home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 496 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Nordens flagskib
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Nordens flagskib  (Læst 45897 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #105: 21 Sep 2010, 21:36 »

Ganske udmærket sæson! Man kan absolut ikke forvente at du hiver mesterskabet hjem allerede. Da du startede spillet var du på forhånd langt efter FCK's klasse, så det er vist en okay tid i BIF indtil videre Thumbs Up

Lad os få et SS af Kristoffer Larsen som det ser ud nu Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #106: 21 Sep 2010, 21:39 »

Sådan ser den unge guldklump ud Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #107: 21 Sep 2010, 21:44 »

Guldklump er vist det rette ord. Klasse af dig at finde ham så tidligt Thumbs Up - Mike er vist bare reserve? Wink
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #108: 21 Sep 2010, 21:48 »

Guldklump er vist det rette ord. Klasse af dig at finde ham så tidligt Thumbs Up - Mike er vist bare reserve? Wink

Han er ved, at være fortid i klubben når nu Mikkel Thygesen også kommer til klubben Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #109: 21 Sep 2010, 21:53 »

Hehe, du burde også kunne få en god sjat penge for ham Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #110: 21 Sep 2010, 21:55 »

Hehe, du burde også kunne få en god sjat penge for ham Smiley

Mon ikke Smiley

Bloggen har btw. lige rundet læser nummer 3000 Opstemt

Tak til de mange læsere Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #111: 22 Sep 2010, 17:04 »

Nordens Flagskib

Sæsonopsummering

Ligesom sidste sæson, skal denne også opsummeres og det gik jo ikke lige så godt som sidst.

  • Uefa League: Gruppespillet (Ikke bestået)
  • Pokalturneringen: Finale (Ikke bestået)
  • Sas Liga: Vinder (Ikke bestået)

Lad os starte med den første turnering jeg røg ud af, nemlig Uefa League. Vi fik en uforskammet svær lodtrækning i Tottenham, og videre avancement var nærmest umuligt. Alligevel spillede vi to tætte kampe mod dem og tabte samlet 1-0, på en forsvarsfejl i første kamp. Ikke desto mindre røg vi stadig ud af turneringen og nu har jeg kun næste år til, at opfylde min målsætning om europæisk gruppespil efter 3 sæsoner.

Pokalturneringen har jeg aldrig rigtig gået efter, men da vi fik AGF i semifinalen, havde jeg da taget det lidt for givet, at vi ville nå finalen og dermed nå målsætningen. Vi røg som bekendt ud da AGF fik udlignet til 2-2 i kampens slutning og de gik derfor videre på udebanemål. Igennem størstedelen af turneringen har de unge og reserve fået lov, at spille, så på den måde er semifinalen okay klaret selvom mere var forventet. 

De 2 første missere var et eller andet okay, men den sidste misser, ligaen, var ikke helt i følge planen. Målet var som sagt, at blive dansk mester i løbet af de første 2 år og blive mestrer 3 gange på 5 år. Dvs. jeg skal vinde de 3 næste mesterskaber. I år var vi alt for langt væk fra FCK. Nærmere bestemt 12 point. Defensiven fungerede bedre end sidste år, og det burde den også når de fleste af mine forstærkninger er hentet dertil. Offensiven derimod har været noget skuffende. Kun Jallow holdt os i gang og da han gik kold mod sæsonens afslutning, gik det ikke så godt som ventet. Et af de store problemer har været udebanen. I sidste sæson hentede vi 36 point ude og 39 point hjemme. I denne sæson blev det til 25 ude og 39 hjemme.


Det positive

Kristoffer Larsen:
Der har da også været positive ting i denne sæson omend der nok er flere negative. Igen blev Kristoffer Larsen, den spiller der præsterede bedst og i år lød gennemsnittet på 7,65 i 32(1) kampe. Personligt har jeg ikke lagt lige så meget mærke ting ham i år som sidste år, men han har åbenbart leveret stabilt. Han har samtidig fået sin landsholdsdebut, så han skal nok være god i mange år fremover. I næste sæson får han konkurrence af Mikkel Thygesen på den offensive den af midtbanen, så det skal nok blive en spændene konkurrence.

