Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23455
0 Brugere, 1222 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
angelikalopez561
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
171
172
[
173
]
174
175
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 276974 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
Sv: Det Danske Landshold
«
Svar #2580:
11 Nov 2011, 20:21 »
Agger er pisse genial.
verdenskrig
Manager
«
Svar #2581:
12 Nov 2011, 19:03 »
Fornøjelig aften i Parken i går aftes
Synes vi spillede en rigtig solid og godt kontrolleret kamp.. Vi stod godt nede bagi, og de havde vel reelt kun deres stolpeskud i første halvleg ( Den var jeg tilgengæld også 100 på gik ind, så virkelig sådan ud
)
Dejligt at Krohn lige vælger at score i anden halvleg, det må give noget selvtillid, og enda lige ud for hvor vi stod, dejligt dejligt
.. I øvrigt fedt at vi stod nede i svenskernes ende, det var sgu grinern at mobbe dem, og nogle af dem blev så sure
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
DeBuur
Manager
«
Svar #2582:
13 Nov 2011, 21:56 »
Kampen mod Sverige gav mange gode svar:
Thomas Sørensen står godt og sikkert...fejler han så har vi en klasse målmand klar i kulissen
Lars Jacobsens form er markant opadgående.... mon ikke han ryger udenlands igen i januar vinduet.
Bendtner er giftig når han er fokuseret..men også sløv når han mister samme fokus.... hvor er alternativerne ?
Zimling og Kvist er vores nye super midt.... det virker solidt
Christian Eriksen er et menneske..han spillede under vanlig standard..men han bliver en verdens stjerne inden for de næste 3 år.... 1-2 år mere i Ajax også et salg til Liverpool og han er klar til at vinde trofæer i PL.
Simon Poulsen..... det holder ikke som back... hvorfor ikke prøve ham på venstre kant i det offensive - han er ikke en ringe spiller men alt for usikker i det defensive.
Igen ros til Olsen - det er læge siden jeg har set et motiveret dansk landshold spille i en venskabskamp..men det var vel det vi så ?
I kampen mod Finland håber jeg at Olsen får prøvet nogle af vores alternativer af....ikke mindst på de offensive pladser g her ville jeg gerne se Simon Poulsen spille på en af de offensive pladser og lad så Silberbauer spille venstre back pladsen.
YNWA
N17
Manager
«
Svar #2583:
13 Nov 2011, 22:45 »
Citat af: DeBuur 13 Nov 2011, 21:56
Kampen mod Sverige gav mange gode svar:
Thomas Sørensen står godt og sikkert...fejler han så har vi en klasse målmand klar i kulissen
Lars Jacobsens form er markant opadgående.... mon ikke han ryger udenlands igen i januar vinduet.
Bendtner er giftig når han er fokuseret..men også sløv når han mister samme fokus.... hvor er alternativerne ?
Zimling og Kvist er vores nye super midt.... det virker solidt
Christian Eriksen er et menneske..han spillede under vanlig standard..men han bliver en verdens stjerne inden for de næste 3 år.... 1-2 år mere i Ajax også et salg til Liverpool og han er klar til at vinde trofæer i PL.
Simon Poulsen..... det holder ikke som back... hvorfor ikke prøve ham på venstre kant i det offensive - han er ikke en ringe spiller men alt for usikker i det defensive.
Thomas Sørensen gør det fint nok, men mener Lindegaard er en bedre mand og han har fremtiden foran sig. Samtidig er man næsten vant til, at TS dropper når vi når de afgørende kampe ved slutrunder. Tja, jeg er ikke sikker ved ham, selvom jeg synes han står godt i de fleste kampe..
Lars Jacobsen har været rigtig god, men håber virkelig han tænker sig om inden han vælger sit skifte. Han skal til et sted hvor han spiller fast, vi kan se hvor meget det betyder lige pt. for landsholdet.
Alternativet til Bendtner er der vel ikke lige pt. Har vi nogen som kan spille pladsen?
Zimling og Kvist, enig!
Eriksen, så ville det da være synd hvis han skifter til Liverpool... Kan godt se, at du er Liverpool fan, men helt ærlig, så ville han da slet ikke passe ind i deres spillestil. Når spillere som Henderson og Adam kan være på holdet, så er det da mere tonserbold... De eneste hold i England, som han passer ind på er City, Arsen*l og Spurs efter min mening, men jeg vil nu meget nødig bytte ham med f.eks. Modric. Nej han skal til Spanien eller Tyskland efter min mening!
Simon P. er en ringe back, i hvert fald når han flere gange ødelægger offside fælder. Det er simpelthen utroligt, at han ikke kan finde ud af at stoppe, når resten af forsvaret stopper!
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
verdenskrig
Manager
«
Svar #2584:
14 Nov 2011, 11:31 »
Citat af: John Spurs 13 Nov 2011, 22:45
Eriksen, så ville det da være synd hvis han skifter til Liverpool... Kan godt se, at du er Liverpool fan, men helt ærlig, så ville han da slet ikke passe ind i deres spillestil. Når spillere som Henderson og Adam kan være på holdet, så er det da mere tonserbold... De eneste hold i England, som han passer ind på er City, Arsen*l og Spurs efter min mening,
Du mener vi er et tonserhold, og han ikke passer hos os, men samtidigt mener du han passer ind i *Vi står altid lavt, og venter på at modstanderen fejler* Tottenham
.. I er da om nogen mere tons end vi er, og lever bare på jeres hurtige kanter i omstillingsspillet
..
I mine øjne passer Eriksen ikke ind i nogle af klubberne, og om et skifte til PL generelt ville være klogt er jeg ikke sikker på.. Dog ville en spiller med hans kvaliteter altid være velkommen i Liverpool.. Kunne måske godt se ham og Suarez opbygge et godt samarbejde
edit: Jeg ser Serie A eller La liga som værende den bedste liga for ham.. Det er de eneste ligaer hvor du som offensiv spiller nærmest kan blive fritaget fra at være med i defensiven.. En slags trequartista rolle bag en angriber kunne jeg sagtens se ham i
«
Seneste Redigering: 14 Nov 2011, 11:35 af verdenskrig
»
Zone 43
Manager
«
Svar #2585:
14 Nov 2011, 12:24 »
Citat af: DeBuur 13 Nov 2011, 21:56
Mon ikke det også spiller ind her, at han nærmest har spillet 1½ år i rap, uden megen pause/ferie, samt at svenskerne stod rigtigt godt i defensiven uden meget plads til vores offensiv - hvilket også var noget selvforskyldt imo, da man spillede langsomt og alt andet end kreativt størstedelen af tiden.
Og forståligt nok du vil have ham til Liverpool, Suarez, Mata og Silva er eksempler på at man godt kan være en 'lille, klejn fætter' og samtidig begå i PL. Men efter hvad jeg har Liverpool i denne sæson, vil jeg mene at de ændrer såvel stil som mange spillere, i større eller mindre grad. Personligt ville jeg gerne se ham i Bundesligaen, i et af topholdene, Bayern, Dortmund, Bremen..
Alternativet til Bendtner er vel Søren Larsen (og Duncan?) og div. unge spillere, ikke optimalt, indrømmet, her så jeg gerne samme kvalitet som Sverige har, såvel startere som bredde.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #2586:
14 Nov 2011, 12:50 »
Citat af: Zone 43 14 Nov 2011, 12:24
Alternativet til Bendtner er vel Søren Larsen (og Duncan?) og div. unge spillere, ikke optimalt, indrømmet, her så jeg gerne samme kvalitet som Sverige har, såvel startere som bredde.
Der har jo også været diskuteret om man skulle eksperimentere med en type som Nicolai Jørgensen på toppen.. Det er jo lidt ala det som FCN gør pt, nemlig spiller uden decideret angriber, og for dem går det jo meget godt..
Det ville i hvert fald give os endnu mere uforudsigelighed og endnu mere kreativitet, men vi kunne måske ende med at mangle ham der står inde i boksen.. Kunne være spændende at se hvordan det ville gå
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2587:
14 Nov 2011, 19:51 »
Citat af: verdenskrig 14 Nov 2011, 12:50
Der har jo også været diskuteret om man skulle eksperimentere med en type som Nicolai Jørgensen på toppen.. Det er jo lidt ala det som FCN gør pt, nemlig spiller uden decideret angriber, og for dem går det jo meget godt..
Det ville i hvert fald give os endnu mere uforudsigelighed og endnu mere kreativitet, men vi kunne måske ende med at mangle ham der står inde i boksen.. Kunne være spændende at se hvordan det ville gå
Interessant betragtning. 4-6-0 kunne faktisk godt virke som det bedste alternativ til Bendtner. Vi har masser dygtige spillere på den offensive midtbane, mens det kniber gevaldigt med deciderede angribere.
Er ikke så bekymret for at der skulle komme til at mangle en inde i boksen. Synes som regel vores bedste chancer, og de fleste mål, kommer på situationer, hvor afslutteren kommer i fart ind i feltet. Så at vi ikke har en eller anden dovenlars til at stå stationært inde i feltet, ser jeg nærmest bare som en fordel. Vi har jo alligevel ingen spillere, der kan ramme ham i hovedet med et indlæg. Så er det bedre at slå det farligere flade indlæg, som nærmest bare lige skal røres, for at gå ind.
Problemet ved en form for 4-6-0 er vel nærmere, at der er for få af de dygtige offensive spillere, der er så målsøgende, som det kræves af dem i en sådan taktik. Men hvem ved, måske bliver de det, hvis man gør forsøget. Det er jo egentlig lidt det vi har gjort de seneste kampe, hvor Bendtner har været langt mere bevægelig end normalt, og det har jo blandt andet gjort Krohn-Dehli mere målfarlig, ser det da i hvert fald ud til.
DeBuur
Manager
«
Svar #2588:
14 Nov 2011, 22:02 »
Realistisk set så kommer Eriksen nok ikke til Liverpool...men det er stadig min drøm - Liverpool skal selvfølgelig ændre spillestil og jeg er enige med at Henderson og Adams indikere en anden type fodbold.
Eriksen bliver en fornøjelse at se i et EM - han er den af vore spillere som kan gøre forskellen mod hold som Tyskland og England.
Vores største problem er vores mangel på alternativer i det offensive - det er nu at en dansk angriber skal træde frem og få succes...der er ikke langt til en plads i truppen som angriber.
Nicolai Jørgensen ville være fin at se på græs i en superliga klub og personligt håber jeg på at Søren Larsen finder topformen igen så vi får en super sub igen.
YNWA
blomvikings
Manager
«
Svar #2589:
15 Nov 2011, 09:01 »
Jesus ! Hvor er jeg træt af Lindegaard. Der er KONSTANT artikler med ham overalt, han sætter alt for meget fokus på sig selv og sine holdninger. Det kan kun give bagslag !
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2590:
15 Nov 2011, 12:17 »
Ja, og hvis han ingenting siger, så er han grå og kedelig, som resten af holdet får skyld for at være. Det er ikke nemt at gøre noget rigtigt, når alt er forkert
plutonium
Manager
«
Svar #2591:
15 Nov 2011, 12:27 »
Her er jeg enig med DNE!
Jeg foretrækker åbenmundede spillere, så længe de ikke tilsviner alt og alle. Men som med alle mulige andre mennesker så har fodboldspillere vel også en mening om hvad der sker rundt omkring i verden, og så synes jeg det er noget pis når de bare fyrer de samme kedelige replikker afsted. Jeg er enig i at det er lidt sjovt at Lindegaard udtaler sig om en klub han aldrig har spillet for, men alternativet at han gik rundt og nægtede at udtale sig er lige så forkert i min bog.
Flere spillere der tør sige deres mening, JA TAK!
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
blomvikings
Manager
«
Svar #2592:
15 Nov 2011, 12:35 »
Citat af: plutonium 15 Nov 2011, 12:27
Her er jeg enig med DNE!
Jeg foretrækker åbenmundede spillere, så længe de ikke tilsviner alt og alle. Men som med alle mulige andre mennesker så har fodboldspillere vel også en mening om hvad der sker rundt omkring i verden, og så synes jeg det er noget pis når de bare fyrer de samme kedelige replikker afsted. Jeg er enig i at det er lidt sjovt at Lindegaard udtaler sig om en klub han aldrig har spillet for, men alternativet at han gik rundt og nægtede at udtale sig er lige så forkert i min bog.
Flere spillere der tør sige deres mening, JA TAK!
Men sgu da ikke åbenmundede for enhver pris?!
Nu må i stoppe.
Det er da pisse irriterende at læse om en spiller der udtaler sig om ALT. Han ved intet om Brøndby og hvad foregår derude. Kun de ting RM har sagt, og det gætter jeg på ikke just er positivt!
Og ja det er da klart at foretrække spillere der ikke siger det samme kliché pis hver gang, men der må være grænser for galskaben !
«
Seneste Redigering: 15 Nov 2011, 12:38 af blomvikings
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #2593:
15 Nov 2011, 13:10 »
Lindegaards åbenmundede facon er en forløsning, i forhold til alle de nossehoveder vi har haft på landsholdet det sidste årti
.. Det er forløsende at en bare udtaler sig når han har lyst, om hva han har lyst, uden at tænke så meget over konsekvenserne..
Jeg vil ti gange hellere have en type som Lindegaard der er åbenmundet, end en type som Jon der pakkede alt ind i vat, pap og hva man ellers kan pakke udtalelser ind i..
Lindegaard er fantastisk, og hans personlighed afspejler hans målmandsspil.. Han er absolut ikke bange for noget, eller nogen, og har en ukuelig tro på at han er den bedste.. Han bliver en af de største i dansk fodbold gennem tiderne, og når han engang stiller støvlerne på hylden vil han blive hyldet som en legende.. Det er jeg 101 % sikker på
Thore
Manager
«
Svar #2594:
15 Nov 2011, 13:27 »
Citat af: blomvikings 15 Nov 2011, 12:35
Men sgu da ikke åbenmundede for enhver pris?!
Nu må i stoppe.
Det er da pisse irriterende at læse om en spiller der udtaler sig om ALT. Han ved intet om Brøndby og hvad foregår derude. Kun de ting RM har sagt, og det gætter jeg på ikke just er positivt!
Og ja det er da klart at foretrække spillere der ikke siger det samme kliché pis hver gang, men der må være grænser for galskaben !
Så er det da heldigt du kan lade vær med at læse ting om Lindegaard
Jeg syntes sku det er befriende han siger sin mening når han bliver spurgt om noget.
Hvem skal så udtale sig om Brøndby? Folk der er ansat i klubben? Men det kunne jeg forstille mig de ansatte ikke må. Hvad er der så tilbage? Fans? Ja de skal udtale sig alt det de vil, men det er nok kedeligt for os andre og høre på.
Så er der forbold eksperter tilbage, og dem er Lindegaard vel en del af?
Når Niels Christian Holmstrøm, Fernando Olsen osv. står og udtaler sig om Brøndby i et debat program, så har de jo heller ikke noget indsigt ind i klubben, men derfor vil jeg stadig gerne høre deres mening.
Men nej, han behøves ikke udtale sig om Brøndby, akkurat som du ikke behøves læse hvad han siger.
Det eneste der irritere mig, er at han fortryder det han sagde om Brøndby.
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Sider:
1
...
171
172
[
173
]
174
175
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »