home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1230 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Nordens flagskib
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Nordens flagskib  (Læst 48493 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt

Sv: Nordens flagskib
« Svar #90: 19 Sep 2010, 22:49 »

Nordens Flagskib

FCK stikker af

I fjerde runde af pokalturneringen skulle vi møde Næstved og det betød spilletid til reserverne. Og det begyndte som forventet. Allerede efter 7 minutter blev Bruno fældet i feltet og Farnerud omsatte straffesparket. Selvom vi var altdominerende i første halvleg kunne vi ikke få bolden i mål og vi gik derfor til pause 1-0. Farnerud fik en stor hovedstøds chance lidt inde i anden halvleg, men headede tæt forbi mål.  2-0 målet kom dog som forventet. Det var Kristoffer Larsen, der stod for det mål. Det blev også 3-0 efter en genial frisparkskombinatio n. Mens Næstved forsvarene ikke var klar tog Kristoffer Larsen hurtigt frisparket og trillede bolden til side til Daniel Wass, der bragede bolden ind fra 25-30 meter. Kampen sluttede 3-0 og vi er videre til kvartfinalen, hvor vi skal møde AaB på udebane.

Og netop AaB var modstander i vores næste kamp. Dog i ligaen. Denne gang var det på hjemmebane og bestyrelsen forventede omkring 33 tusind tilskuere, altså fuldt stadion. Vi fik en forrygende start på kampen da Farnerud bragte os foran allerede efter 4 minutters spil. Jallow ville også være med og efter 16 minutter gjorde han det til 2-0. Minuttet senere fik Ronni Schwartz en kæmpe friløber, men heldigvis vandt Stephan Andersen duellen. På efterfølgende kontra var det Jallows tur til, at have en stor chance, men han brændte i den omgang. AaB fik endnu en stor chance lidt efter og denne gang var det Fredheim Holms tur til, at brænde.  AaB blev desværre ikke ved med, at brænde chancer og efter en halv time havde Chris Rolfe reduceret til 2-1. Efter en god AaB-periode kom vi godt igen og kom foran 3-1 ved Martin Bernburg. Efter halvlegen kom AaB igen i gang da Chanko sendte et flot frispark i mål. Det var en rigtig målrig kamp og efter 65 minutter kom endnu et. Jallow scorede sit andet mål i kampen og gjorde det til 4-2. Bernburg gjorde det til både 5-2 og 6-2 i kampens slutning. Det sidste mål på et straffespark.

Næste kamp var mod rivalerne fra Aarhus og vi skulle møde dem på udebane. AGF har spillet overraskende godt i denne sæson og ligger på en 4. plads. AGF lagde godt ud, men det var alligevel os med kampens første store chance. Farnerud driblede sig igennem feltet, men fik afsluttet med sit svage højre ben. Farnerud var igen farlig lige inden halvleg, men Steffen Rasmussen tog sig af forsøget. AGF havde mange forsøg, men ikke nogen store chancer. Dem havde vi til gengæld nogle af. Tilbagevendte Stokkelien havde et godt forsøg lidt ude for feltet, men igen tog målmanden bolden. Efter det fik Stokkelien en friløber, men kunne ikke passere målmanden. Martin Jørgensen havde et godt forsøg for AGF kort før tid, men heldigvis var Stephan Andersen klar. Jallow var tæt på, at vinde kampen for os, men igen tog Steffen Rasmussen forsøget tæt under mål. Kampen endte desværre 0-0 selvom vi havde flere gode forsøg.

Så var det tid til, at spille vores kvartfinalekamp i pokalen mod AaB. Et svært opgør, men jeg håbede stadig på, at vi kunne gå videre.  Alligevel fik mange af reserverne lov, at starte inde. Duoen Stokkelien og Bruno startede sammen i front og førstnævnte havde kampens første større chance efter knap 10 minutter, men scorede ikke. Og så kom målet endelig efter 26 minutter. Stokkelien scorede sit første mål, efter en god stikning fra Kristoffer Larsen, og det må siges at være et godt tidspunkt. Efter en halv time bragte Bruno os yderligere foran og nu stod den 2-0. Det blev en meget kort 2-0-føring, for i angrebet efter scoret Chris Rolfe til 2-1. Vi var et bedre hold end AaB i den kamp, og vi kom da også foran 3-1 ved Bruno. Det blev også kampens resultat og i semifinalen skal vi møde AGF. Den anden semifinale bliver mellem Lyngby og FCK. Hvis alt går vel møder vi FCK i finalen.

FCK har langt om længe smidt point og dette skete i hjemmekampen mod AaB. Vi havde gode muligheder for, at udnytte dette da vi skulle spille mod Fredericia på udebane. Vi startede med en kæmpe dobbeltchance i starten af kampen. I første omgang var det Jallow, der brændte og bagefter var det Kristoffer Larsen. Det blev min anden angriber, Stokkelien, der bragte os i front. Og bare to minutter senere var Jallow igen på pletten. Det var hans ligamål nummer 16 i 14 ligakampe. Men Jallow stoppede ikke der, for efter hans første mål gik der bare 16 sekunder og så var Jallow dobbelt målscorer. Jallow opfangede en bold fra Fredericia-midtbanen og løb ned mod forsvaret, driblede forbi og scorede til 3-0. Jallow var onfire i den kamp og efter 34 minutter fik han sit hattrick. Der var dog lidt skår i glæder, da Kristoffer Larsen blev skade kort før halvleg. Ind kom Mike Jensen. Bernburg blev skiftet ind i anden halvleg og han var også klar med mål. Nu stod den 5-0. Og det blev også kampens resultat.

Næste kamp var en vigtig en af slagsen, det var nemlig hjemmekampen mod OB. Og selvom de ikke ligger til i ligaen, så har de stadig et godt hold. Alle troede at Jallow havde scoret efter få minutter, men der blev dømt frispark fordi Jallow var for voldsom ved Carroll. Men målet kom, og efter 3 minutters spil var det angrebskollegaen Mads Stokkelien, der scorede til 1-0. Vi skulle bare 8 minutter hen i kampen før vi førte 2-0 og som så mange gange før var det Jallow med målet. Det var ikke kun angrebet, der kunne lave mål. Det samme kunne vores forsvar nemlig og Schlebrügge gjorde det til 3-0 på et hjørnespark. Efter halvlegen var Schlebrügge igen farlig, men denne gang ramte han overlæggeren. Der var ikke mange chancer i anden halvleg. Vi havde dog endnu et forsøg på overlæggeren da Jens Stryger lavede et flot langskud. En flot første halvleg fra vores side var nok og kampen endte 3-0.

Næstsidste kamp i efterårssæsonen skulle spilles mod FCN på udebane. Endnu en gang var duoen i front Stokkelien og Jallow, og som den avanceret playmaker havde Jens Stryger Larsen fået lov, at spille pladsen. Jallow indledte med en friløber, men afsluttede svagt. Og få minutter senere havde FCNs Granskov et kanonskud på overlæggeren. Farnerud var i hopla og efter 13 minutter sendte han et flot skruet skud i mål fra omkring 20 meter. Vi havde svært ved, at skabe chancer og det var faktisk FCN, der stod for de fleste af dem. Dog ingen, der for alvor var farlige. Bernburg var blevet skiftet ind efter pausen og han var tæt på, at bringe os yderligere i front, men hans skud gik i sidenettet. Lidt efter var det FCNs tur til, at være farlige da de ramte overlæggeren efter et hjørnespark. Jallow var tæt på, at gøre det til 2-0 efter han havde driblet sig igennem forsvaret, men han afsluttede for svagt. Nordsjælland var igen farlige 8 minutter før tid, da de igen ramte jeg overlæggeren. De pressede voldsomt på til sidst, men vi holdt hjem og fik 3 vigtige point. Farnerud og Jallow blev begge skadet før den vigtige kamp mod FCK.

Så var det tid til, at tage imod FCK. De havde inden kampen et forspring på hele 7 point, så der skulle en sejr til, hvis mesterskabet skulle være realistisk. Jallow og Farnerud var som sagt skadet, men til gengæld var Kristoffer Larsen klar igen efter skade. Det var en rimelig rolig start uden de helt store chancer. Efter 15 minutter viste vi tænder for første gang, da Jens Stryger fik en aflevering indenom backen, men han skød forbi fjerneste stolpe. Efter 23 minutter var vi utrolig tæt på, at komme foran i to omgange. Først headede Schlebrügge bolden på overlæggeren og riposten faldt ned til en helt fri Skjønsberg, der kastede sig frem i bolden, men headede på utrolig vis bolden ved siden af stolpen. Angrebet efter viste FCK for første gang tænder og her var det N’Doye, der havde en halv friløber, som han afsluttede dårligt. Vi var stadig ovenpå og i det 36. minut havde Bruno en stor chance. Vi var klart bedst i første halvleg, men pausestillingen blev alligevel 0-0. Efter pausen fik vi igen en friløber, men Kristoffer Larsen brændte i den omgang.  FCK har lejet det tjekkiske tårn, Tomas Necid for denne sæson og desværre sprang han højest inde i feltet og headede bolden ind til FCK føring. Lidt efter fik Bruno fik bolden i mål, men der var uheldigvis offside. Santin gjorde det til 2-0 med et kvarter igen og så var kampen nærmest lukket. Meget ufortjent, men de havde også været gode til, at udnytte deres chancer. Vi faldt helt sammen og det nåede også, at blive 3-0, igen ved Santin. Vi kunne bare ikke score og Bruno nåede, at brænde endnu en friløber med 10 minutter igen. 2 minutter senere gjorde han dog lidt af skaden god igen, da han gjorde det til 1-3. Bruno nåede endda, at ramme stolpen 2 minutter inde i overtiden, men det ændrede ikke på det samlede billede. FCK vandt ufortjent 3-1, men de kendte alligevel deres besøgelsestid og det gjorde vi ikke.  Vi er nu 10 point efter FCK ved vinterpause og det ligner mission impossible at indhente dem.

Lige en lille fodnote til sidst. Kristoffer Larsen har fået sin landsholdsdebut i en alder af 17. Jeg håber selvfølgelig, at kunne holde på ham i lang tid.

Næste update: Vinterpause

« Seneste Redigering: 19 Sep 2010, 23:00 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #91: 20 Sep 2010, 12:04 »

Nordens Flagskib

Vinterpause

Vi har igen været godt repræsenteret ved den årlige prisuddeling. Kristoffer Larsen tog årets unge spiller i Danmark. Samtidig havde vi hele 5 spillere på årets hold. De 5 var Stephan Andersen, Michael Jakobsen, Andreas Randrup, Kristoffer Larsen og Martin Bernburg. Så blev Jallow meget skuffende kun nummer 2 i årets spiller i Sas ligaen. N’Doye tog titlen, men havde scoret 6 mål færre i lige mange opgør som Jallow. Han havde et marginalt bedre gennemsnit, der lød på 0,05. Stephan Andersen blev igen nummer 2 som årets målmand. Farnerud lavede årets bedste mål og Jallow blev nummer 2.

