamp mod HSV.
Næste update: Kan vi slå tilbage?
Bundesligaen
Holdstatistik
Spillerstatistik
«
Seneste Redigering: 12 Nov 2010, 19:12 af Mr Benjoe26
»
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #130:
14 Nov 2010, 01:52 »
Kan vi slå tilbage?
Ovenpå den øretæv mod Bayern er det så muligt at vi kommer ud med det samme og vinder mod 2. pladsen og bare kører videre. Det er vi nød til men det er aldrig så let som man håber, det er ligeså svært som alt andet. Ens kæreste går fra en og man føler ingen muligheder for at komme videre, man er røget ned i et sort hul og alt virker øde. Ingen hjælp. Intet lys. Indtil man enten på egen hånd eller ved hjælp af en kærlig hånd kommer videre. Derfor har jeg besluttet at den første træning ikke ville blive en almindelig træning, vi skulle lave en masse forskelligt, ikke alt lige fodboldmæssigt men mere personligt og vi skulle for alt i verden ikke tabe point imod HSV, fordi så mister man hurtigt troen på at man kan blive oppe og så går alt galt.
Alle spillerne mødte op optimistiske om hvad jeg havde planlagt og til at starte med havde jeg valgt at vi skulle en let opvarmning. Vi var inde i en hal og alle spillerne blev delt ud i grupper. Klassisk løbekonkurrence, først forlæns fuld spurt, så baglæns fuldspurt, derefter en sidelæns, og så skulle den næste så det samme, og sådan forsatte vi lidt. Vi blev lidt inde endnu og jeg sparkede en bold hen til hver gruppe, dette mindede lidt om de glade idræt timer. De skulle nu finde en opstilling og grupperne var planlagt sådan at der var tre grupper, hver gruppe inkluderende en målmand, og nogle til hver anden kæde. De var nødsaget til at spille sammen for at kunne spille sig uden om sin modstander og dette er også noget vi vil se i de fremtidige kampe, da der helt sikkert vil komme en masse mandsopdækning på vores offensive spillere, og til tider også dobbeltmandsopdækni
ng. Spillerne klarede sig fint i kampene og ikke overraskende blev det holdet med Adler, Kjær, Hélan, Diego og Hulk der blev vinderne.
De andre dage blev det til en mere almindelig træning, men jeg følte at spillerne havde fået lidt mere selvtillid og havde moret sig meget under denne træning, det fik lidt den gamle glæde frem i at spille bold. For at undgå at folk skal gå døde i træninger og kampe konstant er man nød til at variere det en smule.
Kampen mod HSV blev en fornøjelse da Dzeko efter 10 minutter åbnede op for en dejlig kamp, lidt senere scorede Diego og kort efter scorede han igen til kampens resultat. Dzekos mål er dog et der sent vil blive glemt. Han tackler den bagerste mand i HSV forsvarkæde og vender kort rundet og med venstre skøjten skruer han bolden mod krydset fra ca. 30 meters afstand.
Pokalkvartfinalen ventede og vi skulle på hjemmebane op imod Hertha BSC, en kamp der egentligt ikke betød det store, fordi med en 1. plads i ligaen og afventende kampe imod Arsenal i Champions League var denne kamp ikke så højt prioriteret. Alligevel spillede spillerne fantastisk! Det var også et rimeligt stærkt hold jeg stillede op med. Men det var især Hulk og Diego der var i særklasse, henholdsvis 2 og 3 basser af dem, og så vandt vi 5-1. Så nu skal vi møde Dortmund i semi-finalen, og Bayern skalle møde Duisburg i den anden kamp.
Den efterfølgende ligakamp var en kamp i Karlsruhe mod holdet af samme navn. Det burde have været en sikker sejr, men de havde ikke i sinde at lade os vade henover dem. Og efter 13 minutter scorede de og bragte sig foran. Vi kunne ikke få scoret og fik ikke noget ud af vores pres i det meste af kampen. Det var et straffe der blev nød til at sætte os i gang og det straffe satte Jádson satte det sikker ind, og med et kvarter tilbage blev Karlsruhe presset i bund. 9 minutter før kampens slutfløjt scorede Hulk og vi vandt, en usikker sejr hvilket jeg er ret skuffet over.
