home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 220 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bayern München Tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München Tråd  (Læst 67936 gange)
Naustratze
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #210: 02 Apr 2013, 23:06 »

Har jeg sagt det sidste år, og i er stadig mine favoritter til CHL sejren, så ja. Håber dog stadig på at Den Gamle Dame kan lave overraskelsen, som Arsenal desværre ikke kunne.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #211: 02 Apr 2013, 23:13 »

Bayern har ganske enkelt et vanvittigt hold. Det eneste svage punkt jeg kan finde er Van Buyten som alligevel har været yderst solid i år.

Hele vejen rundt er det så vanvittig høj klasse at det halve kunne være nok, og når de første 11 ikke rammer dagen, sætter de bare Gomez, Shaqiri, Luis Gustavo, PIzzaro osv ind..

Jeg har svært ved at finde et bedre hold i verden, og føler mig ret overbevist at Philip Lahm er manden som hæver trofæet om noget tid Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #212: 02 Apr 2013, 23:45 »

Fantastisk sejr i dagens kamp over Juventus men vi skulle have vundet med mere end blot 2-0 - det var en ALT for lille sejr! Opstemt

Når det så er sagt så synes jeg stadig at Ribéry skulle have været præsenteret for et direkte rødt kort for den stempling han laver på en Juve-spiller(kan sgu ikke lige huske hvem det var) - magen til svinsk spil skal man satme lede længe efter.. Skam dig, Franck! ticked off

Alt i alt en godkendt indsats og fantastisk mål af Alaba! Opstemt

FC BAYERN INS FINALE! Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #213: 02 Apr 2013, 23:46 »

Det var på Vidal. Der selv skulle have været udvist. Bayern viste, de er et af verdens allerbedste hold i dag. Juventus viste, de ikke er endnu.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #214: 02 Apr 2013, 23:48 »

Det var på Vidal. Der selv skulle have været udvist. Bayern viste, de er et af verdens allerbedste hold i dag. Juventus viste, de ikke er endnu.

Tak for reminderen, Adzke Wink .. Nu så jeg ikke kampen men blot højdepunkterne så skal ikke kunne sige om Vidal skulle have været udvist - hvad lavede han da? Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #215: 03 Apr 2013, 00:37 »

Tak for reminderen, Adzke Wink .. Nu så jeg ikke kampen men blot højdepunkterne så skal ikke kunne sige om Vidal skulle have været udvist - hvad lavede han da? Smiley

Vel ikke noget bestemt. Han var bare helt overtændt i starten, hvor det virkede som om han skulle vise Bayern, at det var en fejl, de ikke købte ham. Det er dumt, når man er et gult kort fra karantæne i (det der kunne have været) sæsonens største kamp.
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #216: 11 Apr 2013, 10:14 »

Håber vi får Barca. Så det bliver en ren tysk finale.
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #217: 11 Apr 2013, 10:21 »

Rummenigge announced a change in Bayerns transfer philosophy

Bayern will in the future sign single stars instead of multiple players to increase the depth

Which basically means they will sign 1 player at price of 21 millions instead of signing 3 players for 7 million each
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #218: 12 Apr 2013, 14:11 »

Meget tilfreds med Barca! Mener sagtens vi kan komme i finalen over 2 kampe mod dem.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #219: 12 Apr 2013, 14:34 »

Forstår ikke hvordan man kan føle sig så sikker. Barcelona og Real Madrid er nok de sidste hold man skal undervurdere når der er meget på spil Thumbs Up
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #220: 12 Apr 2013, 14:36 »

Jeg syntes godt nok også "sagtens" er et ret vildt ord at bruge her crazy
Logged


FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #221: 12 Apr 2013, 17:27 »

Tjaah. Jeg mener vi er Europas bedste hold pt, har ikke en liga at tænke på. Kan spare alle til CHL kampe. Og derved at jeg føler at vi har spillet bedre end Barca, og sagtens med fuldt tempo er bedre end dem.
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #222: 12 Apr 2013, 18:01 »

Tjaah. Jeg mener vi er Europas bedste hold pt, har ikke en liga at tænke på. Kan spare alle til CHL kampe. Og derved at jeg føler at vi har spillet bedre end Barca, og sagtens med fuldt tempo er bedre end dem.
Man kan nu også sige Barca kan spare nogle vigtige spillere, da de næsten er mestre i den spanske. Er selv barca, men må sige du har ret mht. at i er Europas bedste hold pt. I ser skræmmende stærke ud, og barca viste lidt svaghedstegn mod PSG. Tror dog på Barca går videre, da man aldrig kan afskrive dem, men det skal jeg jo sige Thumbs Up
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #223: 12 Apr 2013, 18:08 »

Haha. Vil dog mene en 51/49 til os, haha Wink
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #224: 12 Apr 2013, 18:18 »

Heynckes kan lidt af det samme som Ferguson - nemlig at få spillernes mentale tilstand op på 200 % når der er behov for det - og det vil der blive behov for mod Barcelona.

Spiller for spiller så virker de 2 hold meget lige  - med den forskel at Barca har Messi.

BM har dog en stærk defensiv og en sublim målmand - dertil har BM et fantastisk set up offensivt.

Jeg tror BM vinder samlet over de 2 kampe men det bliver tæt og BM må ikke have en dag hvor de kun spiller på 90% så er det farvel.

Kampen bliver meget seværdig idet jeg reelt ser denne kamp som en kamp mellem de 2 stærkeste hold i Europa.
Logged

YNWA

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010