Igen har det været et stille vintertransfervindu e fra min side, da jeg ikke har kunne finde nogen jeg syntes kunne forstærke holdet. Det blev alligevel til en enkelt transfer. Til min store fornøjelse har jeg gaflet Mikkel Thygesen på fri transfer fra FCM og han skifter 1. Juli 2011. Jeg har også fået forlænget kontrakerne med de to unge danske talenter, Jens Stryger Larsen og Kristoffer Larsen. Jeg har også fået tilknyttet to engelske trænere, der skal træne henholdsvis afslutninger og forsvarsspil.

Jeg har selvfølgelig også spillet de obligatoriske venskabskampe inden ligaen igen går i gang, og det er gået udmærket. I første kamp skulle vi spille mod Derry City. En kamp, der gav uofficiel debut til Petter Vaagan Moen. Kampen blev vundet 8-0 og Petter scorede en enkelt gang. Vi har generelt scoret massere af mål i venskabskampene. Anden kamp blev vundet også vundet med 8-0. Kampen mod LFA blev desværre en lidt kedelig kamp. Vi vandt dog 4-1, men Mike Jensen blev skadet i 3 måneder. Sidste kamp, der var mod Brønshøj, blev vundet 4-0. Nyindkøbet Petter Vaagan Moen har spillet ganske godt og han har scoret 3 gange i 3(1) kampe.  10 dage før første kamp i forårssæsonen mod Esbjerg blev Stephan Andersen skadet i 4 uger.

Næste update: Mission Impossible Del 1

Din Vej 2019

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #92: 20 Sep 2010, 13:16 »

Det er da ærgeligt med de skader. Vi må ikke håbe Stephans skade kommer til at koste, dog er jeg sikker på at Mike kan undværes (i spillet) Tunge

Hvilken rolle bruger du til Jallow siden han er så frygtindgydende?

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #93: 20 Sep 2010, 13:37 »

Det er da ærgeligt med de skader. Vi må ikke håbe Stephans skade kommer til at koste, dog er jeg sikker på at Mike kan undværes (i spillet) Tunge

Hvilken rolle bruger du til Jallow siden han er så frygtindgydende?

Ja det var lidt ærgerligt med Stephans skade. Mike kunne godt undværes, da jeg har Kristoffer Larsen på hans plads Smiley

Jallow bliver brugt som skarpretter og så har jeg gjort ham til targetman og han får stikninger i dybden. Men har godt nok aldrig prøvet, at han har scoret så mange mål. Bare lidt ærgerligt, at de andre angribere ikke score så mange.

Din Vej 2019

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #94: 20 Sep 2010, 14:02 »

Kristoffer Larsen går jeg ud fra er en regen?

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #95: 20 Sep 2010, 14:04 »

Kristoffer Larsen går jeg ud fra er en regen?

Ja det er han. Her er hans seneste SS Smiley

Det skal lige siges, at han har spillet 2 A-landsholdskampe siden det SS Smiley

Din Vej 2019

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #96: 20 Sep 2010, 14:23 »

Vildt nok, var det en regen der var der fra starten?

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #97: 20 Sep 2010, 14:25 »

Vildt nok, var det en regen der var der fra starten?

Ja det var han. Fandt ham i første sæson Smiley

Din Vej 2019

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #98: 20 Sep 2010, 21:46 »

Nordens Flagskib

Mission Impossible Del 1

Så er vi klar til, at indlede jagten mod FCK. Forspringet er på 10 point og hvis vi skal have nogen chance for, at hente det forspring skal vi vinde den første kamp i forårssæsonen mod Esbjerg.

Brøndby v Esbjerg 6.Marts 2011
Brøndby opstilling 4-2-2-2: M.Tørnes, A.Randrup, M.Skjønsberg, M.Schlebrügge, A.Bjelland, K.Larsen, P.Jatta, A.Farnerud, M.Krohn-Dehli, O.Jallow, M.Stokkelien.
Esbjerg opstilling 4-4-2: L.Winde, P.Nymann, T.Gaardsøe, F.Risp, M.Nurmi, S.Rieks, J.Jørgensen, M.Vendelbo, J.Mehl, A.Daud, T.Janssen

Vi startede godt og efter 10 minutter kom kampens første store chance. Jallow fik en friløber, men kunne ikke passere Lars Winde i målet. Farnerud fik en god stikning fra Kristoffer Larsen, men igen tog Lars Winde forsøget. Vi dominerede første halvleg, men pausestillingen blev 0-0. Krohn-Dehli havde spillet en sløj halvleg og Petter Vaagan Moen kom ind i stedet for. Jallow havde igen chancen for, at bringe os foran få sekunder inde i anden halvleg, da han blev spillet helt blank af Kristoffer Larsen, men han afsluttede dårligt. Kristoffer Larsen driblede sig igennem feltet og var tæt på, at bringe os i front, men også han skød ved siden af. Stokkelien blev skadet efter en times spil og Bernburg kom ind i stedet. Og kort efter sin indskiftning var Bernburg så alene igennem, men han brændte også. Med et kvarter igen sendte jeg Bruno på banen og tog Schlebrügge ud. Med bare 3 minutter igen kom forløsningen endelig og det var den netop indskiftede mand Bruno, der gjorde det til 1-0. Esbjerg var tæt på lidt efter, men Tørnes stod klar. Kampen endte 1-0 og vi fik 3 vigtige point. FCK vandt 4-2 over FCM på udebane, så forspringet er stadig på 10 point.