Sidste kamp før Arsenal skulle besøge Wolfsburg tog vi imod Leverkusen. Diego som er brandvarm, trods flere små irriterende skader der holder ham ude i nogle få kampe, bliver han ved med at præstere og også i den kamp. Han åbnede således kampen op med endnu et af sine mål hvor han lige placere bolden udenfor målmandens fingerspidser i aller bogstaveligste forstand da de lige nøjagtigt ikke rør den. Simon Kjær scorede et sjældent mål efter et godt hjørnespark og vi var nu godt på vej til en sejr. Kort før pauen ville Leverkusen dog andet og reducerede. Dzeko lukkede dog kampen i anden halvleg og vi fik de 3 point for 22 gang denne sæson i 24 kampe.
Hvis vi forsætter sådan er det indlysende at vi vinder ligaen, men vi har også en chance imod Arsenal. Dermed slet ikke sagt at jeg forventer vi vinder og går videre, men der er altid en chance og med vores nuværende form er den kun større. Jeg vil næste gang fortælle om kampene mod Arsenal. Wish us good luck!
Næste update: Er det muligt at slå Arsenal eller trækker vi det korte strå?
Bundesligaen
Holdstatistik
Spillerstatistik
Bombermann
Lilleputspiller
«
Svar #131:
14 Nov 2010, 20:27 »
To flotte updates, og rigtig gode resultater!
Kom så, slå Arsenal!
Heskey
Landsholdsspiller
Sv: Die Wölfe ist erwacht
«
Svar #132:
16 Nov 2010, 15:08 »
Jeg har skiftet titlen, da jeg synes den anden var lidt kedelig, håber ikke dette vil forvirre nogen.
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #133:
16 Nov 2010, 16:38 »
Er det muligt at slå Arsenal eller trækker vi det korte strå?
Dagen var kommet, dagen vi skulle møde Arsenal! Hele ugen havde vi haft fokus på at vi skulle vise dem at de ikke bare lige ville slå os, og vi trænede en masse offensivt spil.
Volkswagen Arena før kampstart
Vi var hjemme og skulle ud og dominere kampen. Alle startere var klar til kampen og vi følte at vi godt kunne vinde i dag. Selvom vi har en god opbakning var der ikke flere end 25.500 tilskuere, pga. reglerne for europæisk fodbold må vi jo ikke bruge ståpladser og det koster os 4.500 tilskuere hvilket selvfølgeligt er trist. Alt var klart til kampen, banen var grøn og tilskuernes stemmer blev så småt varmet op i det kolde vintervejr. Spillerne luntede lidt op til opvarmningen før kampen og jeg holdte øje med hvem der var varme hos Arsenal til opvarmningen. I omklædningsrummet bankede hjertet så småt mere og mere. Kraftigere, kraftigere, kraftigere. Hjertet stopper og mand træder ud på græsset, spillerne ud på banen, jeg stiller mig ud ved trænerbænken. Aachim min ass. Træner siger at spillerne ikke kunne være mere motiverede og at de vil gå igennem ild og vand for mig. Det rørte mig utroligt meget, og viste mig hvor god en trup jeg arbejde med.
Dommeren fløjter kampen i gang, og for en stund går tiden i stå. Jeg kan allerede se overskrifterne for mig hvis vi går videre, men hvis vi ikke går videre er det ingen skandale. Med andre ord har vi alt at vinde. Tiden starter igen og spillerne går i gang. Kort efter kommer Van Persie frem til en mulighed for at score men Adler redder. Allerede nu kunne det godt se ud til at vi ville blive kørt ned. En masse små afleveringer og nogle smarte finter af Diego skaber en stor mulighed og han skyder mod Almunias højre side, skuddet er hårdt og præcist og rammer overliggeren Dzeko løber til bolden for at heade riposten ind, men han bliver fejlagtigt dømt offside før han når bolden. *Bang* Jeg banker hånden ind i stålrammen på trænerbænken. Det vækker minder om sidste sæson i en kamp i mod Bayern hvor Cícero brændte et straffe og Dzeko scorede på riposten.
