home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:31 Bubbles Blogkonkur... #8 - Danish Viking War...
I går kl. 19:37:26 Broen13 Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
21 Maj 2024, 20:57 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  1 Bruger, 300 Gæster Online.

Indlæg: 1132774 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bayern München Tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München Tråd  (Læst 68622 gange)
FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #225: 16 Apr 2013, 21:14 »

Nøj hvor er Contento dog god! Super backup.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #226: 16 Apr 2013, 21:25 »

Heynckes kan lidt af det samme som Ferguson - nemlig at få spillernes mentale tilstand op på 200 % når der er behov for det - og det vil der blive behov for mod Barcelona.

Spiller for spiller så virker de 2 hold meget lige  - med den forskel at Barca har Messi.

BM har dog en stærk defensiv og en sublim målmand - dertil har BM et fantastisk set up offensivt.

Jeg tror BM vinder samlet over de 2 kampe men det bliver tæt og BM må ikke have en dag hvor de kun spiller på 90% så er det farvel.

Kampen bliver meget seværdig idet jeg reelt ser denne kamp som en kamp mellem de 2 stærkeste hold i Europa.

At Bayern har en stærk defensiv er selvfølgelig en fordel men - Barcelona møder stort set altid hold der pakker sig. Det tror jeg ikke vi skal regne med at Bayern gøre, så derfor bliver kampen om midtbanen vigtig. En kamp som Barca ikke har tabt i 300 kampe, så det bliver spændende at se Bayern uden så meget bold som de plejer. For mig at se kommer det dog til at afgøres på hvordan Barca spiller. De har potentialet til at udspille alle hold på alle baner, men det er ikke noget de har gjort tit i denne sæson. Bayern er skræmmende, på toppen og har fordelen af at kunne fokusere 100% på kampene, og er i mine øjne også favorit da jeg ikke forventer at Barca vil kunne spille det spil der har givet dem så mange titler de seneste år. Men lad os se, det kan være Messi har savnet at score 5 mål mod et tysk hold Thumbs Up ?
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #227: 16 Apr 2013, 21:29 »

At Bayern har en stærk defensiv er selvfølgelig en fordel men - Barcelona møder stort set altid hold der pakker sig. Det tror jeg ikke vi skal regne med at Bayern gøre, så derfor bliver kampen om midtbanen vigtig. En kamp som Barca ikke har tabt i 300 kampe, så det bliver spændende at se Bayern uden så meget bold som de plejer. For mig at se kommer det dog til at afgøres på hvordan Barca spiller. De har potentialet til at udspille alle hold på alle baner, men det er ikke noget de har gjort tit i denne sæson. Bayern er skræmmende, på toppen og har fordelen af at kunne fokusere 100% på kampene, og er i mine øjne også favorit da jeg ikke forventer at Barca vil kunne spille det spil der har givet dem så mange titler de seneste år. Men lad os se, det kan være Messi har savnet at score 5 mål mod et tysk hold Thumbs Up ?

Barca vil altid være favorit, så længe Messi spiller for dem og jeg tør næsten vædde, hvad det skal være, men Barca vinder (desværre  Wink) Champions League i år
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #228: 16 Apr 2013, 22:16 »

Dejligt at Gomez får scoret.
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #229: 16 Apr 2013, 22:19 »

Er det bare mig eller er det sindsygt af bayern at fyre deres nuværende træner efter så meeeeeget succes ;o
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #230: 16 Apr 2013, 22:20 »

Han bliver ikke fyret. De ville gerne forlænge, men han sagde nej. Også var Pep jo på market Smiley
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #231: 16 Apr 2013, 22:26 »

Nå okay. Jeg troede bare de erstattede ham Opstemt

Tror ikke på succes med pep. At få robben til at aflevere... glem det
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #232: 16 Apr 2013, 22:27 »

Altså Robben afleverer jo nu. Så ser ikke problemet i det, han afleverer, mere og mere.
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #233: 16 Apr 2013, 22:31 »

Han bliver ikke fyret. De ville gerne forlænge, men han sagde nej. Også var Pep jo på market Smiley

Han har nu selv udtalt han gerne havde taget en sæson til i Bayern inden han gik på pension.
Logged


hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #234: 16 Apr 2013, 22:33 »

Det var hellere ikke bogstavligt ment med robben. Men helt seriøst. Messi og Xavi og Iniesta reddede peps røv hvergang. Han smed to verdenstjerner af en Ibrahimovic og en Eto'o. Tror ikke han få den største succes.
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #235: 23 Apr 2013, 10:37 »

Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #236: 23 Apr 2013, 10:40 »

Det må vel næsten betyde farvel til en af offensivspillerne. Der er jo i forvejen ikke helt plads til dem alle, men det er klart, at Bayern får et endnu mere vanvittigt hold med Götze på holdet.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #237: 23 Apr 2013, 10:55 »

Det er jo en fantastisk signing set i lyset af, at Guardiola overtager trænerposten. Götze passer perfekt til hans koncept. Spillere som Gomez og måske endda også Mandzukic kan godt frygte for deres Bayern München-karriere.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #238: 23 Apr 2013, 10:59 »

Det er jo en fantastisk signing set i lyset af, at Guardiola overtager trænerposten. Götze passer perfekt til hans koncept. Spillere som Gomez og måske endda også Mandzukic kan godt frygte for deres Bayern München-karriere.
Det er jeg faktisk ikke så sikker på. Hvis han fortsætter med noget ala samme stil som i Barca, vil spillet jo foregå meget på modstanderens banehalvdel. I så fald vil Mandzukic og Gomez jo være at finde inde i boksen, hvor de gør det bedst.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #239: 23 Apr 2013, 11:01 »

Det er jeg faktisk ikke så sikker på. Hvis han fortsætter med noget ala samme stil som i Barca, vil spillet jo foregå meget på modstanderens banehalvdel. I så fald vil Mandzukic og Gomez jo være at finde inde i boksen, hvor de gør det bedst.
Du har ret, men Gomez er så lidt bevægelig og har så lidt teknik, at han ikke vil kunne indgå i kombinationsspillet, som Guardiola ønsker. Der passer Götze perfekt. Ham, Martinez, Shaqiri, Ribery osv passer godt ind. Gomez og måske også Mandzukic har jeg min tvivl om. Dertil har de vitterligt for lidt teknik.
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010