home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 862 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bayern München Tråd
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München Tråd  (Læst 73381 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: Bayern München Tråd
« Svar #255: 23 Apr 2013, 12:14 »

Men Bayern er jo kendt for at hente spillere i andre tyske klubber. Gomez, Neuer og nu Götze blot for at nævne få.

Det er de, hvilket også viser at forholdende mellem de tyske klubber, måske ikke er så anspændt som mellem de engelske? Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #256: 23 Apr 2013, 12:55 »

Robben er også rygtet væk.

Mht. Götze-signingen er vel en super signing set med Bayern-briller. Dog viser dette også lidt om, hvor meget klubfølelse og loyalitet efterhånden betyder...

NU var det jo også fordi at hans frikøbsklausul blev budt. Derved "skal" han jo skifte Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #257: 23 Apr 2013, 12:56 »

Det skal han da ikke? Klubben er tvunget til at acceptere buddet, men spilleren er ikke. Ellers har jeg misforstået noget crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #258: 23 Apr 2013, 13:02 »

Det skal han da ikke? Klubben er tvunget til at acceptere buddet, men spilleren er ikke. Ellers har jeg misforstået noget crazy

Altså, Han er ikke tvunget nej. Men da de har lavet kontrakten med Gotze må både klubben og Gotze ha' været "tilfredse" med den frikøbsklausul. Måske BVB nok gerne ville ha ladet den være højere, men den var nok "høj nok". De er vel bare begge (BVB & Gotze) Begge blevet enige om at komme videre, også kunne BVB få de penge ind, og købe sig nye spillere.

Zone 43
Manager

« Svar #259: 23 Apr 2013, 13:04 »

De smider ikke penge på en stor spiller mere, der er jeg næsten 99% sikker.

Der går rygter om at Lewandowski også har skrevet under med Bayern, men generelt er jeg sikker på at de henter ét stort navn mere til næste sæson. Jeg vil ikke blive overrasket hvis det bliver netop Lewandowski, Neymar, Suarez e.l.

Pizarro, Robben og Gomez er fortid, spørgsmålet er hvor Kroos og Müller står henne efter Götze' ankomst.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

PhilipFlink
Manager

« Svar #260: 23 Apr 2013, 13:08 »

pørgsmålet er hvor Kroos og Müller står henne efter Götze' ankomst.

Tror de står meget fint Smiley Bredde = mesterskaber .. Det ser vi i år Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #261: 23 Apr 2013, 13:23 »

Tror de står meget fint Smiley Bredde = mesterskaber .. Det ser vi i år Smiley

Ingen tvivl om det, jeg tror bare ikke de vil være helt tilfredse med at være breddespillere. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #262: 23 Apr 2013, 13:49 »

spørgsmålet er hvor Kroos og Müller står henne efter Götze' ankomst.

Müller bliver jo brugt på højre kanten og Kroos, Basti & Gotza er jo ikke en ringe midtbane, ville i hvert fald ikke kunne forstå hvis han heller vil bruge Martinez frem for Kroos.

FMHelper
Ynglingespiller

« Svar #263: 23 Apr 2013, 13:52 »

Han ville bruge Martinez, fordi han er mere defensiv en Bastian. Jeg kunne godt se Pep bruge Müller som angriber, eller endda Götze.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #264: 23 Apr 2013, 13:52 »

Müller bliver jo brugt på højre kanten og Kroos, Basti & Gotza er jo ikke en ringe midtbane, ville i hvert fald ikke kunne forstå hvis han heller vil bruge Martinez frem for Kroos.

Nu er Kroos og Martinez to vidt forskellige typer af fodboldspillere, og jeg kunne sagtens finde situationer, hvor Martinez ville være at foretrække frem for Kroos.

Zone 43
Manager

« Svar #265: 23 Apr 2013, 14:17 »

Nu har Bayern brugt mange millioner euro på at hente Martinez, så man kunne lokke Pep til München, fremfor Manchester eller London. Så det ville være dumt, hvis han Martinez så røg ud af start-11. Dertil er også, som FMHelper nævner, bedre defensivt end de tre andre. Martinez, Schweini og Götze kommer til at udgøre Bayerns midtbane, i en ideal opstilling, fra næste sæson af. Det er jeg overbevist om.

Jeg tror ikke at man vil det maksimale ud af Müller ved at placerer ham på kanten, og det vil være synd for ham, nu han endelig er vendt tilbage til det niveau, han viste for 2-3 år siden, og som gjorde at han blev kåret til efterårets bedste spiller i ligaen. Og hvis der samtidig skulle være i det førnævnte rygte med Neymar eller en af de andre, kan det hurtigt blive endnu sværere for at tage en plads.

- Daniel Agger.

ptrN
Manager

« Svar #266: 23 Apr 2013, 14:23 »

Han ville bruge Martinez, fordi han er mere defensiv en Bastian. Jeg kunne godt se Pep bruge Müller som angriber, eller endda Götze.
At smide Martinez ned som CB er jo også en mulighed.

welbz is dat guy

FMHelper
Ynglingespiller

« Svar #267: 23 Apr 2013, 14:25 »

Der har vi jo Dante, Buyten (Som nok får forlænget), Boateng, Badstuber.

PhilipFlink
Manager

« Svar #268: 23 Apr 2013, 14:27 »

Der har vi jo Dante, Buyten (Som nok får forlænget), Boateng, Badstuber.
At smide Martinez ned som CB er jo også en mulighed.

Bayern har lige købt den unge Kirchoff også (CB). Så Buyten smutter sikkert også snart.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #269: 23 Apr 2013, 14:28 »

Javi Martinez er så uhyggelig vigtig for det hold. Han er Bayerns svar på Sergio Busquets. Han er en fremragende spiller, og han burde spille fast på midtbanen.

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010