home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Nordens flagskib
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Nordens flagskib  (Læst 45732 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Nordens flagskib
« : 07 Sep 2010, 18:11 »

Nordens Flagskib

Introduktion

Så er jeg igen klar til at forsøge mig indenfor bloggens verden. Jeg har tidligere blogget med hold som Aston Villa, Q.P.R og Everton og selvom det var sjove spil, så blev det aldrig rigtig til de helt vilde spil. Jeg har ikke haft den helt vilde lyst til FM på det seneste bl.a. fordi jeg ikke har kunne leve mig ordentligt ind i savet. Derfor vender jeg tilbage ynglingsholdet Brøndby IF. Samtidig med det håber jeg, at bloggen kan tilfører spillet noget ekstra og omvendt. Jeg regner med det bliver mit sidste spil med FM 10 og håber at holde bloggen kørende indtil FM 11 udkommer. 

Selve bloggen vil blive skrevet ud fra gamer/manager vinklen og jeg fortæller om de ting jeg oplever i spillet. Jeg vil prøve, at holde det så realistisk som muligt, både i forhold til indkøb og måden jeg vil spille spillet på. Jeg vil spille med Summer updaten lavet af Southside. På den måde vil alle truppene være up to date, og jeg vil derfor heller ikke tillade indkøb i første transfervindue, da alle klubberne jo lige har forstærket sig. Igen for at gøre det realistisk har jeg sat mit ry til automatisk samt gjort min sekundære nationalitet til svensk, da jeg er en 1/8 del svensk. Bloggen vil ikke have den store grafik og andre updates vil ligne denne.

Med hensyn til bloggens titel ved jeg godt, at det ikke er en titel Brøndby kan leve op til for tiden, men det er et af mine mål i bloggen at det bliver sådan.


Info om spillet


Patch: 10.3.0
Database: Stor
Update: Summer update 10/11
Ligaer: Alle spilbar: Danmark (2. Division og over), England (Championship og over), Frankrig (Ligue 2 og over), Holland (Jupiler League og over), Italien (Serie B og over), Spanien (LIGA adelante og over), Tyskland (2. Liga og over)
Alle vis kun: Brasilien (1.Division), Finland (Veikkausliga), Island (Símadeildin), Norge (Tippeligaen), Rusland (Premier Division), Skotland (Premier League), Sverige (Allsvenskan)


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #1: 07 Sep 2010, 18:11 »

Nordens Flagskib

Pokalskab
Sæson 09/10


Uefa League: 4. kval runde (røg ud til Leverkusen)
Pokalturneringen: Vinder (5-1 v Randers)
Sas Ligaen: 2. plads, 75 point (5 fra FCK)




Transfers

Dato: 14.7.2009 Navn: Kristoffer Larsen Land: Danmark Tidligere klub: Hvidovre Pris: Fri transfer

Pokalskab
Sæson 10/11


Uefa League: 4. kval runde (røg ud til Tottenham)
Pokalturneringen: Semifinalen (Nederlag til AGF 2-2)
Sas Ligaen: 2. plads 64 point (12 point fra FCK)




Transfers

Dato: 1.7.2010 Navn: Bruno Land: Brasilien Tidligere klub: Corinthians Pris: 1,5 mio.
Dato: 1.7.2010 Navn: Morten Skjønsberg Land: Norge Tidligere klub: Stabæk Pris: 10 mio.
Dato: 16.7.2010 Navn: Michael Jakobsen Land: Danmark Tidligere klub: AaB Pris: 15 mio.
Dato: 20.7.2010 Navn: Mads Stokkelien Land: Norge Tidligere klub: Start Pris: 6,75 mio.
Dato: 22.7.2010 Navn: Andreas Bjelland Land: Danmark Tidligere klub: FCN Pris: 20 mio.
Dato: 2.12.2010 Navn: Petter Vaagan Moen Land: Norge Tidligere klub: Brann Pris: fri transfer


« Seneste Redigering: 22 Sep 2010, 17:08 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Fernando
Gæst
 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #2: 07 Sep 2010, 18:12 »

Dejligt med en blog om drengene fra vestegnen! Smiley
« Seneste Redigering: 07 Sep 2010, 18:14 af Fernando » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #3: 07 Sep 2010, 18:13 »

Tror/Håber på at det er en blog om Drengene fra vestegnen! Smiley

Det er det jo så nok siden der står det er Tunge
Logged


Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #4: 07 Sep 2010, 18:19 »

jeg følger vestegnens Elite Opstemt
Logged

Lavet Af GadeFM

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #5: 07 Sep 2010, 19:14 »

Dejligt med en blog om drengene fra vestegnen! Smiley

jeg følger vestegnens Elite Opstemt

Tak tak Smiley

Næste update kommer lige om lidt.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #6: 07 Sep 2010, 19:20 »

Nordens Flagskib

Mål for indeværende sæson
Ud over at bestyrelsen og jeg har nogle mål for denne sæson, har jeg også selv nogle ambitioner bl.a. at vi skal være det førende hold i Skandinavien. Først kigger vi på de mål jeg og bestyrelsen er blevet enige om.

  • Sas Liga: Titelkamp
  • Pokalturneringen: Finale
  • Uefa League: Gruppespillet

I Sas Ligaen har jeg valgt kun at sige titeludfordrer, fordi jeg mener det er mest realistisk. FCK bliver ligesom i virkeligheden svære at slå, og hvis vi overrasker, er det jo kun positivt. Jeg mener til gengæld også at jeg har den næstbedste trup i Sas Ligaen, så top 2 burde være realistisk.

I pokalturneringen forventer bestyrelsen at jeg får holdet frem til finalen i turneringen og selvom det også er realistisk bliver det ikke en turnering jeg kommer til at prioritere. Sas Ligaen er selvfølgelig den vigtigste turnering i første sæson og Uefa League kommer ind på andenpladsen. Derfor regner jeg med at bruge en del af de unge spillere i denne turnering.

I Uefa League håber jeg meget vi kan komme i gruppespillet. Der venter en masse penge plus en masse spændene kampe, der også giver noget international erfaring. Dog afhænger det meget af, hvilket hold vi trækker i den sidste knockoutrunde som jeg forventer vi kommer til i sikker stil. Da vi højst sandsynligt bliver useedet i sidste runde får vi en svær modstander og så skal vi virkelig spille op til vores bedste i to kampe. 


Mål for fremtiden

  • Danske mestrer inden for 2 år
  • Nå et europæisk gruppespil inden for 3 år
  • Rangere højere end noget andet hold i norden inden for 4-5 år. Rosenborg (79), FCK (87), BIF (175)
  • At blive danske mestrer mindst 3 gange på 5 år
  • Truppen skal bestå overvejende af skandinaviske spillere

Jeg mener alle disse mål er realistisk og jeg forventer at opnå dem alle. Når der er gået et år vil jeg kigge på, hvor langt jeg er nået.



« Seneste Redigering: 07 Sep 2010, 19:41 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #7: 07 Sep 2010, 19:29 »

god update, og god måde at skrive det på, kan godt lide at du skriver bla. mig og bestyrelsen har nogle mål, fed måde at sætte det op på, og gode mål sætninger, realistiske.

glæder mig til at høre mere Opstemt
Logged

Lavet Af GadeFM

Fernando
Gæst
 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #8: 07 Sep 2010, 19:35 »

Dejlig og enkel update og elsker at du tænker realistisk Wink

KIU!
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #9: 07 Sep 2010, 20:06 »

Glæder mig til at følge en blog om vestegnen, vi mangler virkelig trofæer efterhånden, er også meget glad for du vælger at sige det skal bestå overvejende af skandinaviske spillere.

KIU
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #10: 07 Sep 2010, 20:14 »

god update, og god måde at skrive det på, kan godt lide at du skriver bla. mig og bestyrelsen har nogle mål, fed måde at sætte det op på, og gode mål sætninger, realistiske.

glæder mig til at høre mere Opstemt

Dejlig og enkel update og elsker at du tænker realistisk Wink

KIU!

Glæder mig til at følge en blog om vestegnen, vi mangler virkelig trofæer efterhånden, er også meget glad for du vælger at sige det skal bestå overvejende af skandinaviske spillere.

KIU

Mange tak for jeres kommentarer Smiley Der kommer en ny update imorgen og den vil handle om truppen og taktikken.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #11: 07 Sep 2010, 20:27 »

Troede det var en blog om AGF da jeg så overskriften, så blev lidt skuffet da jeg så det var Brøndby. Meeen. Utrolig velskrevet blog og dejlig opsætning, så det tegner super godt. Gode, realistiske mål du har sat dig, så det er bare kanon. Kigger med her - kiu!

Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #12: 07 Sep 2010, 21:01 »

Troede det var en blog om AGF da jeg så overskriften, så blev lidt skuffet da jeg så det var Brøndby. Meeen. Utrolig velskrevet blog og dejlig opsætning, så det tegner super godt. Gode, realistiske mål du har sat dig, så det er bare kanon. Kigger med her - kiu!

Smiley

Takker for kommentaren Smiley Da jeg ikke kan meget indenfor grafik er opsætningen jo det eneste jeg har, og så er det da rart at du kan lide den. Ved at prøve at holde det realistisk tror jeg også det bliver et mere spændene og mere udfordrerne save Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Fernando
Gæst
 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #13: 07 Sep 2010, 21:12 »

Glæder mig håber dog at du vil satse på talenter Wink
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #14: 07 Sep 2010, 21:16 »

Der skal nok blive plads til et talent eller to, hvis de præsterer Wink
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010