Ousman Jallow:
Ousman Jallow har været helt fantastisk i denne sæson, hvor det blev til 28 mål i 33(3) kampe. Alle målene faldt i ligaen og han endte med, at blive delt topscorer med N'Doye. Han har flere gange reddet kampe for os, men det har ikke været nok kun, at have en der kunne lave mål. Og da han gik i stå de sidste 5 kampe, blev vores offensiv for alvor udstillet. Hvis Jallow kan holde et niveau, der ligner dette næste sæson skal det nok gå.

Morten Skjønsberg, Michael Jakobsen, Andreas Bjelland
De skulle alle bruge lang tid før de begyndte og præstere. Især de to førstnævnte lavede den ene fejl efter den anden, men nu ser det lovende ud og det ligner et solidt forsvar i næste sæson. Efterhånden som sæsonen skred frem har forsvaret nemlig set sådan ud (fra højre): Randrup - Skjønsberg - Bjelland - Jakobsen. Mod slutningen fandt de alle et fornuftigt niveau og så er det jo også rart, at 3 af dem er danskere.


Det negative

Bruno, Martin Bernburg, Mads Stokkelien
Alle angribere med undtagelse af Jallow har skuffet i indeværende sæson. Bruno der i sidste sæson leverede mål på samlebånd, har i denne sæson kun scoret 12 mål i 13(10) kampe. Han har selvfølgelig stået i skyggen af Jallow det meste af sæsonen, men han blev stadig nummer 2 på klubbens interne topscoreliste. Bernburg har nok været den største skuffelse af angriberne. Han scorede sølle 8 mål i 22(8) forsøg og lavede acceptable 10 assist. Jallow skulle bære hele byrden i angrebet og hvis vi havde haft en anden angriber, der kunne score ville vi nok have klaret os bedre. Stokkelien kunne ikke presse ham tilstrækkeligt, men han har også været skadet meget af sæsonen. Han spillede 12(7) kampe og scorede kun 4 mål. Han er dog i en fin udvikling og han burde præstere bedre i næste sæson. Både ham og Bernburg burde frygte en smule for deres position på holdet.

Michael Krohn-Dehli
Krohn-Dehli har bestemt heller ikke haft en af sine bedste sæsoner. Han har spillet 32(2) kampe, har scoret 2 mål, lavet 5 assist og spillet til et gennemsnit på 6,99. Meget skuffende når man også tager sidste sæson i betragning, hvor det blev til samlet 8 mål og 12 assist. I alt 20 mål fra hans fødder og i år blev det kun til 7. Som en vigtig del i offensiven har han også sin del af skylden for den skuffende sæson.




Som følge af Jallows finde sæson blev han topscorer i det han havde spillet færre kampe end N'Doye. Så blev han nummer 2 i årets spiller. Her tog N'Doye dog førstepladsen. Jeg selv blev nummer 3 som årets manager og så fik jeg 5 spillere på årets hold. De 5 var Stephan Andersen, Anders Randrup, Andreas Bjelland, Kristoffer Larsen, Ousman Jallow. Positivt at 4 af de 5 var danskere og med undtagelse af Stephan Andersen er de alle forholdsvis unge.


Næste update: Venskabskampe, transfers og de første ligakampe

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #112: 22 Sep 2010, 23:35 »

Nordens Flagskib

Venskabskampe, transfers og de første ligakampe

Jeg har spillet 6 venskabskampe og de endte med en målscorer på imponerende 38-2. Offensiven har virkelig været velsmurt og samtidig har defensiven lukket godt af. Det lover godt for den nye sæson. Første kamp blev endda vundet med hele 10-1. Anden kamp var mod det græske storhold Olympiakos, og de blev udspillet, dog kun med 2-0. Vi havde det ene gode angreb efter det andet og skabte 7 åbne chancer. 