Lyngby v Brøndby 9.Marts 2011
Lyngby opstilling 4-2-3-1: R.Perdersen, J.Brandrup, L.Éger, L.Tauber, B.Hamalainen, M.Bertolt, K.Kristensen, Y.Avci, E.Larsen, A.Sørensen, P.Mortensen
Brøndby opstilling 4-2-2-2: M.Tørnes, D.Wass, P.Kanstrup, M.Bischoff, M.Jakobsen, K.Larsen, P.Jatta, P.Moen, J.Larsen, O.Jallow, M.Bernburg.

Kampen mod Lyngby skulle selvfølgelig også vindes, hvis vi skulle have nogen chance for, at hente FCK. Lyngby bed fra sig i indledningen da de en høj bold ramte overlæggeren. Kort efter scorede Jallow sit sæsonmål nummer 20 og gjorde det til 1-0. Efter 17 minutter fandt Petter Vaagan Moen flot Bernburg inde i feltet og han gjorde det til 2-0. Efter lidt mere end en times spil gjorde Jallow det så til 3-0 efter en flot frispilning af Kristoffer Larsen. Vi fik dermed de 3 point, men desværre gjorde FCK det samme, da de vandt over Randers med 3-1. 

Brøndby v FC Midtjylland 12.Marts 2011
Brøndby opstilling 4-2-2-2: M.Tørnes, A.Randrup, M.Skjønsberg, M.Schlebrügge, A.Bjelland, K.Larsen, P.Jatta, A.Farnerud, M.Krohn-Dehli, O.Jallow, M.Bernburg.
FC Midtjylland opstilling 4-4-2: J.Lössl, K.De Wree, K.Ipsa, M Parkhurst, J.Juelsgård, D.Olsen, J.Poulsen, I.Uzochukwu, J.Borring, B.Collins, K.Lorentzen

Kampen mod FCM startede som lyn og torden. Martin Bernburg fik en stor chance allerede efter 17 sekunder, men Lössl tog den. På trods af vores gode start var det alligevel midtjylland, der kom foran. Kasper Lorentzen blev spillet flot fri og scorede sikkert. Bernburg var igen farlig lidt efter og havde et godt hovedstød efter et indlæg, men han headede lige på målmanden. Efter en halv time kom vores mål så, efter flere gode forsøg, og det var Jallow, der udnyttede en friløber. Farnerud var tæt på, at øre det til 2-1, men Lössl reddede igen flot. I pausen blev Vaagan Moen og Stokkelien skiftet ind i stedet for Bernburg og Farnerud. Jallow burde i den grad have bragt i font lidt efter pause, men han skød højt over mål. Han gjorde dog skaden god igen og efter 68 minutter bragede han bolden i mål til 2-1. Jonas Borring havde et godt forsøg efter 77 minutter, men Tørnes var klar. Kampen endte 2-1 og vi fik endnu en vigtig sejr. FCK tabte til AGF med 2-1 og så er forspring "kun" på 7 point.

Silkeborg v Brøndby 20.Marts 2011
Silkeborg opstilling 4-1-2-1-2: L.Heinze, S.Joseph-Reinette, J.Larsen, T.Bælum, Tømrer, M.Ørnskov, F.Hansen, C.Poulsen, M.Svensson, D.Flinta, R.Lekic
Brøndby opstilling 4-2-2-2: M.Tørnes, D.Wass, M.Skjønsberg, A.Bjelland, M.Jakobsen,  K.Larsen, P.Kanstrup, P.Moen ,M.Krohn-Dehli, M.Bernburg, M.Stokkelien.

Vi skulle forsøge, at fortsætte med at ligge pres på FCK efter deres pointtab i sidste runde. Forspringet er stadig stort, men det kan lade sig gøre. Jallow var til landskamp, så Bernburg tog hans plads. Desværre blev han skadet efter 4 minutter og så tog Bruno hans plads. Kampen var utrolig død og det mest opsigtsvækkende var da Krohn-Dehli måtte gå ud med en halvskade efter 30 minutter. Farnerud kom ind. Lidt inde i anden halvleg var farlige da et afrettet indlæg fra Wass ramte overlæggeren. Frank Hansen fik kampens største chance efter en time, men Tørnes tog forsøget. Farnerud var tæt på, at bringe os foran efter en god stikning fra Bruno. Petter Vaaan Moen burde have scoret efter 68 minutter, men han bragede bolden over mål. Der var ikke råd til, at smide point og med et kvarter igen blev alle mand kastet frem. Farnerud ramte overlæggeren i overtiden efter et indlæg, men mere blev det ikke til og vi smed dermed 2 point til FCK. Forspringet oppe på 9 point. 

OB v Brøndby 3.April 2011
OB opstilling 4-4-2: R.Carroll, E.Ruud, A.Christensen, T.Bah, T.Johansen, R.Gíslason, A.Johansson, K.Hansen, J.Absalonsen, Mantorras, P.Utaka
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, M.Skjønsberg, A.Bjelland, M.Jakobsen,  K.Larsen, P.Jatta, A.Farnerud ,M.Krohn-Dehli, O.Jallow, Bruno.

OB havde skuffet indtil videre i sæsonen og lå nummer 8 efter 21 kampe. FCK havde igen tabt og nu skulle vi bruge en sejr, hvis vi nogensinde skulle hente dem. Bruno var farlig i kampens indledning, men afsluttede med sit svage venstreben og Carroll kunne nemt skubbe den ud til hjørnespark. Og på det efterfølgende hjørnespark ramte Bjelland overlæggen. Efter en halv time fik angriberen Mantorras fra OB en kæmpe chance, men han skød lige på tilbagevendte Stephan Andersen. Minutter efter viste Bruno sin farlighed og gjorde det til 1-0 på et flot langskud med venstreskøjten. OB var tæt på, at svare igen med det samme efter en dødbold, men bolden blev reddet på stregen. Lige efter pausen var OB igen farlige og denne gang var det Utaka, der havde en friløber, men fik ikke ordentlig træf på bolden. Krohn-Dehli blev skadet lidt efter og Petter Vaagan Moen tog hans plads. Jallow var blevet lukket godt ned hele kampen, men efter 62 minutter var han over en løs bold i feltet og gjorde det til 2-0. Det var ikke fortjent, men med et kvarter igen gjorde Bjelland det til 3-0 da han headede bolden i mål efter et hjørnespark. I kampens slutning gjorde Jallow, på kanten af offside, det til slutresultatet 4-0. Nu er forspringet på 6 point til FCK. Jallow har på nuværende scoret imponerende 25 ud af vores 45 mål i ligaen. 

Vi har indtil videre hentet 13 point i de første 5 kampe og har en målscorer på 10-1. FCK har hentet 9 point og vi har dermed hentet 4 point og med en indbyrdes kamp tilbage kan det godt lade sig gøre. Måske.

Næste update: Mission Impossible Del 2

Din Vej 2019

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #99: 21 Sep 2010, 07:17 »

Godt du henter lidt ind, nu får vi at se om du kan hente dem, men held og lykke! Smiley
Og du skriver stadig rigtigt godt. Thumbs Up

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #100: 21 Sep 2010, 12:28 »

Godt du henter lidt ind, nu får vi at se om du kan hente dem, men held og lykke! Smiley
Og du skriver stadig rigtigt godt. Thumbs Up

Jo tak Smiley

Næste update kommer snart Smiley

Din Vej 2019

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #101: 21 Sep 2010, 12:43 »

Nordens Flagskib

Mission Impossible Del 2

Randers v Brøndby 6.April 2011
Randers opstilling 4-4-2: D.Ousted, J.Damborg, I.Ahmed, A.Egholm, F.Singbo, B.Cruz, H.Andreasen, T.Sane, H.Ouichou. Y.Movsisyan, S.van Dijk
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, M.Skjønsberg,  A.Bjelland, M.Jakobsen,  K.Larsen, P.Jatta, A.Farnerud, M.Krohn-Dehli, O.Jallow, Bruno.

Randers var farlige fra start og Sane ramte overlæggeren efter en god frisparkskombinatio n. Vi viste ikke noget før efter 25 minutters spil, hvor Jallow slap igennem Randers-forsvaret, men Ousted hev en flot redning op af hatten. Jallow gjorde det dog godt lidt efter. Han fik bolden lidt inde på Randers banehalvdel og rundede sin direkte oppasser, Egholm. Derefter løb han ned mod målet og løb i mellem to Randers-forsvare og alene med Outsted tog han revanche og scorede sikkert. Randers fik en friløber få minutter senere, men brændte på Stephan Andersen. Ellers skete der ikke andet i første halvleg og den endte 1-0. Bruno var træt og havde samtidig spillet dårligt. Han røg derfor ud og da jeg ikke havde nogen angriber på bænken, kom Kanstrup ind og vi spillede nu 4-3-3. Randers kom på 1-1 efter 53 minutter da Hans Henrik Andreasen scorede på et frispark. Kristoffer Larsen blev skadet lidt efter og ind kom Jens Stryger. Jallow burde have bragt os i front, men kunne ikke udnytte sin friløber. Med 9 minutter igen stod den stadig 1-1 og så blev alle mand smidt frem. Petter Vaagan Moen var kommet ind og han fik en friløber lidt efter, men han brændte. Og på det næste hjørnespark var Bjelland tæt på. Kampen endte 1-1 og vi smed igen point.

Brøndby v AGF 9.April 2011
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, D.Wass, M.Skjønsberg,  A.Bjelland, M.Jakobsen,  K.Larsen, P.Jatta, P.Moen, J.Larsen, O.Jallow, Bruno.
AGF opstilling 4-4-2: S.Rasmussen, A.Sorin, D.Thomassen, M.Howard, A.Eckersley, S.Petersen, J.Gjesing, J.Lucena, D.Devdariani, S.Kapidzic, D.Williams

Det var i princippet et topopgør da vi (nummer 2) tog mod AGF (nummer 3). Det var en stille indledning på kampen. Det første farlige forsøg stod AGF for, da Devdariani skød på stolpen. Jens Stryger Larsen stod for vores første forsøg da han blev spillet inden om af Kristoffer Larsen, men han skød lige på mål. Pausestillingen blev 0-0. Få sekunder inde i anden halvleg var Bruno på spil og prøvede, at lobbe den over Rasmussen i målet, men han tog forsøget. AGF kom foran bare 2 minutter senere ved Devdariani, hvor forsvaret tog sig en ordentlig blunder. Efter 51 minutter havde Kristoffer Larsen et drøn på overlæggeren langt udefra. Vi pressede voldsomt på i resten af kampen og med 5 minutter igen scorede Jens Stryger da hans langskud blev rettet af. Der skete ikke mere resten af kampen, og det virker igen umuligt at hente FCK. Forspringet er tilbage på 10 point. 

AGF v Brøndby 13.April 2011 Semifinale i pokalturneringen
AGF opstilling 4-4-2: S.Rasmussen, A.Eckersley, D.Thomassen, M.Howard, M.Bergvold, S.Petersen, J.Lucena, M.Nielsen, D.Devdariani, S.Kapidzic, D.Williams
Brøndby opstilling 4-2-2-2: M.Tørnes, D.Wass, M.Bischoff, P.Kanstrup, J.Frederiksen,  K.Larsen, P.Jatta, P.Moen, J.Larsen, Bruno, O.Jallow.

Selvom det var semifinalen havde jeg givet chancen til de unge og reserverne. Der skal jo trods alt spilles en returkamp og hvis det gik helt galt, kunne det forhåbentlig reddes der. AGF var dominerende i kampens indledning og havde store chancer. Dioh Williams snørede Bischoff og så var der frit løb mod mål, men Tørnes forsøget flot. AGf var klart det hold, der skabte flest chancer, men Tørnes tog dem alle. I den anden ende var Bruno og Jens Stryger dem med de bedste forsøg, men begge afsluttede for dårligt. Efter 53 minutter var Jallow tæt på, men Steffen Rasmussen fik fingerspidserne på. Med 12 minutter igen havde Farnerud et flot skruet skud, der desværre ramte stolpen. Og lidt efter var det Brunos tur til, at ramme træværket da hans skud tog overlæggeren. Bare få minutter senere fandt Kristoffer Larsen på genial vis Bruno i dybden og han havde nærmest en halv tønde land. Men han skød lige på målmanden. AGF var klart bedst i første halvleg og vi klart bedst i anden halvleg, men ingen hold kunne score og kampen endte 0-0.

Brøndby v Fredericia 17.April 2011
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, M.Skjønsberg, A.Bjelland, M.Jakobsen, K.Larsen, P.Jatta, A.Farnerud, M.Krohn-Dehli, O.Jallow, M.Stokkelien
Fredericia opstilling 4-2-3-1: S.Olsen, H.Smedegaard, D.Sereinig, J.Kristoffersen, M.Gravesen, M.Timm, S.Schmidt, J.Blicher, T.Knudsen, K.Saka, M.Friis

Et godt samarbejde mellem Jallow og Stokkelien var lige ved, at give mål efter 10 minutter, men Stokkelien headede over mål. 10 minutter senere kom vores føringsmål. Stokkelien gjorde lidt af skaden god da han lagde afleveringen bag om forsvaret til Farnerud, der nemt kunne score. Lidt efter blev Jatta skadet og Kristoffer Larsen blev halvskadet, så de måtte begge gå ud. Ind kom Kanstrup og Jens Stryger. Stokkelien var manden med 2-0 målet og kom efter et flot langskud, der blev halvflugtet i mål. Bjelland lukkede reelt kampen lidt før halvleg med sit mål til 3-0. Vi havde flere gode forsøg i anden halvleg, men alligevel var det Fredericia, der scorede det næste mål. 3-1 blev også kampens resultat. FCK spillede uafgjort med OB, så nu er der 8 point op med 8 kampe tilbage. 

AaB v Brøndby 20.April 2011
AaB opstilling 4-4-2: K.Zaza, K.Bøgelund, K.Wæhler, L.Nielsen, J.Rossini, C.Rolfe, L.Chanko, R.Würtz, R.Schwartz, J.Curth, D.Holm
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, D.Wass, M.Skjønsberg, A.Bjelland, M.Jakobsen, K.Larsen, P.Jatta, A.Farnerud, M.Krohn-Dehli, O.Jallow, M.Bernburg

Næste kamp efter AaB-kampen var mod FCK, så det var vigtigt, at vinde hvis vi skulle have den mindste chance. Første halvleg var uden de helt store chancer. Vi havde den farligste chance ved Farnerud, men han afsluttede dårligt. Efter 46 slog Jallow til som så mange gange før og gjorde det til 1-0 på en flot solotur. 9 minutter senere begik Michael Jakobsen straffespark da han fældede Ronnie Schwartz og Fredheim Holm scorede sikkert. Jallow ville det anderledes og efter 70 minutter afsluttede han en flot kontra fra vores side. I det 90. minut skete der det, der bare ikke måtte ske. Ronnie Schwartz fik bolden inde i felte og lagde et fladt indlæg som Stephan Andersen fumlede i mål. Kampen endte 2-2 og vi mistede igen vigtige point.

