home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1034 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276893 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2595: 15 Nov 2011, 13:31 »

Det eneste der irritere mig, er at han fortryder det han sagde om Brøndby.

Det kan der jo være mange grunde til.. Min teori er at han måske lige har fået at vide af enten MO eller Sir Alex at han lige skal geare lidt ned..

Nú abonnere jeg på hans statusopdateringer på FB, og her skrev han faktisk noget med " Har kun ryddet en forside i dag.. Skuffende! Men går lowprofile.com" Grin Grin.. Ikke præcist citeret men det var noget ala det.. Kunne seriøst ikke lade være med at grine Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Thore
Manager

« Svar #2596: 15 Nov 2011, 13:54 »

Det tror jeg du har ret i, det kan også være af hensyn til de Brøndby kollegaer han har på landsholdet. Jeg ved ikk om de bliver fornærmet over sådan noget, jeg tror det nu ikk, men man ved aldrig  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

verdenskrig
Manager

« Svar #2597: 15 Nov 2011, 14:07 »

Det tror jeg du har ret i, det kan også være af hensyn til de Brøndby kollegaer han har på landsholdet. Jeg ved ikk om de bliver fornærmet over sådan noget, jeg tror det nu ikk, men man ved aldrig  Smiley

Altså det kan være svært at være uenig med ham, i det han siger.. Det tror jeg også hans kollegaer fra Brøndby tænker.. Han siger jo intet om klubben som ikke er rigtigt, og synes ikke han fornærmer os på nogen måde..  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #2598: 15 Nov 2011, 14:19 »

Jeg fik bare alt for meget af ham, da de første 3 sider jeg slog op i morges og igår morges var udtalelser fra ham.

Og en legende det bliver han helt sikkert ikke, til det der er han alt for sent ude.

plutonium
Manager

« Svar #2599: 15 Nov 2011, 14:22 »

Jeg fik bare alt for meget af ham, da de første 3 sider jeg slog op i morges og igår morges var udtalelser fra ham.

Og en legende det bliver han helt sikkert ikke, til det der er han alt for sent ude.

Han kan da have 10 gode år i sig her fra Smiley

Hvis han spiller på pragtniveau hele vejen igennem og erobrer en plads som førstekeeper i United så skal han da nok blive en af dem man taler om mange år frem! Schmeichel er jo primært kendt for sin United-tid, og han var der fx kun i 9 år Wink

Men du har ret i at det er for sent for ham at erobre fx 120 landskampe.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2600: 15 Nov 2011, 14:24 »

Det er rigtigt, at fodboldlandsholdet skal have ændret den generelle måde som de håndterer pressen på. Det har alt for længe været en lukket forsamling, som afskyede pressen og lavede 'robotinterviews', hvor man nærmest skulle tro, at der havde været spindoktorer inde omkring billedet. Der har længe været et vanvittig kedeligt billede af de gamle spillere, som har været med siden Morten startede. Vi får slet ikke samme indsigt i lejren og vi får slet de samme sjove, interessante indtryk, som vi gør fra eksempelvis håndboldslandsholde t. Ja, det er også to meget forskellige størrelsesordner og bør måske ikke, men bliver alligevel ofte, helt sammenlignes. Men man kunne håbe på samme 'nede på jorden attitude' fra fodbolddrengene. Man kunne fristes til at tro, at efter flere episoder (bl.a den vanvittige fortolkning i sladderpressen, da Gravesen hældte vand i hovedet på Grønkjær under VM 2002 og endte på forsiderne med 'krise i lejren', og Morten Olsen havde også sine episoder, hvor han forlader et live-interview.) at spillerne og folkene omkring landsholdet ikke stoler og tør sige noget, som muligvis kan vinkles på flere måder - og så bliver det ofte den evig, kedelige suppe af vand uden den kraftfulde, intessante smag af grøntsager, bouillon og kødboller, som vi kender fra eksperten på netop det område, Caroline Wozniacki.  På den måde, er det satme da forfriskende med personligheder som Bendtner og Lindegaard, som tydeligvis ikke har i sinde at følge de mundkurvslignende tilstande, som længe har fuldt lejren.

Men jeg synes altså samtidigt, at der skal være en grænse. Èt er, at man kommer med udtagelser omkring emner i sporten, som man måske ikke aner en fis om (eksempelvis Brøndbys situation) - det har jeg egentlig ikke det store problem med - selvom det virker lidt som røvslikkeri for en vis assistentræner i United - men at begynde med at tale om emner, der i sidste ende kan give interne problemer, er virkelig for dumt. Vi har netop et hold nu, som endelig præsterer og har det brandgodt med hinanden, hvorfor skal der så såes tvivl om 'hvem er bedre end hvem, hvorfor og hvornår' i pressen? Det er simpelthen for dumt. Sådan noget det skal altså holdes internt. Absolut ingen grund til, at hele Danmark skal vide, at Anders Lindegaard synes, at han er langt bedre målmand end Thomas Sørensen - jamen, for pokker da!? Havde han regnet med, at kunne tilstrikke sig positionen gennem argumenter i pressen? Det er er så dumt og slet ikke i nærheden af den 'åbne, sjove, interessante, 'nede på jorden-attitude, som er så eftertragtet på det hold. I dette tilfælde har Lindegaard altså været for åbenmundet og burde klappe kaje. Men ellers, så hilser jeg den mere 'cocky' personlighed velkommen, som ikke er bleg for at komme med sine meninger - der bør dog være nogle områder, hvor man simpelthen skal holde lav profil - hvor kedeligt det end måtte lyde.

« Seneste Redigering: 15 Nov 2011, 14:26 af Njaourinho » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2601: 15 Nov 2011, 14:25 »

Først og fremmest, vil jeg sige, at jeg er enig med jer fleste omkring Lindegaard. Jeg synes han er så sej. Han tør sige sin mening. Dyb respekt for det, og gid der var flere af disse typer. Man kan på det punkt, godt se lidt op til Lindegaard, da han som VK siger, ikke lader sig slå ud af modgang eller noget som helst andet. Han ved, han er god.

Og ellers glæder jeg mig til kampen i aften. Jeg forventer naturligvis en sejr, men jeg forventer også eksperimenter, som jeg glædeligt vil følge. Jeg synes vores hold er super godt, men vi kunne godt søge efter flere løsninger, i tilfælde af f.eks. skader. Jeg kunne rigtig godt tænke mig og se Wass og Nicolai Jørgensen i aktion i aften. Især sidstnævnte synes jeg er spændende, og han virker til at have fået styr på temperamentet og evnen til at forsvinde ud af kampen, hvis tingene ikke går hans vej. Jeg er sikker på, at han får en stor fremtid på landsholdet. Ellers kunne jeg godt tænke mig at se Jores Okore i aktion igen. Jeg synes han virkede bomstærk og solid, da han kom ind mod Sverige.

God kamp til jer i aften.

plutonium
Manager

« Svar #2602: 15 Nov 2011, 14:30 »

Njao: jeg er helt enig med dig. Der er tider hvor Lindegaard bør veje sine ord på en guldvægt. Stadig vil jeg dog foretrække en der er for åbenmundet end en der er for indelukket. Men der kan da vist aldrig nogensinde være tvivl om, at en spiller der kan finde den gyldne middelvej vil være at foretrække over alt andet!

Men taler vi ekstremer vil jeg nu hellere have en der oser af selvtillid frem for det andet selvdestruktive juks. Men igen: så længe man ikke tilsviner nogen. Men fx at sige 'jeg er bedre end naboen' synes jeg er helt genialt! Det skærper (forhåbentlig) konkurrencen om pladsen, hvilket er med til at gøre dem begge bedre! Hvis de ellers har det godt på det personlige plan, så har jeg det helt fint med at de ser hinanden som rivaler på træningsbanen!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2603: 15 Nov 2011, 14:54 »

Men fx at sige 'jeg er bedre end naboen' synes jeg er helt genialt! Det skærper (forhåbentlig) konkurrencen om pladsen, hvilket er med til at gøre dem begge bedre! Hvis de ellers har det godt på det personlige plan, så har jeg det helt fint med at de ser hinanden som rivaler på træningsbanen!

Uenig. Det fjerner så meget fokus og flytter så meget energi over på noget, som aldrig burde være aktuelt. At Lindegaard får en hel kamp, burde fortælle ham, at han aldrig har været tættere på pladsen end han er nu. - Netop dét burde føles som en tættere kamp om pladsen for Sørensen. Og man er vel netop ikke vanvittig dus med hinanden, hvis man har brug for at fortælle medierne, at man er uforståelig overfor valget af 1. målmanden, da men mener, man er det oplagte valg. Jeg kan selvfølgelig ikke vide det, men jeg tvivler stærkt på det. Det har man vel den fornødne respekt for hinanden til at sige internt.

Zone 43
Manager

« Svar #2604: 15 Nov 2011, 20:04 »

+1 til det halvlange indlæg fra din side, Njao. Jeg synes det er fantatisk at have spillere som Lindegaard og Bendtner, der ikke er bange for at komme en kæk bæmærkning. Flere af dem, tak.

Dagens start11: Lindegaard; Jacobsen, Okore, Agger, Silberbauer; Kvist, Jørgensen; Wass, Schöne, Krohn-Delhi; Bendtner.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2011, 21:02 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #2605: 15 Nov 2011, 20:14 »

En start 11'er hvor man kan se der bliver forsøgt lidt, men alligevel er der en tråd og ikke blot en masse spillere som bliver kastet ind. Jeg er dog lidt imod Jørgensen har fået en plads eftersom vi skal finde spillere til EM2012, hvor jeg godt kan frygte at han er røget ned i niveau ift hvad han præsterer for AGF for tiden.

Schöne er en god bejler til offensiv midt som sustitub til CE og Wass skal man ikke afskrive som mulig wing efter Romme. Okore er muligvis fremtiden og med Zanka, Bjelland og Kjær ude er det naturligt at han får chancen qua han er formstærk.
Rommedahl er jeg som Brøndby fan glad for at se på bænken. Al snakken om en mulig skade giver lange klodser.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #2606: 15 Nov 2011, 21:12 »

Lidt så kedeligt og ineffektivt spil som i det størstedelen af kampen mod Sverige. Hvordan skal vi nogensinde skabe nogle chancer og score mål, når midterforsvaret og en midtbanespiller konstant skal spilles ping-pong ved midterlinien, eller man giver modstanderen bolden ved enten en kort eller lang aflevering? Vi har haft hvad, 2 reele afslutninger i første halvleg - Okores hovedstød og Jørgensens afslutning. Nuff said.

Ned med Wass på backen og ud med Jacobsen, Jørgensen, Krohn-Delhi og Schöne, ind med J. Poulsen, Bechmann og enten N. Jørgensen eller Mikkelsen, så der kan noget fart og kreativitet fremad banen.
Nå, men skal der gives lidt ros, så den må denne gå til Okore. God, solid indsats fra hans side. Spændende mand for fremtiden, Kjærs back-up?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2607: 15 Nov 2011, 21:53 »

Synes det er ret tydeligt, at de problemer landsholdet havde tidligere, og som vi havde i første halvleg i dag, skyldtes midtbanen. Ikke nogen bestemt spiller, men konstellationen. Jørgensen og Kvist dur ikke sammen, fordi de står for dybt i banen, det samme med Jørgensen og Christian Poulsen, det samme med Christian Poulsen og Kvist.

Det Danske spil løsnede op i samme øjeblik Jakob Poulsen kom på banen, og vi fik en mere fremadrettet spiller på den centrale midtbane, sammen med den lidt dybere placerede.

Synes også det beviser at Christian Poulsen stadig godt kan være med, bare han får den rigtige makker. Det dur ikke at placere Kvist eller Martin Jørgensen ved siden af Christian Poulsen. Det er enten Poulsen eller Kvist, mens selv jeg er ved at være nået til den konklusion, at Martin Jørgensen er blevet for gammel til landsholdets spillestil. I Superligaen kan han sagtens være med endnu, fordi han er blevet genopfundet i en noget mere tilbagetrukket rolle, men den rolle kan han bare ikke spille på landsholdet, da han ikke er god nok defensivt, til at erstatte Christian Poulsen eller Kvist, og står for langt tilbage på banen, til at der kan skabes balance på holdet, når han spiller ved siden af Christian Poulsen eller Kvist.

Det var til gengæld positivt at se, at Morten Olsen, med sin startopstilling, klart signalerede, at Christian Poulsen og Kvist ikke skal spille samtidig. Mon ikke han nu er kommet frem til samme konklusion med Jørgensen sammen med en af de to herrer.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2608: 15 Nov 2011, 22:41 »

Nå, men skal der gives lidt ros, så den må denne gå til Okore. God, solid indsats fra hans side. Spændende mand for fremtiden, Kjærs back-up?

Ahva?!

Så snart modstanderen har bolden og laver gode ting med den, så løber han vanvittig forvirret rundt. Hans placeringsevne er helt hen i vejret, hvilket også kostede et mål, og var flere gange ved at fumle bolden hen til modstanderen ved simple træk med bolden. Så overhovdet ikke noget positivt ved ham, det må jeg indrømme.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2609: 15 Nov 2011, 22:46 »

Njaourinho

- Det var Krohn-Dehli's mål og ikke Okore. Men er enig i at han ikke var for sikker.

Manchester United

Sider: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010