Max von Schlebrügge er efterhånden blevet 34 og han har også mistet en del af sin hurtighed. Han er derfor blevet solgt for 1,1 mio. til Osasuna. Da Mikkel Thygesen kom til klubben havde Mike Jensen ikke megen udsigt til spilletid og han er derfor blevet solgt til FC Ingolstadt fra den tyske anden bundesliga. Samtidig udtaler han, at han kræver, at holdet bliver bygget op om ham, når de nu har fået sådan en god spiller. Han blev solgt for 10 mio. For at lukke hullet i forsvaret har jeg hentet ”ex-danskeren” Winston Reid for 15 mio. Angrebet er også blevet forstærket og her er den ukendte afrikaner Mahatma Otoo hentet ind for 28 mio. Selvom han kun er 19 har han teknikken i orden og skal nok vise sig, at være et godt køb. Samtidig er Bruno taget til Atalanta for 11 mio.


Der har også været CHL lodtrækning og her trak vi Sporting CP. Første kamp spilles på  hjemmbane den 27.7 og returopgøret spillets den 3.8. FCK startede med, at tabe sæsonens første kamp med hele 3-0 på hjemmebane til OB.





AGF v Brøndby 17.Juli 2011
AGF opstilling 4-4-2: S.Ramussen, F.Krabbem M.Howard, J.Gjesing, E.Lewis, S.Petersen, J.Lucena, M.Nielsen, D.Devdariani, S.Kapidzic, D.Iliev
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, M.Skjønsberg, A.Bjelland, M.Jakobsen, K.Larsen, P.Jatta, A.Farnerud, M.Krohn-Dehli, O.Jallow, M.Stokkelien


Vi har faktisk en meget sjov historie mod AGF. Vi har spillet mod dem 5 gange og alle 5 er endte uagjort. 3 gange 0-0, 1 gange 2-2 og 1 gange 1-1. Ingen transfers var færdiggjort på dette tidspunkt, så det var det samme hold som sidste sæson. Allerede efter 5 minutter bragede Kapidzic bolden ind bag Stephan Andersen og så stod den 1-0. Bjelland så ikke godt ud i situationen. Stokkelien fik en kæmpe chance efter 17 minutter, men han brændte på det skammeligste. Efter en halv time gjorde Jallow, hvad hans angrebskollega ikke kunne, da han bragede bolden i mål efter nogle gode driblinger inde i feltet. Den stilling holdt kun i 5 minutter da Bjelland fælede Iliev i feltet og Kapidzic omsatte sikkert straffesparket. Bernburg og Kanstrup blev skiftet ind i halvlegen for Bjelland og Stokkelien. Førstenævnte udnyttede sin første chance og så var der igen balance i regnskabet. Stephan Petersen var uhyre tæt på, at bringe AGF i front med 3 minutter igen, men Stephan Andersen hev en god redning frem. Kampen endte 2-2 og dermed det sjette uafgjorte opgør i ligeså mange mulige. 

FCK v Brøndby 23.Juli 2011
FCK opstilling 4-4-2: J.Wiland, Z.Pospech, M.Jørgensen, M.Bjärsmyr, O.Wendt, Claudemir, H.Nørregaard, W.Kvist, N.Belhadj, D.N'Doye, S.Okaka
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, M.Skjønsberg, A.Bjelland, M.Jakobsen, K.Larsen, P.Jatta, M.Thygesen, A.Farnerud, O.Jallow, M.Otoo


Første kamp mod FCK er altid spændene og det var efterhånden vores tid til, at vinde. N'Doye var tæt på, at bringe FCK i front efter en god stikning fra Claudemir. Lidt efter var Claudemir igen farlig og på et godt slået indlæg af Hjalte kunne han ikke misse. Lidt efter blev nyerhvervelsen Otoo skadet og ind kom Stokkelien. Vi halsede efter FCK næsten hele første halvleg. Efter 39 minutter havde Jallow dog en friløber, men han kunne ikke udnytte chancen. Kristoffer Larsen blev skadet i anden halvleg og ind kom Petter Vaagan Moen. Vi var rigtig fint med i anden halvleg og efter 72 minutter fik Stokkelien udlignet. Farnerud lagde en genial stikning til ham og så knaldede han bolden i mål. Vi pressede på i kampens slutning og med 2 minutter igen ramte Thygesen overlæggeren, men tættere på kom vi ikke og kampen endte 1-1.

Efter kampen fik jeg tilbagemeldinger på de skader vi fik i FCK kampen. Kristoffer Larsen er ude resten af efterårssæsonen og Mahatma Otoo er skadet i 4 uger. Heldigvis har jeg folk, der burde kunne tage over.


Næste update: Trupgennemgang og mål for sæsonen

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #113: 23 Sep 2010, 00:03 »

Nordens Flagskib

Trupgennemgang og mål for sæsonen.


Trupgennemgang

Målmænd - Stephan Andersen - Michael Tørnes

Ikke meget nyt her. Målmandsduoen er stadig Stephan Andersen og Michael Tørnes og rollefordelingen er også stadig den samme. Stephan Andersen er selvfølgelig stadig førstevalg og er stadig en fornuftig keeper. Tørnes er egentlig det samme, men er stadig nogle niveauer under og er igen reserve. Han vil som sædvanlige få spilletid i pokalturneringen.

Backs - Anders Randrup - Daniel Wass - Michael Jakobsen - Jan Frederiksen

Ingen udskiftning på backpladserne i år og det betyder, at det stadig er Randrup, der husere på højre back og Michael Jakobsen, der husere på venstre back. De to har begge deres styrker i det defensive, men kan godt finde ud af, at gå med frem. Daniel Wass og Jan Frederiksen vil agere reserver og de skal nok være klar, hvis en af de to andre får skader eller ikke præstere.

Centrale forsvarer - Mikkel Bischoff - Andreas Bjelland - Morten Skjønsberg – Winston Reid

I sidste sæson gik det mere og mere op for mig, at Bjelland fungerede bedst i det centrale forsvar, så han er rykket derned mere eller mindre permanent. Sammen med Skjønsberg skal de danne forsvarspar og det er jeg egentlig ganske tryk ved. De burde spille på et fornuftigt niveau og hvis de ikke gør det, er nyindkøbet Reid og/eller den rutinerede Bishcoff klar til, at tage over.

Centrale midtbane - Pierre Kanstrup - Paul Jatta - Kristoffer Larsen - Mikkel Thygesen

Igen i år har, der været udskiftning på midtbanen. Mikkel Thygesen er kommet til på en fri transfer og han skal, i hård konkurrence, med den unge kreative spiller Kristoffer Larsen, kæmpe om den offensive midtbaneplads. De to danskere er begge meget kompetente og de vil skulle skiftes om, at få spilletid på midtbanen. På den defensive midtbane er det fortsat Paul Jatta, der kører showet. Hans job er, at give bolden til en mere kreativ spiller og tackle bolden fra sin modstander. Dette gør han som regel til perfektion og han er stadig inde i en god udvikling. Pierre Kanstrup er lidt vores defensive altmuligmand og vil i denne sæson primært fungere som gardering på den defensive midtbane.

Fløje - Michael Krohn-Dehli - Alexander Farnerud – Jens Stryger Larsen - Petter Vaagan Moen

Michael Krohn-Dehli havde ikke den bedste sæson sidste sæson, men er stadig førstevalg sammen med Farnerud. Farnerud er rimelig sikker på sin plads og er som regel god for ca. 10 mål og 10 assist per sæson. Hvis Krohn-Dehli ikke præstere skal Petter Vaagan Moen og Jens Stryger Larsen nok få deres chancer. Men venstre fløjen er umiddelbart det sted vi er svagest og hvis Krohn-Dehli ikke finder et godt niveau skal jeg måske finde en ny næste sæson.

Angribere - Mads Stokkelien - Ousman Jallow - Martin Bernburg - Mahatma Otoo

I angrebet har jeg haft pengepungen fremme og hente den unge afrikaner Mahatma Otoo. Mine trænere er meget begejstret for ham og jeg glæder mig også til, at se hvad han kan. Som udgangspunkt vil han få startpladsen ved siden af Jallow. Bernburg vil være garderingen for Jallow og Stokkelien for Otoo. De burde alle 4 være kompetente angribere, men sidste sæson var der kun en, der præsterede. Det skal ændre sig i år, hvis vi skal have en chance.


Mål for sæsonen.



  • Sas Liga: Vinder
  • Pokalturneringen: Finale
  • Uefa Champions League: Slutspillet

I år skal være året, hvor vi vipper FCK af pinden. Jeg ville gerne have købt mere ind, men har ikke kunne finde de rigtige spiller osv. Men med den trup vi har nu føler jeg ikke vi er langt fra FCK og i år måtte meget gerne være året, hvor vi begyndte at vinde lidt. Det skal også være i år, hvis jeg skal opfylde en anden af mine målsætninger, nemlig at vinde mesterskabet 3 gange på 5 år.

Pokalturneringen vil som vanligt ikke blive prioriteret vanvittig højt og vil som sædvanlig give spilletid til de unge og reserverne. Bestyrelsen forventer som altid, at vi når finalen og det burde også være realistisk.

I Uefa Champions League bliver det lige så svært som det plejer da vi ikke er seedet til lodtrækningen. Vi indtræder i 3. runde og skal møde Sporting. Bestyrelsen forventer, at vi når videre derfra. Jeg håber meget det kan lade sig gøre da jeg jo har en målsætning om, at komme i et europæisk gruppespil indenfor de første 3 år. Hvis det ikke sker er det ikke en katastrofe, men det ville også lune i pengekassen, at nå lidt længere end vi plejer.



 


Næste update: Uefa Champions League 3. Runde v Sporting CP

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #114: 23 Sep 2010, 15:45 »

Nordens Flagskib

Uefa Champions League 3. Runde v Sporting CP




Brøndby v Sporting CP 27.Juli 2011
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, M.Skjønsberg, A.Bjelland, M.Jakobsen, M.Thygesen, P.Jatta, A.Farnerud, J.Larsen, O.Jallow, M.Stokkelien
Sporting CP opstilling 4-2-2-2 (2 DM og  2 CM): T.Hildebrand, J.Pereira, Anderson, E.Khacheridi, N.Luis, P.Medens, D.Carrico, S.Vukcevic, M.Fernández, Líedson, M.Abdellaoue


Vi fik en helt fantastisk start på kampen da Mikkel Thygesen lagde et højt indlæg i feltet, Stokkelien den eneste, der havde lagt mærke til og så kunne han nemt heade bolden i mål til Brøndby føring. Den føring fik vi ikke lov, at beholde i lang tid. Bare 6 minutter senere lavede Líedson et fremragende langskud og så stod den 1-1. Sporting havde ikke meget, men i det 22. minut udnyttede de et hjørnespark og så stod den 1-2. Jens Styger Larsen havde en fornuftig mulighed lige inden halvleg, men skød et stykke ved siden af mål. Efter 63 minutter fik samme Jens Stryger Larsen et rødt kort efter han tacklede sin modstander bagfra. Vi var dog ikke helt fortabt og efter 73 minutter fandt Mikkel Thygesen flot Bernburg i dybden, der nemt kunne score. Lidt efter var Bernburg tæt på, at give os føringen igen, men han skød over mål. Kampen endte 2-2 og vi får en svær returkamp.


Sporting CP v Brøndby 3.August 2011
Sporting CP opstilling 4-2-2-2 (2 DM og  2 CM): T.Hildebrand, J.Pereira, Anderson, E.Khacheridi, .Pereira, Adrien, D.Carrico, S.Vukcevic, M.Fernández, Y.Al-Qahtani, M.Mouath
Brøndby opstilling 4-1-1-2-2: S.Andersen, A.Randrup, M.Skjønsberg, A.Bjelland, M.Jakobsen, P.Jatta, M.Thygesen, A.Farnerud, M.Krohn-Dehli, O.Jallow, M.Bernburg


Vi havde et svært 2-2 resultat i ryggen inden kampen, men jeg troede på, at det var vores tur til, at gå videre og havde marginalerne på vores side. Mikkel Thygesen havde et godt forsøg efter 3 minutter, hvor Hildebrand måtte ud i en enhåndsredning. Og efter 18 minutter kom vores mål så. Det var Jallow, der udnyttede et godt forarbejde af Bernburg. Fernández havde Sportings første farlige forsøg efter 22 minutter, men skød heldigvis lige på Stephan Andersen. Bjelland havde en god chance på et hjørnespark, men headede en smule over mål. Bernburg havde en friløber lidt efter, men valgte at skyde for langt udefra og skød derfor ved siden af mål. Han skulle dog gøre skaden god igen. Alle inklusiv mig selv troede, der var offside på Bernburg, men da det ikke var tilfældet kunne han nemt løbe ned mod målet og score til 2-0. I anden halvleg blev Mikkel Thygesen taget ud og Petter Vaagan Moen kom ind. Efter en time burde Jallow have lukket kampen da han helt fri for mål ramte stolpen. Med 25 minutter igen blev Farnerud skiftet ud og jeg gik over til 4-4-2 med smal diamant. Med 10 minutter igen gik jeg over til en uhyre defensiv position. Krohn-Dehli røg ud og Bischoff røg ind. Vi spillede nu 5-1-2-2. Og det virkede, ligesom IRL vandt vi 2-0 i Sporting. Vi gjorde det bare færdigt denne her gang. En fantastisk sejr og Sporting var aldrig rigtig farlige. 

Ved lodtrækningen til næste runde havde vi disse 5 muligheder: Arsenal, Valencia, Fenerbahce, Zenit og Juventus. Ikke ligefrem opmuntrende. Til sidst havde vi muligheden mellem Arsenal og Fenerbahce og til min store glæde havde vi endelig lidt lodtræknings held og fik Fenerbahce. Selvom de er gode har vi en chance og mod Arsenal ville det ikke have været tilfældet.

FCK fik Hajduk i deres lodtrækning, så de burde gå videre. AGF trak Metalurg D i fjerde runde af Uefa League og FCM trak Trabzonspor



Næste update: Fin start i ligaen


« Seneste Redigering: 23 Sep 2010, 17:06 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #115: 23 Sep 2010, 15:55 »

håber ikke du løber ind i varde Smiley
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #116: 23 Sep 2010, 15:57 »

håber ikke du løber ind i varde Smiley

I hvilken turnering skulle det ske  Tunge
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

zidan99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #117: 23 Sep 2010, 15:58 »

Rigtig godt skrevet  Thumbs Up
Logged

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #118: 23 Sep 2010, 16:01 »

I hvilken turnering skulle det ske  Tunge
måske pokalen Smiley 3. runde på varde stadion Smiley
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #119: 23 Sep 2010, 16:07 »

Rigtig godt skrevet  Thumbs Up

Takker Smiley

måske pokalen Smiley 3. runde på varde stadion Smiley

Kunne selvfølgelig godt være, men de er ikke med til 3. runde Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010