Dzeko blev vores helt
Denne gang var der bare ingen glæde. Hulk har en god afslutning kort efter, men Almunia redder den sikkert. Knap en halv time er spillet før Nasri får en uhyrre stor chance foran mål, hvor bolden lander lige for fødderne af ham blot 5 meter fra mål, men Adler flyver nærmest ud i afslutningen og redder. Hulk modtager bolden på midten, midt i en omstilling, Dzeko løber med inde over, Hulk løber mod baglinjen. Han lægger en kort stikning der gør det muligt for Dzeko at løsrive sig sin markør, han løber bolden i møde, en smart førsteberøring, han skyder mod det lange hjørne, Almunia kan ikke nå den, MÅL! Ude på bænken hoppede vi alle rundt af glæden, i det sidste sekund af 1. halvleg, en utroligt vigtig scoring. Det blev derfor også en dejlig pause, især efter en så flot førstehalvleg hvor vi faktisk styrede kampen mere end Arsenal. Dzeko har endnu en stor chance i starten af 2. halvleg, men han header den lige forbi mål. Arsenal får en god kontra sat ind og Arshavin lægger en perfekt stikning i dybden til Nasri, han trækker ind i feltet og placerer Adler. Trist, men sandt, Arsenal har udlignet. Vi har et gigantisk pres på Arsenal resten af kampen, og i det sidste minut af kampen skyder Dzeko på mål inde i det lille felt, men han rammer den ikke godt nok og Almunia redder, bolden hopper ud til Srna, men en forsvarer skubber ham væk og smider bolden ud til hjørne. Srna smider bolden væk i det sidste sekund og dommeren fløjter kampen af. Dette var egentligt en glimrende kamp og et glimrende resultat for os. Så vi skal snart til London med en masse selvtillid i bagagen.
Til returkampen i London forventede medierne at Arsenal ville pakke sig og holde nullet. Og da en jo[urnalist spurgte mig om hvad vi ville gøre ved det måtte jeg give til kende at, jeg ikke forventede at de ville spille defensivt, det er trods alt Arsenal. De vil selvfølgeligt også ud og spille flot fodbold, og især hjemme
Arsenals helt blev Nasri
på eget stadion. Jeg havde skam også ret i gennem første halvleg havde de et lille overtag på boldbesiddelsen og de havde også skabt flere chancer. Det var dog ikke nogle specielle chancer hverken de eller vi havde skabt, 1. halvleg var generelt ret kedelig i det. Jeg var lidt ærgerlig over vi ikke kunne få noget mere flydende spil fremad, og i pausen måtte jeg acceptere at Arne Friedrich ikke kunne holde mere, han havde fået et slag og kunne ikke spille videre mere, Srna kom derfor ind og det ville måske hjælpe lidt offensivt i højre side.Kampens nok sidste halvleg startede og vi kom godt fra start med et par flotte kombinationsspil, som der desværre ikke førte til det store. 25 minutter inde i 2. halvleg skete det der bare ikke måtte ske, på et hjørnespark hoppede Johan Djourou højest og headede dem i front, samtidigt fik Srna et mindre slag, ikke et der krævede en udskiftning, og eftersom jeg havde foretaget mine to sidste udskiftninger allerede i et sats efter at kunne komme foran, var det ikke muligt at skifte ham. Der skete ikke det store i den sidste halve time. Vi havde nogle pæne chancer men vi kunne ikke få dem ind, og Arsenal gik mere eller mindre fortjent videre. Vi kunne dermed vinke farvel til vores europa eventyr denne sæson.
Næste update: We are the...
TheHansibush
Reserveholdsspiller
«
Svar #134:
17 Nov 2010, 14:00 »
Rigtig flotte updates
Trist at ryge ud på sådan et resultat
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
16
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »