home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 955 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276810 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2610: 15 Nov 2011, 23:03 »

Ahva?!

Så snart modstanderen har bolden og laver gode ting med den, så løber han vanvittig forvirret rundt. Hans placeringsevne er helt hen i vejret, hvilket også kostede et mål, og var flere gange ved at fumle bolden hen til modstanderen ved simple træk med bolden. Så overhovdet ikke noget positivt ved ham, det må jeg indrømme.

Enig. Jeg kan heller ikke se det store hype omkring ham. Synes han havde et dårligt blik for spillet og hans placeringsevne var flere gange rædselsfuld. Det fede ved ham er at han er neger og spiller for det danske landshold, ellers har jeg ikke fidus til ham endnu. Men det kan måske komme, han er jo kun 19.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2611: 15 Nov 2011, 23:07 »

Okores alder taget i betragtning, så synes jeg nu hans indsats var godkendt. I hvert fald hellere ham end Zanka.

Men en startplads i en betydningsfuld kamp er han dog nok ikke klar til. Men der har vi trods alt også både Agger, Bjelland, Kjær og Svensson, til at tage sig af de to pladser i det centrale forsvar, indtil Okore får smidt mælketænderne.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2612: 15 Nov 2011, 23:28 »

Njaourinho

- Det var Krohn-Dehli's mål og ikke Okore. Men er enig i at han ikke var for sikker.

Begge to. Se Okores beslutning om at forlade sin markering fuldstændig...
« Seneste Redigering: 15 Nov 2011, 23:31 af Njaourinho » Logged

Thore
Manager

« Svar #2613: 15 Nov 2011, 23:29 »

Jeg syntes nu bestem der er noget fremtid i Okore. Han mangler selvfølgelig stadig meget, men han er trods alt også kun 19 år. Jeg kunne sagtens se ham få en støre fremtid end Zanka. Men uanset hvad, er det da dejligt vi har så meget talent dernede.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

verdenskrig
Manager

« Svar #2614: 16 Nov 2011, 10:57 »

Nå, men skal der gives lidt ros, så den må denne gå til Okore. God, solid indsats fra hans side. Spændende mand for fremtiden, Kjærs back-up?

Ja i anden halvleg.. For nej hvor var han ussel i første... Sad på et tidspunkt og tænkte on han havde glemt sit hoved i omklædningsrummet. Usikker boldomgang, svag fysik, ELENDIG placeringsevne, hvor han gang på gang lokker sig væk fra det centrale områder, og ofte bliver fanget i ingenmandsland, hvorefter Agger må rydde op for ham..  I anden halvleg to han så skeen i den anden hånd, og huskede hovedet i omklædningsrummet, men her kom Finland heller ikke med nær så meget som i første halvleg.. Han viste i mine øjne at han stadig er for urutineret..

Derudover var det en forfærdelig første halvleg, der minder mig om de mest triste dage i Olsens regeringstid.. Martin Jørgensen formår virkelig at dræbe ALT tempo i en kamp, og det samme kan man sige om MKD.. Det var egentlig først da de to røg ud at vi begyndte at spille noget der minder om fodbold..
Generelt set var anden halvleg dog ganske godkendt, og vi fik scoret to fine mål.. Med hiv og sving kørte vi endnu en sejr hjem, og det kan man jo altid bruge Thumbs Up
« Seneste Redigering: 16 Nov 2011, 11:03 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #2615: 16 Nov 2011, 11:06 »

Okore er god - og han har en stor fremtid.. men morten olsen har altså nogle udfald en gang i mellem, idéen om at tage Zanka med, er nok det dummest nogensinde.. zanka er virkelig så møgelendig, han har ingen boldføling, og han kan slet ikke finde ud af at dække op.. jeg synes det er tydeligt at han har fået lidt succes sidste år, fordi han spillede på et hold der var klasse bedre end deres modstandere...
heldigvis for danmark, er han skadet - så han er nok ikke et perspektiv til EM.

... U ain't got a minute.

Sarl
Førsteholdsspiller

« Svar #2616: 16 Nov 2011, 11:15 »

Okore er god - og han har en stor fremtid.. men morten olsen har altså nogle udfald en gang i mellem, idéen om at tage Zanka med, er nok det dummest nogensinde.. zanka er virkelig så møgelendig, han har ingen boldføling, og han kan slet ikke finde ud af at dække op.. jeg synes det er tydeligt at han har fået lidt succes sidste år, fordi han spillede på et hold der var klasse bedre end deres modstandere...
heldigvis for danmark, er han skadet - så han er nok ikke et perspektiv til EM.

Hold nu op...

De kampe Zanka imponerede mest i sidste sæson var jo dem i Champions League. Og der var FCK jo netop ikke en klasse over deres modstandere. De kampe hvor Zanka sejlede og havde store udfald var deriomod de "ligegyldige" kampe i Superligaen mod Horsens, SønderjyskE osv.. Noget der vel vidner om at han i den grad har talentet, men måske endnu ikke stabiliteten og mentaliteten til også at holde niveau når stadion hedder Casa Arena og ikke Nou Camp..

Isolation

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #2617: 16 Nov 2011, 11:25 »

Det er direkte forkert..

Zanka havde en pæn periode på en månede, hvor han spillede godt. Det var i efteråret, derefter dalede hans form fuldstændig - f.eks. i CL kampene, hvor han var ukoncentreret og lavede nogle hasarderede indgreb - grunden til han ikke faldt igennem, var at hans makker i forsvaret spillede for to - samtidig med at kvist løb ekstremt meget.. og så selvf en god keeper..
Zanka blev bare hypet, ligesom alle andre fck spillere.

verdenskrig
Manager

« Svar #2618: 16 Nov 2011, 11:28 »

Jeg synes stadig ikke Zanka har levet op til det talent han har.. Og jeg står uforstående over at der er så mange klubber i udlandet som er villige til at smide et millionbeløb efter ham..

Derudover er jeg tilfreds med at han er skadet, da hans attitude og lave niveau ikke klæder landsholdet.. At han er blevet anfører i FCK er mig en livslang gåde Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #2619: 16 Nov 2011, 11:34 »

Jeg synes stadig ikke Zanka har levet op til det talent han har.. Og jeg står uforstående over at der er så mange klubber i udlandet som er villige til at smide et millionbeløb efter ham..

Derudover er jeg tilfreds med at han er skadet, da hans attitude og lave niveau ikke klæder landsholdet.. At han er blevet anfører i FCK er mig en livslang gåde Huh

It's like two minds in one Wink

Sarl
Førsteholdsspiller

« Svar #2620: 16 Nov 2011, 11:35 »

Det er direkte forkert..

Zanka havde en pæn periode på en månede, hvor han spillede godt. Det var i efteråret, derefter dalede hans form fuldstændig - f.eks. i CL kampene, hvor han var ukoncentreret og lavede nogle hasarderede indgreb - grunden til han ikke faldt igennem, var at hans makker i forsvaret spillede for to - samtidig med at kvist løb ekstremt meget.. og så selvf en god keeper..
Zanka blev bare hypet, ligesom alle andre fck spillere.

Jeg er ked af det... Men størstedelen af FCK's CL-kampe - altså gruppespillet - blev jo spillet i efteråret. Og der var Zanka ganske glimrende. Især i hjemmekampen mod Barcelona var han så vidt jeg husker fantastisk. Ligesom resten af holdet var det. Så der hænger det du siger jo ikke sammen.

I foråret dalede hele holdets niveau. I Superligaen var man jo nærmest allerede mester og i Champions League røg man som ventet ud til Chelsea med det samme. Chelsea var for gode og FCK havde ikke spillet en betydende kamp i månedvis. Man kan næppe dømme Zanka for hans præstationer i netop Chelsea kampene. De var ikke værre end de andre FCK'eres..

Men jeg er enig i at Zanka endnu ikke er en klassespiller. Og jeg er enig i at han kan have problemer med sin attitude. Men hans potentiale og talent er i mine øjne ikke til diskussion. Han kan blive fantastisk hvis han tager sig sammen og gennemgår den rigtige udvikling.

Isolation

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #2621: 16 Nov 2011, 11:40 »

Uenig, Zanka er et typisk produkt på en spiller, der har udviklet sig voldsomt i ungdomsårene, og derefter stået fuldstændig stille..
Han har  for mig at se, ikke forandre sig på nogen front de sidste 2 år . kommer han til udlandet, bliver det for at faile og komme hjem..
han har virkelig ikke det der skal til..

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2622: 16 Nov 2011, 12:07 »

Det er vildt nok, at du kan kalde Okore god og samtidig svine Zanka til. Jeg synes også Zanka er pivringe, men Okore er - om muligt - endnu dårligere.

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #2623: 16 Nov 2011, 12:28 »

Jeg synes okore, modsat Zanka, er ydmyg og han er langt bedre defensivt, at manden så ikke kan slå en aflevering over 20 meter er sekundært..

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2624: 16 Nov 2011, 12:32 »

Jeg tror mere på Okore til fremtidens landshold, end jeg tror på Zanka. Zanka er to år ældre end Okore, men det kan man altså ikke se på præstationerne. Fortsætter Okore udviklingen, så er han, når han bliver 21, lysår foran Zankas nuværende niveau.

Men mon ikke vi har Agger, Bjelland og Kjær foran begge de to herrer i rigtig mange år endnu. Så diskussionen er vist nærmest mest af teoretisk karakter.

Sider: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010