FCK v Brøndby 20.April 2011
FCK opstilling 4-4-2: J.Wiland, Z.Pospech, M.Bjärsmyr, M.Jørgensen, A.Tamboura, C.Santin, H.Nørregaard, W.Kvist, O.Wendt, T.Necid, D.N'Doye
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, M.Skjønsberg, A.Bjelland, M.Jakobsen, K.Larsen, P.Jatta, A.Farnerud, M.Krohn-Dehli, O.Jallow, M.Stokkelien

Der var egentlig ikke andet, at spille om end æren i den kamp. FCK kunne vi kun nå matematisk, så vi håbede bare på en god kamp. Allerede efter 36 sekunder fik Hjalte Nørregaard kampens første forsøg, der også var en ret stor chance, men han skød for langt udefra til for alvor, at sætte Stephan Andersen under pres. Krohn-Dehli kom med vores første gode forsøg efter 22 minutter, men skød lige på Wiland. Efter en halv time scorede FCK kampens første mål. William Kvist lagde et indlæg ind i feltet, der blev rettet af og så røg bolden hen til Santin, der nemt kunne score. Bare 3 minutter efter stod den 2-0 da forsvaret tog en blunder på et N'Doye indlæg og så kunne Tomas Necid nemt headede 2-0 målet ind. FCK dominerede kampen og gik til pause 2-0. Stik i mod spil og chancer kom vi på 2-1 da Petter Vaagan Moen headede bolden i mål fra en spids vinkel. Det var en høj bold, der røg ind i feltet og Wiland prøvede, at nå den først, men Petter kunne altså heade den ind. Ellers var det en stille halvleg indtil N'Doye med 3 minutter igen gjorde det til 3-1 på et flyvende hovedstød. Afstanden ser ud til, at blive endnu større til FCK i år, og det er rimelig skuffende med alle de handler jeg har lavet. Nu skal anden pladsen sikres og der er pt. 4 point ned til AGF.

Brøndby v AGF 27.April 2011 Semifinale i pokalturneringen
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, D.Wass, M.Skjønsberg, M.Bischoff, J.Frederiksen, K.Larsen, A.Bjelland, P.Moen, J.Larsen, O.Jallow, Bruno
AGF opstilling 4-4-2: S.Rasmussen, A.Sorin, D.Thomassen, J.Gjesing, L.Assemoassa, S.Petersen, M.Bergvold, M.Nielsen, D.Devdariani, S.Kapidzic, D.Williams

Allerede efter 3 minutter havde Bruno bragt os på 1-0 og så var kampen i gang. Stephan Petersen var  tæt på, at udligne, men Stephan Andersen reddede flot. Kapidzic gjorde det i det 48. minut det til 1-1 selvom der kun var lagt 2 minutter til, men sådan er det jo. Efter 56 minutter var Kapidzic igen farlig, men denne gang tog Stephan Andersen forsøget. Bruno scorede sit andet mål i kampen med 10 minutter igen og så, så det ud til at vi var videre. Kapidzic var farlig hele kampen igennem og lidt efter vores mål ramte han overlæggeren. Dioh Williams gjorde det onde ved os med 2 minutter igen da han på kanten af offside gjorde det til 2-2. Kampen endte 2-2 og vi får dermed ingen pokaler i år.

Næste update: De sidste kampe

Din Vej 2019

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #102: 21 Sep 2010, 13:03 »

Trist at sæsonen ender så skidt, men så må du jo få 'The Double' i næste sæson. Wink
KUTGW!

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #103: 21 Sep 2010, 13:17 »

Trist at sæsonen ender så skidt, men så må du jo få 'The Double' i næste sæson. Wink
KUTGW!

Går helt sikkert efter, at tage dem næste år  ticked off  Hævet Øjenbryn

Takker Wink

Din Vej 2019

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #104: 21 Sep 2010, 16:22 »

Nordens Flagskib

De sidste kampe

Brøndby v FCN 1.Maj 2011
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, P.Kanstrup, M.Skjønsberg, M.Jakobsen, K.Larsen, A.Bjelland, M.Krohn-Dehli, A.Farnerud, Bruno, M.Bernburg
FCN opstilling 4-2-3-1: J.Hansen, S.Carmelia, C.Horvath, J.Egeris, P.Bengtsson, E.Sviatchenko, P.Bernier, J.Walasiak, S.Christensen, A.Laudrup, A.Granskov

Kristoffer Larsen var tæt på at bringe os i front efter 1 minut, men hans forsøg gik tæt forbi stolpen. Efter 23 minutter gjorde Bruno det så til 1-0. Granskov var uhyre tæt på, at bringe balance i regnskabet efter 53 minutter da han opfanget en løs bold i feltet, men Stephan Andersen klarede forsøget flot. Stokkelien scorede i overtiden, men målet blev underkendt. Kampen sluttede 1-0 og det eneste positive i den kamp var de 3 point.

Esbjerg v Brøndby 4.Maj 2011
Esbjerg opstilling 4-4-2: L.Winde, M.Nurmi, F.Risp, A.Stepanpv, N.Høgh, S.Rieks, M.Vendelbo, J.Jørgensen, A.Daud, J.Kusi-Asare, E.Ukpai
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, D.Wass, M.Skjønsberg, P.Kanstrup, A.Bjelland, K.Larsen, P.Jatta, M.Krohn-Dehli, P.Moen, Jallow, M.Bernburg

Det eneste vi efterhånden havde chancen for, at vinde var topscorertitlen med Jallow. Inden kampen i Esbjerg havde han scoret 28 i 25 kampe og N'Doye havde scoret 25 i 26 kampe. Allerede efter 16 sekunder var Jallow tæt på, men han fik ikke afsluttet med nok kraft. Det var ikke Jallow, men Bernburg, der skulle bringe os i front og det gjorde han efter 26 minutter. Lidt efter halvleg fik Esbjerg udlignet da Søren Rieks nemt kunne prikke en ripost i mål. Lidt efter fik Bernburg muligheden for, at gøre det til 2-1, men han brændte tæt under mål. Randrup fik også en stor mulighed lidt efter, men heller ikke han havde skarpheden, der skulle til. Med 10 minutter igen fik vi den fjerde skade og måtte derfor spille resten af kampen med 10 mand. Petter Vaagan Moen var lige ved, at heade os i front, men headede ved siden af mål. Kampen endte 1-1. N'Doye fik scoret 1 mål i FCKs 3-måls sejr over FCM, så nu er forspringet på 2 mål.

Brøndby v Lyngby 7.Maj 2011
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, D.Wass, M.Skjønsberg, M.Jakobsen, A.Bjelland, K.Larsen, P.Kasntrup, P.Moen, A.Farnerud, Jallow, M.Stokkelien
Lyngby opstilling 4-2-3-1: R.Pedersen, J.Brandrup, L.Eger, M.Tauber, K.Conboy, M.Bertolt, A.Softic, A.Sørensen, A.Christensen, P.Clemencia, P.Mortensen

Jallow har været lidt uskarp på det sidste, og han udnyttede da heller ikke kampens første store chance efter 5 minutter. Jallow var farlig 3 minutter senere, men brændte igen. Jallow prøvede og prøvede i første halvleg, men ind ville bolden ikke. Efter 48 minutter fik Petter Vaagan Moen bolden i kassen, men målet blev underkendt for offside. 10 minutter før tid ramte Michael Jakobsen overlæggeren på et hjørnespark, men ind ville bolden ikke. Vi havde 5 åbne chancer i hele kampen, men ingen af dem gik ind og så endte kampen 0-0

FCM v Brøndby 14.Maj 2011
FCM opstilling 4-4-2: J.Lössl, K De Wree, M.Parkhurst, M.Albrechtsen, J.Juelsgård, J.Poulsen, M.Gomis, M.Thygesen, J.Borring, K.Ilsø, B.Collins
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, P.Kanstrup, M.Skjønsberg, M.Jakobsen, P.Moen, A.Bjelland, A.Farnerud, M.Krohn-Dehli, Jallow, M.Bernburg

Andenpladsen var endnu ikke sikret i det forspringet til AGF kun var på 3 point inden kampen. Men hverken os eller FCM virkede som om vi var kommet ud af omklædningsrummet. Jallow var den første, der ville ændre på dette og efter 30 minutter ramte han stolpen fra en spids vinkel. Ellers var enkelte forsøg på hjørnespark de bedste forsøg de to hold havde. Farnerud var tæt på, i anden halvlegs start, men hans skruede skud gik tæt forbi mål. FCMs gomis var tæt på i kampens slutning, men det var omtrent også den eneste chance i anden halvleg. Det ser ud til vi er gået helt i stå her i turnerings slutning.

Brøndby v Silkeborg 22.Maj 2011
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, D.Wass, P.Kanstrup, A.Randrup, M.Jakobsen, K.Larsen, A.Bjelland, M.Krohn-Dehli, A.Farnerud, Jallow, M.Bernburg
Silkeborg opstilling 4-1-2-1-2: L.Heinze, S.Joseph.Reinette, J.Larsen, T.Bælum, Tømrer, J.Mikkelsen, F.Hansen, C.Poulsen, C.Holst, L.Huldgaard, R.Lekic

Vi startede godt ud, og allerede efter 5 minutter havde Bernburg brats os i front efter et godt oplæg af Jallow. Da den halve time blev rundet stod den 2-0 da Kristoffer Larsen skød bolden i mål fra kanten af feltet. Christopher Poulsen var tæt på, at reducere efter 56 minutter med et godt venstehug, men skuddet var lige på mål. Jallow blev skadet lidt efter og ser dermed ikke ud til, at score flere mål i sæsonen. Afløseren Bruno var klar med et mål allerede 2 minutter efter sin indskiftning. Resten af kampen var et stormløb mod Silkeborgs mål og vi viste endelig lidt af det gode spil vi har spillet det meste af sæsonen. Vi kunne dog ikke udnytte en af de chancer og kampen endte 3-0.

Brøndby v Randers 29.Maj 2011
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, M.Skjønsberg, P.Kanstrup, M.Jakobsen, K.Larsen, A.Bjelland, A.Farnerud, M.Krohn-Dehli, Bruno, M.Bernburg
Randers opstilling 4-4-2: D.Baum, S.Pedersen, I.Ahmed, A.Egholm, S.Jensen, B.Cruz, T.Sane, H.Andreasen, H.Ouichou, S.Bergm S.Dijk

Randers havde alt og kæmpe for, idet de havde 1 point op til stregen før den sidse kamp i ligaen. Det var en målløs første halvleg, men det var Kristoffer Larsen lige ved, at lave om. Han tog en flot dribletur genenm feltet, men hans skud prallede af på overlæggeren. Senere havde samme Kristoffer Larsen et nyt raid ind i feltet, men denne gang skød han lige på målmanden. Efter 61 minutter fik Kristoffer Larsen endelig scoret sit mål da han fra kanten af feltet scorede med et placeret skud. Og bare 3 minutter senere blev det 2-0 ved Krohn-Dehli, der udnyttede et frispark. Farnerud gjorde det med 7 minutter igen det til 3-0 efter en god stikning fra Kristoffer Larsen.

Vi slutter dermed på en 2. plads med skuffende 64 point. Hele 12 point efter FCK. Der er dog et lille plus. Primært FCK har klaret det så godt på de danske holds vegne, at Danmark i næste sæson får 2 hold i CHL og det drager vi nu nytte af. Selvom vi nok får en svær lodtrækning bliver det alligevel spændene.

Din Vej 2019

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010