Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 965 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
175
176
[
177
]
178
179
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 276809 gange)
SC30
Landsholdsspiller
Sv: Det Danske Landshold
«
Svar #2640:
17 Nov 2011, 20:28 »
Ukraine og Polen er da klart at foretrække fremfor et hold som Spanien - det ville jeg da i hvert fald ikke tøve med at tage til takke med. Jeg ved ikke, hvem det sidste hold i 1. lag er, men går ud fra det er Tyskland og som du ganske rigtigt nævner, er Tyskland vel lige pt. på niveau med Spanien og har en fordel i stedet, hvor det bliver spillet.
Ville ikke være helt ked af en gruppe med Polen, England og Grækenland i hvert fald.
Newton Heath
Manager
«
Svar #2641:
17 Nov 2011, 20:31 »
Citat af: Riis 17 Nov 2011, 20:28
Ukraine og Polen er da klart at foretrække fremfor et hold som Spanien - det ville jeg da i hvert fald ikke tøve med at tage til takke med. Jeg ved ikke, hvem det sidste hold i 1. lag er, men går ud fra det er Tyskland og som du ganske rigtigt nævner, er Tyskland vel lige pt. på niveau med Spanien og har en fordel i stedet, hvor det bliver spillet.
Ville ikke være helt ked af en gruppe med Polen, England og Grækenland i hvert fald.
Det sidste hold i øverste lag er Holland. :-)
Skrækscenariet for mig er klart Spanien, Tyskland og Portugal, mens drømmegruppen vel hedder Polen, England og Grækenland, som du så fint nævner det Riis.
Zone 43
Manager
«
Svar #2642:
17 Nov 2011, 20:33 »
Går udfra at Ukraine, til dels ihf., er henvendt til mig. Og det er nu heller ikke på baggrund af det sportslige, men det udenfor banen. Korruption, politiet der tæver løs på Gud og hver mand i tide og utide osv.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #2643:
17 Nov 2011, 20:35 »
Kan vi holde det høje niveau vi har nu, og fastholde den samme spilleglæde og passion der er blandt spillerne for tiden, ja så kan alt ske..
Jeg kan ikke se hvorfor ikke ikke skulle kunne klare hvem som helst.. Om det så er Spanien eller Sverige. Den entusiasme landsholdet spillede med i efteråret, var forrygende og vejer til fulde op for manglende fodboldmæssige færdigheder i forhold til modstanderen.. Som jeg ikke engang synes er voldsomt, da vi virkelig har fået mange kreative moderne fodboldspillere.
Vi har et kuld spillere som kan spille nøjagtigt som Olsen vil, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi vil være gift for enhver modstander vi render ind i.. Og som jeg ser det er der ingen nemme hold ved EM.. Alle der er ved EM vil kræve en 100% indsats at nedbryde..
De kan bare komme an, vi er Danmarks 12.mand
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Njaourinho
Landsholdsspiller
«
Svar #2644:
17 Nov 2011, 21:54 »
Citat af: Zone 43 17 Nov 2011, 20:33
Går udfra at Ukraine, til dels ihf., er henvendt til mig. Og det er nu heller ikke på baggrund af det sportslige, men det udenfor banen. Korruption, politiet der tæver løs på Gud og hver mand i tide og utide osv.
Alle de negative historier kommer jo ikke til at blive aktualle under EM - det er jo netop derfor, de holder det. At få et godt image af Polen og Ukraine.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #2645:
18 Nov 2011, 19:58 »
I 1. seedningslag, skal vi bare udgå Holland og Spanien. Det er der 50% chance for, så der burde være en chance. I 2. seedningslag, synes jeg 100% at vi skal undgå England og Tyskland. Møder vi en af de to, får vi altså hug. Også selv om England ikke har været overbevisende. Jeg kan rigtig godt lide England, og det kan godt være at de ikke har været overbevisende, men de vandt deres EM-kvalifikationspulje med stor sikkerhed. De har på intet tidspunkt været i fare for at tabe i 2011, hvis man spørger mig. Deres kamp mod Sverige, havde de under kontrol, og deres 1-0-sejr mod Spanien, var et taktisk mesterværk. Ja, Spanien dominerende og var bedst, men det taktiske oplæg Capello havde lagt var baseret på kontra-fodbold, og at Spanien gerne måtte have bolden. England spillede en fremragende taktisk kamp. Jeg vil ikke ret gerne møde englænderne. Så hellere Rusland eller Italien.
I 3. lag, synes jeg klart vi prøve at undgå Kroatien og så allerhelst trække Grækenland. Siden de vandt EM i 2004, har jeg ikke været imponeret over deres fodbold, som jeg synes er kedelig og defensiv. Men nu må vi se. Spændende bliver det i hvert fald.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2646:
18 Nov 2011, 22:36 »
Citat af: Jakob E 18 Nov 2011, 19:58
I 1. seedningslag, skal vi bare udgå Holland og Spanien. Det er der 50% chance for, så der burde være en chance. I 2. seedningslag, synes jeg 100% at vi skal undgå England og Tyskland. Møder vi en af de to, får vi altså hug. Også selv om England ikke har været overbevisende. Jeg kan rigtig godt lide England, og det kan godt være at de ikke har været overbevisende, men de vandt deres EM-kvalifikationspulje med stor sikkerhed. De har på intet tidspunkt været i fare for at tabe i 2011, hvis man spørger mig. Deres kamp mod Sverige, havde de under kontrol, og deres 1-0-sejr mod Spanien, var et taktisk mesterværk. Ja, Spanien dominerende og var bedst, men det taktiske oplæg Capello havde lagt var baseret på kontra-fodbold, og at Spanien gerne måtte have bolden. England spillede en fremragende taktisk kamp. Jeg vil ikke ret gerne møde englænderne. Så hellere Rusland eller Italien.
I 3. lag, synes jeg klart vi prøve at undgå Kroatien og så allerhelst trække Grækenland. Siden de vandt EM i 2004, har jeg ikke været imponeret over deres fodbold, som jeg synes er kedelig og defensiv. Men nu må vi se. Spændende bliver det i hvert fald.
Grækenland vandt EM FORDI deres spil var kedeligt og defensivt, præcis som Danmark gjorde det i 92
Jeg tror mange undervurderer hjemmebaneeffekten ved de her slutrunder. Det er før set, at et hjemmehold har præsteret langt over evne i sådan en slutrunde - se bare på Sydkorea i 2002.
Jeg holder stadig på, at vi kan være ganske godt tilfreds, hvis bare vi undgår Spanien og Tyskland. Holland er til at snakke med, og England er jo et decideret galehus, som i øvrigt har en tendens til at underpræstere til slutrunder.
Der er i øvrigt kun to hold, der ikke behøver præstere noget, for at komme til EM, og de har, som bekendt, hjemmebanefordelen. Så der er ingen nemme modstandere. Men kan vi bare undgå Tyskland og Spanien, så mener jeg ikke der er nogen hold, vi ikke har en rimelig chance for at slå, i den form landsholdet har for tiden.
Men der kommer jo desværre lige en alt for lang vinterpause i Superligaen, som hurtigt kan ødelægge formen for Superligaspillerne i truppen.
JKJ
Gæst
«
Svar #2647:
18 Nov 2011, 23:10 »
Citat af: DNE 18 Nov 2011, 22:36
Men der kommer jo desværre lige en alt for lang vinterpause i Superligaen, som hurtigt kan ødelægge formen for Superligaspillerne i truppen.
Øhhh hva'??
Superliga spillerne når at få mindst 13 kampe i foråret og har haft en tiltrængt ferie.
Så selvfølgelig ødelægger det ikke formen at de holder ferie/pause.
De udenlandske spillere kommer fra ligaer som ikke holder meget ferie men bare kører på gennem vinter månederne.
En spiller som CE som vi vel alle håber på vil blive den spiller der kan gøre en forskel kommer ikke til at holde ferie i 2 år!!
Det burde være dem vi skal være bekymret for, ikke spillere der kommer i frisk form og ikke er udbrændt efter en lang sæson.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2648:
18 Nov 2011, 23:30 »
Citat af: JKJ 18 Nov 2011, 23:10
Øhhh hva'??
Superliga spillerne når at få mindst 13 kampe i foråret og har haft en tiltrængt ferie.
Så selvfølgelig ødelægger det ikke formen at de holder ferie/pause.
De udenlandske spillere kommer fra ligaer som ikke holder meget ferie men bare kører på gennem vinter månederne.
En spiller som CE som vi vel alle håber på vil blive den spiller der kan gøre en forskel kommer ikke til at holde ferie i 2 år!!
Det burde være dem vi skal være bekymret for, ikke spillere der kommer i frisk form og ikke er udbrændt efter en lang sæson.
Problemet ved vinterpausen er bare, at det slet ikke er utænkeligt, at eksempelvis Nordsjælland kommer skidt igang igen efter pausen, og så har vi pludselig et par folk som Bjelland og Tobias Mikkelsen, som meget hurtigt kan blive drænet for selvtillid. Pausen ødelægger momentum, og er der noget landsholdet har brug for lige nu, så er det netop at holde momentum indtil EM slutrunden.
Jeg tænker ikke så meget på kampformen, for den skal de nok få tilbage i løbet af foråret. Problemet er, at man, med så lang en pause, ikke kan holde sit storspil kørende. Man starter ikke op hvor man slap, man starter mere eller mindre forfra, og finder holdet så ikke ind i samme rytme igen, så går det ud over resultaterne, og det går så igen ud over spillernes selvtillid.
Æresdivisionen ligger i øvrigt stille i en hel måned, fra omkring juletid, så helt uden pauser kommer Eriksen vel næppe gennem de to år
Kunne vi bare holde vores vinterpause på en månedstid, så ville jeg ikke være så urolig for de mulige konsekvenser. Men det tillader det Danske klima og de Danske pløjemarker jo desværre ikke rigtig, og pt er vi desværre afhængig af spillere fra Superligaen. Så vi må bare satse på, at pausen ikke ødelægger alt for meget, for de vigtigste spillere.
JKJ
Gæst
«
Svar #2649:
18 Nov 2011, 23:38 »
Det er jo heller ikke utænkeligt at de spillere der er udenlands kommer i formnedgang, både personligt og/eller med klubben, der kan komme skader, karentæner osv osv.
Man har bla også set at en trænerfyring sætter "sikre" spillere på bænken.
Og jeg tror ikke at FCN's spillere med med bukkede hoveder hvis de ikke ender som de ligger nu.
Jeg tror ikke engang de forventer det selv, men de håber det vel.
Så det er lidt en tynd undskyldning at bare fordi man spiller hjemme så kan man komme med hængende hoveder. Det kan man altså også hvis man kommer fra udenlanske klubber.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2650:
19 Nov 2011, 19:05 »
Citat af: JKJ 18 Nov 2011, 23:38
Det er jo heller ikke utænkeligt at de spillere der er udenlands kommer i formnedgang, både personligt og/eller med klubben, der kan komme skader, karentæner osv osv.
Man har bla også set at en trænerfyring sætter "sikre" spillere på bænken.
Og jeg tror ikke at FCN's spillere med med bukkede hoveder hvis de ikke ender som de ligger nu.
Jeg tror ikke engang de forventer det selv, men de håber det vel.
Så det er lidt en tynd undskyldning at bare fordi man spiller hjemme så kan man komme med hængende hoveder. Det kan man altså også hvis man kommer fra udenlanske klubber.
Vinterpausen i Superligaen GÅR ud over niveauet i ligaen, og går dermed også ud over landsholdet. Eksempelvis AaB har jo ret ofte spillet én god halv sæson, og én dårlig.
Dropper FCN et par pladser ned, så er det nok ikke noget der påvirker spillerne alverden, nej. Men løber de derimod ind i en stime af Brøndbyske dimensioner, hvor de ikke vinder en kamp hele foråret (eller bare noget derhenad), så er jeg ret sikker på, at det er noget der påvirker dem. Den slags kan også ske i udlandet, hvor vinterpauserne er kortere, ja, men sandsynligheden er mindre, dels fordi man ikke starter helt forfra efter pausen, og dels fordi niveauet er højere.
Men lad os bare droppe det, det er alligevel ikke et stort problem, eftersom de vigtigste spillere (med undtagelse af Rommedahl, og han virker til at være stærk nok psykisk, til at kunne klare en nedtur, hvilket også er nødvendigt med den klub han har valgt
) spiller udenlands.
Yessir
Manager
«
Svar #2651:
20 Nov 2011, 02:28 »
Der må jeg for engangs skyld i landsholdstråden erklære mig enig med DNE. Den lange vinterpause i Danmark kan virkelig vende op og ned på tingene for de forskellige hold. Den gode rytme for de godt kørende hold bliver brudt, og lige så den dårlige rytme for de skidt kørende. Så reelt set ved vi ikke om de spillere der har haft tur i den, den her halvsæson kan holde niveauet op til EM. Personligt tror jeg ikke en spiller som Mikkelsen kan levere endnu en god halvsæson, og bliver nok også siet fra til EM truppen.
Zone 43
Manager
«
Svar #2652:
20 Nov 2011, 18:07 »
Citat af: Njaourinho 17 Nov 2011, 21:54
Alle de negative historier kommer jo ikke til at blive aktualle under EM - det er jo netop derfor, de holder det. At få et godt image af Polen og Ukraine.
Men ikke destro mindre er jeg sikker på, at de historier vil afholde mange fra at tage afsted. Ligesom i Sydafrika.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
plutonium
Manager
«
Svar #2653:
22 Nov 2011, 08:24 »
Hvor synes jeg dog at det lyder dumt når en Daniel Agger (i det her tilfælde var det ham - synes ikke han er dum generelt) siger at han tror på en semifinale under EM. For det første så afhænger det 100 % af hvem man møder i en eventuel kvartfinale, og når man endelig semifinalen så er der kun 90 minutter til finalen! Enten siger man at man ikke regner med noget som helst, eller også forventer man at det ikke er urealistisk at gå hele vejen...
Så kan man efterfølgende evaluere og sige, at med de modstandere man så faktisk mødte nåede man langt nok (eller ikke langt nok).
Sorry, bare et lille udbrud - jeg kravler op i mit tårn igen.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #2654:
22 Nov 2011, 08:37 »
http://www.bold.dk/nyt/Agger-Lyder-stort-med-semifinale
Som jeg læser det nedtoner han B52 optimistiske syn på en semifinale. Den skal dog bare lige vendes mod B52 istedet
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!
Sider:
1
...
175
176
[
177
]
178
179
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »