home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bayern München Tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München Tråd  (Læst 67916 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #330: 01 Maj 2013, 08:56 »

Hvad så Bayern fans, glæder I jer til at blive rullet på Camp Nou? Messi hattrick, og så et par stykker fra de andre Opstemt

5-0 er et urealistisk bud Peace
Fixed.

Hvis Barca skal have nogen som helst chance, skal de komme foran 2-0 relativt hurtigt. Jeg tror dog ikke på, at Bayerns forsvar ikke kan modstå det, men alt kan jo ske i fodbold som man siger. Det skal nok blive en god kamp alligevel, selvom det havde været sjovere, hvis stillingen på nuværende tidspunkt var 2-0 eller lignende.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #331: 01 Maj 2013, 23:53 »

Stort tillykke med den meget fortjente finaleplads. Der kan vist ikk herske nogen tvivl om, at i fortjener at være i dette års finale. Jeres præstationer har været skræmmende gode og i dag har i lige vist, at i har kunne køre et af verdens bedste hold de seneste år ud af banen på ikke bare jeres eget græs, men også på selveste Camp Nou. I fik dræbt kampen fuldstændig og blokerede for Barcelona, hvilket var en fryd at se. I er edderhugme effektive når det gælder målchancer og ja, at gå videre sammenlagt med 0-7 siger vist lidt om jeres magtdemonstration. Bayern har helt klart overtaget fodboldeuropa nu med storm må man sige. Velorganiseret hold.

En spiller som jeg har fået øjnene op for hvor god han egentlig er, er Thomas Müller. Fantastisk løbepensum og er en stor del af både opspillet til chancerne, men også til at være med på den sidste tredjedel og score kasser. Først et mål som satte festen i gang mod Barcelona på Allianz og i dag på Camp Nou. Fremragende spiller i har jer der. Hvis jeg skal sætte et lille minus ved ham må det nok være hans konstante piveri/brokkeri efter en tackling som ikke giver frispark eller advarsel til modstanderen.

Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #332: 06 Maj 2013, 21:45 »

Franck Ribéry wants to extend his contract with Bayern http://ow.ly/kKVqm

Og Bayerns u19 hold har lige vundet deres pulje Opstemt Højbjerg har scoret omkring 3 mål i 4 kampe pt for reserverne. Top klasse
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #333: 07 Jul 2013, 22:25 »

Jürgen Klopp har nu bekræftet, at Lewandowski skifter til Bayern, når aftalen udløber i Dortmund næste år. De bliver uhyggelige Bayern..
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #334: 15 Jul 2013, 15:31 »

-----------------Neuer-------------
Lahm ------- Dante ------ Martinez ------ Alaba
            Thiago --------- Bastian S
Ribery ------- Kroos ----------- Shaqiri
                Götze/Müller

UF et hold de får!!
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #335: 15 Jul 2013, 15:39 »

-----------------Neuer-------------
Lahm ------- Dante ------ Martinez ------ Alaba
            Thiago --------- Bastian S
Ribery ------- Kroos ----------- Shaqiri
                Götze/Müller

UF et hold de får!!

tror du skal regne med at se P. Højbjerg og Van Buyten i start 11'eren, de har hvertfald begge imponeret i fraværet af andre spillere. Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #336: 15 Jul 2013, 15:45 »

Nu håber jeg du joker. Pierre bliver ihvertfald ikke fast starter endnu.
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #337: 15 Jul 2013, 17:44 »

-----------------Neuer-------------
Lahm ------- Dante ------ Martinez ------ Alaba
            Thiago --------- Bastian S
Ribery ------- Kroos ----------- Shaqiri
                Götze/Müller

UF et hold de får!!

Götze kommer ikke til at spille angriberpladsen. Hans plads er den samme som Kroos', så de vil deles om den. Evt. kan Götze tage en fløj - det spillede han relativt fast, da Kagawa spillede den offensive i Dortmund.

Og når Badstuber er klar og på toppen igen, så indgår han som den sikreste midtforsvarer her. Om det så er på bekostning af Dante eller Martinez, er svært at sige. Sandsynligvis Martinez, som så vil blive brugt mere som central midtbanespiller.

Badstuber, Dante, Martinez, van Buyten, Boateng og nu Kirchhoff er et meget stærkt midterforsvar.

tror du skal regne med at se P. Højbjerg og Van Buyten i start 11'eren, de har hvertfald begge imponeret i fraværet af andre spillere. Smiley

Højbjerg i startopstillingen? No way! Ikke endnu.. Han har RIGTIG mange foran sig. Tror Pep vil foretrække at skubbe Martinez op eller Kroos ned, før han starter med Højbjerg.

Van Buyten? Nej, det tvivler jeg også stærkt på.
Hierakiet, som jeg forestiller mig det:
1. Badstuber
2. Dante
3. Martinez
4. Kirchhoff
5. Boateng
6. van Buyten

Dog tror jeg ikke Kirchhoff bliver smidt for løverne som 3. midterforsvarer, når Badstuber er langtidsskadet. Men når alle er klar, mener jeg den bør se sådan ud.
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #338: 15 Jul 2013, 19:29 »

Badstuber er langt fra nummer 1 yder. Det er helt klart Dante. Dog er jeg enig ellers i listen.
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #339: 15 Jul 2013, 20:13 »

Badstuber er langt fra nummer 1 yder. Det er helt klart Dante. Dog er jeg enig ellers i listen.

Dante har edgen lige nu, da Badstuber har været meget skadet, og stadig er. Jeg vil stadig mene, at hvis Badstuber kommer op på det niveau han har været på, så er han over Dante. Skade eller ej - hvis Dante er 1'er, så er Badstuder ikke LANGT fra, som du skriver Smiley
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #340: 15 Jul 2013, 20:23 »

Dante har edgen lige nu, da Badstuber har været meget skadet, og stadig er. Jeg vil stadig mene, at hvis Badstuber kommer op på det niveau han har været på, så er han over Dante. Skade eller ej - hvis Dante er 1'er, så er Badstuder ikke LANGT fra, som du skriver Smiley

Ment med han mangler en del for at nå Dantes niveau Wink
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #341: 17 Jul 2013, 20:18 »


Under træningslejr i Riva Guardiola sagde: "Mandzukic kan måske spille forsvar han kan stå i spidsen, han er en aggressiv .." Nogle lyttere lo, men Guardiola lo ikke.

(Google oversæt)
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #342: 18 Jul 2013, 03:31 »

Forstår ikke hvordan man kan føle sig så sikker. Barcelona og Real Madrid er nok de sidste hold man skal undervurdere når der er meget på spil Thumbs Up

Haha, fortrød ikke hvad jeg skrev Opstemt
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #343: 31 Aug 2013, 06:37 »

Mourinho tabte endnu engang til Guardiola Smiley Smukt Thumbs Up
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #344: 09 Jan 2014, 14:29 »

Lewandowski er vel ikke den store forbedring, jeg ser stadig Mandzukic som en bedre angriber. Men bredden er selvfølgelig helt utrolig, og det er Verdens klart bedste hold i mine øjne, og de fleste andres efterhånden.
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010